TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Motor, Modifiye & Do it yourself - Teknik bilgiler => Konuyu başlatan: a-r-m - Mayıs 11, 2010, 08:38:56 ÖÖ
-
98 model iESim var. aracımda abs yok. aracımın performansını artırmak istiyorum. en mantıklı mod tercihleri nelerdir bnm için? maliyetleri ne civardadır? bu arada aracımda sıralı lpg var!..
-
4-2-1 headers
aem drayflow filtre+cai
apexi safc
kat iptal+51mm düz boru
kaliteli bır son susturucu(megan racing tercihimdir)
bunların malıyetı yaklasık 2000 tl dır, ıkıncı el bulursan 1200-1300 tl ye bıter
ilk etap için bunlara ihtiyacın olacak 7-8 hp gıbı bır artış söz konusu olur
yanı 120 hp lık ies 128 hp ve tork 143 nm den 150 nm ye falan cıkar
-
ve aracın hissedilir şekilde rahatlar , sesi güzelleşir megan racing ile.
-
PEKİ YAKIT TÜKETİMİ NE KADAR ARTAR?
-
aracın gücü artacak ayrıca kat iptali olacak. artması muhtemel. 100 kmde 1-2 litre oynayabilir. çok abartılı artmaz.
-
şuan bu işlemlere başlayıp hepsini bitirecek qücüm yok. önce hanqisinden başlamalıyım.
-
filtre eksoz al önce gerisini yavaş yavaş tamamlarsın.
-
PEKİ YAKIT TÜKETİMİ NE KADAR ARTAR?
sakin kullan yakıtın düşer, hatta bunu uzun yolda daha ıyı anlarsın ama zaten daha hızlı gıtsın dıye yapıosun bunları, şu andada yanı araba stock ken de gaza yüklenınce araba yakacak, hem performansım artsın hemde yakmasın mantıgı yanlıs performansı zaten basmak için arttırıyosun haa arabam az yaksın dersen hiç bu kadar masrafa gırme
-
şuan bu işlemlere başlayıp hepsini bitirecek qücüm yok. önce hanqisinden başlamalıyım.
ılk olarak headers al,katı ıptal et,fıltre tak sonra sırasıyla komple düz boru ve son susturucu yaparsın
-
arabayı sürekli hırçın kullanmıyorum. yeri qeldiğinde yürüsün istiyorum! bide filtrenin lpgli araçlarda problem yarattığını duydum. bu konu hakkında bilqiniz var mı?
-
o senın dediğin şahınde sorun yaratır
-
mod'dan önce tavsiyem aracın yağlarını tazele tam sentetik olmasına özen göster.
-
önce filtre sonra headers sonra kat iptali sonra düz boru ve susturucu en son apexi safc(başka markada olabilir fakat apexi nin fiyatı ve kalitesi iyi) daha sonra yok bunlar beni kesmedi dersen üst kapak taşlanır forgetlenirsin dereceli egzantirik yok hala daha kesmedi diyorsan ufak 0.5 bar basan bi turbo ile devam edersin.
-
4-2-1 headers
aem drayflow filtre+cai
apexi safc
kat iptal+51mm düz boru
kaliteli bır son susturucu bunların maliyeti 2000 lira civarı +dereceli 1000 lira+forget piston 2000 lira+turbo kiti 2500 lira toplam maliyet 7500 lira ama araban vti avcılığı yapıyor olur
-
4-2-1 headers
aem drayflow filtre+cai
apexi safc
kat iptal+51mm düz boru
kaliteli bır son susturucu bunların maliyeti 2000 lira civarı +dereceli 1000 lira+forget piston 2000 lira+turbo kiti 2500 lira toplam maliyet 7500 lira ama araban vti avcılığı yapıyor olur
fakat bu kadar masraf ediceğine arabanı satıp üstüne bi 5 bin lira koy git vti al bide dereceli ve headers tmm işte yollar senin.
-
Ya aslında aile tipi arabalara bir sürü para döküp
10-20 hp almaya ben karşıyım.
Ne gerek.
Zaten aracının üstüne 5,000-6,000 tl koysan vti alırsın.
Birden 160 hp ye fabrika çıkışı zıplarsın.
Mod ile ies'i vti güçlerine turbolamadan çıkartamazsın.
E o da zaten en az 7,000-8,000 tl ye gelir. Her şekilde zarar.