TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: civic46 - Mart 20, 2010, 11:56:33 ÖS
-
http://video.google.com/videoplay?docid=7395106021070222372#docid=5628865232280140289
katılımın galibi...
-
ek9 vtı deil ama typer olması lazım
-
Evet doğru ama motor Vtec
-
Off kafayı hondayla bozduk :S Helal ve hos olsun :)
-
vtec olsunda :)
-
S2000 yetişemedi ben ona şaşırdım doğrusu :?
-
O kadar sıkıstırmaya bu motorun kolları nasıl dayanıyo anlamadım ya.
-
O kadar sıkıstırmaya bu motorun kolları nasıl dayanıyo anlamadım ya.
+++ bende başlamadan s2000 alır diye düşünmüştüm de şaşırdım =)
-
s2000 virajlarda çok savruluyo ve düzlükte de vtı a yetişemiyor. vti yol tutuş faklı yine qörmüş olduk!..
-
ek9 Type-R ın motor kodu b16b dir. BUrda Motoru B20c ye yükseltmişler. Yani S2000 ile aynı litrede kapışıyor. ek9 un gidişi gerçekten efsane gibiydi.
-
Nasıl Bir Gidişi Var Onun Öyle Ya Sanki Çivilemişler Yola.En Ufak Savrulma Yok.Fena Devir Alıyor Bide.Motor İyi Dayanıo Bi 6 Bin Bi 9 Bin :).
-
helal olsun valla çok ii kaçmış araç.... dediğin gbi bu vtec muhabbeti bi 10 yıl daha sürer :)
-
ek9 Type-R ın motor kodu b16b dir. BUrda Motoru B20c ye yükseltmişler. Yani S2000 ile aynı litrede kapışıyor. ek9 un gidişi gerçekten efsane gibiydi.
ayriyetten motordaki değişikliklerde gösterilmiş 200 üstünde ek9 beygiri
-
ilginç
-
ilginç
Bana göre 200 den de fazla. Orjinali 185 bg 1.6 litre hacimle. S2000 kadar beygir elde edememişlerse bile ek9 yol tutuşu ve hafifliği ile s2000 i alt etmiş.