TeamHondaTurkey.Com
HONDA => LPG, CNG ve Alternatif Yakıt Sistemleri => Konuyu başlatan: ugur_sbt - Nisan 03, 2010, 04:32:03 ÖS
-
benim araçta brc lpg var normalde benzin gaz geçiş düğmesi ortada iken otomotik olarak benzinde çalışır ve kendiliğinden gaza geçer diye biliyorum ama ortada çalışmıyor gazda da çalışmıyor 10-12 saa tsonra yada akşam gazda bıraktığımda eretsi gün.ama aynı gün içinde gazda bırakırsam gazda alıyor.akşamlaı benzine döndürüyorum sabah benzinde çalıştırıp elle manuel gaza alıyorum hemen .bunun bi sakıncası varmıdır? yada otomatik geçiş yapabilir miyim?
(araç 1.6 ies civic lpg sıralı değil bulunduğum yerde tüpçülere sordum açıklayıcı bi cevap alamadım)
-
manuel almaların şu sakıncası olabilir.motor soğukken alırsan gaza ilk çalıştırmada motor blokları zarar görebilir.LPG nin yanma oranı daha yüksek olduğu için şimdilik birşey olmaz ama ilerde bu yüzden bu tip bir sorun çıkabilir.aracı gazda çalıştırmak motora çok zarar verir.benim önceki aracım eski kasa megane dı, biliyorsunuz eski tek nokta lılar direk gaz la çalışıyordu.benim o aracım da öyleydi soğuk havalarda gaz la çalıştırmaktan 3 kere rektefiyeye girmişti motor.
-
ben sabahları falan ilk defa marşta hep benzinde çalıştıryorum 2-3 dakika sonra manuel olarak gaza alıyorum ama gayette normal bi şekilde motor daha ısınmamış oluyor(benim lpg tek nkokta enjeksiyon dedikleri sıralı değil) .bunun motora zararı varmıdır?
tek nokta enjeksiyon olup direk benzinde çalıştırıp anında devrini aldırıp 3000 devir üstü gaza geçiş yapan arkadaşlar var hep öyle kullanıyorlar yaz kış.
-
araca binmeyi düşünüyosan satmayı düşünmüyosan bence sıralıya qeç. daha sağlıklı!..
-
bence de tek noktalar pek sağlıklı değil artık ve motora zararı çok daha fazla.sıralı ya geç kurtul