TeamHondaTurkey.Com

HONDA => Motor, Modifiye & Do it yourself - Teknik bilgiler => Konuyu başlatan: bred - Aralık 29, 2009, 09:14:21 ÖS

Başlık: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: bred - Aralık 29, 2009, 09:14:21 ÖS
arkadaşlar 98 vti için ortalama 300hp hedefimiz.hedef 300hp deyince herşey bitmiyor tabi amacım bunu yere aktarması ve günlük kullanımda sorunsuz kullanabilmek  2-3 rolldan sonra patlamasını istemiyorum
böyle bir güçü alabilmek ve bu proje başlamadan  önce derin bir araştırma içerisindeyiz.. uygun setup ve parça  listesi gerekiyor. böyle bir proje yapan  arkadaşlardan yapmam ve yapamam gerekn şeyler hakkında uyarırlarsa sevinirim..yada yapılmış güzel araçlar varsa tavsiye olarak onların setuplarını inceleyebilirim
blok değişimi?turbo tavsiyesi?marka tavsiyesi vs vs.
yardımlarınız ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: minimal_freak - Aralık 29, 2009, 09:48:20 ÖS
bence atmosferik yükle, turboyla uğraşma derim, 300 hp ler alınır mı bilmiyorum ama blok değişimi yapıcaksan H22A veya F20C1 atmosferik yükle :p
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: TLM - Aralık 30, 2009, 01:10:22 ÖÖ
Istedigin uygulamayi adam gibi yapmak icin bir 98 vti parasi kadar hatta belki daha fazla butce ayirman gerekiyor, eger bu senin icin kabul edilebilir bir miktarsa, onerilerimi yazarim.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: bred - Aralık 30, 2009, 03:28:33 ÖS
amacımdan sapmak istemiyorum ama blok değiştirmeden sağlıklı çalışabilecek bir turbo uygulaması yapmak mı daha doğru olur yada gidip 96-2000 model arası bir subaru gt mi almak mantıklı fiyat olarakda vti ile yaklaşık en boşu 230-260hp olanlar.biraz yükleyelim desek 300hp zaten oluyor..asıl amacım subaru gibi göze batan bir araç degil içi dolu ama dışı çok sadece stock olacak polislerle yeterince uğraştım.vti doldurmak ozaman mantıksızlık mı?
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: alican_07 - Aralık 30, 2009, 05:20:02 ÖS
bende senin yerinde olsam vti doldururum herkesde var subaru ama dolu vti herkesde yok tamamen şaşırtma aracı olur yani bi subaruyu filan tokatladınmı veya typer ı ozaman yaptığın masrafın ve emeğin tamamen karşılığını alırsın 
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: alican_07 - Aralık 30, 2009, 05:20:53 ÖS
ayrıca subaru gt ler bildiğim kadarı ile çok sorun çıkaran araçlar
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: infaztim - Aralık 30, 2009, 05:45:52 ÖS
sen evvela motoruna baktır.

turbolamak için hala yeterince dirimi.

eğer değilse kırman çok hızlı olur.

kim yapıcak bunu hangi usta.

sen bunları söle ben sana fikr veriym.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: MhmT - Aralık 30, 2009, 06:13:00 ÖS
bir tane örnek gösteriyim turbolayan VTİ lardan

Alıntı
B16 A2 BLOK
DARTON MID GÖMLEK
ACL ANA KOL SET
ARP BLOK VE KAPAK SAPLAMALARI
WISECO 84.5 MM 8.5 FORGED PİSTON
EAGLE KOL
AEM REGLATÖR
AEM FUEL RAİL
AEM 3.5 BAR MAP SENSÖRÜ
RC 750 CC ENJEKTÖR
CROWER KASNAK
GARETT GT30R TURBO
OBX MANİFOLD
TİAL 44 WESTAGETE
HONDATA EMME MANİFOLD CONTASI
HONDATA S300 BEYİN
CROWER SÜBAP YAYI
CROWER SÜBAP YAYI ŞAPKASI
FERREA SÜBAP
COMETİC SİLİNDİR KAPAK CONTASI
WALBRO BENZİN POMPASI
HKS BLOW OFF
KOYO RACİNG RADYATÖR
SAMCO SLİKON RADYATÖR HORTUMLARI
ACT MAX EXTREME PLATE DEBRİYAJ
GREDYY İNTERCOOLER
TYPER YAĞ POMPASI
HKS 76 MM SON SUSTURUCU
HKS TURBO TİMER
KNOC LOCK VURUNTU GÖSTERGESİ
HKS MANTAR HAVA FİLTRESİ
HKS EVC 5 BOOST CONTROLLER
GREDYY EGT


araba 98 VTİ 118.000 km de


satılık şu anda


nasıl parçalar kullandığını örnek olsun diye yazdım umarım başarılı olursun ; )
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: rad-R - Ocak 01, 2010, 11:19:21 ÖÖ
orj. motordan yani oem. piston ile o gücü sorunsuz alamazsın.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: bred - Ocak 01, 2010, 10:45:49 ÖS
bir tane örnek gösteriyim turbolayan VTİ lardan

Alıntı
B16 A2 BLOK
DARTON MID GÖMLEK
ACL ANA KOL SET
ARP BLOK VE KAPAK SAPLAMALARI
WISECO 84.5 MM 8.5 FORGED PİSTON
EAGLE KOL
AEM REGLATÖR
AEM FUEL RAİL
AEM 3.5 BAR MAP SENSÖRÜ
RC 750 CC ENJEKTÖR
CROWER KASNAK
GARETT GT30R TURBO
OBX MANİFOLD
TİAL 44 WESTAGETE
HONDATA EMME MANİFOLD CONTASI
HONDATA S300 BEYİN
CROWER SÜBAP YAYI
CROWER SÜBAP YAYI ŞAPKASI
FERREA SÜBAP
COMETİC SİLİNDİR KAPAK CONTASI
WALBRO BENZİN POMPASI
HKS BLOW OFF
KOYO RACİNG RADYATÖR
SAMCO SLİKON RADYATÖR HORTUMLARI
ACT MAX EXTREME PLATE DEBRİYAJ
GREDYY İNTERCOOLER
TYPER YAĞ POMPASI
HKS 76 MM SON SUSTURUCU
HKS TURBO TİMER
KNOC LOCK VURUNTU GÖSTERGESİ
HKS MANTAR HAVA FİLTRESİ
HKS EVC 5 BOOST CONTROLLER
GREDYY EGT


araba 98 VTİ 118.000 km de


satılık şu anda


nasıl parçalar kullandığını örnek olsun diye yazdım umarım başarılı olursun ; )


teşekkürler bu araç kaç hp veriyor ilanı ve videosu varmı?
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 02, 2010, 07:02:50 ÖS
Sana tavsiyem kesinlikle SERVİS PAŞAOĞLU olur.Bundan 1 yıl önce aracımı atmosferik yükleme için İstanbulda GKM ye götürdüm .200 hp üzeri güç alacağımın garantisi verildi ,liste uzun ve oldukça maliyetliydi.Tamam sorun değil deyip aracımı emanet ettim,1 ay sonra aracımı teslim aldım,sorun hüsrandı.Verdiğim paraya mı yanayım,yoksa aracıma mı? Yapılması gereken çoğu şey yapılmamıştı;200 hp üzeri olacak denilen araç 190 hp yi bile bulmadı ayrıca eski performansından uzaktı.Daha sonra yaptığım araştırmalardan sonra güvenebileceğim adresi buldum.Aracım şuan SERVİS PAŞAOĞLU'nda ,Savaş Bey gerçekten konusunda uzman ve çok tecrübeli birisi.Aracımı önce motor bölümünü aşağı indirdiler;yapılması gereken işlemleri sıraladılar ve bu işlemlerden sonra alacağım gücü söylediler.Nasipse 1 2 hafta sonra aracımı teslim alacağım.Sana tavsiyem aracını kesinlikle yanlış ellere emanet etme.Rodajdan sonra sana burdan yine sonuçları bildiririm.

arkadaşlar 98 vti için ortalama 300hp hedefimiz.hedef 300hp deyince herşey bitmiyor tabi amacım bunu yere aktarması ve günlük kullanımda sorunsuz kullanabilmek  2-3 rolldan sonra patlamasını istemiyorum
böyle bir güçü alabilmek ve bu proje başlamadan  önce derin bir araştırma içerisindeyiz.. uygun setup ve parça  listesi gerekiyor. böyle bir proje yapan  arkadaşlardan yapmam ve yapamam gerekn şeyler hakkında uyarırlarsa sevinirim..yada yapılmış güzel araçlar varsa tavsiye olarak onların setuplarını inceleyebilirim
blok değişimi?turbo tavsiyesi?marka tavsiyesi vs vs.
yardımlarınız ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: bred - Ocak 03, 2010, 11:02:57 ÖÖ
Sana tavsiyem kesinlikle SERVİS PAŞAOĞLU olur.Bundan 1 yıl önce aracımı atmosferik yükleme için İstanbulda GKM ye götürdüm .200 hp üzeri güç alacağımın garantisi verildi ,liste uzun ve oldukça maliyetliydi.Tamam sorun değil deyip aracımı emanet ettim,1 ay sonra aracımı teslim aldım,sorun hüsrandı.Verdiğim paraya mı yanayım,yoksa aracıma mı? Yapılması gereken çoğu şey yapılmamıştı;200 hp üzeri olacak denilen araç 190 hp yi bile bulmadı ayrıca eski performansından uzaktı.Daha sonra yaptığım araştırmalardan sonra güvenebileceğim adresi buldum.Aracım şuan SERVİS PAŞAOĞLU'nda ,Savaş Bey gerçekten konusunda uzman ve çok tecrübeli birisi.Aracımı önce motor bölümünü aşağı indirdiler;yapılması gereken işlemleri sıraladılar ve bu işlemlerden sonra alacağım gücü söylediler.Nasipse 1 2 hafta sonra aracımı teslim alacağım.Sana tavsiyem aracını kesinlikle yanlış ellere emanet etme.Rodajdan sonra sana burdan yine sonuçları bildiririm.

arkadaşlar 98 vti için ortalama 300hp hedefimiz.hedef 300hp deyince herşey bitmiyor tabi amacım bunu yere aktarması ve günlük kullanımda sorunsuz kullanabilmek  2-3 rolldan sonra patlamasını istemiyorum
böyle bir güçü alabilmek ve bu proje başlamadan  önce derin bir araştırma içerisindeyiz.. uygun setup ve parça  listesi gerekiyor. böyle bir proje yapan  arkadaşlardan yapmam ve yapamam gerekn şeyler hakkında uyarırlarsa sevinirim..yada yapılmış güzel araçlar varsa tavsiye olarak onların setuplarını inceleyebilirim
blok değişimi?turbo tavsiyesi?marka tavsiyesi vs vs.
yardımlarınız ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
aklımda servis olarak  ankara tork garaj var hakan ustanın çıkardıgı çok güzel araçlar var.daha önceden servis paşaoğlunu duymuştum.bu iki garaj arasından düşünüyorum.bodrumda siyah bir vti vardı gökmen yapmıştı.stage 2(sahibinin dedigine göre 220hp ne kadar doğru bilemiyorum) o araca bindim güzel yürüyor ama senin dedigin gibi..paşaoglu yada tork düşünüyorum. senin aracının sonuçlarını bildirirsen çok iyi olur. atmosforik mi yüklüyorsun?turbo mu?
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 03, 2010, 02:42:20 ÖS
GKM de atmosferik yüklendi ama dediğim gibi hiç memnun kalmadım ,aracın performansı  alt devirlerde çok düştü,üst devirlerde iyiydi ama dediğim gibi onca maliyetten sonra sonuç hüsrandı.Şuan turbo yükleme yapılıyor sonuçları bildiririm.Tork garajı ben de takip ediyorum ama daha çok subaru yükleme yaptıklarını biliyorum.Honda da PAŞAOĞLU nun yeri ayrı,adamlar aşmış artık.Ve bu işi çok profesyonel yapıyorlar.Aracın uzun vadede sağlığını düşünerek gerekli parçaları listeleyip ondan sonra işleme geçiyorlar,ve işlem sırasında ne takıldığını nasıl takıldığını sana özel bir cd de hediye ediyorlar :8 sonradan aklında soru işareti kalmıyor.Kim ne derse desin bu işte güven çok önemli ,belki biraz maliyetli olabilir ama kesinlikle PAŞAOĞLUnu tercih etmelisin.Aracımı 1 hafta sonra teslim alacağım ,resimlerini paylaşırım fakat kesin sonucu rodaj sonrası mapping den sonra sana bildiririm.selamlar...
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: poşetçay - Ocak 03, 2010, 02:50:42 ÖS
gökmende atmosferik olarak neler takıldı
ecü ayarlarını kim yaptı
rodaj bitince dynoya çıktınızmı
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: infaztim - Ocak 03, 2010, 04:28:43 ÖS
şimdi burdan gökmene mok sürmeyin.

senin becermediler dediğin adam r nin en iddialı arabalarını hazırlamıştır.

arabanı kim yaptı onu söle gökmen kendi elleriylemi yaptı ??

arabanın ayarınıkim yaptı rodaj bitim dynoya çıktınmı.

bunu kimeye deme gülerler üstüne gkm bişiden anlamayan adam değil.

işin kompetanlarından.

savaşta öledir elbetteki.

birde şuna değiniym.

stage 2 yapıp kim almış 220 hp vti den ???

yoktur böle bişe.dyno fazla çıkarmıştır.yahut araba dynoda iken sarmıştır oda fazla çıkarmasına sebebiyet vermiştir.

ben tr de stge 2 220 hp vti dumadım. 1.6 lt de b16a2 blklla

Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 03, 2010, 04:49:57 ÖS
Kimseye bşy sürdüğümüz yok ;Gökmen kendi eliyle mi yaptı ayağıyla mı yaptı bilemem ,2-3 hafta boyunca arabanın yanında mı bekleyelim? Arabanın ayarını bizzat kendisi yaptı.R nın en iddialı arabalarını yapmış olabilir,Türkiye nin en iyi arabalarını yapmış olabilir ama benim arabamı yapamadı! Belki Amerikadan gelip düzeltirdi lafım yok ama 3 ay deyip 9 ay gelmeyınce biz de beklemedik.Bunu burdan paylaşırım ;sonuç olumlu olsaydı şaK şak şak,olmadı mok sürme mi? Herkes yiyeceği lokmayı konussun madem yapamayacağın şeyler var iddia etme.
Poşet çay sormuş söyleyelim araç dinoda 182 hp çıktı;totalde 20 hp ,maliyet 7.500 tl .Saygılar...
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: civelek - Ocak 03, 2010, 04:53:03 ÖS
Poşet çay sormuş söyleyelim araç dinoda 182 hp çıktı;totalde 20 hp ,maliyet 7.500 tl .Saygılar.     yazık olmuş gerçekten.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: HoNdA TyPe_R - Ocak 03, 2010, 05:03:45 ÖS
20 hp icin 7500 bu fiyata bi sc ile su anda 210 220 lerdeydi :)
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 03, 2010, 05:21:24 ÖS
Buarada PAŞAOĞLU'nda yapılan işlemler şunlar;

forget piston ve kolları
oem ana-kol ve gezi ayları
1 tk enjektor                                                                             
1 ad turbo exhaust manifoldu
1 ad. Frounth mounth intercooler
1 ad. 28/76 R Ballbearing garrett turbo
1 ad. B&m benzin basınc regulatoru
1 tk irdyum buji
1 ad. Hks hava filtresi
6 ad. Silicone hose
1 ad. Tıal wesgate
1 ad. Hks blow off 
intercooler boruları +ekzost işçilikleri
sarf malzemeleri(yag+yag filtresi+benzin filtresi+temizlik-
için benzin+triger kayısı+trig. Bilyası+V kayısları..vs..)

map sensor
fuel pump
upper gasket set
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: bred - Ocak 03, 2010, 07:08:05 ÖS
kimse kimseye birşey sürdügü filan yok ben sadece  gökmenin yaptıgı vti(stage2) biliyorum aracı satın almak için gittim bodruma(araç istanbulda şuan) araç güzel yürüyor dedim sadece  parça listesini gösterdi arkadaş faturalarıyla birlikte dedigi şu araç 220hp dedi bana ne kadar doğru bilmiyorum elinde dyno veriside yok ama subaru gt ve clio rs ile kaldırmışlar onların videosunuda gösterdi.pazarlık ettik anlaşamadık 1sene oldu.neyse konu bu gökmenin yaptıgı arabalara asla laf söylemedim gördüklerimi söyledim arkadaşımızın arabası olmamış.okadar para verilipde karşılıgı alınmıyorsa arkadaş tabiki konuşur.burda yardım istememin tek sebebi doğru usta ve doğru setuplar burdaki paylaşımlar herkesi aydınlatır.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: infaztim - Ocak 03, 2010, 11:54:35 ÖS
yaw he he ;)
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: infaztim - Ocak 03, 2010, 11:57:04 ÖS
bu arada paşa da kompetan lardandır.

ona bişi sölemiorum yanlış anlaşılmasın.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: poşetçay - Ocak 04, 2010, 12:06:42 ÖÖ
gökmenmiş sawaşmış bizi ilgilendirmio onlar ismi çıkan ustalar isim yapmışlar isim yapmayıp neler yapan ustalar war onuda bu işinde olan herkez bilir  bana göre ikiside para tuzagından başka bişey deil biçok şikayette war duydum para kolay kazanılmıo emekte boşa harcanmıo iyi araştırma iyi sonuç stage2 10500 dolu çewir n/a 195-200 olsun yeter 400hp olunca istikrarmı olucak sorunsuzmu olucak bunun cevabını wermek önemli sanayi gülü olduktan sonra hiç bir kıymeti yok
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 04, 2010, 09:06:40 ÖÖ
Poşetçaya tamamen katılıyorum,burda isim önemli değil,işini hakkıyla yapan herkese saygı duyuyoruz,ama işini tam yapamayanı da eleştiririz.Ben 1 yıldır bu araç için emek veriyorum,birikim yapıyorum ve emeklerimin hepsi boşa gitti ,para kolay kazanılmıyor,işini layıkıyla yapana helal olsun.B u sebeble herkes bu tarz modıfıye işleri yaparken kulaktan dolma bilgilerle gaza gelip karar vermesin ,aracını yanlış yerlere emanet etmesin,burda son kullanıcıların yani araçlarını yaptıranların referansları önemlidir.saygılar...
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: mar1lyn - Ocak 04, 2010, 05:14:45 ÖS
çok merak ediorm stg 2 220 hp 1.6 litre :)
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: poşetçay - Ocak 04, 2010, 05:19:09 ÖS
196yı yakalamıştım ne kadar ugraştımı tahmin edersin ahmet 220 şehir efsanesi gibi gelio bana
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 04, 2010, 06:58:34 ÖS
196yı yakalamıştım ne kadar ugraştımı tahmin edersin ahmet 220 şehir efsanesi gibi gelio bana

+1
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: mar1lyn - Ocak 05, 2010, 10:47:54 ÖÖ
196yı yakalamıştım ne kadar ugraştımı tahmin edersin ahmet 220 şehir efsanesi gibi gelio bana

oda son noktası hocam tabi mükemmel rakam
ama işte hacimsiz 220 hp demek kullan at bi motor demek bence anca dyno üstünde bikere gorulebilir çok kasılsa :)
endyn gibi bi firma yapar onuda :)
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: alican_07 - Ocak 05, 2010, 04:14:26 ÖS
Buarada PAŞAOĞLU'nda yapılan işlemler şunlar;

forget piston ve kolları
oem ana-kol ve gezi ayları
1 tk enjektor                                                                             
1 ad turbo exhaust manifoldu
1 ad. Frounth mounth intercooler
1 ad. 28/76 R Ballbearing garrett turbo
1 ad. B&m benzin basınc regulatoru
1 tk irdyum buji
1 ad. Hks hava filtresi
6 ad. Silicone hose
1 ad. Tıal wesgate
1 ad. Hks blow off 
intercooler boruları +ekzost işçilikleri
sarf malzemeleri(yag+yag filtresi+benzin filtresi+temizlik-
için benzin+triger kayısı+trig. Bilyası+V kayısları..vs..)

map sensor
fuel pump
upper gasket set

paşaoğlunda yapılan işlemler ne kadar tutuyor ? he bu arada hayırlı olsun.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 06, 2010, 07:08:18 ÖÖ
Genel bir fiyat var ama eufak tefek ekstra işlemler oldu ,tamamlanınca p.m den size söylerim
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: bred - Ocak 06, 2010, 12:14:04 ÖS
fiyatı bende merak ettim.p.m atarsanız sevinirim.işlemlerle ilgili cd hediye edecekler demiştin paylaşırsan sevinirim.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 06, 2010, 05:15:34 ÖS
Heyecanla arabamı alacağım günü bekliyorum;işler bittikten sonra sizlerle paylaşacağım arkadaşlar.selamlar...
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: bred - Ocak 19, 2010, 05:24:02 ÖS
inşallah.aracını merak ediyoruz sonuçları bekliyoruz.teşekkürler ilgin için.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 21, 2010, 08:32:22 ÖS
Arkadaşlar aracımı geçen hafta teslim aldım,şuan 4000 rpm de limitör devreye giriyor ama turbonun emişini duymak bile ayrı bir zevk.2000 km rodaj ile geçireceğim ,rodajdan sonra sonucu burdan bildiririm ama şunu söyleyebilirim ki montaj inanılmaz harika olmuş.Herşey yerli yerinde ,başta Savaş Paşaoğlu ve TEAM PAŞAOĞLU ekibine teşekürler,işini bu kadar profesyonel yapan bir servis görmedim.Görüşmek üzere....
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: civelek - Ocak 22, 2010, 06:07:56 ÖÖ
hadi hayırlı olsun bakalım.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: TLM - Ocak 22, 2010, 06:59:26 ÖÖ
Arkadaşlar aracımı geçen hafta teslim aldım,şuan 4000 rpm de limitör devreye giriyor ama turbonun emişini duymak bile ayrı bir zevk.2000 km rodaj ile geçireceğim ,rodajdan sonra sonucu burdan bildiririm ama şunu söyleyebilirim ki montaj inanılmaz harika olmuş.Herşey yerli yerinde ,başta Savaş Paşaoğlu ve TEAM PAŞAOĞLU ekibine teşekürler,işini bu kadar profesyonel yapan bir servis görmedim.Görüşmek üzere....

Iki sorum var:
1- 2000km rodaj mi olur?saka gibi
2- 4000de limitor olan aracta rodaj nasil yapilir?bu da ilginc

Not:Savas isini iyi yapar, ama kendi yaparsa, diger elemanlarina aracinizi yaptirirsa, iyi paralar verip kotu suprizlerle karsilasabilirsiniz bunuda unutmayin. (kisisel tecrube)
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 22, 2010, 11:58:29 ÖÖ
Sizce rodaj kaç km olmalı?

Arkadaşlar aracımı geçen hafta teslim aldım,şuan 4000 rpm de limitör devreye giriyor ama turbonun emişini duymak bile ayrı bir zevk.2000 km rodaj ile geçireceğim ,rodajdan sonra sonucu burdan bildiririm ama şunu söyleyebilirim ki montaj inanılmaz harika olmuş.Herşey yerli yerinde ,başta Savaş Paşaoğlu ve TEAM PAŞAOĞLU ekibine teşekürler,işini bu kadar profesyonel yapan bir servis görmedim.Görüşmek üzere....

Iki sorum var:
1- 2000km rodaj mi olur?saka gibi
2- 4000de limitor olan aracta rodaj nasil yapilir?bu da ilginc

Not:Savas isini iyi yapar, ama kendi yaparsa, diger elemanlarina aracinizi yaptirirsa, iyi paralar verip kotu suprizlerle karsilasabilirsiniz bunuda unutmayin. (kisisel tecrube)
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: Burak VTEC - Ocak 23, 2010, 01:55:38 ÖS
Sizce rodaj kaç km olmalı?

Arkadaşlar aracımı geçen hafta teslim aldım,şuan 4000 rpm de limitör devreye giriyor ama turbonun emişini duymak bile ayrı bir zevk.2000 km rodaj ile geçireceğim ,rodajdan sonra sonucu burdan bildiririm ama şunu söyleyebilirim ki montaj inanılmaz harika olmuş.Herşey yerli yerinde ,başta Savaş Paşaoğlu ve TEAM PAŞAOĞLU ekibine teşekürler,işini bu kadar profesyonel yapan bir servis görmedim.Görüşmek üzere....

Iki sorum var:
1- 2000km rodaj mi olur?saka gibi
2- 4000de limitor olan aracta rodaj nasil yapilir?bu da ilginc

Not:Savas isini iyi yapar, ama kendi yaparsa, diger elemanlarina aracinizi yaptirirsa, iyi paralar verip kotu suprizlerle karsilasabilirsiniz bunuda unutmayin. (kisisel tecrube)

2000km gayet iyi rodaj için.4000de limitöre girme sebebi rodaj sürecinde yüksek devir yapıp motor oturana kadar zarar vermemek.Rodaj bitince çekerler zaten 8-9bine kesiciyi.

Bu arada @asvtec  Paşaoğlundaki mavi-lacivert gibi olan vtec mi seninki.?
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: Burak VTEC - Ocak 23, 2010, 02:03:19 ÖS
Bu arada yazılımı özgün mü yaptı?O 3bin 4bin limitör koyar da rodaj sırasında da :D
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 23, 2010, 07:04:24 ÖS
Merhaba;

Aracı geçen hafta teslim aldım ,mavi değil orda beyaz bir melek vardı ,işte o benim aracım :) Mapping işlemini özgün rodajdan sonra yapacak ,nasipse 2000 km yapıp istanbula gidecem ...
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: Burak VTEC - Ocak 23, 2010, 08:55:21 ÖS
Merhaba;

Aracı geçen hafta teslim aldım ,mavi değil orda beyaz bir melek vardı ,işte o benim aracım :) Mapping işlemini özgün rodajdan sonra yapacak ,nasipse 2000 km yapıp istanbula gidecem ...

Aracınız hayırlı olsun bende geçen hafta oradaydım bir iki ürün montajı yapıldı benimde.BU heralde 4ncü ya da 5nci araç arkadaş çevrem tarafından Paşaoğlunda yapılan bayaa memnunuz biz.Bende de beyaz sedan bi melek vardı ama aracı yaptırırken çok yakın bir arkadaşım hem çok ısrar etti hemde iyi bir fiyat teklif etti bende kırmadım :D

Ben kendi aracımın zevkini çıkaramadım anlayacağın inşallah sen doya doya çıkarırsın. :)
Allah kaza bela vermesin güle güle kullan aracını.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: fsunnetci - Ocak 23, 2010, 11:54:45 ÖS
stage 2 yap keyfine bak bence..kaç hp aldığından çok aracında sorunsuz bir tuning upgrade olmasına önem ver derim..kaç tane araç gördün stage 3 veya turbo yaptıktan sonra uzun km yapmış :) yokkkkkk..olamaz ki zaten bu işin doğasına aykırı çünkü :)
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: TLM - Ocak 24, 2010, 01:38:52 ÖÖ
Sizce rodaj kaç km olmalı?

Kisaca yazmak gerekirse rodaj hadisesi 250-300km de coktan bitmis olur. Bunun yaninda 8000devir cevirmek icin tasarlanan bir motorla 4000 devirde optimum rodaj degerlerini yakalayamazsiniz, sebebi basit, piston segmanlari basincla disa acilim egilimi gosterir, kendi kendilerine durduklari yerde gosterdikleri egilim ile, silindir ceperlerini olmasi gerektigi gibi torpuleyemezler, bu da sonuc olarak averaj bir rodaj sunar. Devir cevrilmeli ki segmanlar yeteri kadar basincla karsilasabilsin, ha ama bu demek degildir ki kesiciye vura vura gidin, hararet asla yapilmamasi gereken bir seydir rodajda, ancak devir tabiki cevrilmelidir. Ustalar rodaji kullanicilara biraktiginda 4000e limitor koyabilirler, mantigi basit, son kullanici rodaj filan dinlemez basar ya allah diye, kademeli bir rodaj anlayisi olmadigindan hararette yaptirir, boyle olacagina 4000i gecmemek daha saglikli.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: TLM - Ocak 24, 2010, 01:45:24 ÖÖ
Torpulemekten kasit kendine yer edinmesinin yaninda adam gibi esneyerek yuksek basinclari tutabilir hale gelmesidir segmanlarin, ancak bu sekilde yuksek basinclari tutabilir hale gelir. segmanin kullanim oncesi disa acilim egilimi, rodajdan sonra cok daha artar, yani artmasini saglamaktir rodaj denen hadise.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 24, 2010, 07:44:10 ÖS
Motor modifikasyonu konusunda hizmet veren ya da verdiğini zanneden bir sürü yer var.Daha önceden sütten ağzı yanan birisi olarak bu tarz işlemler düşünen arkadaşlarıma tavsiyem araçlarını güvenilir yerlere emanet etmeleridir,balılama atlamamalarıdır.İşlemler yapılmadan önce HP ler havada uçuşuyor işlem bittikten sonra istediğiniz ya da size vadedilen performansı alamıyorsunuz.
Gerçekten PAŞAOĞLU bu işi çok profesyonel yapıyor ,yapılan her iş belli ,takılan her parça belli,aracınızdan çıkan orjinal parçalar paketlenip size teslim ediliyor(daha önceden yaptırdığım garajdan çıkan parçalarımı alamamıştım ne hikmetse kaybolmuş bu da işin ciddiyetsizliğini göstermişti)alınacak sonuç aşağı yukarı belli ,lafın özü şiddetle Paşaoğlunu tavsiye ederim.
@burakvtec buarada güzel temennilerin için çok teşekürler.selamlar...

Merhaba;

Aracı geçen hafta teslim aldım ,mavi değil orda beyaz bir melek vardı ,işte o benim aracım :) Mapping işlemini özgün rodajdan sonra yapacak ,nasipse 2000 km yapıp istanbula gidecem ...

Aracınız hayırlı olsun bende geçen hafta oradaydım bir iki ürün montajı yapıldı benimde.BU heralde 4ncü ya da 5nci araç arkadaş çevrem tarafından Paşaoğlunda yapılan bayaa memnunuz biz.Bende de beyaz sedan bi melek vardı ama aracı yaptırırken çok yakın bir arkadaşım hem çok ısrar etti hemde iyi bir fiyat teklif etti bende kırmadım :D

Ben kendi aracımın zevkini çıkaramadım anlayacağın inşallah sen doya doya çıkarırsın. :)
Allah kaza bela vermesin güle güle kullan aracını.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 24, 2010, 07:47:17 ÖS
@TLM ,
verdiğin bilgiler için teşekürler,senin de dediğin gibi ustaların bir bildiği vardır.Ustamı dinlemeye devam etmekte fayda var.selamlar...

Sizce rodaj kaç km olmalı?

Kisaca yazmak gerekirse rodaj hadisesi 250-300km de coktan bitmis olur. Bunun yaninda 8000devir cevirmek icin tasarlanan bir motorla 4000 devirde optimum rodaj degerlerini yakalayamazsiniz, sebebi basit, piston segmanlari basincla disa acilim egilimi gosterir, kendi kendilerine durduklari yerde gosterdikleri egilim ile, silindir ceperlerini olmasi gerektigi gibi torpuleyemezler, bu da sonuc olarak averaj bir rodaj sunar. Devir cevrilmeli ki segmanlar yeteri kadar basincla karsilasabilsin, ha ama bu demek degildir ki kesiciye vura vura gidin, hararet asla yapilmamasi gereken bir seydir rodajda, ancak devir tabiki cevrilmelidir. Ustalar rodaji kullanicilara biraktiginda 4000e limitor koyabilirler, mantigi basit, son kullanici rodaj filan dinlemez basar ya allah diye, kademeli bir rodaj anlayisi olmadigindan hararette yaptirir, boyle olacagina 4000i gecmemek daha saglikli.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: Oz` - Ocak 28, 2010, 02:38:53 ÖS
Neden öyle bitirdin rodajı  break in procedure  diye bir konu var  okumadınmı hiç ? sence 250km de segman alışırmı ?
sen 4000 de bastıpındada  yada 3000 de bastığındadas   saten yeteri kadar basınc vardır  buna emin ol senin söylediğin sekilde  araçlar var  piston boşluğunu çok fazla verirsen  ve gerçekten katılımıcaksan bunu yapmaya değer ama günlük kullanımdaki bir arabay kesinlikle o boşluğu vermen  taraftarı olmam  ben kendi açımdan ki kaldıki mesela darton 8bin Km rodaj biçiyor ozaman sen bu işi çok daha iyi biliyorsn seni dartona gönderelim orda çalış sen.

Ayrıca  paşaoğlundaki her adam adam gibii iş yapar ilk nedir senin derdin  anlamıyorum paaşaoğlunun fiyatı yüksektir ama  güzeldir işçiliği i istersen buunu burda insanlara

Ayrıca ben birçok arabaya  rodaj  yapılıpta sorun çeken  yürümesinde sıkıntı olan bir araç görmedm

Suanda dışardayım  ewe geçince çok dah  detaylı  neden rodaj yapılır anlatırım  ozaman anlarsın neden rodaj yapıldığnı

Sizce rodaj kaç km olmalı?

Kisaca yazmak gerekirse rodaj hadisesi 250-300km de coktan bitmis olur. Bunun yaninda 8000devir cevirmek icin tasarlanan bir motorla 4000 devirde optimum rodaj degerlerini yakalayamazsiniz, sebebi basit, piston segmanlari basincla disa acilim egilimi gosterir, kendi kendilerine durduklari yerde gosterdikleri egilim ile, silindir ceperlerini olmasi gerektigi gibi torpuleyemezler, bu da sonuc olarak averaj bir rodaj sunar. Devir cevrilmeli ki segmanlar yeteri kadar basincla karsilasabilsin, ha ama bu demek degildir ki kesiciye vura vura gidin, hararet asla yapilmamasi gereken bir seydir rodajda, ancak devir tabiki cevrilmelidir. Ustalar rodaji kullanicilara biraktiginda 4000e limitor koyabilirler, mantigi basit, son kullanici rodaj filan dinlemez basar ya allah diye, kademeli bir rodaj anlayisi olmadigindan hararette yaptirir, boyle olacagina 4000i gecmemek daha saglikli.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Ocak 28, 2010, 03:29:50 ÖS
Bu arada oz ,rodajda dikkat edilmesi gereken unsurlar nelerdir,detaylı bir açıklama yapar mısın? teşekürler...
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: Oz` - Ocak 28, 2010, 05:22:54 ÖS
  ayrıyetteh TLM senin   bizi m sitede  böyle   kendine  gelmemiş bir   Yazın var    gene böyle şekilde bildiğin konu tek bu  sanırım :)

 ayrıyetten 300 km de alışıyormu  sence pistonlar  Gömleklere  BANa bir açıklamasını yap çok ciddi şekilde merak e diyorum bunu  ben bi detaylı açıkla görelim :)
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: Oz` - Ocak 28, 2010, 05:23:22 ÖS
Bu arada oz ,rodajda dikkat edilmesi gereken unsurlar nelerdir,detaylı bir açıklama yapar mısın? teşekürler...
  şu arkadaş bir anlatsın :) ondan sonra açıklıyıcam
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: fsunnetci - Ocak 29, 2010, 01:45:48 ÖS
ah be abi bırak sen 300km'yi de adamlar 1 günde rodaj yapıyorlar nasılmı ? sabah marşa basıyormussun akşam motoru stop ediyorsun..işte bu kadar rodaj bitti..hadi geçmiş olsun >%6rol
bir diğeri geri vitese atıp 4000dd'e kadar gazlayıp 2 saat fln bu şekilde yol yaptınmı rodaj bitiriyormussun  :dil
valla bunlar rodaj işinin değişik örnekleri tabiki. ne kadar doğru bilemem o kadar bilgiye sahip değilim ama işin mantığında ki tutarsızlığı görebiliyorum >=ok
materyaller bir şekilde alışması lzm ve bu süre zarfı yukarıda ki 2 örnekte ki gibi kısa sürede malesef olmuyor >%Sakin
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Şubat 01, 2010, 10:19:49 ÖÖ
Sanırım TLM den gerekli açıklma gelmeyecek!
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: infaztim - Şubat 01, 2010, 11:24:17 ÖS
300 km de 500 km de rodaj olmaz.

öle bişi yok

arkdaş karıştırmış olabilir bence.

rodajın 2000-3000 km arası olmalıdır.

revlimitin 4000 de cut offsa bu asla kötü bişeydeğil.bir önlemdir.her ihtimale karşı yapılan.

herşey olabilir ne bilim ben yanlış vitese atarsın vs vs vs

allah kaza bela vermesin aracına besmelesiz binme nazar değdiren çok olur.

tecrübe ile sabit derlerya işte ondan ;)
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Şubat 01, 2010, 11:33:13 ÖS
@infaztim
Dostum teşekürler ,inan besmelesiz binmiyorum  Şu rodaj bitsin limitör ortadan kalksın hatim bile indirebilirim :) selamlar
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: TLM - Şubat 02, 2010, 05:09:17 ÖÖ
  ayrıyetteh TLM senin   bizi m sitede  böyle   kendine  gelmemiş bir   Yazın var    gene böyle şekilde bildiğin konu tek bu  sanırım :)

 ayrıyetten 300 km de alışıyormu  sence pistonlar  Gömleklere  BANa bir açıklamasını yap çok ciddi şekilde merak e diyorum bunu  ben bi detaylı açıkla görelim :)

Benim bildigim konu vardir bilmedigim konu vardir, nerde duracagimi bilirim, ama senin insanlara karsi uslubun kotu, yani en azindan forum ortaminda oyle sanirim cunku normal hayatta boyle degilsin, tanimadigim adam olsan zerre kelime bile yazmazdim, birakirdim insanlarda TLM aptalin tekiymis diye bilirdi, inan bu beni zerre etkilemez, neden mi? Cunku hicbir maddi kaygim veya beklentim yok bu otomotiv hususunda. Ha bakma gene aciklama filan yapacak degilim, ama takildigim bir konu var.

Bu arada senin forumda yazdigimi burda yazmayi unutmusum bu da benim hatam olmus sanirim, isteyen boyle yapar istemeyen begenmeyen yapmaz, kaldi ki forum formulleri yazmak icin uygun yazim sistemine sahip degil, onu da gectim, insanlar benim uzun yazilarimi bile okumazken tutup fizik formulleri ile yazmak zaten bosa harcanan zaman ve emektir benim icin.

Anladigim kadariyla yazindaki agresif yaklasimin sebebi pasaoglu hakkinda dedigim seyler. Hic gerek yok bu konuyu buyutmeye, ben yasadiklarima gore kendi yorumumu yaptim, basimdan gecenlere gore elestirdim, elestriyi kabul edemeyen insan ilerleyemez bunu unutmamak lazim. O yuzden agresiflesmek yerine karsindaki insanla biraz daha empati kurmani oneririm, neden elestri almis pasaoglu diye dusunursen, zaten farkindaligin basladigi an olur, ama inatla problemleri gormezden gelirsen, elestriler zamanla artar, ki insanlarin coguda sesli bir sekilde elestirmeye cesaret edemezler, o yuzden kulagina gelen elestriler daha degerli olmalidir diye dusunuyorum zira boyle geri beslemeleri pek bulamazsin.

Bu arada darton'un 8bin km dedigin rodaj konusu esasinda bin mil (1600km) ki bu da kullanicinin yapacagi bir rodaj icin belirtilen mesafe. Tipki senin iki bin km demen gibi. Sebebini de aciklamistim zaten, kullaniciya basarak rodaj yap dersen, elinde olacak sonuc glaze'den baska bir sey olmaz. Sonra tekrar sok motoru ki duzeltesin. Bu konuda hem fikiriz zaten sanirim.

Bu konu uzadikca uzar, uzatmaya gerek gormuyorum. Isteyen diledigi gibi rodajini yapsin, ben sadece bildiklerime gore yapilmasi gerekenleri yaziyorum. Hata bende zaten, ne isim var oturup millete laf yetistiriyorum ki.

Zaten ne yapsak olay oldu hep bir laflar geldi, hep bir kabullenememezlik oldu, yok efendim bi filtreden 15 beygir mi cikar, yok senin arabanda su var bu var ondan gectin, yok efendim niye video cekmiyoruz, yok senin araban okunmus uflenmis ondan oyle. Ulan biride cikip nie bu boyle die sormuyo ama memlekette, herkeste bir saldirma havasi, altinda bir hinlik cinlik bulma sevdasi, ne diyeyim saldirgan milletiz, ilerleyemememiz cok normal geliyor bu yuzden bana.
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Şubat 14, 2010, 12:09:21 ÖÖ
Bu sefer de ozz den ses seda yok sanırım son mesajı görmedi,Amacım ortamı kızıştırmak değil bilgi paylaşımı sağlamak ...
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: fsunnetci - Şubat 18, 2010, 12:57:04 ÖS
 >%6rol Hakemlik mi yapıyorsun bir anlamda :emo
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Şubat 21, 2010, 11:56:59 ÖS
Dışardan fsunnetcinin ataklarını görüyorum :)  ozz dan cevap beklıyordum ama artık gerek de kalmadı aracımın rodajı bitti ,sanırım konu da burda bitti.Selamlar dostum...
Başlık: Ynt: vti için bir setup gerekiyor!!öneriniz
Gönderen: asvtec - Mart 24, 2010, 07:59:18 ÖÖ
Bir kaç gün sonra soluğu Paşaoğlunda alıyorum ,rodaj bitti sıra mapping de ,bu işi de sanırım dr ecü yapacak.Artık dayanacak sabrım kalmamıştı ,bir an önce turbo nasıl bir duyguymuş öğrenmek istiyorum.Sonuçları burdan yazarım,selamlar...