TeamHondaTurkey.Com
HONDA TEAM => Sohbet / Off Topic => Konuyu başlatan: honda121 - Eylül 18, 2009, 04:26:51 ÖS
-
Kaliteli hizmeti ve müşteri memnuniyetini kendine öncelikli ilke edinen Hyundai, bir kez daha müşterilerinin yanında olduğunu ispatladı. Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi’nde yaşanan doğal afet nedeniyle araçları zarar gören müşterileri için “Servis Destek Kampanyası” isminde özel bir kampanyayı uygulamaya başladı. Hyundai bu kampanya dahilinde kaskosu olmayan araçlara ücretsiz onarım imkanı sunuyor.
Servis Destek Kampanyası 16 – 30 Eylül 2009 tarihleri arasında, İstanbul ve Trakya Bölgesi’nde sel felaketinden mağdur olan tüm Hyundai araçları için geçerli olacak.
Kaskosu olmayan veya sigorta poliçesi kapsamında sel (doğal afet) yer almayan Hyundai müşterilerinin araçları, kampanyaya katılan yetkili servislerde parça ve mekanik kaporta-boya dahil olmak üzere tüm işçilikler ücretsiz olarak sağlanacak. Bu kapsamda, araçtaki parça ve işçilik olarak toplam hasar bedelinin, aracın kasko sigorta değerinin yüzde 50’sini aşmayacak şekilde olması aranacak. Kaskosu olan araçlarda ise, tüm parça ve işçiliklerde yüzde 30 oranında indirim sağlanacak.
Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi’nde Yetkili Servis’lerinde yaptığı bu çalışmaların haricinde, bu bölgede bulunan büyük alışveriş merkezlerinin açık otoparkında özel kontrol alanları kurdu. Araçlarında problem olan müşteriler, bu alanlardaki Hyundai yetkili teknisyenlerine araçlarını ücretsiz olarak kontrol ettirip, gerektiği durumlarda en yakın yetkili servise yönlendirilecek. Bu sayede, selden dolayı mağdur olan Hyundai müşterilerinin araçlarına en kısa sürede müdahale edilip, sorunların doğru şekilde çözümlenmesi sağlanacak.
Hyundai mağdur olan tüm müşterilerini, bu kampanyadan yararlanmaları için kampanyaya dahil olan Yetkili Servisleri’ne bekliyor.
http://otomobil.mynet.com/haberler/1645-hyundaiden-sel-magdurlarina-destek
-
tebrikler
amaç sorun çözmekse ortaya güzel sonuçlar çıkabiliyor
-
ayakta alkışlanır
-
İşte budur.. Helal olsun..
-
Gerçekten helal olsun adamlara,
Ayrıca uzun vade de kesin getirisi olan bir durum Hyundai için ;)
-
bravo! hic honda nin servislerine cekmemisler :)
-
Haberi ilk okduğumda fake sandım ama, adamlar harbiden böyle bir işe soyunmuşlar. Paylaştım sizinle. Gerçekten tekrar sölüyorum helal olsun. Ayrıca L3v3nT in de dediği gibi uzun solukta kesinlikle geri dönüşü olur.
-
helal olsun gerçekten.diğer markaların örnek alması gereken bi davranış >=ok
-
tebrikler yani >=ok
-
Arkadaşlar bir Hyundai kullanıcısı olarak gurur duyuyorum... Davranış çok olgun ve kaliteli. Fırsatçı ve kısa vadade ticari kaygılarla iş yapan bir firma olmadıklarını ortaya koydular. Tabiki L3v3nT in de söylediği gidi uzun vadede getirisi iyi olacaktır. Bu arada tün THT katılımcılarının bayramlarını kutlarım... saygılarımla
-
arkadaşlar bende bunu okuduğumda çok şaşırdım ama helal olsun dedim destek buna denir bizim honda kendi yetkili servisindeki aracın arkasında durmaktan aciz! şimdi sorarım size hangisi büyük
-
begenmediğimiz çin malı hyundai SEN BİR NUMARASIN.
bizim arkadaslarımız da aracını bi şekle sokmak için milyarlar harcasın servis bırakın karsılamayı ilgilenmesin bile...
-
begenmediğimiz çin malı hyundai SEN BİR NUMARASIN.
bizim arkadaslarımız da aracını bi şekle sokmak için milyarlar harcasın servis bırakın karsılamayı ilgilenmesin bile...
Hyundai Güney Koreli bir üreticidir... Bilgilerine...
-
aydnlattqn icn saol arkadsm bilmiodum gercekten. bu markayla cokta fazla bi bilgiye sahip değilim ama yine de müşterilerine tabiri caizzse sahip çıkıyor. honda gibi bir markanında mağdur müşterilerine aynı şeyi yapmasını bekleriz.
-
aydnlattqn icn saol arkadsm bilmiodum gercekten. bu markayla cokta fazla bi bilgiye sahip değilim ama yine de müşterilerine tabiri caizzse sahip çıkıyor. honda gibi bir markanında mağdur müşterilerine aynı şeyi yapmasını bekleriz.
Rica ederim inş.. Hondadanda bu tarz yaklaşımları görürüz. İyi günler diliyorum