TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => New Civic 07 (FK) => Konuyu başlatan: canguder - Temmuz 13, 2009, 06:38:13 ÖÖ
-
Arkadaşlar bende aracımdan çok memnundum ancak bir sorunla karşılaşınca tedirginlik yaşadım. Geçen hafta cuma günü işe gittim ve aracımı otoparka bıraktım. Yaklaşık 5-6 saat otoparkta durdu. Daha sonra aracın yanına gittim ve merkezi kilit çalışmadı.Ben anahtar bozulmuştur diye düşünmeye başladım ve normal kapı kolundaki anahtar girişinden araca bindim.Bu sefer beni daha büyük bir süpriz beklyiordu.Kontağı çevirdiğim zaman hiç bir hareket yok ! Araç çalışmıyor. Akünün boşaldığını anladım ve takviye kablosu aramaya başladım.Allahtan çalıştığım yer kargo şirketi olduğu için takviye kablosu ve araç sıkıntısı yoktu.O gün durumu kurtardım 2-3 saat gezdim akünün tam şarj olabilmesi için eve döndüm.Pazar sabahı araç normal şekilde çalıştı ve havuza gittim.Aracı otoparka bıraktım yine.Yaklaşık olarak 7-8 saat durdu araç.Bu sefer emin bir şekilde araca bindim ve kontağı çevirdim.Tam arabayı çalıştıracağım tık yaptı akü bitti yine.Saat akşam 9 ve çevremde kimse yok.Çok zor durumda kaldım.Size saçma gelecek ama kutup başlarını iki elimle tutup araca akım gitmesini sağladım diyebilirim.3-4 kez denemeden sonra araç çalıştı.O günde kurtardım.Ne yapacağımı bilmiyorum.Daha 7 aylık bir arabanın böyle bir sorun çıkarması zoruma gitti.Çünkü hondanın en güvendiğim yanı insanı yolda bırakmamasıydı.Sanırım honda ile yolda kalan nadir insanlardan biriyim.Bu durumda ne yapmam gerekiyor yardım olabilecek fikir verecek arkadaşlar varmı ?
-
bence bu hondanın değil sizin akünüzün problemi akünüzü kontrol ettirin derim.
-
aküyü honda taktı değerli kardeşim yani benim aküm değil. araç daha 8200 kmde . ben aracıma çocuğum gibi davranan biriyim ve orjinal parçalar dışında malzeme kullanmam. aküde ilk araçla gelen 0 aküdür. aküyü kontrol ettireceğim evet sorunun ne olduğunu çok merak ediyorum.
-
Araç yeni akü nün de sıfır olması lazım..o ihtimali bırakırsak akü nün deşarj olmasının sebebi..arza kaçan enerji dir..
stop ettikten sonra açık kalan bir aksesuarınız olabilirmi? akü zaten 55 amper dar akü.. kaçağa dayanmaz.. ben 45 dk. teyp çaldım boşaldı..
Eğer açık aksesuarınız yok ise arabada arza kaçak arayın..oda çok basit sizde yapabilirsiniz.. voltmetre veya 12 voltluk duyu ve kablosu olan ampul kafi...
Bu hondaların en zayıf taraflarından biri akü dür.. yanınızda daima takviye kablosu bulunsun..en kalitelisi 20tl. ve aküyü 4 yılda bir yenileyin..
-
öyle bir durum başına gelirse yapacagın tek şey honda yol yardımını aramak ve beklemek.eger işin yoksa takviye kablon varsa bile ara gelsinler araban garantili ve ücret almaya hakları yok.
-
Bugün aküyü kontrol ettim ve kutup başlarını tutan çengellerin vidaları yok. temassızlık olabilir sorun çünkü hiç bir aksesuarımı açık bırakmam. Yol yardımı en azından bir saat bekletiyor.Acil bir durumda arabayı bırakıp taksiye binmek lazım.Kutup başlarını vida alıp sıkacağım umarım düzelir.Yine aynı sorun tekrarlarsa bu sefer yol yardımını çağıracağım.
-
@canguder bence sen hiç uğraşma, servise götür. bir cihazla akünün %kaç performansla çalıştığı anlaşılıyor. tepe lambasını veya farları açık unutmuyorsundur ama emin ol gene de. 5 6 saat radyo dinlenince akü bitiyor, bitmese de tekliyor...
-
Bir arkadaşıma da benzeri bir durum olmuştu.206 aldığının 2nci haftası akü bitti.Bir kaç sefer zor durumda kalmış sizin gibi ve peugeot servisine gitti sorunun aküde olduğuna karar vermişler(fabrika çıkışı hatalıymış akü) servisten yeni akü ile değişim yapmışlar geri yollamışlar.Sonrasında sorun tamamen ortadan kalkmış.
Şöyle bir durum da var.7 aylık akü şimdiye kadar problemini belli ederdi herhalde.Bir yerlerde kaçak olabilir.Umarım kısa sürede çözersiniz.
-
bugün kutup başlarından birine vida aldım. + tarafı zaten stabil duruyordu ancak - tarafın vidası ya düşmüş yada takılmamıştı. - tarafa uygun bir vida buldum ve iyice sıktım. 3-4 kez kontağı kapatıp açtım. araç dururken teyp sunroof camları tüm farları hepsini beraber çalıştırdım. hiç bir sorun çıkarmadı. sanıyorum sorun temassızlıktı ama hala içimde bir korku var. umarım bir daha böyle bir şey başıma gelmez çünkü aracımı çok seviyorum ve zevk alarak kullanıyorum. daha yeni yeni ısınmışken böyle sorunlar çıkarması beni üzdü. inşallah sorun temassızlıktır. 10.000 bakımına gidince göstereceğim aküyü.
-
muhtemelen temassızlıktır.araç park halindeyken her şey kapalı ise başka sebebi olamaz.akün yeni olduğuna göre.akünün kendi kendine deşarj olması için 10 günden fazla beklemesi lazım.benim arabamın bir gün parklarını açık unutmuşum 10 saat açık kaldığı halde akü boşalmadı.çok titiz birisi olduğun belli sende benim gibisin :)
-
aracın akülerınde problem var fren gıbı buda kronık sorun
-
akü prolemi kronik ama sorun etmeyin garantiden değişiyor, 1-2 ufak şeye dikkat ederseniz sorun olmaktan çıkar, arkadaki lambayı off konumuna getirin sadece gerektığinde arkadakiler kullansın, motor kapalıyken uzun süre havalandırma cd ve kapıları uzun süre açık bırakmayın, çok uzun süre dörtlüleri yakarak aracı bırakmayın ufak ama etkili önlemler
-
çok ufak bi not: yukara bi arkadaş 55 lik demiş ama bizim yeni kasalarda 45 lik akü var ve dayanıksız...
-
Ben, arabam sadece 10 günlükken uzunyol sonrası uğradığım bir yerde 3 saat farlar açık kaldı diye kapıyı bile açamamıştım dsokakta mahsur kalmıştım. Servis aküyü değişmedi. Yani saç kılı kadar narin akü. Liste yaparsanız benide yazın akü kronik sorununa.
-
25 gun havaalanı otoparkında yattı aracım masallah calıstı 2008 model civic extra hıcbırsey yok kronik oldugunu dusunmuyorum japonlar akude dıkkat edersenız en kucuk olanı secıyorlar
-
25 gun havaalanı otoparkında yattı aracım masallah calıstı 2008 model civic extra hıcbırsey yok kronik oldugunu dusunmuyorum japonlar akude dıkkat edersenız en kucuk olanı secıyorlar
Tamam ama arkadaşım bişeyi açık bırakmazsan akım çekmezse 125 günde de akü bitmez. Kronik derken akü sonuçta sorun diye dedim ben. Bu arabaya bu küçüklükte akü komik olmuş. Mağdur olabiliyosun günün birinde beklemediğin bir yerde k; Japon arabaları sahibini sağda solda bırakmaz yani. İsme leke artı sürekli tedirginlik oluyor bende.
-
bagajdaki akü takviye kablolarını herkeze gösteriyorum...ibret olsun honda ya diye...böyle birşeyin mazereti mi olur..lambaları kapayalım,müziği kısalım çok saçma arkadaşlar bence..yakmasın diye yavaş gidin,akü bitmesin diye lambaları kapayıp bagaja takviye kablosu koyun..şoför camı kalksın diye sıvı sabun sürün,başka aklına gelen varsa yazsın...
-
Aynen arkadaşım bende bagajda takviye kablosu ile geziyorum ama ben çok utanıyorum kimse görmesin diye saklıyorum.
Karizma fena çizilir. Honda aldım diye herkes süper falan diyo bilseler ne sorunlarla uğraşıyorum. Ama enteresan yine olsa yine Honda alırım.Saygın bir araç. Diğer araçlarında forumları kim bilir nasıldır.
-
25 gun havaalanı otoparkında yattı aracım masallah calıstı 2008 model civic extra hıcbırsey yok kronik oldugunu dusunmuyorum japonlar akude dıkkat edersenız en kucuk olanı secıyorlar
Tamam ama arkadaşım bişeyi açık bırakmazsan akım çekmezse 125 günde de akü bitmez. Kronik derken akü sonuçta sorun diye dedim ben. Bu arabaya bu küçüklükte akü komik olmuş. Mağdur olabiliyosun günün birinde beklemediğin bir yerde k; Japon arabaları sahibini sağda solda bırakmaz yani. İsme leke artı sürekli tedirginlik oluyor bende.
sırf japonda degıl tum arabalarda kacak varsa veya donanımlar acıksa bellı bır zaman sonra arac calısmayabılır ben sadece kacak olamyan yada acık bır donanımı bulunmayan bır aracın kesınlıkle boyle bırsey yapmayacagını belırtmek amacı ıle 25 gun bekleme sonrasında sorunsuz calıstı dedım akunun kucuklugune gelınce japon bırseylerı yapıyorsa kesınlıkle mantıgı ve size faydası vardır arastırmak lazım
-
çok ufak bi not: yukara bi arkadaş 55 lik demiş ama bizim yeni kasalarda 45 lik akü var ve dayanıksız...
onu ben dedim..aslına bakarsanız orjinal akü 36 ah (2000 1.6 ies).. ref:manuel book teknik bilgi sayfa:253.. bu japon işi..
sonradan bizim kullanımımıza göre yetersiz görülen dar akü tavsiyesi 55 amper... akü bakımı ,miadından uzun kullanma hevesi galiba buna sebep.. iyi bir akü nün kullanımı zaten 3-4 yıldır.. her akünün verdiği performansın kışın %50 düştüğünü biliyoruz..o halde 3. yıldan itibaren akü önce kışın tekleyecek demektir.. yani lafın özü kışın sorun yaşamak istemiyorsak 2. yılınsonunda aküye güle güle demek lazım..şahsen ben bunu yapamıyorum..aracımıda nisanda aldım 4 ay oldu..kaç yıllık olduğunuda bilmiyorum..inşallah tedbir olarak kışa değiştireceğim.. aracımda kaçak muayenesini yaptım yok..aküde kısa devre yok...şarj sorunu yok.. senede 1-2 defa uzun yola giderim..uzun yol az olan araçların aküleri doğrudüzgün şarj olmaz..hele birde benim gibi gece gündüz far yakarsanız..şarj ancak yaktıklarınıza gider..eh akünüzde birkaç yıllıksa ..benimgibi 10 gün bırakırsanız aracınızı akü biter...
Yukarıda görüldüğü gibi araç çalışmadığında akünün bitişi ..birçok faktöre bağlı..değerlendirmenizi buna göre yaparsanız ..sorununuzu daha kolay çözersiniz zannederim...
-
japonda mantık aramayın 2005 senesıne kadar civicde on torpido da ısık bile yoktu hangi akla hızmet hikaye
-
japonda mantık aramayın 2005 senesıne kadar civicde on torpido da ısık bile yoktu hangi akla hızmet hikaye
Aynen öyle ekmek bıçağı olarak kullanılabilen kontak anahtarı falan :) :)
-
benim aküde bitmişti geçen pikniğe gittiğimizde 2 saat kadar teyp açık kaldı tabi tesisatte var arabada. arabayı çalıştıracağımızda marşa basınca almadı etraftada başka araba yok mecbur arabayı kaktırarak çalıştırdık şimdi bir sorun yok rahat çalışıyor akünün ışığıda yanıyor
şimdi bizim akü normal mi ömrü doluyorda ondan mı 2 saatte bitti?
-
bagajda optima red top var rahatım artık
-
Arkadaşlar bu dandik akü yerine büyük bir akü takma şansımız var mı acaba?
-
Merhaba arkadaşlar.
Aranızda yeniyim ancak 2007 model CRV kullanıcısıyım. Bir sorunum var ve beni aydınlatırsanız memnun olurum.
Kullandığım araba, ilave garanti uzatma paketi ile 6 yıllık garantiye sahip ve defalarca sorun olan AKÜ için Honda servisi akünün değiştirilmesine karar verdi ve değiştirdi. Umarım bundan sonra yolda, garajda, feribotta kalmayacağım:)
Şirketimizde bir çok farklı araba kullanmamız ve hep 0 araba alıp garantisi içerisinde kullanmamızdan dolayı tecrübemiz, garanti içerisinde arızalanan akü'nün garanti kapsamında ücretsiz değiştirilmesi şeklindeydi. Ancak Honda servisi bu işlemi ücretli yaptı ve nedenini sorduğumda da "AKÜ bir sarf malzemesidir. en fazla 2 sene garantisi vardır. arabanın garanti süresi ile aynı tutulamaz" cevabını vermekteler.
Bu konunun Tüketici Heyetine aksettirilmesini planlamaktayım. Ancak şans eseri buradaki paylaşımı gördüm ve bu konuda sizlerinde görüşlerini almak istemekteyim.
Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum.
-
Arkadaşlar bu dandik akü yerine büyük bir akü takma şansımız var mı acaba?
akünün yeri kısıtlı olduğu hiç ya hiç büyük akü takılamıyor yada en fazla bir büyük boy takılabiliyor
bizim eski tofaşta bile 82 amper akü vardı
bu güçte akünün hondaya konulması yetmesi başarı mı başarısızlıkmı siz karar verin.. :con
-
Merhaba arkadaşlar.
Aranızda yeniyim ancak 2007 model CRV kullanıcısıyım. Bir sorunum var ve beni aydınlatırsanız memnun olurum.
Kullandığım araba, ilave garanti uzatma paketi ile 6 yıllık garantiye sahip ve defalarca sorun olan AKÜ için Honda servisi akünün değiştirilmesine karar verdi ve değiştirdi. Umarım bundan sonra yolda, garajda, feribotta kalmayacağım:)
Şirketimizde bir çok farklı araba kullanmamız ve hep 0 araba alıp garantisi içerisinde kullanmamızdan dolayı tecrübemiz, garanti içerisinde arızalanan akü'nün garanti kapsamında ücretsiz değiştirilmesi şeklindeydi. Ancak Honda servisi bu işlemi ücretli yaptı ve nedenini sorduğumda da "AKÜ bir sarf malzemesidir. en fazla 2 sene garantisi vardır. arabanın garanti süresi ile aynı tutulamaz" cevabını vermekteler.
Bu konunun Tüketici Heyetine aksettirilmesini planlamaktayım. Ancak şans eseri buradaki paylaşımı gördüm ve bu konuda sizlerinde görüşlerini almak istemekteyim.
Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum.
Vaktin varsa uğraş derim. Akü kaç para ?
Senin uğraşırken kaybın,sıkıntın uğraşman iş kaybın bunlarında bir bedeli var.
Emsalde gösterilmez insanlık için fayda sağlasın.
Daha önemli konularda başvur bence.
-
Merhaba arkadaşlar.
Aranızda yeniyim ancak 2007 model CRV kullanıcısıyım. Bir sorunum var ve beni aydınlatırsanız memnun olurum.
Kullandığım araba, ilave garanti uzatma paketi ile 6 yıllık garantiye sahip ve defalarca sorun olan AKÜ için Honda servisi akünün değiştirilmesine karar verdi ve değiştirdi. Umarım bundan sonra yolda, garajda, feribotta kalmayacağım:)
Şirketimizde bir çok farklı araba kullanmamız ve hep 0 araba alıp garantisi içerisinde kullanmamızdan dolayı tecrübemiz, garanti içerisinde arızalanan akü'nün garanti kapsamında ücretsiz değiştirilmesi şeklindeydi. Ancak Honda servisi bu işlemi ücretli yaptı ve nedenini sorduğumda da "AKÜ bir sarf malzemesidir. en fazla 2 sene garantisi vardır. arabanın garanti süresi ile aynı tutulamaz" cevabını vermekteler.
Bu konunun Tüketici Heyetine aksettirilmesini planlamaktayım. Ancak şans eseri buradaki paylaşımı gördüm ve bu konuda sizlerinde görüşlerini almak istemekteyim.
Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum.
Vaktin varsa uğraş derim. Akü kaç para ?
Senin uğraşırken kaybın,sıkıntın uğraşman iş kaybın bunlarında bir bedeli var.
Emsalde gösterilmez insanlık için fayda sağlasın.
Daha önemli konularda başvur bence.
Teşekkür ederim, ancak 1,5 voltlok kalem pil değil ki canına yandığım. haksız yere alınan bu cihazın bana maliyeti 150YTL'den fazla. Bunun yanı sıra tüketiciyi "kaz" yerine koymaları ayrıca can sıkıcı.
Garanti kapsamında akü değiştiren ve para isteyen başka da marka olmadığını sanıyorum. (Tecrübesi olanlar bahsederse memnun olurum) Hele ki böyle sorunlu bir üründe "garanti" yi hiçe saymaları, Honda nın ayıbı olmalı ve bu duruma bir çözüm bulmalı.
Öğer böyle forumlarda da bunlar konuşulmayacaksa ve konuşulanlardan ana üretici bir nebze kendine pay çıkartmayacaksa, bu tür paylaşımların yapılmasına da gerek yok o zaman.
Sizce ?
-
hondaların akülerinde bir sorun war diye tahmin ediyorum benimde akü kendiliğinden bitmeye başladı 30.000 lerde bi kere ümraniye ikea da mahsur kaldım.. servisi aradık geldiler takviye yaptılar.. ama düşük amperli çirkin bi akü.. bide camı açarken farlar kısılıyor. kapıları kilitliyorum farlar kısılıyor.. nasıl birşey anlamadım.. 1.8 hb li arkadaşlarda hangi akü var. markalarını yazabilirlermi benim aküden şüpheleniyorum belki bi hata birşey wardır.
-
hondaların akülerinde bir sorun war diye tahmin ediyorum benimde akü kendiliğinden bitmeye başladı 30.000 lerde bi kere ümraniye ikea da mahsur kaldım.. servisi aradık geldiler takviye yaptılar.. ama düşük amperli çirkin bi akü.. bide camı açarken farlar kısılıyor. kapıları kilitliyorum farlar kısılıyor.. nasıl birşey anlamadım.. 1.8 hb li arkadaşlarda hangi akü var. markalarını yazabilirlermi benim aküden şüpheleniyorum belki bi hata birşey wardır.
gerçekten şakaya gelmiyor hiç affetmeden bitiveriyor. daha civic te bu sorunu yaşamadım ama accordla baya başıma gelmişti bu olay
-
şakası yok 45 lik akü bunun bilincinde olmak lazım
-
Akünün bitmiş olmasına hiç şaşırmadım: Geçenlerde servise gittigimde 3 adet garantiden degişim için fabrikaya gidecek akü vardı zannedersem bu sorunda nadir kroniklerden :))
-
Valla ben foruma ilk kez yazıyorum.Önce şunu soyliyim honda civic kadar sorunlu bi araç hiç görmedim.Aracım 2008 honda civic.Şu an 35000 de.Önce bi fren problemi cıktı .Balata değişti,disk değişti,balata bidaha değişti.Şu anda hala tam olarak çözülmüş diyemem.Sonra sol aynadaki led bozuldu o da değişti.Şimdi bunlara bide akü problemi eklendi.Araç marş basmıyo hala ,servise gittim,aküyü değiştiler.Eski aküyü fabrikaya göndericez dediler incelecekmiş.Bi kaç gün sonra pat telefon servisten.Akü fabrikada incelendi geldi,aküde bi sorun yokmuş dediler.Taktıkları aküyü çıkarıp eskisini yeniden taktılar.Ve şimdi 5 gün oldu.Bu beş gün içerisinde hergün bi kere yaraç çalışmıyo.Yol yardımı arıyorum.Onlarda servsi arıyolar servis gelip takviye yapıp çaşıştırıp gidiyor.Hatta şimdi yine çalışmayacak yine arıyacam biliyorum. Honda Türkiye zaten cinayet... aküyü değişmemekte ısrar ediyo.
Hondanın bide garanti muamması var.O zaten kanser eder adamı.Aracın bi yeri bozuluyor. garanti talep ediyorsunuz.Sonrada bekliyorsunuz o meşhur honda garanti onayı çıkacak. O da tabi.Yukarda bahsettiğim sol aynadaki basit bi led için bile 17 gün beklettiler.Neymiş inceliyoruz, neyi inceliyorsalar.Hayır araç burda fabrika nerde.Ordan burdaki aracın ledi ni nasıl inceliyorsa.Şunu da soyliyim Türkiye de tüketici hakları konusun da büyük boşluklar var Honda da bu boşlukları en iyi şekilde kulanıp müşterisini mağdur etmeyi cok ii biliyor.
Bi de hondanın servisleri var efsane.Tabi efsane olucak çünkü hondanın servisi .Tabelada yetkili servis diyorda,bence gayet yetkisiz servis.Aracı götürüyosun su var bu var diyosun adam hiç bakmıyo bile. Honda Türkiyeyi araıyor, o ne derse o. yat diyo yat kalk diyo kalkıyo.Honda ya bu ordan görüyo araçta ne var ne yok???
yaklaşık iki yıllık bi honda kulanıcısı olarak şunlaraı soyleyebilirim.
1-honda sadece motor yapıyor başkada bi ... yapamıyor.motor yapıncada araba yaptığını sanıyor
2-honda 6 yıl 15000 km garanti verir bu garnatinin 6 yıl 15000 km sinide müşter,lerini bekleterek geçirir
3-hondanın efsane servisleri efsane servis ustaları vardır bunlarla er geç karsılarsınız
4-honda marka araç alacağınıza eşek alın daha ii.hem daha az sorun çıkarır.hem daha ucuz hemde garantı onayı için hafatalarca beklemezsiniz
-
BU ARADA BENİM ARAC CİVİV ORAYA YANLIŞ YAZMIŞIM
-
Valla ben foruma ilk kez yazıyorum.Önce şunu soyliyim honda civic kadar sorunlu bi araç hiç görmedim.Aracım 2008 honda civic.Şu an 35000 de.Önce bi fren problemi cıktı .Balata değişti,disk değişti,balata bidaha değişti.Şu anda hala tam olarak çözülmüş diyemem.Sonra sol aynadaki led bozuldu o da değişti.Şimdi bunlara bide akü problemi eklendi.Araç marş basmıyo hala ,servise gittim,aküyü değiştiler.Eski aküyü fabrikaya göndericez dediler incelecekmiş.Bi kaç gün sonra pat telefon servisten.Akü fabrikada incelendi geldi,aküde bi sorun yokmuş dediler.Taktıkları aküyü çıkarıp eskisini yeniden taktılar.Ve şimdi 5 gün oldu.Bu beş gün içerisinde hergün bi kere yaraç çalışmıyo.Yol yardımı arıyorum.Onlarda servsi arıyolar servis gelip takviye yapıp çaşıştırıp gidiyor.Hatta şimdi yine çalışmayacak yine arıyacam biliyorum. Honda Türkiye zaten cinayet... aküyü değişmemekte ısrar ediyo.
Hondanın bide garanti muamması var.O zaten kanser eder adamı.Aracın bi yeri bozuluyor. garanti talep ediyorsunuz.Sonrada bekliyorsunuz o meşhur honda garanti onayı çıkacak. O da tabi.Yukarda bahsettiğim sol aynadaki basit bi led için bile 17 gün beklettiler.Neymiş inceliyoruz, neyi inceliyorsalar.Hayır araç burda fabrika nerde.Ordan burdaki aracın ledi ni nasıl inceliyorsa.Şunu da soyliyim Türkiye de tüketici hakları konusun da büyük boşluklar var Honda da bu boşlukları en iyi şekilde kulanıp müşterisini mağdur etmeyi cok ii biliyor.
Bi de hondanın servisleri var efsane.Tabi efsane olucak çünkü hondanın servisi .Tabelada yetkili servis diyorda,bence gayet yetkisiz servis.Aracı götürüyosun su var bu var diyosun adam hiç bakmıyo bile. Honda Türkiyeyi araıyor, o ne derse o. yat diyo yat kalk diyo kalkıyo.Honda ya bu ordan görüyo araçta ne var ne yok???
yaklaşık iki yıllık bi honda kulanıcısı olarak şunlaraı soyleyebilirim.
1-honda sadece motor yapıyor başkada bi ... yapamıyor.motor yapıncada araba yaptığını sanıyor
2-honda 6 yıl 15000 km garanti verir bu garnatinin 6 yıl 15000 km sinide müşter,lerini bekleterek geçirir
3-hondanın efsane servisleri efsane servis ustaları vardır bunlarla er geç karsılarsınız
4-honda marka araç alacağınıza eşek alın daha ii.hem daha az sorun çıkarır.hem daha ucuz hemde garantı onayı için hafatalarca beklemezsiniz
geçmiş olsun diyorum ve öncelikle kendini tanıtman gerektiğini biliyorsundur sanırım. elbette mercedes'te bile sorun çıkabilir honda dünyanın en iyi markası demiyoruz zaten. yetkili servislerde başına kötü olaylar gelmiş olabilir. o zaman başka yetkili servise götürürsün. ben aracımı aralık ayında alım 11.000 km'de ve şu ana kadar periyodik bakım dışında servise uğramadım aracın heryeride maşallah sapasağlam. akü problemi olarak açtığım konuyuda kendim çözdüm. benim akümde kutup başlarından biri tam oturmuyordu. kutup başlarını iyice sıkarak bu sorunu çözdüm ve her zaman tek marşla araç çalışır. akülerin zayıf olduğu doğru bu konuda hemfikiriz. ayrıca frenler uğultu yapar bu konudada hemfikiriz. bence yermek yerine konuya daha duyarlı olabilirsin. benim tavsiyem aracını başka bir servise götürmen.
-
KENDİMİ TANITIP TANITMAMAM ÖNEMLİ DEİL BENCE.ŞİMDİ YA YAZIDIKLARIMI OKUMAMISSIN YADA ANLAMAMISSIN.BEN HONDA TÜRKİYE DİYORUM SEN SERVİS DİYORSUN.HONDA CİVİC BOYALI EŞEK DİYORUM.BUNUN DA SEBEBİ HONDA TÜRKİYE. SERVİSİN KÖTÜ OLMASININ SEBEBİ DE HONDA TÜRKİYE.ARACINI DAHA YENİ İNŞALLAH Bİ SORUN ÇIKMAZ DİYORUM.AMA BAKACAZ İKİ SENE SONRA DÜŞÜNCELERİN NASIL OLUCAK?
-
akü alman lazım...
-
Geçen günlerde arabamın aküsü bitti çalıstıramadım..Servisi çagırdım şarj ettiler 45 ytl para talep ettiler bende verdim artık..
Hondadan önce opel kullanıyordum..Opel servisleri hiç bir ücret talep etmiyordu nedir bu saçmalık biri bana açıklayabilirmi acaba?
Aracımın daha 3 yıllık garanti süreci var
Honda hb
-
Çamur yapacaktın abi.Garanti kapsamında araca bakımları hariç, kuruş para vermem.Ama şunu da unutmamak lazım bir akü ömrü ne kadardır? Akünün garantisi ne kadar?
-
Sanırım bi fonksiyon açık kalmış sabaha kadar o yüzden bitirmiş aküyü
Hafta sonu konusayım bakalım servisle
-
Yaw..arkadaslar bende 2000 civic var..aldım aracı akü dedim hala akü diyorum.. aldigim akü senesini doldurmadi ama akü degil mubarek sanırsın kaldırat kalem pil... ben fazla arac kullanmam senede 10 bini gecmez..acaba ondanmi..sarj olmuyordami bitiyor.. cevabini bulamadim..(yanlis anlamayin aküde bisey yok sorun arabada)...
Alarm bitirirmi aküyü onu incelemek lazim birde kimse deginmemis ama ben alarmında bitirebilecegini zannediyorum..
aha ..iste kis geldi ..hergun en az 15 dk. calisacak araba ..birakirsan takviye gelecek... birde teyb in saati var devamli calisan omu acaba...bisey aküyü bitiriyor...en son ben teyp (çalmasada ceryan harciyor) ve alarma kadar geldim... ne düsünüyorsunuz..?
-
bu akü sorunu cidden kronik ve nasıl böyle bir şey olur anlamıyorum acıkcası 2 dakka acık kalıyor farlar hemen bitiyor ustalara sordum, dedikleri ise; bizim araclardaki akülerin bizim arabalar için küçük oldugu...
-
Geçen günlerde arabamın aküsü bitti çalıstıramadım..Servisi çagırdım şarj ettiler 45 ytl para talep ettiler bende verdim artık..
Hondadan önce opel kullanıyordum..Opel servisleri hiç bir ücret talep etmiyordu nedir bu saçmalık biri bana açıklayabilirmi acaba?
Aracımın daha 3 yıllık garanti süreci var
Honda hb
Arkadaşım, aracına 15 - 20 TL ye bir takviye kablosu alacaksın, başın sıkıştı mı etraftaki bir arabadan akü takviyesi yapacaksın... (takviye yaptığın araç çalışır vaziyette olsun, unutma)
Ayrıca arkadaşlar kullandığınız akünün markası ve periyodik bakımları öenmlidir....
-
Yaw..arkadaslar bende 2000 civic var..aldım aracı akü dedim hala akü diyorum.. aldigim akü senesini doldurmadi ama akü degil mubarek sanırsın kaldırat kalem pil... ben fazla arac kullanmam senede 10 bini gecmez..acaba ondanmi..sarj olmuyordami bitiyor.. cevabini bulamadim..(yanlis anlamayin aküde bisey yok sorun arabada)...
Alarm bitirirmi aküyü onu incelemek lazim birde kimse deginmemis ama ben alarmında bitirebilecegini zannediyorum..
aha ..iste kis geldi ..hergun en az 15 dk. calisacak araba ..birakirsan takviye gelecek... birde teyb in saati var devamli calisan omu acaba...bisey aküyü bitiriyor...en son ben teyp (çalmasada ceryan harciyor) ve alarma kadar geldim... ne düsünüyorsunuz..?
hocam senin arabada kesin bir kaçak var... aracınızı kontrol ettirin, eğer aküde ve şarz dinamosunda sorun yoksa o kaçağı bulmanız lazım...
-
bu akü sorunu cidden kronik ve nasıl böyle bir şey olur anlamıyorum acıkcası 2 dakka acık kalıyor farlar hemen bitiyor ustalara sordum, dedikleri ise; bizim araclardaki akülerin bizim arabalar için küçük oldugu...
bend de oldu bi gün çalışıyo ertesi gün tık yok servis ölçtü normal dedi baktım 2 gün sonra yine bitti gittim mutlu aldım 7 ay oldu sorun yok
-
arkadaşlar bizim akünün tam olarak çeşidi nedir... ters mi düz mü? amper nedir? modeli nedir?
fazla anlamamda bizim araca uyan akü bakacağımda... mutlu düşünüyorum.
-
arkadaşlar bizim akünün tam olarak çeşidi nedir... ters mi düz mü? amper nedir? modeli nedir?
fazla anlamamda bizim araca uyan akü bakacağımda... mutlu düşünüyorum.
ters kutup diye hatırlıyorum japon modeli die geciyo 45 amper daha yüksek amper olumuyo yerine
-
Marka : Honda
Model : CIVIC
Akünüz : 12V / 45A DAR TERS KUTUP
Kod : SD-45B
45 AMPER JAPON tip DEDİĞİNİZDE HER AKÜCÜ ANLAR...
BEN ISRARLA ÇELİK AKÜ YA DA MUTLU AKÜ DİYORUM, HER İKİSİ DE AYNI FİRMANIN MALI ZATEN... DİĞERLERİ BENİ SARMIYOR
-
Arkadaslar bence bu akü değişiminde en mantıklı yerinden ne cıktıysa o amperde almak ve servislede irtibata geçmek..
-
almısken 60ını alın derim ben 60lık aldım
-
Benim Akü bittiğinde devamlı gittiğim bi Özel Honda servisi var aynı amperde Yuasa akü taktı (140tl)
-
bu akü sorunu cidden kronik ve nasıl böyle bir şey olur anlamıyorum acıkcası 2 dakka acık kalıyor farlar hemen bitiyor ustalara sordum, dedikleri ise; bizim araclardaki akülerin bizim arabalar için küçük oldugu...
bend de oldu bi gün çalışıyo ertesi gün tık yok servis ölçtü normal dedi baktım 2 gün sonra yine bitti gittim mutlu aldım 7 ay oldu sorun yok
valla en iisini yapmıssın bende alıcam ztn ses sistemi var 1 dakka acık kalsın müzik hemen bitiyor kapasitör olmasına ragmen :(
-
mutlu akü geçen ay taktım keyfime baktım...
:D
-
Bugün bende parkları yanık unutmuşum. Üstelik sadece arka parklarım ampül. Ön parklarımda LED var. Yani aküyü bitirmesi imkansız. Dolu bir aküyü bitirebilmesi için o ledlerin 3-4 yıl falan yanması lazım. Ama araçta kaçak var sanırım. Aküyü güçlendirmeyi düşünüyorum bende.
Benim aküde ilk tercihim Bosch'dan yana. Sonra Mutlu akü.
Bosch'un 45 amperlik ince aküsünün fiyatı 110 TL civarında. 5-10 lira farkla 60 amper'lik aküde alabilirsiniz.
-
Aracı 11'inde muayeneye götürdüm. Orada kontrol edilirken araç dörtlüleri yakıyorlar sonra farları biraz açık tutup far yüksekliğine falan bakıyorlar neyse hepiniz biliyorsunuzdur zaten rutin kontrolleri... Araç bu esnada deşarj oldu ve marş basmadı. Yani aracım muayene bandında kaldı resmen 4-5 çalışan itti ve vurdurarak çalıştırdılar arabayı. Görevli muayeneden geçirdi taş gibi araba hiçbişeyi yok dedi ama aküsü zayıf ve el freni tam iyi tutmuyor şeklinde uyarıda bulundu. Diğer bekleyenler benim 2008 model cillop gibi Honda'ma bakıp abi böyle araba geçmeyecek de hangisi geçecek dediler akabinde araç çalışmayınca benim renk hangi tona dönüştü ayna olmadığından bakamadım neyse; bir an önce arabayı alıp bastım gittim oradaki ustalara elektronik arabayı nasıl vurduruyosunuz mal mısınız diye kalaylamadan çekip gittim.
Yarın Pendik oto sanayiye gidip 45 Amperlik ters kutup bir Mutlu akü alacağım. Yeter artık bu akü sorunu, ha yolda kaldım-kalıcam korkusu. Adam gibi bir akü almak lazım, inşallah sorun düzelir. Aynen dediğiniz gibi 5 dk farlar açık kalsın takviye kablosuyla araç çalıştırıyorum.
Bu arada 45'den yüksek amperli akü takarsanız şarj dinamosu aküyü tam şarj edemeyeceğinden verimli kullanamazsınız ve yeterli aküyü yeterli akımla besleyemediğinizden şarj dinamosuna zarar verebilirsiniz. Yanlış bir düşünce var o da; 60A takarsam aracın elektronik kısımlarına fazla akım gider şeklinde, öyle birşey yok. 200A bile bağlasanız 12V gerilim yollayacağından herşey sorunsuz çalışır ve çok uzun süre deşarj olmadan akü kullanılabilir falan şarj etme kısmına gelince yükleme kapasitesi 200A olmayan bir dinamo ile 200A'lık aküyü tam şarj edemezsiniz.
-
Ben 60'lık akünün şarjında sıkıntı çıkmayacağını düşünüyorum.
-
Ben 60'lık akünün şarjında sıkıntı çıkmayacağını düşünüyorum.
kesinlikle katılıyorum.
-
bana göre orjinal akü ne ise o kullanılmalı . bizim aküler zayıf kabul edeceğiz yapacak birşey yok.
-
Ben o zayıf ve kabullenme fikrine katılmıyorum. 45 amper yerine 60 amper takarım. Böylece şarj süresi daha fazla olur. Bu aslında şarjlı pillerden farklı bir mantık değil. 1100 mAh'lik pil ile 2700 mAh'lik bir pilin verimi gibi değerlendirmek lazım. Acaba voltagestabilizer takıp kaçakları aküye geri mi versek?
-
mutlu akü alsak acaba farkı hissedermiyiz...
-
Bazi arkadaslar Aku problemine çare olarak kaçak tesbiti demiş..o zaman butun bu arkadaşlarda kacak var öylemi..elektrik bilgisi olan birisi olarak hiç zannetmiyorum..Ama bildigimiz kacak olmasi normaldir oda teyp ve alarmdan gelir.. fazla amperli aku takmayi dusunen arkadaslarda şunu dusunmeli.. Araci mukemmel yapan japon yer bulamadımıda 45 amp. dar aku takti.. benim aku mutlu ve çok yeni bunlari aracimi kışın fazla kullanmadigimdan yasiyorum onu biliyorum sadece kısın oluyor bu problem ...ama bukadarda olmaz diyorum...
-
arkadaşlar 3 gündür aracımı kullanmıyorum bugün kapıları açmadı kontak anahtarı ile açtım kontagı çevirdim hiçbirşey yok akü bitmiş sanırım arabam 3 aylık ve 4 bin km de aküler neden dayanıksız bu kadar kaçak diyorsunuz da her araçtamı kaçak var bu problemin bir çözümü varsa lütfen paylaşın deneyelim bugün tüm işlerime geç kaldım böyle giderse honda benim için artık bitecektir
-
05 vtecII sahibiyim halen orjinal akümü kullanıyorum bence ya kullanımla alakalı yada bi hata olabilir akülerde??
-
akülerde hata oldugunu kabul etmiyorlar garantiden de değişim yapılmıyor kullanıcı hatasıymış bu arada babam sabah çalıştırmış bir yere gidip gelmiş durduk yere neden böyle sorun yaşatıyor anlamış değilim
-
arkadaşlar bende geçen hafta yolda kaldım kontağı çevirdim tıkır tıkır yaptı göstergeler ama çalışmadı 15 dakika bekledim sonra çalıştı :) aküyü değiştirdim 60 amper mutlu taktım acayip memnunum aracın çalışması cam açıp kapaması bile değişti
-
@mert07s2712 +1
Aynısını yaptım, farkı çok net hissettim.
Üzerinde gelen akü de 45 amper gibi değil 30A falan gibi çalışıyor. Anında deşarj yok böyle birşey. Muayene esnasında masada kaldı benim araç, iterek boşta çıkardılar rezil oldum. :S Ama o utancın üzerine muayeneden hafif kusurlu olarak geçirdiler daha fazla mahçup etmemek için herhande, ona sevindim :)
-
yazılanları okuyunca akuden tırtım su an bir sorun yok ama eski aracımda tesisat için aracın bagajına taktıgım ikinci akü geldi. aslında zamanı gelınce degıstırılse bır sorun olacagını sanmıyorum
-
yazılanları okuyunca akuden tırtım su an bir sorun yok ama eski aracımda tesisat için aracın bagajına taktıgım ikinci akü geldi. aslında zamanı gelınce degıstırılse bır sorun olacagını sanmıyorum
zamanında değişim diyorsunuz haklısınız da her 3 ayda akü degiştireceksek işimiz var degil mi aracım 3 aylık akü tamamen bitmiş ve şarj tutmuyor araçta kaçak problemide tespit edemediler ve kullanıcı hatası deyip garantiden degişim yapmadılar yenisini taktılar bakalım bu kaç ay gidecek önceki araçlarımda 5 sene aynı aküyü kullandıgımı biliyorum
-
civic elegance almayı düşünen biri olarak 1 hafta önce 1.4 tsi leon 2011 aracımı sattım hiç böyle birşeyle karşılaşmamıştım bunları okuyunca ürkmeye başladım :D
-
civic elegance almayı düşünen biri olarak 1 hafta önce 1.4 tsi leon 2011 aracımı sattım hiç böyle birşeyle karşılaşmamıştım bunları okuyunca ürkmeye başladım :D
korkunun ecele faydası yok.... :)
-
yandık o zaman desene gülü seven dikenine katlanır :)
-
yazılanları okuyunca akuden tırtım su an bir sorun yok ama eski aracımda tesisat için aracın bagajına taktıgım ikinci akü geldi. aslında zamanı gelınce degıstırılse bır sorun olacagını sanmıyorum
zamanında değişim diyorsunuz haklısınız da her 3 ayda akü degiştireceksek işimiz var degil mi aracım 3 aylık akü tamamen bitmiş ve şarj tutmuyor araçta kaçak problemide tespit edemediler ve kullanıcı hatası deyip garantiden degişim yapmadılar yenisini taktılar bakalım bu kaç ay gidecek önceki araçlarımda 5 sene aynı aküyü kullandıgımı biliyorum
akü değisimin zamanı üç ay olduğunu sanmıyorum ticari kullanmıyorsanız zaten iki sene garantili geliyor aküler. zamanında gdeğisim derken normal kullanım sonrası değisimi kastetmistim üç ay gibi kısa zamanda kimse akü değistirmez.
-
mevcut akülerin hemen bittiğini bikaç yerde daha duydum :) ama 3 ayı yeni duydum ??? ??? 60 amper takınca sorun çözülüyor galiba deneyen arkadaşlar var :) napalım artık nezaman biterse 60 amper takıcaz :)
-
arkadaslar aracım 2007 model 4 kez fln aracımın aküsü bitti ve vurdurmak zorunda kaldım sizce araca ne tür bir zarar vermiş bulunuyorum.
-
arkadaslar aracım 2007 model 4 kez fln aracımın aküsü bitti ve vurdurmak zorunda kaldım sizce araca ne tür bir zarar vermiş bulunuyorum.
sürekli vurdurmadıysanız zarar vermez diye düşünüyorum.aracınızda bi anormallik hissetiniz mi?
-
bi anormallik yok ama aküyü değiştirmek sart cünkü 20 dak fln radyo veya farlar acık kalsın hemen bitio.
-
sanırım aküler güçsüz.değiştirin gitsin en azından kafanız rahat olur..
-
Akü problemimi 350 amp lik..black& decker shock cihazını alarak hallettim arkadaşlar ..ve 2 kez kullanmak mecburiyetinde kaldım
netice mükemmel...artık akü problemi düşünmüyorum... bilginize... >=ok
ilave edeyim... bu cihaz sanirim aküyü uzun sureli kullanarak kendinide amorti edecek..
-
Akü problemimi 350 amp lik..black& decker shock cihazını alarak hallettim arkadaşlar ..ve 2 kez kullanmak mecburiyetinde kaldım
netice mükemmel...artık akü problemi düşünmüyorum... bilginize... >=ok
ilave edeyim... bu cihaz sanirim aküyü uzun sureli kullanarak kendinide amorti edecek..
nasıl yani ? şimdi akü bitti diğelim bu cihazı kullanarak tekrar şarj edip kullanıp 10 sene akü almıyor muyuz ? :)
-
Hayır öyle bir şey yazmadım..akünüz eskide olsa ..bu cihaz ile aküyü şok edip aracınızı çalıştırıyorsunuz..
ve tabiki akü normal ömrünü tamamlasa bile şok ile daha uzun zaman hizmet verecektir...
-
Hayır öyle bir şey yazmadım..akünüz eskide olsa ..bu cihaz ile aküyü şok edip aracınızı çalıştırıyorsunuz..
ve tabiki akü normal ömrünü tamamlasa bile şok ile daha uzun zaman hizmet verecektir...
anladım şimdi teşekkürler cevap için :)
-
Rica ederim ben uzun süre bu problemi yaşadım .. tadilatta yapsam amp. değiştirp büyük akü taksam bu çeşit kullanımla (azkullanım takribi yılda 7-10.000 km) bir gün ayni sorunu yaşayacağımı düşündüm .. 45 amp de ki kadar erken değil ..daha geç ama mutlaka bir gün aynı sorun tekrarlayacaktır..ve başka bir çözüme ulaştım.. araçlarınızda tadilat yaptırmadan bunu bir sakin kafayla düşünmenizi öneririm... :-k :-k :-k
-
mutlu 45 lik aldım bakalım ne kadar gidecek