TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Civic '88-'06 => Konuyu başlatan: altuu - Eylül 13, 2009, 01:43:35 ÖÖ
-
Arkadaşlar selamlar!
Yakında bir araba almayı düşünüyorum. Aslında aklımdaki ilk Honda modeli CRX idi. Fakat kafama yatan istediğim ayarda bir CRX bulamadım.
Ayriyeten görünüm olarak; CRX daha hırçın olsa da Civic Si'ın görünümünün daha modern olduğu kanısındayım. Dolayısıyla çok daha az bir makyajla sade, şık ve hırçın bir görünüme bürünebildiğini farkettim.
Si ile ilgili birçok başlık okudum. Fakat yine de ikinci el Si alırken; Si konusunda tecrübeli kullanıcıların görüşlerini almadan kendi başıma karar vermek istemiyorum.
-
Öncelikle kafama takılan emin olmadığım şeylerden bahsedeceğim ve sonra da internette bulduğum bazı arabalar hakkında yorumlarınızı bekleyeceğim.
- Si'lar ve CRX'te tamamen aynı motor mu kullanılmakta? Yani D16A seri kodlu motor ikisinde de tamamen aynı mı?
- Si'ların kronik problemleri nelerdir?
- Alırken özellikle dikkat etmem gereken ayrıntıları neler olmalıdır? ( Motor kodu, yürüyen aksamda dikkat edilmesi gereken özellikler, hava filtresi takılmış olup olmaması, vs. )
- Yıl olarak 92 - 93 model düşünüyorum. Manuel vitesli, LPG takılmamış, Hatchback olan 16V Si'larla ilgileniyorum. Bu doğru bir seçim midir?
- Bir arabanın orijinal 93 Si olduğundan nasıl emin olabilirim?
Zaman ayırdığınız için şimdiden teşekkürler...
-
ne cok soru sormussun :D
ınsan cevaplamaya cekınıyor.
-Yıl olarak 92 - 93 model düşünüyorum. Manuel vitesli, LPG takılmamış, Hatchback olan 16V Si'larla ilgileniyorum. Bu doğru bir seçim midir?
bu tamamen senın keyfıne kalmıs kasa model vs ama sunroff ve klımalı modeller daha cok tutar
- Bir arabanın orijinal 93 Si olduğundan nasıl emin olabilirim?
bu genel bı soru zaten bır arabanın orjınal olup olmaması kaportacına motorcuna gosterecen :)
- Alırken özellikle dikkat etmem gereken ayrıntıları neler olmalıdır? ( Motor kodu, yürüyen aksamda dikkat edilmesi gereken özellikler, hava filtresi takılmış olup olmaması, vs. )
si motor kodu d16a9 dur genelı nadır de olsa d16a2 de var dıye bılıyorum. yüüryen aksam ustana baktır. hava fıltresı takılmıs takılmamıs fark yapmaz. onemlı olan motor saglıklı olsun ...
- Si'ların kronik problemleri nelerdir?
arıza olarak demıyorum ama hafıfte olsa subaplardan ses gelır rolantıdeyken buda normal.
- Si'lar ve CRX'te tamamen aynı motor mu kullanılmakta? Yani D16A seri kodlu motor ikisinde de tamamen aynı mı?
ben aynı dıye bılıyorum fakat emme ve egsozt manıfoldları farklı olabılır bılmıyorum.
en basta sanzımanları farklıdır. crx son surat daha yuksektır. crx ın 34 dıslısı daha kısadır si göre.
crx ef , si eg kasa kodlu makınalardır.
crx ın tadı cok farklıdır ama yas dolayısı ıle si tercih etmen daha saglıklı bence.
-
yanlıs anlama arac hakkında bılgı ıstemen dogal ama once kendın arastırsan burda sordugun seylerın cogunu forumun ıcerısınde gezındıgın vakıt bulabılırdın
arabanın orjınal olup olmadığını anlamak benım gozumde sanattır bılgı ve tecrube ıster sende ıkı gozunle bakarsın ama ustanın gordugunu gormezsın bunun ıcınde espırılı bır sekılde ortaokuldan berı oto pazarlaarında sanayıde gezıyor olman lazımdı oyle dıyım sana :D
ben eg kasa hastasıyım ve ınan cogu seyo googledan yazarak ogrendım zor degıl bu sana yardım etmek ıstemıyorum vs anlamına gelmesın ama alfabeyı ogretmek gıbı oldugunu dusunuyorum.
-
Açıklamaların için teşekkür ederim.
Bir yandan araştırıyorum; emin olabilirsin.
Bundan kısa bir süre öncesine kadar CRX düşünüyordum ve CRX ile ilgili service manual'ine kadar indirip incelemiştim. Hatta sadece CRX üzerine kurulmuş bir siteyi baştan aşağıya okuyup hatmetmiştim. Fakat Si'ya daha yeni gönlüm kaydı. Ve henüz çok araştırma fırsatım olmadı.
Bir yandan araştırırken bir yandan da yukarıdaki sorulara acil cevap bulmak istememin tek sebebi; bugün-yarın yakınlarımdaki satılık bir Si'yı görmeye gidecek olmam ve dikkat etmem gereken şeylerin neler olduğunu bilmememdi.
Yine de erinmeyip bilgilendirdiğin için teşekkürler.
-
Bunlara cevap aldığıma göre; yeni kısa sorularıma geçebilirim diye düşünüyorum: :kurba
93 Model Hatchback Civic Si, sunroof'lu ve kliması çalışan ve motoru sorunsuz görece temiz bir model için fahiş olmayan, arabanın hakettiği ortalama fiyat aralığı nedir?
-
10-11bin TL bnce..
-
11 - 12.000 TL bence, sunrooflu ve klimasi olan manuel bir civic si hakettiginden cok fazlasi eder, cunku piyasada sunroof klima bulman nerdeyse imkansizdir..
-
araba orjınal mod yok ıse 10-12 arası fıyatlar verılır temızlıgıne gore
-
Arkadaşlar; teşekkürler fiyat aralığı için.
O zamaaaaan; bu araba sizce nasıldır? http://www.sahibinden.com/fiyat_dustu_son_!!!-65WQQaXQQ14041440WQQpXQQdisplayitem (http://www.sahibinden.com/fiyat_dustu_son_!!!-65WQQaXQQ14041440WQQpXQQdisplayitem)
-
Bu arkadaş arabadaki motorun D16A2 olduğunu söylüyor. Bu motor ile D16A9 arasındaki farkı haaala öğrenemediğim için sağlıklı karar veremiyorum.
-
Arkadaşlar; teşekkürler fiyat aralığı için.
O zamaaaaan; bu araba sizce nasıldır? http://www.sahibinden.com/fiyat_dustu_son_!!!-65WQQaXQQ14041440WQQpXQQdisplayitem (http://www.sahibinden.com/fiyat_dustu_son_!!!-65WQQaXQQ14041440WQQpXQQdisplayitem)
ben araci begenmedim arkadasim sana kalmis..
-
hayırlısı olsun inş istedğn bir esay bulursn ve alırsn
bu ilandaki araba senlerdir satılık benden söylemesi..bnde beğenmedim
eğer üzerinde iyi parçaları olan hoşuna giden bir modifiye yoksa 11 bin den fazla verme
-
Arkadaşlar; teşekkürler fiyat aralığı için.
O zamaaaaan; bu araba sizce nasıldır? http://www.sahibinden.com/fiyat_dustu_son_!!!-65WQQaXQQ14041440WQQpXQQdisplayitem (http://www.sahibinden.com/fiyat_dustu_son_!!!-65WQQaXQQ14041440WQQpXQQdisplayitem)
ben araci begenmedim arkadasim sana kalmis..
Bu aracın sahibiyle telefonda görüştüm.
Arabanın uzun zamandır kendisinde olduğunu söyledi. Anladığım kadarıyla Si'cılar grubuna takılan biri. (Yani arabadan anladığını çıkardım buradan.) Bakımını hep Ankara'daki Bar Honda'da yaptırdığını söylüyor.
Aracın KM'sinin düşük olması benim ilgimi çekti. Dışında apache bir modifiye olmaması ve adamın da düzgün konuşması dikkatimi çekti. >=ok
Motoru hiç kucağa alınmamış ve hiç LPG taktırılmamış. Bunlar benim için çok önemli ayrıntılardı.
Motorun orijinalliğiyle oynanmamış; sadece kaliteli bir hava filtresi taktırılmış.
Senin beğenmediğin ya da kusurlu gördüğün yanları nelerdir?
Daha detaylı konuşursan sevinirim. >=ok
-
bu ilandaki araba senlerdir satılık benden söylemesi..bnde beğenmedim
Hmm; bak bu ayrıntı önemli!
Aracın solmadan ötürü boyalı olduğunu söylüyor.
Acaba burada mı bir hile var?
-
bu ilandaki araba senlerdir satılık benden söylemesi..bnde beğenmedim
Hmm; bak bu ayrıntı önemli!
Aracın solmadan ötürü boyalı olduğunu söylüyor.
Acaba burada mı bir hile var?
si'lerin her sahibine inanmamak gerek arkadasim, o yuzden zaten araca baktiginda arac kendini belli ediyor, boyasi bile ustun koru atilmis, si sahibini uzerse, cogu sahip onu satmaya yanasir ve zaten arkadas yillardir satilik oldugunu soyleyerek sana aractan uzak dur diye ima etmis, bence sen en kisa surede temiz si'leri gorup ornek alman lazim bizim araclardan..
-
bu ilandaki araba senlerdir satılık benden söylemesi..bnde beğenmedim
Hmm; bak bu ayrıntı önemli!
Aracın solmadan ötürü boyalı olduğunu söylüyor.
Acaba burada mı bir hile var?
si'lerin her sahibine inanmamak gerek arkadasim, o yuzden zaten araca baktiginda arac kendini belli ediyor, boyasi bile ustun koru atilmis, si sahibini uzerse, cogu sahip onu satmaya yanasir ve zaten arkadas yillardir satilik oldugunu soyleyerek sana aractan uzak dur diye ima etmis, bence sen en kisa surede temiz si'leri gorup ornek alman lazim bizim araclardan..
Bu bahsettiğin imkanlara erişmek için İstanbul'a gelmem gerekiyor sanırım. :)
-
Şu aralar inceleme altına aldığım diğer araçlar:
http://www.sahibinden.com/_honda_bunda_sundadir_ya_sen_de_-91WQQaXQQ16280719WQQpXQQdisplayitem (http://www.sahibinden.com/_honda_bunda_sundadir_ya_sen_de_-91WQQaXQQ16280719WQQpXQQdisplayitem) : Fiyatının düşmesi gerekiyor.
http://www.sahibinden.com/bu_fiyata_bu_temizlikte_ve_full_modifiyeli_-22WQQaXQQ15910466WQQpXQQdisplayitem (http://www.sahibinden.com/bu_fiyata_bu_temizlikte_ve_full_modifiyeli_-22WQQaXQQ15910466WQQpXQQdisplayitem) : incelenebilir.
http://www.sahibinden.com/!!!!!!kazasizmi_aradiniz_iste_si_-00WQQaXQQ16503598WQQpXQQdisplayitem (http://www.sahibinden.com/!!!!!!kazasizmi_aradiniz_iste_si_-00WQQaXQQ16503598WQQpXQQdisplayitem) temiz görünüyor ama özelliklerine göre çok istemiş.
http://www.sahibinden.com/honda_civic_si-83WQQaXQQ15313593WQQpXQQdisplayitem (http://www.sahibinden.com/honda_civic_si-83WQQaXQQ15313593WQQpXQQdisplayitem) : km'si çok yüksek ve motoru değişmiş.
http://www.sahibinden.com/civic_si_jdm-64WQQaXQQ16842132WQQpXQQdisplayitem (http://www.sahibinden.com/civic_si_jdm-64WQQaXQQ16842132WQQpXQQdisplayitem) : çok yeriyle oynandığı belli...
-
arabanın komple boyanmış olması problem değil sonuçta eski araç boya ihtiyacı oluyor ben boyatıyorum şuan araç sanayide komple boyanıcak benden önceki sahipleri tavanı hiç boyatmamış ülkemizde böylebi inanış varya tavan boyalı buaraba taklalı diye,kırmızı arabanın tavanı güneşten yanayana olmuş pembe.
buradan yorum yapmakla olmaz gidip arabayı görmek lazım kullanmak lazım kazası varmı illaki olabilir ama ne boyutta motor ne durumda kilometre önemli deyil adam 20 tl ye düşürtür bu işi çok güzel yapanlar var kimse anlayamaz bile,yürüyeni ne durumda bunlara bakmak lazım.
bunlara ek olarak da yenilenmesi pahalıya patlıcak şeyleri incelemek lazım kapı fitilleri sağlammı, camlar düzgün çalışıyomu,sunroof düzgün çalışıyormu su alıyormu,klima çalışıyormu,iç döşeme ne durumda gibi.
bunlara bakarsın düzgünse 10bin lira üstünde para verirsin her pahalı olan düzgün demek her ucuz olan kötü demek değildir.
bu yazdıklarımın içinde sunroof ve klima dışındakilerin yan sanayi olanları var oldukça uygun fiyatlı ama orjinalleri oldukça pahalıdır bilgin olsun.
umarım enkısa sürede aradığını bulursun
-
Boya konusuna aynen katılıyorum. Ama şu da bir gerçek; taklalı arabaların tavanı kesin boyanır. Her boyalı olanınki de taklalı diye birşey yoktur.
Zaten özellikle boyası temiz, hatta mümkünse yakın zamanda boyanmış bir araç; tercihimdir.
Size de naçizane tavsiyem; aracı boyatmadan önce dıştan resmini çekin ki kazadan dolayı değil de solmadan dolayı boyandığını satılırken ispat edebilesiniz. >=ok
Sadece motor konusunda çekincelerim var. Motoru yeni elden geçmiş bir araba yerine heryeri elden geçmiş, bakımlı; fakat motoruna hiç el sürülmemiş düşük km'li bir araç daha çok içime siner.
Bu arada KM sıfırlatıldığı tam olarak nasıl anlaşılır? Ya da çok usta ellerde KM'si sıfırlanmış bir aracı anlayacak insanı nereden bulabilirim?
off, 2. el performanslı bir araba seçmek hakikaten çok zor!..
-
aracın km düşürüldüğünü servis kaydından büyük ihtimalle anlayabilirsin. örneğin araç 96 da 100bin bakımına gelip 97de servis kayıdında 70 bin görünüyorsa km düşürülmüştür. km düşürüldükten sonra servise gitmemiş ise bunu anlamak gerçekten zor. daha önce yapılmış ekspertiz raporlarıyla belki anlaşılabilir.
bu arada sedan düşünürsen çok yakın bi abimizin canavarı satılık şu anda.
http://www.sahibinden.com/eg_civic_si-57WQQaXQQ15547267WQQpXQQdisplayitem
-
esay gbi bir arabada km ile oynanmışsa anlaşılacağını sanmıorm ; sen km fln takılma bu arabada..
senin alacağın araba budur :
yanlız pek pazarlığa yanaşmıor adam haberin olsun
http://www.sahibinden.com/hondanin_civic_sifir_alicam_o_yuzden_satiyorum-83WQQaXQQ13095916WQQpXQQdisplayitem
-
Aracın önden büyük bir kazası yoksa ve motor orjinal ise alınması için bir sebep yoktur.
Benim aracımın boya sorunu var. İki önceki sahibi boyatmış ancak hiç boyanmamış gibi. Kötü işçilik. Motoru aldığımda 206 bin küsürlüydü. Şimdi 210 bin de. Ekonomi veya performanstan bir şey kaybetmiş değil.
Ancak kaporta konusunda iyi bir ustaya göstermelisin. Veya bir honda servisinde, aracını A dan Z ye kontrol ettir.
Şimdiden hayırlı olsun.
-
bunun da kalorifer dügmesi kopmuş :D
-
:):)
-
bursadakı ıyı gıbı o fıyatlara ustelık surooflu bakamak lazım aslında..
-
esay gbi bir arabada km ile oynanmışsa anlaşılacağını sanmıorm ; sen km fln takılma bu arabada..
senin alacağın araba budur :
yanlız pek pazarlığa yanaşmıor adam haberin olsun
http://www.sahibinden.com/hondanin_civic_sifir_alicam_o_yuzden_satiyorum-83WQQaXQQ13095916WQQpXQQdisplayitem
Teşekkürler link için.
Malesef sedan aramıyorum. Hatchback'te de ilk önceliğim; hiç LPG takılmamış olması!
Sedana LPG takılmasını bir yere kadar anlayabilirim; fakat hatchback Si'ya LPG takılması mantıken olduğu gibi pratikte de çok saçma ve yanlış!
-
bursadakı ıyı gıbı o fıyatlara ustelık surooflu bakamak lazım aslında..
Evet; zaten linkini verdiğim arabalar sunrooflu.
-
Bu arada linkini verdiğim arabalar hakkında hiç yorum yapmamışsınız. :-k
O kadar mı kötü arabalar seçmişim yani? :vaww
-
bence 3. arac 11.950 TL olan alınabilir orjinal temiz bir arabaya benziyor motorun resmine bakman yeterli arabadan zevk almak istiyorsan biraz fedakarlık yapmalısın
-
bu da yeni düştü: http://www.sahibinden.com/satilik_civic_si_hb_140bg_acil_pazarliksiz-81WQQaXQQ16952623WQQpXQQdisplayitem
rengi haricinde düşünülebilir...
-
selam altuu bende bi yorum yapıyım istedim, hem si hemde crx kullanan biri olarak.
civic si ile crx in motorları aynı ateşlemesi, beyni, şanzımanı farklı sadece crx.
crx in ve si nin artılarından ve eksilerinden bahsediyim sana kısaca.
- crx si den daha eskidir bakıncada zaten bariz belli eder kendini önden.
- crx in parçaları si den daha zor bulunur motor hariç.
- crx ve sinin motoru yani d16a9 dohc motor dünyanın en çok arıza çıkaran motorudur. yag yakma, yatak sarma, v.s butür lafların duyuldugu en çok motor budur.
- crx alacaksan arka koltugu unut,çünkü crx 2.5 kişiliktir arkaya oturan yan oturmak zorunda, kesinlikle aile ile binilmez.
-crx'i sürmek çok daha eğlenceli çok daha zevklidir, hatta gokart gibi diyebilirim.
- crx te si de alırsan gazlayım dersen hergünde biniyim gündelik arabam olsun dersen emin olki sürekli arıza çıkarabilecek bir arabadır ikiside. her nekadar güzelde olsalar eski araba nihayetinde.
- si alacaksanda içi falan tek kapı araçlara göre baya geniştir, arka koltugu v.s aile ile kullanılabilir. bagajı küçük biraz.
- si de alacaksan crx de alacaksan içi kesinlikle orjinal olsun.
- boyalı olabilir araç okadar önemli degil, fazla macun kullanılmamış olsun.
fazlada lafı uzatmak istemiyorum ikiside güzel araba ama crx daha bi kişiye özel. bana göre,
-
selam altuu bende bi yorum yapıyım istedim, hem si hemde crx kullanan biri olarak.
civic si ile crx in motorları aynı ateşlemesi, beyni, şanzımanı farklı sadece crx.
crx in ve si nin artılarından ve eksilerinden bahsediyim sana kısaca.
- crx si den daha eskidir bakıncada zaten bariz belli eder kendini önden.
- crx in parçaları si den daha zor bulunur motor hariç.
- crx ve sinin motoru yani d16a9 dohc motor dünyanın en çok arıza çıkaran motorudur. yag yakma, yatak sarma, v.s butür lafların duyuldugu en çok motor budur.
- crx alacaksan arka koltugu unut,çünkü crx 2.5 kişiliktir arkaya oturan yan oturmak zorunda, kesinlikle aile ile binilmez.
-crx'i sürmek çok daha eğlenceli çok daha zevklidir, hatta gokart gibi diyebilirim.
- crx te si de alırsan gazlayım dersen hergünde biniyim gündelik arabam olsun dersen emin olki sürekli arıza çıkarabilecek bir arabadır ikiside. her nekadar güzelde olsalar eski araba nihayetinde.
- si alacaksanda içi falan tek kapı araçlara göre baya geniştir, arka koltugu v.s aile ile kullanılabilir. bagajı küçük biraz.
- si de alacaksan crx de alacaksan içi kesinlikle orjinal olsun.
- boyalı olabilir araç okadar önemli degil, fazla macun kullanılmamış olsun.
fazlada lafı uzatmak istemiyorum ikiside güzel araba ama crx daha bi kişiye özel. bana göre,
Dostum, bu detaylı açıklamaların ve kıyaslamaların için çok teşekkür ediyorum.
CRX'in daha bireysel olduğunu farketmiştim. Benim de CRX'ten vazgeçme sebeplerim arasında;
Genelde daha spor kullanma ayağına mâlesef daha hor kullanılması, dolayısıyla temizinin çooook zor bulunması,
Daha eski görüntüsü,
Yolcu kabini hacminin daha dar oluşu, vs. gibi nedenler vardı.
Si'ın temizini bulmak daha olası. Çünkü gördüğüm kadarıyla Si'ı aile otomobili olarak temiz kullanmış insanlar mevcut.
Yedek parça konusunda neredeyse sınırsız destek var. Çok eski bir model olmasına rağmen demek ki çok tutulmuş ki; eBay'de hatta TR'de bile zibil gibi parça bulunabiliyor D16A9 kodlu motora ve dış aksesuarlara.
Boyalı araç olması benim için de çok da olumsuz bir özellik değil.
-Fakat boyalı araçların şasilerinde darbe olup olmadığından nasıl emin olabileceğimi bilmiyorum! Bir de fazla macun olmadığını nereden anlarız?
-İçinin döşemesinin yenilenmiş olması aslında benim masraf yapmamam için iyi. Bu durumda içinin orijinal olması tavsiyesini biraz daha açmanız fena olmaz.
-Gelgelelim önemli kısmına. Ağır bakımları yapılmış bir araç bir yandan olumlu bir özellik. Fakat motoru hiç yenilenmemiş ve ona rağmen sağlıklı çalışan bir araba olursa daha iyi olur.
Çünkü bu motora iyi bakıldığı ve aracın hor kullanılmadığını gösterir diye düşünüyorum. Ve ileride motora müdahale edilecek ise kendim güvendiğim bir yere götürmek isterim. >=ok
-
boyalı aracın şaside darbe olup olmamasını anca bi kaportacı anlar. kolay yolu ise aracı lifte kaldırıp alttan bakmaktır.
ağır bakımları yapılmış bir araç tabii ki de daha caziptir. motoru yenilenmemiş sağlıklı çalışan araba bulunur ancak zor bi durumdur. gerçi yenileme war yenileme war. motoru yenileyip de 250 km de bir 4 litre yağ eksilten araba da gördüm yenilenip eskisinden kat kat iyi yürüyen araçlar da gördüm. kısacası motorun nerede ve hangi usta tarafından yenilendiği de çok önemli. tabi alıcı sensin. kafana yatan araba oldu mu tereddütsüz al bence. pecodan inip hondaya binen birisi olarak honda kullanmak bir ayrıcalıktır diorum. bu ayrıcalığı da herkes hissetmeli.
-
boyalı aracın şaside darbe olup olmamasını anca bi kaportacı anlar. kolay yolu ise aracı lifte kaldırıp alttan bakmaktır.
ağır bakımları yapılmış bir araç tabii ki de daha caziptir. motoru yenilenmemiş sağlıklı çalışan araba bulunur ancak zor bi durumdur. gerçi yenileme war yenileme war. motoru yenileyip de 250 km de bir 4 litre yağ eksilten araba da gördüm yenilenip eskisinden kat kat iyi yürüyen araçlar da gördüm. kısacası motorun nerede ve hangi usta tarafından yenilendiği de çok önemli. tabi alıcı sensin. kafana yatan araba oldu mu tereddütsüz al bence. pecodan inip hondaya binen birisi olarak honda kullanmak bir ayrıcalıktır diorum. bu ayrıcalığı da herkes hissetmeli.
cok guzel konusmussun kardesim tebrik ederim
-
cok guzel konusmussun kardesim tebrik ederim
teşekkür ederim kardeşim ;)
-
bu da yeni düştü: http://www.sahibinden.com/satilik_civic_si_hb_140bg_acil_pazarliksiz-81WQQaXQQ16952623WQQpXQQdisplayitem
rengi haricinde düşünülebilir...
dıştan iyi duruyo içide gayet düzgün görünüyor 150 binde motor yapılmış 185 bin olmuş iyice bakıp incelemek lazım
-
bu da yeni düştü: http://www.sahibinden.com/satilik_civic_si_hb_140bg_acil_pazarliksiz-81WQQaXQQ16952623WQQpXQQdisplayitem
rengi haricinde düşünülebilir...
dıştan iyi duruyo içide gayet düzgün görünüyor 150 binde motor yapılmış 185 bin olmuş iyice bakıp incelemek lazım
bu arac antalyadan alinmis olmasi lazim
-
Dostum, Maaşallah TR'deki tüm Eg kasaları tanıyorsun herhalde. :emo
-
Dostum, Maaşallah TR'deki tüm Eg kasaları tanıyorsun herhalde. :emo
bikac yildir si satilik ilanlarini araliksiz takip ediorum, o yuzden taniyorum cogunu :)
-
Var mı öyle bana tavsiye edebileceğin HB kasa?
-
Arkadaşlar size bir soru soracağım ama objektif olmanızı bekliyorum.
Benim aradığım fiyat aralığındaki HatchBack arabalar arasında beygir olarak en güçlü olanlar Peugeot 306GTI.
2000cc motor. 150HP civarlarında güçlüler ve model olarak Si'lardan en az 4-5 yıl daha yeniler.
Fakat oldum olası Peugeot'ya bir türlü ısınamadım! Kalkışlarda ve ABS gibi yeni sistemlerde Si'lardan daha iyi olduğunu biliyorum; fakat Peugeot işte. :)
Ama objektif olmak gerekirse bu araçlar Si'ya alternatif olarak düşünülebilir mi?
-
306 gtı sınıfı bu aractan kesınlıkle farklı bır kere 2000 cc.
burda stok bır 306 ile si karsılastırırsak performansın otesınde oncelıkle yakıt tuketımı devreye gırıyor.
pug grubu elektronık olarak cok arıza verır pug sahıplerıne sor
si uzun motor omrune sahıptır aracım 170 bınde ve orjınal motoru ama 306 gtı bu rakamı bıle gormesı zor
performans aracları oldugu ıcın temız ve bu kılometrede motoru ellenmemıs gtı zor bulursun
306 gtı su ankı fıyat aralıgına gore performans kıyası yaptıgında deger bır arac benım gozumde ama gel gelelım yakıt, bakım masrafları ve satarken yasayacagın zorluklar benım gozumde 2000 cc bır aracı sılıyor bastada dedıgım gıbı kıyaslama motor hac mınden dolayı ynlış sen kıyasla artık.
-
306 gtı sınıfı bu aractan kesınlıkle farklı bır kere 2000 cc.
burda stok bır 306 ile si karsılastırırsak performansın otesınde oncelıkle yakıt tuketımı devreye gırıyor.
pug grubu elektronık olarak cok arıza verır pug sahıplerıne sor
si uzun motor omrune sahıptır aracım 170 bınde ve orjınal motoru ama 306 gtı bu rakamı bıle gormesı zor
performans aracları oldugu ıcın temız ve bu kılometrede motoru ellenmemıs gtı zor bulursun
306 gtı su ankı fıyat aralıgına gore performans kıyası yaptıgında deger bır arac benım gozumde ama gel gelelım yakıt, bakım masrafları ve satarken yasayacagın zorluklar benım gozumde 2000 cc bır aracı sılıyor bastada dedıgım gıbı kıyaslama motor hac mınden dolayı ynlış sen kıyasla artık.
cok guzel konusmussun, kesinlikle haddinden fazla takdir ettim ..
-
Arkadaşlar size bir soru soracağım ama objektif olmanızı bekliyorum.
Benim aradığım fiyat aralığındaki HatchBack arabalar arasında beygir olarak en güçlü olanlar Peugeot 306GTI.
2000cc motor. 150HP civarlarında güçlüler ve model olarak Si'lardan en az 4-5 yıl daha yeniler.
Fakat oldum olası Peugeot'ya bir türlü ısınamadım! Kalkışlarda ve ABS gibi yeni sistemlerde Si'lardan daha iyi olduğunu biliyorum; fakat Peugeot işte. :)
Ama objektif olmak gerekirse bu araçlar Si'ya alternatif olarak düşünülebilir mi?
bence şöyle düşün 1600cc atmosferik araçlarda en güçlü motor hangi araçta
1. sırada honda civic vti 160 hp
2. sırada honda civic si 130 hp var benim bildiğim bu ve bence Sİ o fiyat aralığında alınabilcek en güçlü en hızlı araçlardan biri bende bir Sİ sahibi olarak aracımdan çok memnunum 2000cc araçlarda alternatif 306 gti ve astra gsi olabilir ama honda civic Sİ 1600cc' de verdiği performansla seni fazlasıyla tatmin edeceğine inanıyorum
-
merhaba arkadaşlar bende civic si sedan almayı düşünüyorum fakat aile arabası olarak kullanacağım.o yüzden biraz kararsız kaldım.
-
benim arabayi bi kontrol et, hem aile arabasi olarak kullaniorum hemde sahsima...
FZG diye aratabilirsin arama moturundan, imzamdada gorebilirsin full packet, cok konforlu ve ses yok aracta..
-
306 gtı sınıfı bu aractan kesınlıkle farklı bır kere 2000 cc.
burda stok bır 306 ile si karsılastırırsak performansın otesınde oncelıkle yakıt tuketımı devreye gırıyor.
pug grubu elektronık olarak cok arıza verır pug sahıplerıne sor
si uzun motor omrune sahıptır aracım 170 bınde ve orjınal motoru ama 306 gtı bu rakamı bıle gormesı zor
performans aracları oldugu ıcın temız ve bu kılometrede motoru ellenmemıs gtı zor bulursun
306 gtı su ankı fıyat aralıgına gore performans kıyası yaptıgında deger bır arac benım gozumde ama gel gelelım yakıt, bakım masrafları ve satarken yasayacagın zorluklar benım gozumde 2000 cc bır aracı sılıyor bastada dedıgım gıbı kıyaslama motor hac mınden dolayı ynlış sen kıyasla artık.
Aşağı-yukarı aynı düşünüyoruz. Benim de ilk dikkatimi çeken şey km'leri daha düşük olsa da Pug'ların daha düşük kmlerde hep motorları değişmiş. Kaldı ki bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama Pug'yu tamir ya da modifiye edenler daha çok yan sanayi malzemeler kullanıyorlar. Ya da bilip bilmeden her ustaya götürüyorlar. Kısacası Pug'larda apache'ler daha çok :) Honda kullanıcılarının daha bilinçli olduklarını düşünüyorum. Zaten araba seçimlerinden de belli. ;)
-
amaç ilanı yukarı taşımak :)
-
benim arabayi bi kontrol et, hem aile arabasi olarak kullaniorum hemde sahsima...
FZG diye aratabilirsin arama moturundan, imzamdada gorebilirsin full packet, cok konforlu ve ses yok aracta..
arkadaşım aracın diğer resimlerine bakabilirmiyim..aramada bulmadım
-
benim arabayi bi kontrol et, hem aile arabasi olarak kullaniorum hemde sahsima...
FZG diye aratabilirsin arama moturundan, imzamdada gorebilirsin full packet, cok konforlu ve ses yok aracta..
arkadaşım aracın diğer resimlerine bakabilirmiyim..aramada bulmadım
" http://www.teamhondaturkey.com/forum/hondanizi_taniyalim/ynt_yeni_aracim_fzg_civic_sir_vu_795_geri_gelemesede-t27837.0.html "
yukarida tirnak icerisine aldigim linke 2 defa tiklarsan gorebilirsin yusuf kardesm..
-
amaç ilanı yukarı taşımak :)
msjımı silmişler; senin de ne için yazdığın anlaşılmamış. :) (sebebini çözemedim.)
fiyatı benim yaptığım gibi artan şeklinde dizince de en arkada kalıyor :D
-
benim arabayi bi kontrol et, hem aile arabasi olarak kullaniorum hemde sahsima...
FZG diye aratabilirsin arama moturundan, imzamdada gorebilirsin full packet, cok konforlu ve ses yok aracta..
arkadaşım aracın diğer resimlerine bakabilirmiyim..aramada bulmadım
" http://www.teamhondaturkey.com/forum/hondanizi_taniyalim/ynt_yeni_aracim_fzg_civic_sir_vu_795_geri_gelemesede-t27837.0.html "
yukarida tirnak icerisine aldigim linke 2 defa tiklarsan gorebilirsin yusuf kardesm..
araç çok hoş ve temiz görünüyor..kaza bela gelmez inş..
-
mardine mi gidicen almaya ...
Arkadaşlar; teşekkürler fiyat aralığı için.
O zamaaaaan; bu araba sizce nasıldır? http://www.sahibinden.com/fiyat_dustu_son_!!!-65WQQaXQQ14041440WQQpXQQdisplayitem (http://www.sahibinden.com/fiyat_dustu_son_!!!-65WQQaXQQ14041440WQQpXQQdisplayitem)
-
Baktığım çoğu araba da İstanbul'da zaten.
Kafama yatan, istediğim gibi ve mâkul fiyatlarda bir araç almak için İstanbul'a gidebileceğim gibi, Mardin'e, Konya'ya, İzmir'e de giderim. ;)
-
benim arabayi bi kontrol et, hem aile arabasi olarak kullaniorum hemde sahsima...
FZG diye aratabilirsin arama moturundan, imzamdada gorebilirsin full packet, cok konforlu ve ses yok aracta..
arkadaşım aracın diğer resimlerine bakabilirmiyim..aramada bulmadım
" http://www.teamhondaturkey.com/forum/hondanizi_taniyalim/ynt_yeni_aracim_fzg_civic_sir_vu_795_geri_gelemesede-t27837.0.html "
yukarida tirnak icerisine aldigim linke 2 defa tiklarsan gorebilirsin yusuf kardesm..
araç çok hoş ve temiz görünüyor..kaza bela gelmez inş..
sagol yusufcum :>