TeamHondaTurkey.Com
HONDA TEAM => Sohbet / Off Topic => Konuyu başlatan: sydney - Haziran 16, 2009, 05:03:31 ÖS
-
selam herkese,
turbo ve atmosferik ayrimi yapmak konusunda kararsiz kaldim,siz bilirsiniz...
hele bu cekismeleri okuduktan sonra...
http://forum.donanimhaber.com/m_25836100/mpage_1/printable.htm
Mitsubishi EVO 2.0-295 HP
S2000------------240 HP
Type-R-----------202 HP
Alfa GT-----------165 HP
Audi A4 2.0 TFSI--265 HP
Audi S3 2.0 TFSI--265 HP
Audi TTS 2.0 TFSI-272 HP
BMW bulamadim,
Mini Cooper S 1.6--175 HP
Mini Cooper GP 2.0-225 HP(emin degilim)
Nissan bulamadim,
Opel 2.0 GT ------260 HP
Peugeot RC 1.6---175 HP
Renault Megane 2.0-225 HP
Subaru Impreza 2.5-malesef
Subaru 2.0 WRX yeni yok,
Volkswagen Golf 2.0 GT-200 HP
Seat Ibiza Cupra 2.0---site hatali giremedim,
fiyat konusuna girmedim o sonra...
hatam warsa affola,duzeltmek eklemek sizden,
-
2.0 Accord'u baya çekiştirmişler :D bizde 1.8t passat'da var onu kullandıktan sonra benimkini alınca bi oh çekiyorum valla atmosferiğin yeri ayrı.. turbo yoruyo adamı bi giriyo bi çıkıyo bi gidiyo bi gitmiyo.. en iyi motorlar bana göre atmosferik motorlar..
-
ben de sizin gibi dusunuyorum,
niye honda 1.6 vti motor devam ettirmiyor cok merak ediyorum,
veya 1.8-2.0 daha yuksek HP arac yapmiyor ki,
ortalik turboculara kalmis gorunuyor...
focus ST de 2.5 duratec 225 HP,
-
mini cooper gp 1.6 211 hp olacak
-
Peugeot RC 2.0 değilmiydi
-
peugeot rc 2000 motor evet
-
tesekkurler arkadaslar,
simdi aslinda aklimda hayalimde hem sedan hem de guclu araclar wardi,
derken bunlari bulabildim, malum luks markalarin war ama CC ler cok yuksek we de cok pahalilar,
ben onlara alternatif olsun hem fiyat hem de guc yonunden bakacagim olaya...
malum yeni evo X fiyat ile yakin gucteki yuksek CC lerin fiyati cok farkli...
ah bi sedan type-r olmali o zaman cok guzel olurdu,
dusunsenize atmosferik 2.0 sedan type-r 250 HP ah be ah...
http://www.fastestlaps.com/track1.html
burda top gear tur zamanlari war...
-
http://www.fastestlaps.com/car488efb72ddef8.html
bu da sedan mugen type-r...