TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Civic '88-'06 => Konuyu başlatan: poşetçay - Eylül 11, 2009, 06:40:14 ÖS
-
Sıkıştırma 12,5:1 takribi 200+ gibi bir rakkam 9200-9300 civarıda
*Block guard
*Turbo gomleklerı
*ACT max extreme katılım debrıyaj setı(500hp ye kadar )
*Integra Type-R Kısa sanzımanı 4.785
*JDM P28 Beyin
*DC Sports 4-1 race headers
*Custom soguk odalı fıltre kıtı
*51yada 60 lık egzoz ara boruları ve Racing son susturucu
*stage2 cam shaft
*stage2 yay şapka sibop
daha başka fikri olan war yada daha fazla hp we dd çewirmek için bilgisi olan warsa paylaşsın
-
şöför var bide :sigara
-
Sadece beyinden alacagımız verim nedir? ( Headers + 60mm duz boru + sonsusturucu + CAI)
-
Bırde tamını malıyet nedır acaba ??
-
yağ pompasına modifiye :)
egzantrik kasnağı ve çok güzel bir ayar
hafif kollar ve kesilmiş krank yada hafif krank ile race motor gibi olur :)
hafif volan ve hafif jantlarıdaunutmayalım :)
ama bunların hiçbiri olmadanda o deviri çevirir boşboş :)
-
ama çok devir çevirirken altlar ciddi boşalıyor
hacim arttırmak dahamantıklı bana göre
-
ama çok devir çevirirken altlar ciddi boşalıyor
hacim arttırmak dahamantıklı bana göre
abi altlar boşalıyor derken tork olarak mı söylüyorsun yoksa 3000-4000 arası beygir gücünde mi düşme olur ?? eger tork kaybedecekse zaten vti'ın torkla ne işi olur :) :)
-
yani şole soliyim en ust devirde gucunu veren aracın rolinge çıkmadıkça hiçbişekilde tat vermeyeceğini soluorm gunluk kullanım ara hızlanma trafik pist kullanım vs 10 hp az olsn çekişi iyi olsn :)
hem tork hem hp olarak soluorm buarada
sürekli vites ufaltmak insanı biyerden sonra sıkıyor :)
-
yani şole soliyim en ust devirde gucunu veren aracın rolinge çıkmadıkça hiçbişekilde tat vermeyeceğini soluorm gunluk kullanım ara hızlanma trafik pist kullanım vs 10 hp az olsn çekişi iyi olsn :)
hem tork hem hp olarak soluorm buarada
sürekli vites ufaltmak insanı biyerden sonra sıkıyor :)
evet günlük kullanımda sıkıntı yaşatır abi sagol :)
-
hani diyoruz ya kontrolsuz guc guc değildir. Tekerlegin hissetmediği beygir anca nal eskitir :)
-
hani diyoruz ya kontrolsuz guc guc değildir. Tekerlegin hissetmediği beygir anca nal eskitir :)
Aynen katılıyorum.
-
bu malzemelerden sonra ayarı yapacak kişinin insafına kalmış setup ne kadar sağlamsa ayarda istersen 10000 dd çevir
benim 1.4 sohc vtec 9300dd dönüyodu ama rektifiyecinin azizliğine uğradık ve yatak döktü ama gene de krank sağlam çıktı bi ana yatak kol yatakla işi kurtardk yağ pompası modifiye etmekle bitimiyo yatakların da yağlama deliklerini büyütmek gferekiyo yoksa yağ pompan istediği kadar basınçlı olsun delikler aynı bu iişte yağlama da çok önemli