TeamHondaTurkey.Com
MULTIMEDIA => Videolar => Konuyu başlatan: can34 - Haziran 07, 2009, 06:43:08 ÖS
-
http://videos.streetfire.net/video/BHH-Clio-RS-vs-FTH-Civic_210546.htm
-
honda geçilmiş bea :( paylaşım için teşekkürler
-
paylaşımlar için teşekkürler
-
EEEE normal tabi çıkarın karşına bi DOHC V-TEC i de görelim aga
-
EEEE normal tabi çıkarın karşına bi DOHC V-TEC i de görelim aga
Bu videodaki nasıl bir vtec ben anlamadım, Dohc vtec değil mi???
-
aaaa hakikaten Şimdi fark ettim bende DOHC V-TEC miş nasıl olmuş da geçmiş clio
-
aaaa hakikaten Şimdi fark ettim bende DOHC V-TEC miş nasıl olmuş da geçmiş clio
ordaki clio RS 2.0 cc 172 hp dir orjinal motoru :)
-
arkadaşlar vteci lütfen uçak sanmayın :)
clioyuda hafife almayın stok sağlıklı bir clio çok iyi yürür
iyi bir motoru wardır
(not: fransız arabalarından hiç haz etmem ama gerçekler ayrı :) )
-
mar1lyn arkadaşıma sonuna kadar katılıyorum ;)
-
Geçilsede bu fht vtec maşallah çok iyi yürüyo körfez pistine giderken denk deldik fht vtece bizde hondatalı typer gazladı sandığımızdan çok daha iyi yürüdü...
-
vti yenilmiş ama ezilmemiş burhanım
-
arkadaşlar vteci lütfen uçak sanmayın :)
clioyuda hafife almayın stok sağlıklı bir clio çok iyi yürür
iyi bir motoru wardır
(not: fransız arabalarından hiç haz etmem ama gerçekler ayrı :) )
Aynen katılıorum abicim sana bu Fransız araçlarından bende hoşlanmam
-
sınıfında degerlendirme yapalım lütfen 2000cc araçla 1600cc sedan katılımtırıyolar çıkar vtec i koy o raya type r ı paylaşsınlar kozlarını
-
BHH benim aracım.
hiçbir vti ye geçilmedim son setup'ımla. (vti-gti-rc-vts ler bu aracın dengi degildir zaten bunu senelerce anlatmaya calıstık.)
en son beyin-kısa-headers-egzoz-cai-sac jant-hafıfletme vs li vtı ye 3-4 boy attık.
2.0 dersenız fn2 type-r larla da vıdeolarım mevcut :) (stock veya cai li farketmedi.hep arkada kaldı onlarda.)
onu da gectım 2.0 ep3 type-r ları da stock ya da sadece cai lisi varsa gecerım >=ok
headers-egzoz-cai ise 190-200e kadar dayanırız sonra yer veririz gecer gider arada 50bg var olsun o kadar :)
bu denemelerın hepsı 5500dd ve ustudur.zaten alt devırlerde ya da yokus yukarı olarak hondacılar pek denemedı benımle... <nohapy (fena fark oluyor cunku 5500 altında.)
ıyı aksamlar.saygılar.
-
şehir neresi getiriyim arabayı bide biz kalkalım :D
yanlış anlaşılmasın hondanın adını kurtarmaya yada rs i kötülemeye çalışmıyorum..
denemek amaçlı sadece :D..
-
hahahaha süper olmuş çokta iyi olmuş :)
ama kesin vti de sorun vardır.yada vites kaçırmıştır.yada kesin bişeyi vardır..çünkü honda geçilmez vs vs vs
-
hahahaha süper olmuş çokta iyi olmuş :)
ama kesin vti de sorun vardır.yada vites kaçırmıştır.yada kesin bişeyi vardır..çünkü honda geçilmez vs vs vs
sizde ki bu sürekli iğneleme olayıda ilginç haklısınız biraz gerçi ama olsun :)
-
hahahaha süper olmuş çokta iyi olmuş :)
ama kesin vti de sorun vardır.yada vites kaçırmıştır.yada kesin bişeyi vardır..çünkü honda geçilmez vs vs vs
sizde ki bu sürekli iğneleme olayıda ilginç haklısınız biraz gerçi ama olsun :)
vallahi kardeşim severek bindiğim arabamdan soğuttu buradaki bazı arkadaşlar beni.aksi bişey söylediğimiz zamanda kötü adam ilan ediliyoruz.bende bulduğum yerde mesajı gönderiyorum artık napim.
-
ben focadayım arada ıstanbula gıdıyorum :)
denk gelırsek denerız sorun degıl >=ok
fanatızm olayına gelınce.ınsanları hondadan soguttular bazıları gercekten.
herseye ragmen "s2k" gıbı araba yok o fıyata :seytani
-
Clio RS gayet güzel gitmiş ve almış, yorumlarda daha objektif olmak gerek.
-
temiz clio yu typer zor geçiyor arkadaşlar vtı ne sandınız allah aşkına
-
walla gecen sohbettimizdede bahsi gecmiski clio olayının. cidden iyi gidiyo 172 beygir görünsede 180 cıktı dynoda arkadaşınki modsuz
-
aralarında 0,2 saniye var ve cliyo 30 kg hafif typerdan hala vtı dan bahsediyoruz geçende de tartışılmıştı
-
Rs Ler İyi Gidiyor Ya Normaldir.
-
vti gayet guzel yuruyor elınden gelen bu clıo rs almasına sasırmanın bı anlamı yok 1,6 vs 2,0 gayet normal...
-
İyi bir kapışma olmuş ama ne yazık ki geçmişler Honda'yı...
-
typer ep3 geçemez bu araç...1.6 vti bile iyi yürümüş...
-
typer ep3 geçemez bu araç...1.6 vti bile iyi yürümüş...
ep3 ? :con
http://videos.streetfire.net/video/BHH-Clio-RS-vs-DD-Civic-R_694219.htm
vti gayet guzel yuruyor elınden gelen bu clıo rs almasına sasırmanın bı anlamı yok 1,6 vs 2,0 gayet normal...
? fn2 type-r da 2.0 ama son derece rahat gecılıyor.
burada ultraleggera ve hafıfletme yoktu daha bende...
sekıl1a >=ok
http://videos.streetfire.net/video/Clio-Rs-PH1-vs-FN2-Type-R_685090.htm
walla gecen sohbettimizdede bahsi gecmiski clio olayının. cidden iyi gidiyo 172 beygir görünsede 180 cıktı dynoda arkadaşınki modsuz
yok orada bır yanlıslık var :)
mk1 aresler dynoda max 163 cıvarı cıkarıyorlar.160-163 arası cıkarırlar genelde.cıp fıltre egzoz ıle 175 cıvarı oluyorlar.
180lık olan makyajlı olandır.mk2 aresler std 179.mk1 ler 169.mk3 197.
-
typer ep3 geçemez bu araç...1.6 vti bile iyi yürümüş...
eşit araçlar video da mevcut zate
-
çok normal bi sonuç olmuş bence
-
clio dısardan görüldüğü gibi cıkmıyo aynı kasa ama rs olunca cidden işler değişiyor
-
way be RS rahat ayırmış ;)
-
ZS : > VTI (en son halim buydu.zs yurudugum en hızlı vtı ıdı.)
Cai + Exhaust + DC 4-1 + 2.5" Header + Hondata S300 + Buddyclub 0.5mm Headgasket + Edelbrock Intake Manifold + Removed Back Seat + sac jant vs.
http://videos.streetfire.net/video/BHH-Clio-RS-Vs-ZS-Civic_694215.htm
bi de topspeed koyalım :) duzyol+2kişi :)
http://videos.streetfire.net/video/BHH-Clio-Rs-Top-Speed_693972.htm
-
s2k sormustu sanırım bırılerı.
http://videos.streetfire.net/video/Rs-vs-S2000_685085.htm
http://videos.streetfire.net/video/EB-Clio-RS-vs-Urfa-S2000_685969.htm
http://videos.streetfire.net/video/Rs-vs-s20002_685089.htm
bu arada amacım honda forumuna gelıp sacma sapan gıder yapmak ya da renault reklamı yapmak degıl sadece "google" yaptım arabama bu baslık cıktı ondan uye olup cevap yazdım.yanlıs anlasılmasın >=ok
-
rs iyi yürüyen bi araç bunu herkez kabul eder honda forumuda olsa
-
maşallah :) giden gidio :)
-
maşallah :) giden gidio :)
giden gidiyo cidden ama s2000 de agırlıgını iyi koymus ortaya
-
vti gayet guzel yuruyor elınden gelen bu clıo rs almasına sasırmanın bı anlamı yok 1,6 vs 2,0 gayet normal...
sana katılıyorum zedrix elinden geleni yapıo bence
-
olmazya yıkıldım bu ares normaldegil bence kaputu acıp bi bakmak lazım altında ne var herkeze verdi gecti
-
s2000 maşallah var :) akıyo akıyo
-
bhh en iyilerden biri idi .
vtec ile gecer f/E/h typer a tutunur belli bir hıza kadar sonrası byebye olur:)
-
2.0 motor ıle 1.6 karsılastırıyorsunuz arkadaslar. clıonun agırlıgına bakın bırde hondanın vıdeodakı olanın agırlıgına bakın.
-
Bu konu defalarca tartışıldı.
Rs'in vti'ı geçmesi normal çünkü rakibi değil.
Rs type r ile yürümesi gereken bir alet çünkü 2.0 cc.
Yani vti geçer diyenler için de maalesef diyorum.
Hatta bir seferinde b16 rs'e, boy boy fark atar diyenlere biri bir cevap vermişti.
Bu motor F16 değil arkadaşlar B16 diye. :) tabi ki kendi sınıfında çok kuvvetli bir
makina ama her karşısına çıkanı da geçecek değil ya.
Her aracın bir kategorisi var ve araçları o kategoride değerlendirelim.
-
Arkadaşlar boş keseden konuşmayalım lütfen.. yok RS nasıl geçer VTİ'yi filan :) Bilmeden yorum yapmayalım
RS bir kere 1040kg filandı, VTİ ise 1160 diye hatırlıyorum. 120 kg fark var kafadan ve bu işten anlayanlar kaç boy yaptığını bilir bu farkın. :)
-
typer ep3 geçemez bu araç...1.6 vti bile iyi yürümüş...
ep3 ? :con
http://videos.streetfire.net/video/BHH-Clio-RS-vs-DD-Civic-R_694219.htm
vti gayet guzel yuruyor elınden gelen bu clıo rs almasına sasırmanın bı anlamı yok 1,6 vs 2,0 gayet normal...
? fn2 type-r da 2.0 ama son derece rahat gecılıyor.
burada ultraleggera ve hafıfletme yoktu daha bende...
sekıl1a >=ok
http://videos.streetfire.net/video/Clio-Rs-PH1-vs-FN2-Type-R_685090.htm
walla gecen sohbettimizdede bahsi gecmiski clio olayının. cidden iyi gidiyo 172 beygir görünsede 180 cıktı dynoda arkadaşınki modsuz
yok orada bır yanlıslık var :)
mk1 aresler dynoda max 163 cıvarı cıkarıyorlar.160-163 arası cıkarırlar genelde.cıp fıltre egzoz ıle 175 cıvarı oluyorlar.
180lık olan makyajlı olandır.mk2 aresler std 179.mk1 ler 169.mk3 197.
f/e/h lı typerlara ne kadar tutunuyorsunuz? ayrıca buradaki typer videosu abes bi video yani o kadar rs-typer videosu izledik gördük yani, sağlıklı bi typer olduğunu düşünmüyorum bu DD'nin
-
kullanım ile alakalı birazda dd alısınca araca farkta ortaya cıkmıstı.
hızlı bir clio ile stg2 vtec guzel gider..
-
benım koydugum bır vıdeo var peugeot gt ıle honda kapısması dıye orayı ızleyen kılo farkını anlayabılır.
-
VTI dediğiniz araç en az 12 yıl önceki teknoloji ve 1.6 cc RS daha yeni ve 2.0 cc yine VTI ezilmemiş çok iyi yürümüş bence Type-R küsküyü verir bu Clio'ya ( küskü: mantar aramada kullanılan ucu sivri bi deynek :)) )
-
VTI dediğiniz araç en az 12 yıl önceki teknoloji ve 1.6 cc RS daha yeni ve 2.0 cc yine VTI ezilmemiş çok iyi yürümüş bence Type-R küsküyü verir bu Clio'ya ( küskü: mantar aramada kullanılan ucu sivri bi deynek :)) )
kardes guldurdun bızı he agzına saglık yanlıs anlama küsküye güldüm bizim oralardada cok kullanılır o kelıme ondan. sivaslıyım :)
-
kullanım ile alakalı birazda dd alısınca araca farkta ortaya cıkmıstı.
hızlı bir clio ile stg2 vtec guzel gider..
evet illaki sürücü faktörü çok önemli,ama bu kadar farka anlam veremedim ben.
stg2 vti-rs gerçekten güzel olurdu :)
-
vay be neymiş bu clio haberimiz yokmuş ama geçsede, honda karşısında tipden yine kaybediyor be kardeşim..
-
VTI kendini herkese ıspatlamış saygı duyulan ve drag dünyasında yeri olan bi makina, Clio isimden ve tipten kabediyo ;) isim-tip ve karizma açısından VTI küsküyü eline verir clionun..(chevasil benim köyde sivas sınırında zaten :)) )
-
zaten vtı nın denk olmadıgını bız de bılıyoruz ama stock olarak ares gecerım dıyen vtı ve gtı cılarla ugrastık durduk zamanında..
fn2 de gıtmıyor zaten bır ep3 gıbı.rahat gecıyorsunuz aresle.
benım en son speclerımde karsıma stock ya da sadece fıltre ya da egzozlu ep3 cıkaramıyorlardı...
sımdı s2k almak ıstıyorum.marka fanatıklıgı degıl bu aradaı olay.
-
clio rs bir arkadaşımın yakın dostunda var. ep3'ler ile yürüdüğünü söylüyor ama onunki bayağı dolu. stock rs vs stock ep3 ne olur bilmem ama bu videodaki clio boş değil + ep3 sahibi arkadaş her vites sonunda kesiciye soktu dikkat ederseniz. clio rs vti kapışması ise normal diyorum. 2-3 boy atması gerekir zaten. yinede clio için o kadar para dökmem. dikkat çekici ve sağlam bir araç değil. honda hayat onda.
-
zaten vtı nın denk olmadıgını bız de bılıyoruz ama stock olarak ares gecerım dıyen vtı ve gtı cılarla ugrastık durduk zamanında..
fn2 de gıtmıyor zaten bır ep3 gıbı.rahat gecıyorsunuz aresle.
benım en son speclerımde karsıma stock ya da sadece fıltre ya da egzozlu ep3 cıkaramıyorlardı...
sımdı s2k almak ıstıyorum.marka fanatıklıgı degıl bu aradaı olay.
stock fb typer ile denemeleride yaz istersen neler oldu :)
s2k hayırlı olsun bu arada bhh dondu ist a yakında deneriz durumunu goruruz..
-
http://www.youtube.com/watch?v=fg-9UKTgm0M
Bi örnek olsun! :)
-
http://www.youtube.com/watch?v=fg-9UKTgm0M
Bi örnek olsun! :)
ep3 tam devrinde başlamış farkını göstermiş :) vtec power
-
O UR Rs'de ciğeri çok yerinde bı araç a typerin karşısında ne kadar dayanacak :).
Ve bu typer dan daha iyi giden ep3 ler var Vtc typer. Skn Typer gibi :)
-
stock fb typer ile denemeleride yaz istersen neler oldu :)
s2k hayırlı olsun bu arada bhh dondu ist a yakında deneriz durumunu goruruz..
fb? valla o kadar araba ıle denedım kı hatırlamıyorum hangısı oldugunu.ama stock type-r la hıc denemedım ben.hatta sana bayag bı dıretmıstık fıltre felan olmasına ragmen denememıstın...? :)
bhh? ızmırde dıye bılıyorum.
s2k? tesekkurler.
clio rs bir arkadaşımın yakın dostunda var. ep3'ler ile yürüdüğünü söylüyor ama onunki bayağı dolu. stock rs vs stock ep3 ne olur bilmem ama bu videodaki clio boş değil + ep3 sahibi arkadaş her vites sonunda kesiciye soktu dikkat ederseniz. clio rs vti kapışması ise normal diyorum. 2-3 boy atması gerekir zaten. yinede clio için o kadar para dökmem. dikkat çekici ve sağlam bir araç değil. honda hayat onda.
stock ep3 gecer rs i.
vti ile rs arasındaki fark kadar fark var...
saglam?
vtı mı saglam?
hmmm...bılgı sahıbı olmadan yorum yapmayalım ya.clıo rs/vti nin hangısının daha guvenılır oldugu asıkar cunku.
-
bu clioların 2.5 v6 ları vardı arka taraf komple motor gelmedimi onlar trye onu geçicek bi model varmı yada kafa tutucak?(honda)
-
RC, VTI ı geçer 2 geçer 3 geçer ama sonra VTI evine gider RC sanayiye :D zuahaha :)
-
Hondanın ruhu var
-
bu clioların 2.5 v6 ları vardı arka taraf komple motor gelmedimi onlar trye onu geçicek bi model varmı yada kafa tutucak?(honda)
geldi acun felan almıstı ılk zamanında,hatta suan satılık bıle var.
not: katılım araclARı kalmıs sadece...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modifiye-araclar-otomobil-renault-ozel-yaris-otomobili/detay?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modifiye-araclar-otomobil-renault-clio-yaris-araci/detay?
2003 Renault Clio V6 See all Renault models
Type 2S HBK
Key:
SAL
Saloon (Sedan)
FHC
Fixed-head coupé
DHC
Drop-head coupé (Convertible)
HBK
Hatchback
EST
Estate (Station Wagon)
See more...
Designer
Number of doors 2
dimensions & weight
2003 Renault Clio V6 See all Renault models
Wheelbase 2532 mm 99.7 in
Track front 1518 mm 59.8 in
rear 1476 mm 58.1 in
Length 3841 mm 151.2 in
Width 1830 mm 72 in
Height 1356 mm 53.4 in
Length:wheelbase ratio 1.52
Ground clearance
Kerb weight 1400 kg 3086 lb
Weight distribution
(Front) 40.40 %
Fuel capacity 61 litres 13.4 UK Gal 16.1 US Gal
aerodynamics
2003 Renault Clio V6 See all Renault models
Drag coefficient 0.372
Frontal area 2.02 m2
Cx 0.75
engine
2003 Renault Clio V6 See all Renault models
Bore × stroke 87.00 mm × 82.60 mm
3.43 in × 3.25 in
Cylinders V-6 in 60.0° vee
Displacement 2.9 litre
2946 cc
(179.776 cu in)
Type DOHC
Key:
SOHC
Single overhead camshaft
DOHC
Double overhead camshaft
OHV
Overhead valves
TS
Two stroke
SV
Side valves
Sl
Sleeve valves
oise
Overhead inlet side exhaust
See more...
4 valves per cylinder
24 valves in total
Construction
Sump Wet sumped
Compression ratio 11.40:1
Fuel system Bosch ME7.4.6 fuel inj.
Maximum power
(CEE) 254.5 PS (251 bhp) (187.2 kW)
@ 7150 rpm
Specific output 85.2 bhp/litre
1.4 bhp/cu in
Maximum torque
(CEE) 300.0 Nm (221 ft·lb) (30.6 kgm)
@ 4650 rpm
bmep 1279.7 kPa (185.6 psi)
Specific torque 101.83 Nm/litre
Maximum rpm
Manufacturer Renault
Code L7X
Main bearings
Coolant Water
Bore/stroke ratio 1.05
Unitary capacity 491 cc/cylinder
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic converter Y
performance
2003 Renault Clio V6 See all Renault models
0-50 mph (80 km/h) 4.10 s
0-60 mph 6.00 s
0-100 km/h
0-100 mph 15.20 s
80-120 km/h (50-70 mph) in top
Standing ¼mile 14.60 s
@ 98.00 mph
Standing km 26.40 s
@ 200.00 km/h
Top speed 232 km/h (144 mph)
Fuel consumption 15.5/9.8/11.9 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 Emissions 285.0 g/km
Carfolio Calculated CO2 ? 285.60 g/km
Power-to-weight 179.29 bhp/ton
chassis
2003 Renault Clio V6 See all Renault models
Engine location Mid
Engine alignment Transverse
Drive RWD
Key:
FWD
Front wheel drive
RWD
Rear wheel drive
AWD
All wheel drive
4WD
Four wheel drive
Steering rack & pinion PAS
Turns lock-to-lock 2.800
Turning circle 14.40 m
Suspension front I.MS.CS.ARB.
rear I.CS.
Key:
I
Independent
LA
Live axle
dD
de Dion axle
W
Wishbone
DW
Double wishbones
CS
Coil springs
ARB
Anti-roll bar
LS
Leaf springs
SE
Semi-elliptic leaf springs
See more...
Wheels front 7J x 18
rear 8.5J x 18
Tyres front Michelin Sport Pilot 205/40 R 18
rear Michelin Sport Pilot 245/40 R 18
Brakes F/R VeDi/VeDi-S-ABS
Key:
Ve
Ventilated
Di
Disc (Disk)
Dr
Drum
S
Servo-assisted
ABS
Anti-lock Braking System
Brake ∅ front 330 mm
rear 300 mm
Braked area
Transmission 6 speed manual
Top gear ratio 0.76
Final drive ratio 4.19
-
s2000 harika
-
s2000 harika
gercekten fena bır alet.
zaten bana bıle honda aldırdı :D