TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Motor, Modifiye & Do it yourself - Teknik bilgiler => Konuyu başlatan: bedd_v07 - Aralık 23, 2009, 01:00:42 ÖS
-
motor doldurmadan ne tür işlemler yapılabilir
şimdiden tesekkürler
-
motoru ellemıyeceksen nasıl guclendıreceksın kı?
chıp - yazılım yapabılırsın
jant ebatını 13 e cevırebılırsın
sanzıman dıslılerınde oynaya bılırsın (kı bu yıne motor doldurmaya gırebılır mekanık degısıklık cunku)
ama headers fıltre gıbı unsurlar olmadan ne tadı cıkar ne beygırı ;)
-
filtre header bolt on uygulamalar
motor doldurmaktan kasıt bence internallerdir
headers egzoz filtre ecu yürüyen hafifletme volan kısa şanzıman hafif jant vs işler motor doldurmaya girmez bence
yapılacak işlemleride yazmış oldum :)
-
filtre header bolt on uygulamalar
motor doldurmaktan kasıt bence internallerdir
headers egzoz filtre ecu yürüyen hafifletme volan kısa şanzıman hafif jant vs işler motor doldurmaya girmez bence
yapılacak işlemleride yazmış oldum :)
dedıgın gıbı olsa gerek yoksa zaten bısey yapılamıyor kı :)
-
Soylenecekler soylenmis, bana bisey kalmamis :)
-
peki vtec2 için en iyi hangi headers-ara borular-orta susturucu-son susturucu-filtre-performans bujisi ve kablosu-beyin tavsiye edersiniz?
-
peki vtec2 için en iyi hangi headers-ara borular-orta susturucu-son susturucu-filtre-performans bujisi ve kablosu-beyin tavsiye edersiniz?
vtec2 de en iyi performans veren headers DC 4-2-1 Ceramik. 51 lik düz boru susturucusuz. sonada güzel bi son susturucu.
filtre aemin veya simotanın kiti olabilir.
vtec2 de buji kablosu yoktur. buji olarakta orjinal bujileri yeterlidir.
beyin aem ems var fakat çok pahalı. diğer türlü vafc-safc gibi ürünler kullanılabilir.
-
galiba 2500 tl gibi bi maliyeti olacak kaç hp güç çıkarırız acaba?
-
15 hp mucıze bır rakam olur
bu yaptıkların ara hızlanmalarını son suratını artırabılır
motora gırmedıkce pıston derecelı subap vs yuksek bırsey bekleme
-
dc 421 headers
51 mm krom boru 1.5 mm kaınlığında (sesi toparlaması için kompresordeyken cırlamaması için)
otto carbon egsoz
cold aır intake
hafif bir jant max 15 ebadında
daha geliştirilmiş ince bir yağ 5-40 olabilir aracın vtec 2 ise.
s\v-afc
carbon hafif kaput
crbon hafif bagaj
short shifter zaman kazanmak açısından.
aynadada cengiz kurtoğlu cd si (liselim) :D :D :D
-
istetmeyide çıkart :)
-
Hep düşünüyorum ama acaba vites dişlilerini değiştirsek olur mu? Mesela vtec2 lerin max hızı 215 civarı, bunu 190 km ye çeksekte hızlanmaları arttırsak? Böyle bişey mümkün müdür acaba?