TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Motor, Modifiye & Do it yourself - Teknik bilgiler => Konuyu başlatan: infaztim - Mayıs 09, 2009, 12:36:46 ÖS
-
BEYLER;
caponyadan gelenlerin sıkıştırma 10 bilmem kaçmış tr üretim olanlar 9 bilmem kaç
bide motor kodları farklıymış
varmı böle bi olay gerçekmi efsanemi ? ?
almak üzereim vtec 2 varsa gidip caponunkinden alalım.
-
1 insan bilen yokmu ya.
-
Farketmiyor abi ikisininde sıkıştırma oranı : 10.4:1
-
Motor kodları ve şasi numaraları farklı serkan.Benim araba japon ordan biliyorum...
-
Farketmiyor abi ikisininde sıkıştırma oranı : 10.4:1
motorda değişiklik yoksa dediğin gibiyse ibo ozaman kasmama gerenk yok.
Motor kodları ve şasi numaraları farklı serkan.Benim araba japon ordan biliyorum...
baba bende capon alıcam.
-
Japonların torkları daha fazla olduğu yönde söylentiler vardı ama sanmıyorum aynı.
Sadece Ls-Es farkı var Ls kalkışta fln daha iyi gidiyor biliyorsun..
-
babali o sözler tamamen şehir efsanesidir... 110 ps güç, 152 nm tork iki motor da aynıdır...
-
kedidir kedi
-
motor kodları degısıkjapon olanların ve sadece 2005 model gumus rengınde onlar bende almadan once cok arastırdım 10 nm yuksek fılan olaylarına hem yok oyle bısey dedıler hemde o motorlar 1.6 ya uyarlanmıs 1.7 motor fılan dıye bı soylentı duydum sorun cıkarıyo gıbı sozlerden sonra 2004 es aldım cok memnunum
-
ben bi arkadaştan duyduğum kadarıyla devir kesici japonlarda 7500 müş bunun doğruluğunu kullanan arkadaşlarımız yapabilirmi
-
yok öyle bişey
-
palavra üretip sonra da kendimiz ürettiğimiz palavraya inanmakta çok başarılıyız :D
-
lpg li vtec-2 lerde devir kesici zamanı uzuyor hatta devir kesici lpgde iptal bile ediliyor
-
Farketmiyor abi ikisininde sıkıştırma oranı : 10.4:1
Yerli motor D16V1 diye geçiyor ve sıkıştıma oranı 9.4:1
Japon motor D16W7 diye geçiyor ve sıkıştıma oranı 10.4:1
-
Farketmiyor abi ikisininde sıkıştırma oranı : 10.4:1
Yerli motor D16V1 diye geçiyor ve sıkıştıma oranı 9.4:1
Japon motor D16W7 diye geçiyor ve sıkıştıma oranı 10.4:1
ikisi de aynı.. 10.4...
-
Farketmiyor abi ikisininde sıkıştırma oranı : 10.4:1
Yerli motor D16V1 diye geçiyor ve sıkıştıma oranı 9.4:1
Japon motor D16W7 diye geçiyor ve sıkıştıma oranı 10.4:1
ikisi de aynı.. 10.4...
Emin misin?
-
Farketmiyor abi ikisininde sıkıştırma oranı : 10.4:1
Yerli motor D16V1 diye geçiyor ve sıkıştıma oranı 9.4:1
Japon motor D16W7 diye geçiyor ve sıkıştıma oranı 10.4:1
ikisi de aynı.. 10.4...
Emin misin?
Arkadaşım elinde bir belge diyelim,bununla ilgili bişey varmı...
-
arabamın kullanım kitabının fotosunu çekip burda yayınlarım... 10,4............... getirin bir japon yapımı civic boy boy geçeyim :D :D
-
Farketmiyor abi ikisininde sıkıştırma oranı : 10.4:1
Yerli motor D16V1 diye geçiyor ve sıkıştıma oranı 9.4:1
Japon motor D16W7 diye geçiyor ve sıkıştıma oranı 10.4:1
ikisi de aynı.. 10.4...
Emin misin?
Arkadaşım elinde bir belge diyelim,bununla ilgili bişey varmı...
Olmaz mı: http://justmycar.moxiereporting.com/HondaManual/Civ37Html/2-31.htm
-
SONE-R arkadaşım daha 10.4:1 diye iddia ediyor musun?
-
Bende kullanım kulavuzuna bir bakim ne yazıyo.D16w7...
-
çoğu zaman bu bilgiler bile yanlış yazılmış olabniliyor.
typerın 0-200 km sine 41 sn yazan dökümler var.
0-100 üne 7.1
biraz daha araştırmak gerekli bu konuyu öyle görünüyor.
-
senin araba japonmuş kanka :)
NE MUTLU JAPON UM DİYENE
YAŞ VAROL JAPONYA :)
ben japonum abi artık :)
-
infazım naptın Vtec2 işini? aldın mı?
-
olmaz oyle şey biri farklı diğeri farklı.türkiyede üretilenin de parçaları yurt dışından geliyo burda monte ediliyo