TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: racing3000 - Haziran 07, 2009, 09:55:07 ÖS
-
arkadaşlar rollingte chip li yeni kasa ford focus tdci mı yoksa cai, 4-1 dc sports headers, cat iptal, 51 lik ara boru ve son susturucu olan bir vtec 2 mi alır ne dersiniz?
-
düzde vtec diyorum rampa yukarı olursa torktan belki focus... denediniz mi?
-
Focus hızlanması cok ıyı değil ıkı hafta once bındım .. istanbula gittim geldim ..
-
düzde vtec diyorum rampa yukarı olursa torktan belki focus... denediniz mi?
hayır denemedik. iki aracın da stock hallerini denemiştik. ben modladım, abimizde chip taktıracak son durum ne olur bilemiyorum. chipten sonra çok agresifleştiklerini biliyorum yalnız. önceki denememizde 2 de basmaya başladık ama ben 3 boy öndeydim ve 2 sn falan geç bastım. tampon hizama kadar geldikten sonra (3. vites sonları) ayırmaya başlamıştım. ama geç basmanın dezavantajını biliyorsunuz.
-
bence kesinlikle vtec2
-
söylediklerinize göre yine siz önde olursunuz....(öyle umudediyorum :D)
-
Yokuşta olmadıktan sonra vtec alır.
Focus geçerse üzülürüz
-
ford focus tdcı 1590 cc 109 hp 240 nm tork 0-100 10.8 sn
cıvıc vtec 2 1590 cc 110 hp 152 nm tork 0-100 9.2 sn
focusun olcumlerınde 0-100 gps desteklı kontrolde 11.6 sn test sonucu almıs kanaatım turbo acıs ve turbo oncesı tepkılerı dıkkate alarak duz 0-100 ve roll de vtec 2 nın alıcagını dusunuyorum..standart bunu gosterıyo ancak modlu bı vtec 2 chıplı bı focus dersenız durumm basabas gecebılır nedenıde turbo aracların chıp ve dıger modıfıkasyonlara atmosferık bı araca gore daha cok tepkı vermesı olabılır...
saygılar...
-
tabikide vtec2...
-
ford focus tdcı 1590 cc 109 hp 240 nm tork 0-100 10.8 sn
cıvıc vtec 2 1590 cc 110 hp 152 nm tork 0-100 9.2 sn
focusun olcumlerınde 0-100 gps desteklı kontrolde 11.6 sn test sonucu almıs kanaatım turbo acıs ve turbo oncesı tepkılerı dıkkate alarak duz 0-100 ve roll de vtec 2 nın alıcagını dusunuyorum..standart bunu gosterıyo ancak modlu bı vtec 2 chıplı bı focus dersenız durumm basabas gecebılır nedenıde turbo aracların chıp ve dıger modıfıkasyonlara atmosferık bı araca gore daha cok tepkı vermesı olabılır...
saygılar...
hocam selamlar. malesef ben de aynı fikirdeyim ve turbo arabada chip beni ürkütüyor. düz yolda olsa hp si benden fazla olacaktır ve tork zaten uçurum. sonuç hüsran olabilir yani.
-
ben drag denemiştim 2-3 boy fark oluyo stock iken. ama çhipten sonra işler biraz değişebilir :)
-
arkadaşlar rollingte chip li yeni kasa ford focus tdci mı yoksa cai, 4-1 dc sports headers, cat iptal, 51 lik ara boru ve son susturucu olan bir vtec 2 mi alır ne dersiniz?
chiplisini bilmem ama ben simota cai, dc 4-2-1 hıdır, 51mm ara boru ve son susturuculu halimle 2-3 kez Focus TDCi yi çok rahat geçtim. ama chiplisi sanırım bizi geçer...
-
valla öyle görünüyor abi, 35 nm tork, 27-28 hp beygir gücü artışı az değil valla. ah fcon ah...
-
chip li focus dizel,aayırır gider arkadaşlar,hiç denemeyin,135-140 beygir güç ve 300 nm tork oluyor bu araçlar,tamam vtec ler hızlıdır ama bu güç ve torkla baş edemez,geçtim diyen arkadaşlara iyi sürücü denk gelmemiştir, dikkat edin 300 NM tork diyorsunuz,kamyon gibi çeker götürür
-
chip li focus dizel,aayırır gider arkadaşlar,hiç denemeyin,135-140 beygir güç ve 300 nm tork oluyor bu araçlar,tamam vtec ler hızlıdır ama bu güç ve torkla baş edemez,geçtim diyen arkadaşlara iyi sürücü denk gelmemiştir, dikkat edin 300 NM tork diyorsunuz,kamyon gibi çeker götürür
Arkadaşa hak vermemek mümkün değil. Stock olsa kesin Honda derim ama işin içine chip girince işler değişir gibime geliyor...
-
Chipli bir araç la baş edemez maalesef..Deliriyorlar resmen..Güç artışı %20 garanti bu da olayı bitiriyo zaten.
-
şöförler eşit becerilere sahipse focus geçer.Stock hallerinde vtec alır.
-
dostum düzde honda alır bence bunu hiç denemeye bilke gerek yok
ama rampa olan bi yolda olacaksa karşılaştırma focusun tork avantajı çok yüksek pek yol bırakmaz gibime geliyor
-
Kalkışda focus tdcı çok zayıf ben eski 1.4d4-d corollayla rahat bir şekilde kalkıyorum ki vtec2 yetişemez sadece rampalarda biraz ara açar gibi geliyor bana..
-
stock vtec2 im le bu arada Ls (2 kişi + bagaj full) ,bir önceki gen.dizel focus(bir kişiydi bagaj?) la geçen hafta gece eskişehir yolunda kapıştım 5 inci viteste 4 lemeden 150-180 arası focus çok ufak arayı açıyo ama kopamıyo 180 den sonra vtec2 alıyo
-
Focusun rampada çekişi hakkaten kuvvetli, Antep-Mersin otobanında bir dizel Focus denk geldi Ceyhan civarında, Leon 1.4 TSİ aracımla (Güç 125 hp-Tork 200 nm) Adanaya kadar yürüdük, birader bendekini benzinli sandı ki baktım rampalarda yapıştırıyor, tabii ben de verdim gazı (Vites 6-sürat 160dan 190a çıkış-rampa), ama inanın tamponda ve hiç bırakmadı,biraz daha tork aradım hani:)) Düzde Civic kesinlikle ayırır, ama rampalı yollarda mesafenin uzunluğuna ve doğru devir-vites uyumuna göre değişir,kesin konuşmak yersiz olur..
-
focusu uzun yoldada kullandım çok güzel fakat civici geçemez 160 dan sonra kesiliyor düzlükte
-
dizel araçlar bildigim kadarıyla yüksek hızlarda benzinlilere göre zayıf kalıyor...kendi yeni kasa civic ile focusu otobanda harcadım kısada kapıstım ilk uzayan o oluyor ama uzunda sansı yok...
-
arkadaşlar 16 mayısta kardeşim askerlik görevini bitirmişti, Diyarbakır Kolordu Komutanlığından kardeşimi aldım, araçta babam ve oğlum da vardı, kardeşimin iki büyük çantası falan araba yüklü yani, Urfa'dan sonra otobana girdim, bir müddet gittikten sonra beyaz bir focus tdcı denk geldi sanırım şirket arabası idi, adam yolu kapamış geçişvermiyo, birlikte 200km lere birlikte çıktık, çok dik olmasada uzun bir rampayı çıkıyorduk, bir türlü adamı geçemedim, yol aşağı doğru eğimlenince geçtim ve adam uzun bir süre peşimden gelmeyi başardı, ben bu sırada 220 gördüm, bende 2008 premium vardı, bu araçlarları altetmek bence o kadar da kolay değil, geçen yan yana giderken yine bir tdcı ile bastırdık adam benden daha çabuk ivmelendi, klimayı kapattım, yol vermedi, şehir içi idi, uçtu resmen adam.
-
kacaman , yalnız sizin araçta 4 kişi ve bagaj var. bu kadar ağırlık olduğu zaman geçmesi bile normal. aynı şartlarda tüm camlar ve klima kapalı olduğu taktirde yeni civic focusu çok farklı şekilde geçer. dizel araçlar başlarda biraz öne atılsada yüksek hızlara ulaşıldığında benzinli araçların performansını kesinlikle veremezler. dediğim gibi aynı şartlarda stock iki araç kalkış yaptığında yeni civic büyük bir fark atar. özellikle 0-200 arasında 25-30m fark atacağını düşünüyorum.