TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: silent furious - Nisan 20, 2010, 06:59:33 ÖS
-
Beyaz Sedan vti - Stock - 19.000 TL - 1997 Model - 1,6 Motor - 160 HP - 181.000 KM
Mavi Impreza GT Turbo - Stock - 20.000 TL - 1999 Model - 2,0 Motor - 218 HP - 160.000 KM
1 yıllık planlar içerisinde 2001 1,6 ies mizi satıp Sedan Vti almayı düşünüyoruz. Ama Impreza'yı görünce fikrim değişti. Kardeşim hala Vti diyor. Şuan bulduğum 2 cazip aracın bilgilerini yazdım, siz olsanız hangisini tercih edersiniz......
-
zırt pırt turbo patlatıp servise araba çekmeye niyetliysen impreza derim...
vti temiz ise motoru yıpratılmamışsa uzun süre motor sorunu yaşamadan binebileceğin bi araba...
-
İmpreza başını ağrıtır kardeşim problemlerinden dolayı.yoksa keyif vs olarak bakarsan süper bi araç.
-
kardes ımprezaya bin. bi soyle tur at bı gazla. daha ınesın gelmez arabadan. ''devırlı kullanırsan'' yakıt tuketımıde fena degıldır bence ımpreza
-
O modeldeki bi impreza sana cok fazla saglamaz ama vtidan daha iyi gider,tamamen istegine baglı olarak tercih yapman gerekir bence. Ben olsam VTI alırdım ama subaru da yabana atılacak bir araba degil. Sadece sınıfları cok farklı olmus.
-
performansta bariz belli ama subaru uzun vadede düşünürsen vti ya göre daha fazla başını ağrıtır gibi gerci vti hiç baş ağrıtmazda...
-
vti daha kolay çıkar elinden tek farkları bu ben olsam almadan önce her 2 aracıda a dan zye baktırıp hangisi temisse onu alırdım öle zırt pırt turbo filanda patlatmaz impreza sadece rutin bakımları yaptır yeter çok keyif alıcağın bir arabadır ayrıcada vti da keyif verir fakat imprezanın yeri dolmaz.
-
impreza temizse alınır ama 2.eli zayıftır. vti'da senin aracından sonra performanslı gelecektir ama impreza kadar gitmez. hangisi temizse onu al.
-
impo yu alıp doldurucaksan dahada sıkıcaksan başına problemler çıkartabilir. çünkü turbonun derdi atmosferik motora göre çok daha fazladır. kendi adıma alıcağım araçla sürekli gazlamayacağım için VTI yı tercih ederdim tasarımı daha hoş bana göre.
-
performans olarak karşılaştırma yapmak yanlış olur,her şart altında impreza
bir çok arkadaş o yaştaki imprezanın çok sağlıklı olmayacağından bahsetmiş,tamam doğrudurda,o yaştaki kaç tane vti sağlıklı?kaçının motor rektefiye görmemiş,sanki vti binenler aile babası gibimi kullanıyor? ? ? bence iki araçta spor kullanım olduğu için yıpranmadır,masraftır falan filandır ,tamamen aracına göre değişir,ama şuda bir gerçek,vti ın arızaları çok daha ucuza yapılır,çünkü diğeri boxer motor ve 4x4 , ama madem bu tarz bir araç alınacak,ben olsam impreza tercih ederim,onun zevkini alırım,emin olun imprezanın 2. eli ne kadar zayıfsa vti ında o kadar zayıfıtır,ne ilanlar var aylardı vti satmaya çalışan,yazmışlar 23-24 bin lira,bekler tabi,işte neden beklediğininde açık kanıtı bu karşılaştırma olmuş,20 bin liraya impreza alabiliyoken neden 23-24 hatta 27 bin lira diyen var :) vti alınsınki?bu araçlarda jet motoru falanmı var? ? ben olsam direk imprezayı alır binerim,20 ye al,lazım olduğunda götür 18 e sat,emin olun imprezanında baya sağlam 2. eli var,çünkü oda sayılı bir araç,sanki 20 ye aldığın vti yı hemen aynı değerde satabilecekmisiniz?
-
impo yu alıp doldurucaksan dahada sıkıcaksan başına problemler çıkartabilir. çünkü turbonun derdi atmosferik motora göre çok daha fazladır. kendi adıma alıcağım araçla sürekli gazlamayacağım için VTI yı tercih ederdim tasarımı daha hoş bana göre.
daha sıkacağımızı zannetmiyorum zaten turbo ve 218 HP araç, bu işin sonu tabi o ayrı, turbo araçların atmosferik araçlara göre daha dertli katılıyorum.....
vti alsak zamanı gelince kardeşim turboya girelim diyecek biliyorum çünkü 160 HP sonra kesmeyecek :) asıl hedefi 2005 Type R ama bütçe yetmiyor...
impreza fikri şu yüzden, hem fabrikasyon turbo olması hem de Type R ile kıyaslanabilecek ama onun kadar pahalı olmaması, biraz yaşlı o ayrı :D
tasarım açısından bende katılıyorum civic kasası daha güzel.....
-
performans olarak karşılaştırma yapmak yanlış olur,her şart altında impreza
bir çok arkadaş o yaştaki imprezanın çok sağlıklı olmayacağından bahsetmiş,tamam doğrudurda,o yaştaki kaç tane vti sağlıklı?kaçının motor rektefiye görmemiş,sanki vti binenler aile babası gibimi kullanıyor? ? ? bence iki araçta spor kullanım olduğu için yıpranmadır,masraftır falan filandır ,tamamen aracına göre değişir,ama şuda bir gerçek,vti ın arızaları çok daha ucuza yapılır,çünkü diğeri boxer motor ve 4x4 , ama madem bu tarz bir araç alınacak,ben olsam impreza tercih ederim,onun zevkini alırım,emin olun imprezanın 2. eli ne kadar zayıfsa vti ında o kadar zayıfıtır,ne ilanlar var aylardı vti satmaya çalışan,yazmışlar 23-24 bin lira,bekler tabi,işte neden beklediğininde açık kanıtı bu karşılaştırma olmuş,20 bin liraya impreza alabiliyoken neden 23-24 hatta 27 bin lira diyen var :) vti alınsınki?bu araçlarda jet motoru falanmı var? ? ben olsam direk imprezayı alır binerim,20 ye al,lazım olduğunda götür 18 e sat,emin olun imprezanında baya sağlam 2. eli var,çünkü oda sayılı bir araç,sanki 20 ye aldığın vti yı hemen aynı değerde satabilecekmisiniz?
bende aynı fikirdeyim ama kardeşim HONDAdan vazgeçmek istemiyor......
-
impreza tabiki hocam
-
impreza başka bence 97 gt turbo vardı arkadaşımda çok güzel yanlıyodu :)
-
impreza başını ağrıtır. turbosu problem verir hadi vermedi en kötü yağ yakar. o modelde bi turbolu araç ben olsam almam!..
-
97 impreza 4 çeker değilmi ?
-
Başlangıç için sadece debriyaj kiti kaç lira onu sor. Ondan sonra karar ver. ikiside çok güzel araç turbo olması 4 çeker olması subarunun üstünlüğü ama sorun çıkartığında cebinden gidecekler çok fazla, bunun yanında masrafları sorun değil diyorsan hiç düşünme subaru al. Sonuçta alınca masrafına katlanacak olanda, keyfini sürecek olanda sensin.
-
bencede subaru
-
tercih meselesi biraz. Ben şahsen İmprezayı seçerdim.
-
impreza 4 çekerse nasıl güzel yanlar anlamadım
-
o yaşda impreza alınmaz kardeşim ha çok temizdir o ayrı ama şanzıman ve turbo sorunu çok fazla çıkartıyor. vtı da yaşlı bi araba ama impreza gibi sorun çıkarmaz sana...
-
Kardeşim gönül impreza ister ama şartlar vti ı gösterir hep emin ol ;)
Sonuçta masraf açtıktan sonra ben o araçtan keyif almam :D benimim şahsi fikrim
-
kardeşim neye karar verdiniz.?
-
kardeşim neye karar verdiniz.?
+++1000
-
bence ikiside ekmegi yenmis arabalardir. Bi arkadasindedigi gibi vti ida imprezayida aile babalari surmuyor. 180000 km de vti kimbilir kac el degistirmis ya da ne sinirlar zorlanmistir. az km li bilindik bir vti bulmaniz daha faydali ve daha az bas agrimasi olacaktir.
-
kardeşim neye karar verdiniz.?
+++1000
şu anda her iki araçtanda vazgeçtik daha doğrusu askıya aldık,
yorumlarınız için herkese teşekkürler.....
-
herkese merhabalar konuyu hortlatmaktan ziyade gc8 hakkında çok yazı olmadığından ve vti gc8 ikilemi her zaman olacağından arkadaşlar ilk ağızdan kullanandan bilgi alabilsin diye bir iki şey yazmak istedim.
1-subaru alırken kanınıza giren alma diyen çok olur.kesinlikle dinlemeyin.yüzde 99 u bilmeden atıp tutuyordur.sen hiç kullandın mı diye sorun.yok bi arkadaşta vardı falan diye başlıyorsa konuşma o an bitmiştir.
2-vti,gc8,c20let vb araç düşünen arkadaşlar genellikle cebinde 20 bin civarı parası olan hız seven arkadaşlardır.şunu belirteyim gc8 açık ara liderdir ve diğerleri gc8 e 3 gömlek küçük gelir.yok satamazsın yok parçasını bulamazsın yok pahalıdır parçaları yok sorunludur diyenlere iki nokta üst üste D işareti yapıp konuşmaya dahi girmeyin.
subaru mu?subaru.fabrikasyon turbolu mu?evet.konu kapanmıştır.
sürekli 4 çeker turbolu ve SUBARU.var mı ötesi.
3-şu ayrımı iyi yapın.vti,c20let,bmw 3 bilmem kaç tarzı vs vs araçlar,normal kullanımlı arabaların motoru güçlendirilmiş biraz eğlence katılmış halidir.
ama -subaru impreza- katılımçı ruhu taşıyan direk süper güce yönelik tasarlanan her noktasında ekstrem şartlarla dalga geçebilen araçlar olarak tasarlanmıştır.bunlar katılım aracıdır.normal araçların 100 le dalamadığı dalıp sahibini terlettiği virajlara subaru 140 la dalar 160 la çıkar.kara buza düz asvalt muamelesi yapar.arabada savaşçı ruhu var.ruh var arabada ruh.yatıramazsın,kaydıramazsın,patiye alamazsın.gücü olduğu gibi nerdeyse kayıpsız yola verir.subarudaki detaya girmeden direk gücü yola verme düşüncesi,aktarma organlarının sadeliği başarısı en büyük sebebidir bunun.
3- abartı çok yakan bir araç değil.az yakmaz ama abartıda yakmaz.japonun işi motorda mühendislik konuşturmak,avrupalının amerikalının işi motora habire piston koymak.
4-kolay kolay arıza yapmaz.eşşek niyetine kullan yine yaptıramazsın.yok turbo patlatırsın falan filan diyenler olmuş.günde 150-200 km sürekli 6 bin 7 bin devirde gezerseniz belki bir ihtimal patlayabilir.bu şartlarda patlatmayacak bir araç varsa söyleyin.
5-bizim bi arkadaşta vardı diyen bi arkadaş arkadaşının subaruyla yanladığını söylemiş.yorum yapmıyorum bu konuya.dediğim gibi bi arkadaşta vardı dayımda vardı ninemde vardı diyenlere tek cevabınız şu olmalı:tamam canım arkadaşım heyecan yapma hadi bakkala gitte bize bir su al gel sen bakıyım üstünede sakız,çikolata al kendine olmalı.
6-japondayada çıkan evolar imprezalar nerdeyse bomboş çıkar.yok at sensörü yok eşek sensörü koymazlar arabaya.ama bu araçları başka yerlere gönderecekleri zaman ticari kaygılardan dolayı at eşek sensörleri koyarlar.bunun bir katılım aracı olduğunu unutmayın.saldırgan bir görüntü ve saldırgan bir motor ve ekstrem dayanıklılık yol tutuş nokta.ki katılımcı ruhu taşıyan bir insana en büyük hakaret yağmur far sensörü vermektir.ne yani ben kaç beygirlik aracı kullanıyorumda camımı temizlemem için yardımcıya mı ihiyaç duyuyorum?
7-ve lpg.uygularsanız uygulayın.lpg ye ayıp muamalesi yapacak arkadaşları kınıyorum.yok olmaz uymaz diyen arkdaşlar bilmeden konuşuyordur.uygun lpg kitleri var ve bu kitler gayet uyum sağlıyor araca.5 beygir kaybetsin önemi değil.hızlanması 1 saniye düşsün önemli değil.çok önemli mi?zaten her şartta 3-4 gömlek üstünlüğünüz var.araba ruhundan bir şey kaybetmez.benzin pompasına yanaşıp sağa sola bak ben benzin kullanıyorum dediğinizde madalya mı verilecek.bu sadece başkasının düşüncesi karşısında acizlik göstermektir.sizi mi ayıplayacaklar adam impreza yı lpg yle kullanıyor diye.milletin ne dediğini bu kadar takan adam zaten katılım arabasına binmesin katılımçıyım demesin kendisine.bunu diyen varsa da yola davet ediniz.gelsin benzinlisiyle.3-4 saniye sonra aynanızda ki görüntüsü çoktan kaybolmuş olur zaten.mesele lpg benzin meselesi değil.mesele yarı yarıya para ödeyip aynen devam demektir.adam kız gibi civic yapıp elektrik motoru koymuş.ayıp mı?araba at arabası mı oldu?arabanın neyle gittiği önemli değil nasıl gittiği önemli.kaybedin 3-5 hp hiç mesele değil.bu arabalarda hissedilmez o 3-5 kayıp.en önemli nokta mutlu olmaktır.
subaru mu?alınır cayır cayır da binilir.özgüven sahibi kişiye mesele değildir bunlar.
-
bencede subaru çok başka alet şu an bi dayımda 97 model ilk wrx stilardan olan impreza var hemde stw 2.0t 285 os uk speec anlatılır bişi değil 0-100 ölçtük 4.9 saniye 5000 den 7000devire vurdunda anlatılmaz bişi yaşatıyo insana ve gazdan ayağını çektin mi kafan direk önde ayrıca çok mükemmel sürükleniyo 4x4 araç sürüklernirmi diyen arkadaşlar valla bunu yaşamak lazım hemde mükemmel sürükleniyo :)
-
subarulara işte cok turbo problemı acar dıyen arkadaslarada benden bır not.;
ımprezaların modellerınde arabayı stop edersınız ancak hala motor calısır,sız kontagı alıp cıkar gıdersınız 25-30 sn araba kendılıgınden calısmaya devam eder kendı kendıne motoru stop eder.bunun sebebı yuksek devırde kullandıgınız ıcın turbo mılı anında durursa asınma hat safhada olur sıcak yag kul ve kurum olusturdugu ıcın mılın tıkanmasına neden olur. ıddıa edıyorum sureklı normal kullanım yapın evladıyelık turbosu vardır.ve soyle bır sıkıntı var turbolu arac kullanmayı bılmıyoruz turbolara laf atıyoruz once kullanmayı ogrenelım... e nıye ımprezayı ovuyorsun hondaya bınıyorsun dıye dusunenlerede,e zamanında kullandık. japona devam...
-
ies geçer ...
(konu karıştı yine açın şöyle bi konuda şenlenelim ya forum rutine bağladı) :D
-
herkese merhabalar konuyu hortlatmaktan ziyade gc8 hakkında çok yazı olmadığından ve vti gc8 ikilemi her zaman olacağından arkadaşlar ilk ağızdan kullanandan bilgi alabilsin diye bir iki şey yazmak istedim.
1-subaru alırken kanınıza giren alma diyen çok olur.kesinlikle dinlemeyin.yüzde 99 u bilmeden atıp tutuyordur.sen hiç kullandın mı diye sorun.yok bi arkadaşta vardı falan diye başlıyorsa konuşma o an bitmiştir.
2-vti,gc8,c20let vb araç düşünen arkadaşlar genellikle cebinde 20 bin civarı parası olan hız seven arkadaşlardır.şunu belirteyim gc8 açık ara liderdir ve diğerleri gc8 e 3 gömlek küçük gelir.yok satamazsın yok parçasını bulamazsın yok pahalıdır parçaları yok sorunludur diyenlere iki nokta üst üste D işareti yapıp konuşmaya dahi girmeyin.
subaru mu?subaru.fabrikasyon turbolu mu?evet.konu kapanmıştır.
sürekli 4 çeker turbolu ve SUBARU.var mı ötesi.
3-şu ayrımı iyi yapın.vti,c20let,bmw 3 bilmem kaç tarzı vs vs araçlar,normal kullanımlı arabaların motoru güçlendirilmiş biraz eğlence katılmış halidir.
ama -subaru impreza- katılımçı ruhu taşıyan direk süper güce yönelik tasarlanan her noktasında ekstrem şartlarla dalga geçebilen araçlar olarak tasarlanmıştır.bunlar katılım aracıdır.normal araçların 100 le dalamadığı dalıp sahibini terlettiği virajlara subaru 140 la dalar 160 la çıkar.kara buza düz asvalt muamelesi yapar.arabada savaşçı ruhu var.ruh var arabada ruh.yatıramazsın,kaydıramazsın,patiye alamazsın.gücü olduğu gibi nerdeyse kayıpsız yola verir.subarudaki detaya girmeden direk gücü yola verme düşüncesi,aktarma organlarının sadeliği başarısı en büyük sebebidir bunun.
3- abartı çok yakan bir araç değil.az yakmaz ama abartıda yakmaz.japonun işi motorda mühendislik konuşturmak,avrupalının amerikalının işi motora habire piston koymak.
4-kolay kolay arıza yapmaz.eşşek niyetine kullan yine yaptıramazsın.yok turbo patlatırsın falan filan diyenler olmuş.günde 150-200 km sürekli 6 bin 7 bin devirde gezerseniz belki bir ihtimal patlayabilir.bu şartlarda patlatmayacak bir araç varsa söyleyin.
5-bizim bi arkadaşta vardı diyen bi arkadaş arkadaşının subaruyla yanladığını söylemiş.yorum yapmıyorum bu konuya.dediğim gibi bi arkadaşta vardı dayımda vardı ninemde vardı diyenlere tek cevabınız şu olmalı:tamam canım arkadaşım heyecan yapma hadi bakkala gitte bize bir su al gel sen bakıyım üstünede sakız,çikolata al kendine olmalı.
6-japondayada çıkan evolar imprezalar nerdeyse bomboş çıkar.yok at sensörü yok eşek sensörü koymazlar arabaya.ama bu araçları başka yerlere gönderecekleri zaman ticari kaygılardan dolayı at eşek sensörleri koyarlar.bunun bir katılım aracı olduğunu unutmayın.saldırgan bir görüntü ve saldırgan bir motor ve ekstrem dayanıklılık yol tutuş nokta.ki katılımcı ruhu taşıyan bir insana en büyük hakaret yağmur far sensörü vermektir.ne yani ben kaç beygirlik aracı kullanıyorumda camımı temizlemem için yardımcıya mı ihiyaç duyuyorum?
7-ve lpg.uygularsanız uygulayın.lpg ye ayıp muamalesi yapacak arkadaşları kınıyorum.yok olmaz uymaz diyen arkdaşlar bilmeden konuşuyordur.uygun lpg kitleri var ve bu kitler gayet uyum sağlıyor araca.5 beygir kaybetsin önemi değil.hızlanması 1 saniye düşsün önemli değil.çok önemli mi?zaten her şartta 3-4 gömlek üstünlüğünüz var.araba ruhundan bir şey kaybetmez.benzin pompasına yanaşıp sağa sola bak ben benzin kullanıyorum dediğinizde madalya mı verilecek.bu sadece başkasının düşüncesi karşısında acizlik göstermektir.sizi mi ayıplayacaklar adam impreza yı lpg yle kullanıyor diye.milletin ne dediğini bu kadar takan adam zaten katılım arabasına binmesin katılımçıyım demesin kendisine.bunu diyen varsa da yola davet ediniz.gelsin benzinlisiyle.3-4 saniye sonra aynanızda ki görüntüsü çoktan kaybolmuş olur zaten.mesele lpg benzin meselesi değil.mesele yarı yarıya para ödeyip aynen devam demektir.adam kız gibi civic yapıp elektrik motoru koymuş.ayıp mı?araba at arabası mı oldu?arabanın neyle gittiği önemli değil nasıl gittiği önemli.kaybedin 3-5 hp hiç mesele değil.bu arabalarda hissedilmez o 3-5 kayıp.en önemli nokta mutlu olmaktır.
subaru mu?alınır cayır cayır da binilir.özgüven sahibi kişiye mesele değildir bunlar.
><po ><po ><po
şimdiye kadar okuduğum en güzel yazılardan birisiydi tebrik ederim üstadım.
-
sıkı bi honda tarfatarı ve kullanıcısı olduğum halde gt turboyla vti yanyana bile koymam ikisi tamamen farklı araçlardır yukardaki arlkadaşın dediği gibi gt tam anlamıyla katılım ruhuyla yapılmıştır.bana göre type r bile aynı kulvarda gelmiyor gt ile tabi şahsi fikrim saygılar.
-
Abi Impreza 2.0 GT Turbo dan bahsediyoruz daha ne söyleyelim süper arac
-
alsammı :D
-
2.eli zayıf ama subaru gt çok güzel araçtır sıkılınca modlarsın keyfini sürersin.Sağlıklı motorla sadece chip ile 40 hp 90 tork alabilirsin. Fazla bar basabilecek duruma getirirsen m3 avcısı olman muhtemeldir.
-
şimdi baktım nette hepsi ölü duruyor.diri duran bir tek makina bile görmedim..direk soğudum açıkcası
-
KARDEŞ ARABAYI KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM YANLIŞ ANLAMAYIN AMA BENCE JAPONDA SIFIRA BİNECEKSİN BAKSANIZA FORMA HEP SORUN ...
-
KARDEŞ ARABAYI KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM YANLIŞ ANLAMAYIN AMA BENCE JAPONDA SIFIRA BİNECEKSİN BAKSANIZA FORMA HEP SORUN ...
çok yanlış,japon otomobillleri özellikle motor ve yürüyen aksamdaki sağlamlığı bakımından çok tutulan ve kendini yıllarca ispatlamış araçlardır..
-
önemli olan senin içine sinmesi 2 sinede bir bin gez hangisi içine sinerse onu al
-
KARDEŞ ARABAYI KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM YANLIŞ ANLAMAYIN AMA BENCE JAPONDA SIFIRA BİNECEKSİN BAKSANIZA FORMA HEP SORUN ...
japon araçları sağlamdır niçin illaki sıfır alsınki ? uzun yıllar sorun çıkarmazlar bu yüzden tüm dünyada en çok tutulan araçlar japon araçlarıdır. bu konuda yanlış bilgilendirme yapmayın.
-
Nasıl?Biraz pazarlık yapmak lazım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-1999-subaru-imprezza-2-0-gt-turbo-gc-8-335-hp-51481756/detay/
-
bence gayet güzel de alcaksan bu arabayı stock bulmaya calıscaksın abi, modlıcaksan da herseyi kendin yap o keyfi de yaşa :) kuzenim 7-8 ay kullandı askere giderken sattı gercekten bi problemiyle karsılasmadık ancak sunu söylicem 99 model falan katılım ruhlu ve ruhuna göre kullanılmıs bi araç alcaksın,21-24bin falan arabaya verceksen kenara bi 3-4bin daha ayırıp ufak tefek yenilemeler yapmak lazım.. yani şusu busu olursa diye de bi para ayırın ki cıkan ilk problemde sogutmasın arac.
şahsen benim bi sene icinde almayı düşündüğüm 3-4 secenekten biridir. 2.2vti prelude manuel, c20let motorlu 2.0t 4x4 opel calibra , yada impreza gc8dir yani. ki kıyaslandıklarında gc8 in yeri bambaska.. gercekten keyfi sürülcek arac..
-
İmpreza çok sorun çıkartır.Motorcuysan veya tanıdık arkadaşın varsa işçilik sorunu yaşamazsın.Cebinde paranda varsa durumunda iyise GC8 daha mantıklı.Subaru'nun boxer motordan alınan o sesi hiç bir araçtan alamazsınız ve onun zevki bambaşkadır. :) Ama Vtec'in zevkide çok ayrıdır. ;) Benim param olsa imkanım vs olsa GC8 alırdım açıkçası.
-
Oğuzhanbekar kardeşim sen beni yanlış anladın yada tam okumadın bidaha yazıyorum KARDEŞ ARABAYI KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM YANLIŞ ANLAMAYIN AMA BENCE JAPONDA SIFIRA BİNECEKSİN ...Yoksa bende binmem hondaya benimde aracım honda civic ... >=ok
-
Oğuzhanbekar kardeşim sen beni yanlış anladın yada tam okumadın bidaha yazıyorum KARDEŞ ARABAYI KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM YANLIŞ ANLAMAYIN AMA BENCE JAPONDA SIFIRA BİNECEKSİN ...Yoksa bende binmem hondaya benimde aracım honda civic ... >=ok
arabayı kötülüyorsunuz demiyorum,neden japonda sıfıra biniceksin diyorsunuz onu anlamadık ??
yani bana sorarsanızda 2.elde japon otomobili aranır.
-
ben de anlamadım bunu , esas volkswagen gibi araclarda 0 a binceksin. 100binde honda aldım şurasında sorun cıktı diyen görmedik.
-
ben de anlamadım bunu , esas volkswagen gibi araclarda 0 a binceksin. 100binde honda aldım şurasında sorun cıktı diyen görmedik.
Aynen.. yaklaşık 3 sene oldu İES'i alalı. yağına tuzuna para veriyorum sadece. O bile gözüme çok görünüyor artık :D
-
Isparta'da VTİ yok diye biliyorum ben. İmprezza var.
Cadde de bastımı subaru, millet dönüp bakmıyor bile. Neden? sesinden soluğundan belli subaru olduğu. Ama hacıı VTİ olsa, sessiz sakin giderken V-tec açıp da gittiğini bi görseler, bi duysalar :) Bu araba subaruyu geçer derler emin ol :))
-
valla acıkcası ben olsam subaru alırdım en azından o keyfi cekerdim:)
ama cogumuzunda dedıgı gıbı sorun cıkartırsa baya basını agırtır. sonucta turbo cıdden masraflı bır olay
ama tavsıyem bu yukardakı lınk gıbı dolu araba almaman bulabılıyorsan sakın kullanılmıs yıpratılmamıs bır subaru bulman
-
ne turboymuş ya sorun herkez sorun çıkartır diyo abartmayın bu kadar subaruda da japon.arabayı turbonun kurallarına göre kullanırsanız kolay kolay bi şey olmaz ama sorun çıkartmaz da diyemem en azından risk azalır.
-
arkadaşlar uzun bir zmandan sonra ilk mesajım onceden civic si m ( 5 sene kullandım aynı arcı 93 civic si) vardı ve en sonunda hayalim gc8 e kavuştum diyeceğim şudur ki gc8 bambaşka fırsatınız varsa alın kullanın vti la kıyaslamayın kıyaslanamz kesinlikle bir kere gt 4*4 yol tutuşu ınanılmaz sorun falanda yaşamadım gayet sağlam yürüyor çok şükür saygılar
-
hayırlı olsun kardeşim alaah kaza bela vermesin uzun yıllar sıkıntısız binersin inş. biraz daha açarmısın görüşlerini bende bu aralar yeni bi araba arayışına girdim bende düşündüm zamanında ama hep bu söylentilker yüzünden cesaret edemedim açıkcası. tekrar hayırlı olsun.
-
valla kardeşim yine uzun zamandır ilkkez girdim kusura bakma cevabını şimdi yazıyorum yakıt olarak 90-100-110 km sabit hzda ki katalizorde tıkalıydı o zmanlar o halde uzun yolda bnzin 4.80 lerdeyken 40 kuruş yaktı km de şu ana şehiriçi gezmeyle kullanıyorum 55 kuruş civarı yakıtı var tabi normal kullanımda sürekli gazlarsan yakıt artar ama bu değerlere ara sıra sıkıştırarak ulaşabiliyorsun, güç konusunda alayına saplar gerçek bir y.....rış aracı gibidir hele sesi sadece benm araçta bi kıytırık son susturucu olmasına rağmen (orta sus falan duruyor) muhteşem... kuru bir ses değil homurtulu gök gürültüsü gibi boxer motor sesi başka bu gün mesela baya gezdim :) ben henüz girmedim ama ufak dokunuşlarla ferrarileri tokatlayan bir güce ereişebiliyor 350-400 beygir bi ımprezaya bnersen eğer dediğimi anlarsın. araç yaklasık 6 aydır bnde hiçbir sorun/ses/masraf çıkarmadı çok şükür ( cok pahalı da almadım normal stock bi araç ama temiz çok şükür) kronik sorun olarak güçlendirir ve hasin ve sert vites atarsan zorlayıcı kalkışlar yaparsan güçlü ve 4*4 olduğu painaja düşmediği için şansıman kırabilirsin bunun haricinde sıkıntısız düşün ben giresun da olduğum halde ustası olmadığı halde gönül rahatlığıyla binebiliyorum hele görünüşü bambaşka ınsanların bakışları sürekli üzerinde farklı oluyorsun tek kelimeyle benim cocukluk hayalim di Rabbim nasip etti çok şükür başka araç falanda istemiyorum ust kasalrı olan wrx ler ve sti larda ilgimi çekmiyor 98- 2000 model gt araştır en baba modeldir ilk kasadır ve diğerleri gibi 2 yılda değişmemiştir 5-6 sene kalmıştır 94 de başlıyordu yanılmıyorsam alırsan 98 ve sonrasına bak 98 de makyajlanıyor içi farklı ve modern oluyor eskilerinini içi basit duruyor Rabbim isteyip te olmayanlara bendn kat kat iyisini nasip etsin yatak sesi olmasın yağ yakmasın , devir ibresi rolantıdeyken dans etmesin sabit dursun, yüksek devirlerde kesilmesin( ateşleme bobinleri var 4 adet eskiyince ust devirlere çıkamıyor 60-70 bnde bakmak kontrol etmek gerekiyor) direksiyonda çekme olmasın bunlara dıkkat şansımana da tabi neyse kalın sağlıcakla