TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Civic '88-'06 => Konuyu başlatan: cıvıc2001 - Ocak 18, 2009, 01:49:43 ÖS
-
arkadaslar bende 2001 honda cıvıc 1.6 ies var bu araba ile 5 te sonuna kadar bastım 145 i gecmedi 4 vitese attım 215 e cıktı bence 215 ii bir rakam sizce arabamda terslık mı var 4 te ucuyor resmen ama 5 te gıtmıyor
-
kardes aracın eskı sahibi oldugum için iyi bılırım ewet 5 te gitmez 5. vitesi ekonomi için yapmıslar bu araba 4 te ucar ben 218-220 ye kadar basmıstım 4. viteste biraz daha gider sen bastın mı sonuna kadar? 4 te sonuna kadar 220 ye cıkar o arac
-
ewet alkan bey dedigin gibi 4. viteste 215 bastıgım zaman bıraz daha gidiyordu ama yol bıttıgı için basmadım tahmını dediginız gibi 5 km daha gider 220 olurdu (ewet arkadaslar iesi olanlar yorumlarınızı beklıyorum)
-
valla 1.4is yorumu yapıyım 4 te 190 gordum ama yeri geldginide 140ta 5. vitese atıpta hızın sabit kaldıgını gormedım.Tabiki dıslı oranından dolayı yavas hızlanıyor ama sabit kalmaz yine hızlanır !!!
-
4 vıteste 180-190 5 tede 215-225 arası.5 vıteste , devır yukarılara cıkmıyor sanırım kesıcı var
-
besıncı vıtesı cok uzun ondan dolayı hızlanması bıraz daha yavas olur ama oyle145 de tıkanmaz.
-
4 te 190 5 de 205 yapabildim
ayrıca 5 nci viteste rahatlıkla 180 i görüyorum
-
arkadaslar benim dusuncem debrıyaj bitmıs olabılır mi? 2001 yılından beri degişmemiş debriyaj birde 5 'te 145 e gelıyor daha gaz var yani sonuna kadar köklemiyorum 145 ile gidıyo köklüyorum hiç bir sey degişmiyo bundan olabilirmi?(siz ne dersiniz debriyaj bitmis olabilirmi?)
-
debriyaj bitmiş olabilir
baktırmanı tavsiye ederim degiştrimen gerekirse orjinalden şaşma derim
-
iES lerin 5. vites dişlisini biraz kısaltmak lazım. o zaman çok güzel gider uzunda...
-
eger devır yukselıpte araba bagırıpta 145 te kalıyorsa ozaman debrıyajda problem var demektır. fakat 145 e gelıpte 5. vıteste devırde sabıt olması gereken devırde kalıyorsa debrıyajdan degıldır. zaten debrıyajdan okadar etkılenecek durumda olsa her vıteste problem yasarsın. yokusta falan kalkamassın
-
2001 model 1.6 ies aracım, ve araç lpg de iken 5. viteste 170-175 gördüm yol olsaydı daha da giderdi cünki gidişat öyle gösteriyodu, ama 4. vitesteyken araba cok daha cabuk toparliyo ve cok cabuk hızlanıyo ama 4. viteste en son ne kadar gider diye denemedim bu arada 3-4 ay önce debriyaj baskı balatayı değiştirdim öncesinde hiç gitmiyodu araba şimdi ucuyo resmen
-
eger devır yukselıpte araba bagırıpta 145 te kalıyorsa ozaman debrıyajda problem var demektır. fakat 145 e gelıpte 5. vıteste devırde sabıt olması gereken devırde kalıyorsa debrıyajdan degıldır. zaten debrıyajdan okadar etkılenecek durumda olsa her vıteste problem yasarsın. yokusta falan kalkamassın
ewet bole oldu bır kere 4 viteste basıyodum devır 5.500 civarı idi hız 185 190 civarı gazı kökledım bosa devır cevırdı araba bagırdı hani boşta gaza basarızya onun gibi oldu
-
arkdaşım tamammen anormal durum seninki böle bişey olurmu hiç ya :)
-
eger devır yukselıpte araba bagırıpta 145 te kalıyorsa ozaman debrıyajda problem var demektır. fakat 145 e gelıpte 5. vıteste devırde sabıt olması gereken devırde kalıyorsa debrıyajdan degıldır. zaten debrıyajdan okadar etkılenecek durumda olsa her vıteste problem yasarsın. yokusta falan kalkamassın
ewet bole oldu bır kere 4 viteste basıyodum devır 5.500 civarı idi hız 185 190 civarı gazı kökledım bosa devır cevırdı araba bagırdı hani boşta gaza basarızya onun gibi oldu
eger araba devırlenıpte gıtmıyorsa baskıbalatadandır. cunku motor gucunu tekerlere ıletemıyor demektır
-
ama baskı balata olsa 4 te 215 e de çıkamaz arkadaş ilk başta öyle yazmış dikkat edin
-
99 civic 1,6 ies 4, vites 10-15 dk 210 da kıpırmadan gitti ama limitöre giremedi arkadaşlar..
-
Selam arkadaşlar,
Ben aranıza yeni katıldım. Çünkü Honda'mı 2 gün önce aldım :) O yüzden çok mutluyum. Honda'm, 98 Model Civic 1.4İS Sedan Otomatik Yurtdışı Üretim. Arabayı alınca hemen 4 lastik taktırdık. Ve Bornova - Gaziemir otobanda LPG'de 180'i gördüm. Yol bitmese sanırım daha gidecekti. Performans olarak bu kadar beklemiyordum. İyi ki Honda almışım.
Honda. Hayat Ondaaa...
-
dostum sen rampada felan yaptıysan bu işi.145 i geçememiş olabilirsin..5. viteste araç resmen çekmiyor..Ama uzun mesafe ve düz bir yolda rahat bir şekilde gidersin 200-210..4. viteste bu hızlara ulaşman daha çabuk olur tabi..5. vites sadece ekonomi..
-
arabaların max. hızları 4. viteste olur beşinci vites arabayı rahatlatmak ve ekonomi saglamak için tasarlanmış.birde 130-140 larda 5, viteste direk dip gaz yaparsanız max. hıza ulaşmanız imkansız.5, viteste son hız için gaza yavaş yavaş basmak lazım
-
arkadaşlar honda civic 1.6ies top speed 192 km dir kadranlara aldanmayın lütfen.tüm dergileri katalogları inceleyebilirsiniz.aynı zamanda 4 te 215 falanda yapamaz.yapan varsa videosunu koysun tebrik edicem
-
sana işim gucum yok yalanmı soyleyecem alahalah
-
ies ler 4 te maxsimum hızını yapar oda 210-215 civarı aracın durumuna gore degısır tabıkı.
-
yalan demiyelimde yanlışlık olsun bu.arkadaşım ben honda servisiyim o kadar ies le teste çıktım kendimde kullandım ama öle giden bi ies e rastlamadım senin araban öleyse maşallah diyim ne diyim.kızmanada gerek yok ben sana yalan atıyosun da demedim.
-
kızmadım arkadasım burda hepımız arkadasız ama soyledıgım gercek 4 te 215 5 te 150
-
kücük vites herzaman daha atak olur alır götürür, 4.viteste 200üstü yapması çok normal, o hızdayken 4ten 5 atınca ne oluyor peki?
-
takılıp kalıyo
-
2000 model 1,6ies otomatik hakkında son hız bilgisi olan varmı.. arabada 3 kişi otobanda 205 yaptı ama daha gidermi bilmiyorum... bastım ama daha gitmedi.. belki ototmatik vitesin dişli farklılığından yavaş kalmış olabilir die düşünüyorum. fikri olan varmı.. birde bu otomatikler 4 vitesmi 5 vitesmi..?? çünkü 2500 devirde 100km hızla gidiyo...:S eğer 4 vitesse bu normal.. ama vites geçişlerini saydığımda sanki 5 defa geçiş yapıo gibime gelio:D ALLAH ALLAH matematiğimde iyiydir ama:D:D anlamadım gitti...:):)
-
ewet arkadaşlar bende de 2001 16 ies var denildiği gibi 5 te bu araçlar gitmiyo ama 3. ve 4. viteste tutabilene aşk olsun :D
-
arkadaşlar honda civic 1.6ies top speed 192 km dir kadranlara aldanmayın lütfen.tüm dergileri katalogları inceleyebilirsiniz.aynı zamanda 4 te 215 falanda yapamaz.yapan varsa videosunu koysun tebrik edicem
dogru soyluyor ibre hatası cok die duyuyoruz ieslerde ibredeki hıza aldanmamak lazım..
hocam senın aracta bı enteresanlık yok 5i cok uzun sen 3bınde 4bınde 5e atarsan arac yıgılır ztn torku 4bınde fln verebılıyo hem torksuz devirdesin hem vites cok uzun normal tırmanamaması ;)
-
5, vites çok uzun teorik hız 7000 devirde 280 km filan :D
Ayrıca her araç aynı oranda ( %8 filan) fazla ölçer civic ieslere has bir özellik değil. Navigasyonla ölçtüm :D
Ayrıca 4 le 220 yapanlara helal diyorum ben 180 den fazla basmadım. 5 te de yokuş aşağı 210 basmıştım başka gitmiyor deli olmuştum. Yarın yine deneyeyim otobanda :D
-
bendede 2000 1.6ies var normal vites aralığı kullanarak çok rahat 5. vitesle 195 yaptım yol bittiği için daha fazla basamadım. 5.vites aralığı uzundur doğrudur iyi hızlanması için uzun bi süre 5.vitesle yüklenmek gerekir
-
bende de 2001 var 1.6 ies 4 un sonunda 200 gördm 5 attım 230 u gördum yasladım dibe artık sen biç farkı belki bi sıkıntı olabileim ama benm araç fbrk çıkış 120 hp
-
dergilerdeki top speedler 5. viteste deneniyor diye biliyorum ben daha geçen hafta yaptım 4 te 220 yi yanıldığımı sanmıyorum çünkü yanımda tanıdığım başka bir araçta vardı zevk için yürümüştük o da 220 basmıştı
-
bende de 2001 var 1.6 ies 4 un sonunda 200 gördm 5 attım 230 u gördum yasladım dibe artık sen biç farkı belki bi sıkıntı olabileim ama benm araç fbrk çıkış 120 hp
yokuş aşağı belki yapabilirsin bunu.. iES ler 5. viteste yürümez, yığlır kalır...
-
topspeedler direkt motor dişlisiyle olur die bılırım ben bilmem yanlışmı
5 vites 4
6vıtes 5 die bilırım..
-
bende de 2001 var 1.6 ies 4 un sonunda 200 gördm 5 attım 230 u gördum yasladım dibe artık sen biç farkı belki bi sıkıntı olabileim ama benm araç fbrk çıkış 120 hp
yokuş aşağı belki yapabilirsin bunu.. iES ler 5. viteste yürümez, yığlır kalır...
ben duydugumu degl gördugumu sölyorum dediğimi de rampa aşagı degl duz yolda gördm kardeşm
-
bende de 2001 var 1.6 ies 4 un sonunda 200 gördm 5 attım 230 u gördum yasladım dibe artık sen biç farkı belki bi sıkıntı olabileim ama benm araç fbrk çıkış 120 hp
yokuş aşağı belki yapabilirsin bunu.. iES ler 5. viteste yürümez, yığlır kalır...
ben duydugumu degl gördugumu sölyorum dediğimi de rampa aşagı degl duz yolda gördm kardeşm
turbo mu senin iES?
-
bende de 2001 var 1.6 ies 4 un sonunda 200 gördm 5 attım 230 u gördum yasladım dibe artık sen biç farkı belki bi sıkıntı olabileim ama benm araç fbrk çıkış 120 hp
yokuş aşağı belki yapabilirsin bunu.. iES ler 5. viteste yürümez, yığlır kalır...
ben duydugumu degl gördugumu sölyorum dediğimi de rampa aşagı degl duz yolda gördm kardeşm
turbo mu senin iES?
ne alaka degl turbo felan normal bildigin 1.6 ies kardeşm siz de bi sıkıntı olabilirr benm önceki aracım 1.4 ies sedan 17 jantlarla sadece hava hilitre kiti varken 4 un sonunda 200 görduu ve şahitlermde mevcuddtur sizin 1.6 ies te sıkıntılarnıs olabilir ilk aldıgımda ise aracmı 1.6 yı 200 de takılıyodu bi kaç temzlik ve bakımlarından sonra 230 dayadım 230 bırak ben 200 çok rahat görüyorum
-
düz yolda ies'le 230 yaptıysan senin araçta sorun var bence.. hız göstergesinde bi arıza olabilir
-
düz yolda ies'le 230 yaptıysan senin araçta sorun var bence.. hız göstergesinde bi arıza olabilir
bence bi sıkıntı yokk 230 gördugumde 2008 mugen kasaya 6 boy 2005 vtec II ye 5 boya felan açmışştım sorun 230 görmesi degl ben kendi aracımı övmek için demiyorum zaten burda 195 geçmez diyolarda 1.6 ies o yuseden bişiler anlatmaya çalışıyorum
-
gördüm diyosan ve hata yok doğru diyosan doğrudur bişey diyemem..
-
mesutt iES hakkında onlarca kişi yanılıyor bir senin dediğin doğru demek :D ilginç, şaşırdım... senin araba VTi olmasın :D :D :D iES ler 5. viteste yürümez.. sen ise aksini iddia ediyorsun...
-
ben 5 viteste yuruyorum demedmmkii vtı felan dgl ben aracım arkdaşaım 4 vites te 200 görmesi anormal mi oluyo 1.6 ies te 210 tesiciye giryorum arkdaşım yalan sölycem deglm arkdaşımız gekido var onda da otomatik var oda bilir otomatik 200 görüyoo daha ne 1.6 ies kötuluye kötuluye yrn dibine soktunuz yanlız ben 1.4 bile 200 gördm 4 un sonunda ben gördugumu yaşadıgımı sölerm sagdamn soldan kulaktan dolma bilgilerle konşmuyorum gördm yasadım sölyorum yalan sölycekte halim yok
-
ayrıcaa vtı lerle kıyasalamya gerek bile yok 0da 230 görüyo basen kadranı ters dönderiyo aracı yukelemne bagılıı artı sadace fak hızlanmada zaman farkı
misal veriyorum
1.6 ies 0_100 10 sn ise
vtı 0_100 6 sn dr
1.6 ies 200 210 230 göremez die bişe yok görürü kardeşm zaman farkı vardır sadece söföraj artı aracın yuklenmesine baglı birasda
-
ayrıcaa vtı lerle kıyasalamya gerek bile yok 0da 230 görüyo basen kadranı ters dönderiyo aracı yukelemne bagılıı artı sadace fak hızlanmada zaman farkı
misal veriyorum
1.6 ies 0_100 10 sn ise
vtı 0_100 6 sn dr
1.6 ies 200 210 230 göremez die bişe yok görürü kardeşm zaman farkı vardır sadece söföraj artı aracın yuklenmesine baglı birasda
aynen arkadaşım. bendede 1.6ies var (boş paket) hiç zorlamadan 200-210 görüyorum dahada basmıyorum bassam gidicek yeri var hala
-
Benim de öyle...
-
düz yolda ies'le 230 yaptıysan senin araçta sorun var bence.. hız göstergesinde bi arıza olabilir
bence bi sıkıntı yokk 230 gördugumde 2008 mugen kasaya 6 boy 2005 vtec II ye 5 boya felan açmışştım sorun 230 görmesi degl ben kendi aracımı övmek için demiyorum zaten burda 195 geçmez diyolarda 1.6 ies o yuseden bişiler anlatmaya çalışıyorum
new civice 6 vtec2 ye 5 boy iyiymişş bida ies görunce oynamayım ben ;D
-
[/quote]
new civice 6 vtec2 ye 5 boy iyiymişş bida ies görunce oynamayım ben ;D
[/quote]
olabilir neden ki sürücü den kaynaklanan hatadır hemen cevabı terse çekmeyin
-
230 çok zor.varsa video buyur koy..
-
230 görmek zor evet aracın 1 ci vitesten 5 in sonuna kadar doldura dolura gidersen görüyosun ama herzman olmuyoo o ayrı mesele ama ben gördm aracı butun bakımlarını yapıp biras bişiler koydum gördm cunku aldıgımda 200 de takılı kalıyoduu uyus oluyodum gördm ama bi gece çıkıp video çekerm
-
new civice 6 vtec2 ye 5 boy iyiymişş bida ies görunce oynamayım ben ;D
[/quote]
olabilir neden ki sürücü den kaynaklanan hatadır hemen cevabı terse çekmeyin
[/quote]
sonunda bana destek çıkan biri çıktı sevndm valla :):)
-
bende 200 u gordum hatta biraz daha geçti çektim gazdan ayagımı... ies lerin 5. vitesi hantal olabilir ama 4.vitesde deviri dayayıp 5 e attıgın zaman o kadar buyuk bir yıgılma olmuyo, ki o devirlerde 190 km ye yaklasmıs hattagormus oluyorsun istiyen varsa gelip yan koltuguma oturabilir.. çok kucumsuyorsunuz ies leri.. 5200 den sonra vtec açılıyor olabilir ama ies dede 4000 den sonra 16 valf açılıyor ve arac ta inanılmaz bir degisim oluyor...
-
bende 200 u gordum hatta biraz daha geçti çektim gazdan ayagımı... ies lerin 5. vitesi hantal olabilir ama 4.vitesde deviri dayayıp 5 e attıgın zaman o kadar buyuk bir yıgılma olmuyo, ki o devirlerde 190 km ye yaklasmıs hattagormus oluyorsun istiyen varsa gelip yan koltuguma oturabilir.. çok kucumsuyorsunuz ies leri.. 5200 den sonra vtec açılıyor olabilir ama ies dede 4000 den sonra 16 valf açılıyor ve arac ta inanılmaz bir degisim oluyor...
katılıyorum arkdaşım 1.6 ies leri kucumsenyorrr bence
-
Valla Arkadaşlar Uzun zamandır Aklımda 1.6ies almak fikri var. O kadar kötülenmesine rağmen Hala 1.6 ies i kafamdan silip atamadım. 1.6 ies başka bir tutkudur gerçekten. Genel olarak burada ve başka forumlarda 1.6 ies'in hız için 4 vitesi olduğu varsayılıyor. Rollinglerde Ve Draglarda Hep Bu konuda iddialı olamıcak arabalara yenildiklerini söylüyor bazı arkadaşlar. O yüzden gözüm biraz korktu ies konusunda. İes Hem Görsel olarak çok beğendiğim hemde Performans olarak tercih edebileceğim bir araba doğrusu. Ama Nedense Herkez kötülüyor. 1.6 ies Konusunda deneyimli arkadaşların yorumlarını 4 gözle bekliyorum arkadaşlar.
-
katılıyorum arkdaşım 1.6 ies leri kucumsenyorrr bence
iES leri küçümseyen yok arkadaşlar.. sadece 5. vites dişlisi gereksiz uzun onu anlatıyoruz...
-
1.6 ies i küçümseyenlere daha önce kaç kere hondaya bindiklerini bi sorar mısın? ona göre cevaplarını dikkate al bence kulaktan dolma şeylere inanma . forever 1.6 ies arabamdan çoook memnunum herkese de tereddütsüz tavsiye ederim. hiç bir zaman sahibini üzmez
saygılar
-
apr 35buçuk bende arabamdan çok memnunum 3 senedir sadece bakıma gidiyorum servise sanayinin yolunu untuyorum.ama konu ben arabama 195 km yi geçirtemiyorum arkadaşlar sürücü faktörü hondayı tanımayanda olabilir ama ben 3 senedir kullanıyorum 1. vites 60 kesiciye giriyor 2.vites 105 kesiciye giriyor 3. vites 155 kesiciye giriyor 4. vites 195 ne kesiciye giriyor nede gidiyor arada kalıyor. düz ve kuru zeminden bahsediyorum...
-
200 görür zaten hatta rahatda görür buraya kadar ok ama 230 <nohapy
-
apr 35buçuk bende arabamdan çok memnunum 3 senedir sadece bakıma gidiyorum servise sanayinin yolunu untuyorum.ama konu ben arabama 195 km yi geçirtemiyorum arkadaşlar sürücü faktörü hondayı tanımayanda olabilir ama ben 3 senedir kullanıyorum 1. vites 60 kesiciye giriyor 2.vites 105 kesiciye giriyor 3. vites 155 kesiciye giriyor 4. vites 195 ne kesiciye giriyor nede gidiyor arada kalıyor. düz ve kuru zeminden bahsediyorum...
yok beni yanlış anladınız size demedim üst tarafta arkadaş 1.6 ies almakta tereddütelerim var demiş 1.6 ies i herkes kötülüyo demiş o yğzden yazdım :D
-
benim otomatik ies im var.210 a kadar dayadım.ama daha gitmedi rahat bi yarım saat 200-210 arası gittim gene değişmedi.hatta inip baktım şanzuman terletme yapmıştı.şimdi mesut arkadas ilk aldıgımda 200 de takılıp kalıodu demişin.basa basa açtım diosun.anlatta bende yapayım.
-
Destek, tavsiye yorumlarınız için cok teşekkür ederim arkadaşlar. Düşüncelerimi bir nevze rahatlattınız. İnş. Kısmet olursa bir kaç ay içerisinde temiz bir ies almayı düşünüyorum. 1.6 ies ler in stock hali bile gözüme çok hoş gelen bir araç doğrusu. Bireysel olarak honda kullanıpta şikayet edeni görmedim. Hatta Vtec 2 sini satan bir tanıdığım olmuştu. Honda satılacak araba değil gerçekten ama parasal sıkıntıdan satıyorum demişti bana. Hem 1.6 İes e Güzel bir hava kiti ve Headers sistemi yaptırıldığında Performans olarak sürücüsüne Büyük Haz yaşattıracak bir araba olduğuna inanıyorum. Üstelik servis bakımlarıda oldukça cüzi tutarlarda oluyor. Gerçekten hem ekonomik hemde performans sunan Ayrına görsel olarak ta gözüme çok güzel gelen bir araba. Dediğim Gibi. 1.6 ieslerle ilgili genelde internette araştırma yaparım. Yorumlara incelemelere bakarım. Araba İçin İyi diyenlerin sayısı oldukça Fazla Ama kötüleyenlerde İnsanın aklına kurt düşüyor. 1.6 ies konusunda kararımı kesin verdim. İnş. Bende 1.6 ies sahibi olacağım en yakın zamanda.. İlginize desteğinize sonsuz teşekkür ediyorum arkadaşlar..
-
benim otomatik ies im var.210 a kadar dayadım.ama daha gitmedi rahat bi yarım saat 200-210 arası gittim gene değişmedi.hatta inip baktım şanzuman terletme yapmıştı.şimdi mesut arkadas ilk aldıgımda 200 de takılıp kalıodu demişin.basa basa açtım diosun.anlatta bende yapayım.
dikkatli okursan ben basa basa açtım diye bi cumle kullanmadım
arabayı ilk aldıgımda dedim baskı balatasından tirgerine yagı suyu fşiliterleri hepsi butunm bakımlarını yaptırdım kat ta sıkıntı vardı onu sötm iptal ettim pipercvros filitre ve kiti koydum butun olay bu diger olay şöföraj artık dicem ne diyim sitede gekido isimli uye arkdaşım ve ondada 1.6 oto. var 230 oda gördu msj atıp sorabilirsin özlelden kendisine
-
dursun bey alıp almama konusunu hiç kafanıza takmayın temiz bi civic senelerce sorunsuz gider rahat olun.size garanti veririm....
-
benim otomatik ies im var.210 a kadar dayadım.ama daha gitmedi rahat bi yarım saat 200-210 arası gittim gene değişmedi.hatta inip baktım şanzuman terletme yapmıştı.şimdi mesut arkadas ilk aldıgımda 200 de takılıp kalıodu demişin.basa basa açtım diosun.anlatta bende yapayım.
dikkatli okursan ben basa basa açtım diye bi cumle kullanmadım
arabayı ilk aldıgımda dedim baskı balatasından tirgerine yagı suyu fşiliterleri hepsi butunm bakımlarını yaptırdım kat ta sıkıntı vardı onu sötm iptal ettim pipercvros filitre ve kiti koydum butun olay bu diger olay şöföraj artık dicem ne diyim sitede gekido isimli uye arkdaşım ve ondada 1.6 oto. var 230 oda gördu msj atıp sorabilirsin özlelden kendisine
kat iptalindeki aşamaları ve kullandığın malzemeleri bana mp olarak atabilirmisin.
aynı araç bendede var bende söktürücem.
-
bu kat iptali neye yarıyor performansa bi etkisi var mı bide?? araca bi zarar verir mi?
-
benim otomatik ies im var.210 a kadar dayadım.ama daha gitmedi rahat bi yarım saat 200-210 arası gittim gene değişmedi.hatta inip baktım şanzuman terletme yapmıştı.şimdi mesut arkadas ilk aldıgımda 200 de takılıp kalıodu demişin.basa basa açtım diosun.anlatta bende yapayım.
dikkatli okursan ben basa basa açtım diye bi cumle kullanmadım
arabayı ilk aldıgımda dedim baskı balatasından tirgerine yagı suyu fşiliterleri hepsi butunm bakımlarını yaptırdım kat ta sıkıntı vardı onu sötm iptal ettim pipercvros filitre ve kiti koydum butun olay bu diger olay şöföraj artık dicem ne diyim sitede gekido isimli uye arkdaşım ve ondada 1.6 oto. var 230 oda gördu msj atıp sorabilirsin özlelden kendisine
kat iptalindeki aşamaları ve kullandığın malzemeleri bana mp olarak atabilirmisin.
aynı araç bendede var bende söktürücem.
ben katperformans için sökmedn kat yalan olmuşş o yusden söktm başka bişe yok kat yerine aynı genşlikte bi boru kaynattırdım kat performans veryo diye bişe demedm ben kat sadece sokulmesylede performans vermes headers 51 lık duz boru dc veye ooto ama dc tabiki egzosla gussel performans alınabilir
-
Mesut, tabiki haklısın performans için illaki bi eksoz sistemine headers dahil edilmeli fakat bütçe nedeniyle bu şuan zor ama ilerde taktırıcam. Benim araba 120000 üzerinde büyük ihtimal benim kat'da özelliğini yitirmiştir yenisini almaktansa söktürücem artık. Bende performansla ilgili bişey sormadım zaten ama yinede bu sistemi yaptırıcam.
-
Mesut, tabiki haklısın performans için illaki bi eksoz sistemine headers dahil edilmeli fakat bütçe nedeniyle bu şuan zor ama ilerde taktırıcam. Benim araba 120000 üzerinde büyük ihtimal benim kat'da özelliğini yitirmiştir yenisini almaktansa söktürücem artık. Bende performansla ilgili bişey sormadım zaten ama yinede bu sistemi yaptırıcam.
soktur aynı ebatta duz boru kaynattır ama atma kat lasım olur o olmadan muyaneden gçmyo bilginolsun 2 hafta kat aramıştım muayneneden geçmek için :)
-
büyük hata yapmışsın atmakla :) tabiki katı atmicam hatta üzerindeki boruyu bile atmıcam. bu arada yarın takıyorum katı, akabindede bi hız denemesi yapıcam :D
-
:):)
-
benim aracım otomatik 1 vites 75km
2vites 115km
3vites 170km
4vites 210km
5. vites 220km geçiyor 0 a yaklaşıyor
normal sanırım yani araçımın motoru ii durumdamı yoksa kaçırmalar varmı
-
bi yanlışlık var kardes 1.6 otomatıkler 4 vites.
-
benim aracım otomatik 1 vites 75km
2vites 115km
3vites 170km
4vites 210km
5. vites 220km geçiyor 0 a yaklaşıyor
normal sanırım yani araçımın motoru ii durumdamı yoksa kaçırmalar varmı
4 vites var otomatikte ama karıştırdık sanırım arkadşımda var otomatik 220 göruyo normal görmesi ama 5 vites anaormal :)
-
valla benım 1,6 ıes manuelle 215 rahat cıkıyor.
-
benim aracım otomatik 1 vites 75km
2vites 115km
3vites 170km
4vites 210km
5. vites 220km geçiyor 0 a yaklaşıyor
normal sanırım yani araçımın motoru ii durumdamı yoksa kaçırmalar varmı
4 vites var otomatikte ama karıştırdık sanırım arkadşımda var otomatik 220 göruyo normal görmesi ama 5 vites anaormal :)
5 vites kardeş birebir vites geçişlerini saydım d3-d4 yazmasına aldanmayın
-
TARTIŞILIR BENCEEE BU KONU
-
tartışmaya gerek yok servisten bilgi alabilirsin yada diğer ies otomatik kullanıcılarından
-
kardes aynı araç bendede var 1,6 ies otomatık. araç 4 vites.ama vites aralarında devirde ve motor sesinde basit düşmeler ve kalkmalar oluo onları vites deil.
-
arkadaşlar forever ies diorum yeterki yapmanız gerekenleri bilin
aracınıza headers, düz boru ,egzos ve cai takıosunuz ibreyi sona 230 dayıyorsunuz ;)
benim aracım stock halde 205 yapıo ama vites geçişleri kesiciye kadar yüklenerek yapıo
eger 4000 - 5000 devirde vites degiştirirseniz arac zaten gitmiyo 180 lerde falan kalıo
-
kacta kesiciye giriyor bu arabalar? ayrıca almayı dusunen arkadaslar hiç dusunmeye gerek yok civic veya corolla sorunsuz binersiniz...
-
7.000 rpm
-
krc 63 plakalı aracı streetfire.net sitesinden izleyin arkadaşlar
honda 06 die arattırın
-
ben konuyu ne dıye actım konu nerelere gitti <nohapy
-
senin ozaman 5.vites te sorun var
kardes aynı araç bendede var 1,6 ies otomatık. araç 4 vites.ama vites aralarında devirde ve motor sesinde basit düşmeler ve kalkmalar oluo onları vites deil.
-
yapma yaaaaaaa :dil
-
3000d/dk 175km hız bu nasıl oluyor max hız 220yi geçtim profil resmine koyuyorum uuzun uzun bakarsın
-
d3 de 3 vites den yukarı geçmiyor onu kabul ediyorum 7500d/dk d3 viteste 170km yaptı devirkesti
d4 aldım devir 6000d/dk çıvarına düştü bu kez 7000d/dk 190km hızdayken vites değiştirdi ve 230km gibi hıza ulaştım ve sıkala bittiğinde 7500d/dk devir kesti
yani 5 vites ordaki d4 denmesi 1-2-d3-d4 sıralamadan dolayıdır servisetn ayrıntılı bilgi alabilirsiniz
-
benim aracım otomatik 1 vites 75km
2vites 115km
3vites 170km
4vites 210km
5. vites 220km geçiyor 0 a yaklaşıyor
normal sanırım yani araçımın motoru ii durumdamı yoksa kaçırmalar varmı
otomatikte bu hızı manuel kullanıncamı yaptınız?
-
1.6 ies le vitesleri sürekli kesiciye girmeden redline da atarsanız .sağlıklı bir araçta 230 görürsünüz . yada en azından ben görüyorum . araçta hava filtresi kat iptali 51 lik düz boru var ...
-
arabanda problem var...
-
kimin arabasında problem var
-
Konuyu.. 4 ..vitesten 5. e geçtiğinde süratin neden düştüğünü yazan bir arkadaşımız açmış ama biri hariç..hiç alakası olmayan cevaplarla sürüp gitmiş..
hız vitesi olarak 4. vites son vitestir..ne yapabilirseniz onunla yaparsınız..
5. vites ise ekonomi vitesidir.. eğer 5.viteste sürat biraz artmış ise mutlaka rampa iniyorsunuzdur.. :kopkop
-
Ben son mesajımı yazdıktan sonra uzun yola çıktım. Bayağı bir galeyan olmuştum. Otobanda 4, vite3s 180 ile 5 e attım sonuç yine aynıydı. 210 km de kaldı araba. Dönüşte daha dik rampalardan inerken denedim. Önüme araç çıkması ile biraz devir düşürsem de 4, vites 180 190 gibi 5 e attım. 210 220 gibi bişey yaptı. Tabii bu kadranın yazdığı gps o esnada 198 yazdı. Araç 4 kişi ve full yüklü bagaj ile bu dediğim.
Şimdi simota carbon filtre kiti var. O zaman YEd uydurma bi filtre vardı. Ve hava çekmiyordu.
Headers zaten var. 15 jant 195 lastik var.
Biraz uğraşıp yokuş aşağı 220 230 yapılır. Ama "düz yolda yaptım" veya "230 yaptım yol olsa gider" filan bunları geçin.
Ya kadranınız bozuk. Ya da sallıyorsunuz demektir.
düz yolda stock ies ile 230 yaptım diyen videosunu ekler.
-
ilkercom,
simota carbon filtre ne kadar?
ben denizlideyim internetten mi alsam?
http://www.(edit:reklam içerikli kelime).com/index.php?p=show&pid=4186&k_id=1800&kn=Hava+Filtresi
sizdeki bu linkteki ile aynı mı?
tesekkurler
-
parantez ici=(edit:reklam içerikli kelime)
-
tamam sole acıklayayım,
parantez içi=(arapalfabesi ilk harfituning)
-
Ben istanbulda bir tuning firmasından aldım. 150 verdim. Müşteri alıp geri vermiş temiz bişeydi Normalde 280 filan fiyatı.
Dediğin siteye giremedim ama orda 320 sanırım fiyat.
Yanlız kesinlikle çok fark yarattı.
Önceden YED filtre vardı VTEC2 lerin yanından geçerken adamlar şok oluyordu.
Şimdi imprezalarla aynı sesi alıyorum nerdeyse. Araçta sadece headers var. Eksoz ucu bile ses yapmayandan. Sanırım benim araçta bi anormallik var. Ciddi ses çıkıyor.
-
kardeş benim 1.6 ies tüp ile bir ay önce otobanda 5. viteste 195 yaptı ben korktum ayağımı cektim ve eminimki bassam daha da gidecekti
-
Ben son mesajımı yazdıktan sonra uzun yola çıktım. Bayağı bir galeyan olmuştum. Otobanda 4, vite3s 180 ile 5 e attım sonuç yine aynıydı. 210 km de kaldı araba. Dönüşte daha dik rampalardan inerken denedim. Önüme araç çıkması ile biraz devir düşürsem de 4, vites 180 190 gibi 5 e attım. 210 220 gibi bişey yaptı. Tabii bu kadranın yazdığı gps o esnada 198 yazdı. Araç 4 kişi ve full yüklü bagaj ile bu dediğim.
Şimdi simota carbon filtre kiti var. O zaman YEd uydurma bi filtre vardı. Ve hava çekmiyordu.
Headers zaten var. 15 jant 195 lastik var.
Biraz uğraşıp yokuş aşağı 220 230 yapılır. Ama "düz yolda yaptım" veya "230 yaptım yol olsa gider" filan bunları geçin.
Ya kadranınız bozuk. Ya da sallıyorsunuz demektir.
düz yolda stock ies ile 230 yaptım diyen videosunu ekler.
ya en çok kızdığım nokta yok 230 falan yapmaz mış nerden biliyosunuz insanı yalancı konumuna niye sokuyosunuz daha vites atma zamanını bilmiyosun sınra yapmaz diyosun ya . 4 de niye 180 yada 190 da atıyon vitesi bekle 215 i görsün kesiciden 1 ms önce at . allah alllah başkasının arabalarına niye b.k atılıyo kendi arabanıza atın kusuru .vitesi 4 ten 5 e arada 10 saniye bekleyip yavaşça atarsan araba yemez gaz tabi . nasıl vites attığını arabadakiler bile görmücek hılı at 7200 devirde at yapmasında göreyim...
-
dostum olmazzz. gitmezzz. eski köye yeni adet getiriyorsunuz.. fizik, matematik, mekanik, dinamik tüm bunları yok sayıyorsunuz.. iES 5. viteste yürümez.. turbo yapman lazım yürümesi için.. vites oranı çok uzun.. arkadan çok kuvvetli bir rüzgar almışsındır.. düz ve rüzgarsız yolda 230 göremezsin..
-
ama arkadaşım araç ta 4-2-1 dc headers 51 lik krom düz boru kat iptali orta susturucu iptali hks style son susturucu ve simota short ram filtre kiti vardı çok temiz yürüyen bi arabaydı .rüzgarı falan bilmiyorum ama 230 görüyordum...
-
Arkadaşım şimdi bir şey diyeceğim olmayacak. 10 sn de kim vites atmış. 15 senedir araba kullanıyorum bırak o kadar zamanda öğreneyim vites nasıl atılır nasıl TOP speed yapılır. Spring ile 180 km hız ile TEM i bir ucundan bir ucuna geçmiş adamız allahını seversen. B.K atmıyoruz. Bizde de ies var. Headers Ve diğer olaylar var. Ama düz yolda bu araba 230 yapmaz varsa videon görelim. Yoksa takometre tamircisine.
1,6 ies hondanın en dehşet araçlarından biri. Ama 5, vites bu kadar uzunken akıl var niazm var.
-
dostum olmazzz. gitmezzz. eski köye yeni adet getiriyorsunuz.. fizik, matematik, mekanik, dinamik tüm bunları yok sayıyorsunuz.. iES 5. viteste yürümez.. turbo yapman lazım yürümesi için.. vites oranı çok uzun.. arkadan çok kuvvetli bir rüzgar almışsındır.. düz ve rüzgarsız yolda 230 göremezsin..
+100000 diyorum. :) Bende bir ies kullanıcısıyım ve stock bir ies zor. Egsoz + headers + kat iptali ile rüzgarı alarak belki ama onun haricinde olmaz. Senin aracın yapıyorsa daha önceden motoru biraz kurcalamışlardır.
-
1,6 ies hondanın en dehşet araçlarından biri.
ilker hocam diğer sözlerin çok güzel de bu olmamış. VTi, TypeR, S2000 varken iES'e söz düşmez...
-
En dehşet aracı yazmamışım zaten. Type R ve S2000 zaten klasik.
VTi ise ies ile aynı zaten biliyorsun. Çok büyük fark yok.
Ayrıca söz düşmez diye de bir olay yok. Söz otobanda sözylenir pistte söylenir. 1,6 düz aile arabası olarak ies söyleyeceğini söyler.
-
VTi ise ies ile aynı zaten biliyorsun. Çok büyük fark yok.
hocam bir gaf daha.. VTi ile iEs sadece görüntüsü aynı.. geri kalan herşeyi farklıdır.. en başta motoru.. koltukları vs vs yapma gözünü seveyim.. VTi gibi bir arabayla iES asla mukayese edilmez... sadece iES değil, 7 ve 8. jenerasyon civicler de mukayese edilmez...
-
Hocam yapma allahını sevcersen. VTi dediğin ferrari değil. Dash inden tut iç döşemesine aynı
motor güçlü şanzıman kısa.
Olay güç ise 1,6 besli iesler çok çok güzel yürüyor.
Neyse olayı uzatmaya gerek yok. Ben düz yolda ies 230kmh filan yapamaz diyorum.
-
sen belli VTi a binmemişsin.. kullansaydın bunu yazmazdın.. neyse.. iES 230 u ancak rüyasında görür :D :D
-
Walla VTi ile fazla yazacak kadar tecrübem yok.
dediğim gibi 230 düz yolda stock ies için ütopia. ama bi 20 hp eklenirse oturup tartışılır.
Ayrıca ies kullanıcısı olarak çok rahat söylüyorum. 2002 modellerden çok daha güzel motor sesi var. 2,000 lira masraf yapılsa iesden alınan ses alınmıyor.
Umarım ies düşünen arkadaşlar konuyu iyi analiz eder. Kötü bir araba değil. Ferrari de değil.
Yerin dibine sokulacak bir araba hiç değil. Sürmeyi bilirseniz her araba ile kapışır. Yeterki benzini gözden çıkarın iç yawrum diyin :D
-
iES tabiki güzel arabadır.. gideri de baya vardır.. son kasa civic gibi modifiye sıkıntısı çekmez.. beyin, piston, egzantrik, headers, filtre vs birçok modifiye imkanı vardır...
-
Beyin ?
1600 usd verdikten sonra araba değişir. :P
Ben herşeye rağmen seviyorum. ilk arabam olduğu için galeyan oldum yoksa biraz daha para ekler Vti alırdım :D
-
Hondata S300 size uyar.. 2. el uygun fiyatlara bulabilirsiniz...
-
bakalım bende bu top speed olayına takık durumdayım :D araştıralım s300
-
En dehşet aracı yazmamışım zaten. Type R ve S2000 zaten klasik.
VTi ise ies ile aynı zaten biliyorsun. Çok büyük fark yok.
Ayrıca söz düşmez diye de bir olay yok. Söz otobanda sözylenir pistte söylenir. 1,6 düz aile arabası olarak ies söyleyeceğini söyler.
her halde benim arabadan anlayıp anlamadığınız konusunda başka birşey yazmama gerek yok . zaten top speed denemenizde 4 te 180 de vites atmazdınız . ben hondacıyım ve ek kasa hastasıyım . ies im vardı .şimdide canavar gibi bir vti a biniyorum allaha şükür de arabadan anlıyorum . bindiğim her arabayıda yürütüyorummm. siz yine de inanmayın 230 a falan . önce arabanızı tanıyın sonrada yorum yapın . yeterki aracınız tıkır tıkır çalışsın her ayarı tam olsun . hondaların hepsi kadranda ne yazıyosa görür. vti ımla da 230 u deviriyorum kesiciye giriyor . artık bu kadar polemik yeter vtec le de 230 u geçtiğime inanmıyosanız bi cuma gece si izmir e yolunuz düşerse beklerim rollinglere ...
-
Olur kalkar izmire gelirim...
-
Olur kalkar izmire gelirim...
beklerim ama
yani vti ında 230 u geçtiğine inanmıyorsanız ben başka bişi demicem sitedeki arkadaşlara sorun geçip geçmiyeceğini...
-
Arkadaşım 160 hp stoc bırak da geçsin 230 u :D
Millet clio 1,6 ile yapıyor o hızları :D
Sitede kimse araba kullanmayı bilmiyor bir sen biliyorsun. Biz bilmiyoruz araba kullanmayı. Kaçta vites değişir bilmiyoruz. Bi sen biliyorsun.
-
Arkadaşım 160 hp stoc bırak da geçsin 230 u :D
Millet clio 1,6 ile yapıyor o hızları :D
Sitede kimse araba kullanmayı bilmiyor bir sen biliyorsun. Biz bilmiyoruz araba kullanmayı. Kaçta vites değişir bilmiyoruz. Bi sen biliyorsun.
millet clio ile 2 saat 15 dakikada çıkıyo 230 a biz 2 dakikada ama fark bu zaten :)
ya lafı nerden nereye getiriyosun ben öyle bişi dedim mi ben araba kullanmayı çok iyi biliyorum falan diye .sadece son hız öyle denenmez onu dedim ama lafı çarpıtıyosunuz . neyse benden bu kadar başka bişi yazmıcam çünkü ne yazsam boş . o kadar rolling lerim draglarım var en azından gazlanılcağı zaman nasıl vites atılacağını biliyorum . tamam benim ies im 150 yi geçmiyo varsın öyle olsun zaten vti da ölü benim 180 geçmiyo vitesleride 3500 devirde atıyorum son hız denerken . sizin ies 1 numara sizinki kaç yapıyosa doğrusu o dur .biz hiç anlamıyoz bu işten yalancıyız zaten . millet geceleri mışıl mışıl uyurken biz gece 2 de 3 te rolling yapmaya çıkıyoz otobana ama anlamıyoz sizin kadar bu işten .zaten sizin ies benim vtec i de geçer nasılsa herşeyi aynı bi koltuk döşemeleri farklı demi . nokta
-
Bence konuyu uzatmaya gerek yok atılır videolar bu sıkıntı çözülür. Sonuçta sanal alem internet. Kimse kimsenin arabasını görmeye gidemez. Atarsınız videonuzu herkes anlar. Lafı sözüde kalmamış olur :)
-
arabamı satıp vti almasaydım anında çekip koyardım şuan vti var yapcak bişi yok neyse ben yalan söyledim zaten ...
-
Tamam arkadaşım inandım sen ayrton sennanın reenkarne olmuş halisin.
-
uzatmayın arkadaşlar... herkese kazasız sürüşler dilerim...
-
uzatmayın arkadaşlar... herkese kazasız sürüşler dilerim...
+100000
-
walla arkadaşlar 16,ies te 4 viteste 220 yasladım ama araç dyno dayken oldu bu iş ayarlar yapıldı stock araç 4.te 220 gözümle gördüm ve araç ayardan önce 104 ps idi ayar yapıldı 120 ps oldu ve elimder veri çizelgesi de var ama yolda ne yapar bilmem denemek lazım
-
Yolda 320 yapar.
-
Yolda 320 yapar.
>%6rol >%6rol +1907.....
-
Teorik maksimum hız 320 km yaklaşık :D
5, vites her 1000 rpm e 37 km veriyor.
Arkadaşlar bende ies kullanıyorum. Hastasıyım arabamın. hakikaten türkiyede ki en iyi araçlardan biri. sorunsuzluğu olsun , yürümesi olsun çok iyi.
ama bu araba maksimum hız olarak özürlü bir araba. clio veya megane lar bile 250 yapabiliyorken bizim civic 220 yaptı 230 yaptı dememiz komik açıkçası.
-
arkadaslar kimse ies için arastırma yapıp video koymamış heralde bi bakında ies yapar mı yapmaz mı yorumunu siz yapın ben en son 218 de kesiciye girdim.
http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/20b80dc394c039bba02e32864aa77aa0ad0203a34278461debe8a1b5be2f8b693d21d3416d29202515165
-
kaç rpm de kesti peki. video açılmıyor.
-
kardeşim bu başka bir iesten görüntü idi benimki 218 de 7300 gibi gaz kesti
-
http://www.youtube.com/watch?v=ZIu-PAcPHX0
bu linkte deneyin
-
Bu videoda ki ies değil bir defa.
ikincisi bu aracın veya 218 km de 7000 rpm lere gelen aracın orjinal ies olma imkanı yok. ben 5200 rpm de 200 bastım. 7200 rpm e çıksam 260 km yi geçmiş olurdum :D
fırsatım olsa bir gece çıkıp deniycem.
-
yalnız ben 4. viteste 218 yapıp 7300 leri gördüm
5 te değil
-
coupe de ne motru var vti mi
bildiğimce ies moturu var zaten 8000 devir kadran var
-
Aynı motor değil. 127 hp bu bir. ( orda si olarak satılır )
aynı motor oldu farzet aynı şanzıman değil. onu geçtim bu videodaki vatandaş volanı değişmiş.
standart ies 3000 rpm de 111 km yaparken bu ancak 80 85 yapar.
Kısacası modifiye etmiş aracı.
-
ies rahat rahat 4 te limitör görüyo( 215 - 220 km arası ) 5 e atınca hızı sabit kalıyo çok az hızlanıyo ama 220 yi geçiyo çok rahat . sorun 220 yi geçen araçlarda değil 220 yi göremeyenlerde ...
-
Sorun bence rahat rahat kısmında.
Eğer mod yoksa rahatı bırak nefes nefese bile zor o işler.
Hep konuşuluyor ama ortada video yok.
-
:D ya beyler biizi gaza getirceksiniz kaza maza olcak allah muhafaza ben 218 gördüm ve beni tatmın etti 5 e atmayıda gerek görmedim ve doğru 5 te bu araçlar gidiyo arkadaslar kadranda ne var sa görüyo o süratleride doğru ölçmek biimsel olarak zor gerçekten
-
ben navigasyon ile 208 km yazdırdım ekrana. Doğrusu gps ile ölçmek. ama hassas bi gps ile tabii.
gaza gelme olayı değil. Bir akşam denemek lazım. onca işleme rağmen bakalım maksimum hız kaç acaba. filtre kiti + headers + cat iptal ne işe yaradı merak ediyorum. gerçi lastikler biraz kalın gibi. ve sürtünme direnci nedir bilemiyorum.
Ha bu arada yok sizin araba gitmiyor veya siz bu işi bilmiyorsunuz imaları da çok komik açıkçası. Bir arabanın maksimum hıza nasıl çıkacağı konusunda bilgimiz olsun artık müsade edin.
-
ben navigasyon ile 208 km yazdırdım ekrana. Doğrusu gps ile ölçmek. ama hassas bi gps ile tabii.
gaza gelme olayı değil. Bir akşam denemek lazım. onca işleme rağmen bakalım maksimum hız kaç acaba. filtre kiti + headers + cat iptal ne işe yaradı merak ediyorum. gerçi lastikler biraz kalın gibi. ve sürtünme direnci nedir bilemiyorum.
Ha bu arada yok sizin araba gitmiyor veya siz bu işi bilmiyorsunuz imaları da çok komik açıkçası. Bir arabanın maksimum hıza nasıl çıkacağı konusunda bilgimiz olsun artık müsade edin.
bende 1.6 ies otomatik vardı,araç otomatikti ve 200 ü çok rahat görüyordu hatta biraz eğimde 200 ü de geçiodu.şimdi bende 1.6 ies manuel var onla daha hız yapamadım çünkü baskı balata bitik ama şu halinde bile 3.viteste 145 kadar bastım ama emin ol normal şartlarda sağlıklı bi ies 220 görüyor.
ayrıca bu sitede kimseyi dalgaya almaya kalkma.fikirlere saygı duy.insanlarla dalga geçmek kimsenin haddine değil..
-
Arkadaşım debriyajın yapılı iken bas 220 230 düz yolda. ( konunun ana fikri stock ies ile düz yolda 220 230 basmak)
Ve videonu koy. Dalga geçen ben değilim araba sürmeyi bilmiyorsun diyenlere cevabım.
yukarıya eklenen videoların içeriğinden kimsenin haberi yok. si coupe ve üstüne modifiye volan ile 230 yapılmış bakın yapıyor deniliyor.
Yukarıya yazdığım yapın videoyu koyun lafını yanlış anlamayın. Varsa bir yanlışlık düzelsin anlamında söylüyorum. Bu konuya ilk mesaj attıktan sonra 3 veya 4 defa uzun yola çıktım her seferinde denemelerim oldu. Ya benim kadran 210 da takılı kalıyor. ( olabilir ) ya da arkadaşların arabasında bir fark var. Kimle konuştuysam düz yolda aracın 210 u geçmediğini söylediler.
Bu hafta sonu arabayı satmazsam çıkıp otobanda denerim.
-
Arkadaşım debriyajın yapılı iken bas 220 230 düz yolda. ( konunun ana fikri stock ies ile düz yolda 220 230 basmak)
Ve videonu koy. Dalga geçen ben değilim araba sürmeyi bilmiyorsun diyenlere cevabım.
yukarıya eklenen videoların içeriğinden kimsenin haberi yok. si coupe ve üstüne modifiye volan ile 230 yapılmış bakın yapıyor deniliyor.
Yukarıya yazdığım yapın videoyu koyun lafını yanlış anlamayın. Varsa bir yanlışlık düzelsin anlamında söylüyorum. Bu konuya ilk mesaj attıktan sonra 3 veya 4 defa uzun yola çıktım her seferinde denemelerim oldu. Ya benim kadran 210 da takılı kalıyor. ( olabilir ) ya da arkadaşların arabasında bir fark var. Kimle konuştuysam düz yolda aracın 210 u geçmediğini söylediler.
Bu hafta sonu arabayı satmazsam çıkıp otobanda denerim.
senın araçta LPG kiti var mı ?
-
Yok.
Ayrıca aracın motoru bayağı iyi durumda. Vtec 2 ile denedim mesela :D
-
arkadaşlar honda civic 1.6ies top speed 192 km dir kadranlara aldanmayın lütfen.tüm dergileri katalogları inceleyebilirsiniz.aynı zamanda 4 te 215 falanda yapamaz.yapan varsa videosunu koysun tebrik edicem <nohapy
arkadaşlar merabalar...
ben böyle konu görünce ilk mesajdan son mesaja kadar okurum... bu mesaj yazılanı bayağı olmuş yazan kişi görürde cevap verirmi bilmiyorum... bende 1.4is hb var aracımda sadece filtre,eksoz ve kat. iptali var... buileri bile orijinal buji... öyle çift tırnak 4 tırnak değil... motor kapağım bir defa açıldı oda ben açtım üst kapağı kırmızıya boyamak için... 4.viteste 200 dayarım her türlü... mahallemizin bakkalının torosu var station 1.4 motor karbüratörlü onunlada 175km/h gösteririm... sen hangi honda servisisin bilmiyorum... ismini yazarsan telefonunu yazarsan bilelim. şuan marş basınca giden hiç bir honda kaç model olursa olsun... 180 göremiyeni yoktur zaten bazıları hacmine gör uzun sürer çıkması ama çıkar... tabi araç hızlandırmak kadran devirmek araçla kırmızı ışıktan 1-2 yapıp teker döndürmeye benzemez diye düşünüyorum... evet kataloglarda öyle yazıyor ama buna anca ehliyeti olmayanlar inanır... daha doğrusu katalog verileri fabrikaların güvenli sayılan sınır rakamları belirtir... (yanlış biliyorsam düzeltsin bilen arkadaşlar)
ilk arabam 106 quicksilver 1.4 - 8 valf- 70 hp di katalogda 178 yazar son ibre 190 dır 190 çok geçtim...
ikinci arabam 106gti 1.6 - 16valf 120hp di katalogda 205 yazar son ibre 220 dir 220 çok rahat geçer...
şimdiki arabam 98 model 1.4is - 16valf - 90hp katalogda 182 yazar son ibre 200'dür. 3te 155-158 yapıyor 4'te 200 deviriyor...
beğenmediğin servisini işlettiğin hondanın 1.6ies modelini hiç kullanmadım ama 120hp olduğu ve onunda katalogda son hızında 192km/h yazdığına bakılırsa ve benim aracım 1.6ies'e 3.vitesin sonlarına kadar anca kafa tutabiliyorsa (buda bizdeki şanzıman daha kısa olduğundadır) daha sonra hacim farkından dolayı geride kalmaya başlıyorsam ve 200km/h devirebiliyorsam 1.6 iesde çok rahatgözü kapalı 210km/h yapacağı aşikar üstüne çıkmasıda aracn durumuna bakımına ve lastiklerine bağlıdır...
burası bir forum ve çok kişi takip ediyor... bilmeden kişileri yanlış bilgilendirmemek gerek.
biraz uzattım kusuruma bakmayın arkadaşlar yanlışım var ise lütfen düzeltin bende doğrusunu bileyim
-
baskı balatası sağlam bir ies çok rahat 200 devirir
zaten devirmiyorsa arabada muhtemelen bir arıza vardır
dergi ve kataloglar çoğunlukla fabrika verilerini gösterir
trafikte o yüzden yakıt değerleri ara hızlanmalarda ve hatta son hızlarda farklılık olabilir
-
Kusura bakılacak birşey yok deneyimini azmışsın çok da iyi olmuş. Birileri muhakkak faydalanır.
eklemek istediğim yerler var. Birincisi 1,4i ler mucize araçlar. 106 ile kıyasla en azından.
katalog değerinde 182 de olabilir 192 de. ama o değer rüzgarsız düz yolda belirli standartlar ile yapılır.
ayrıca açık konuşayım renolar hakikaten iyi gidiyor. springle tık diye kadranı dayıyordum :D
Burda konu düz yolda bu araba orjinali ile 220 230 yaparmı?
Bence yapmaz.
-
Kusura bakılacak birşey yok deneyimini azmışsın çok da iyi olmuş. Birileri muhakkak faydalanır.
eklemek istediğim yerler var. Birincisi 1,4i ler mucize araçlar. 106 ile kıyasla en azından.
katalog değerinde 182 de olabilir 192 de. ama o değer rüzgarsız düz yolda belirli standartlar ile yapılır.
ayrıca açık konuşayım renolar hakikaten iyi gidiyor. springle tık diye kadranı dayıyordum :D
Burda konu düz yolda bu araba orjinali ile 220 230 yaparmı?
Bence yapmaz.
Benim 1.4is asla yapamaz ama 1.6ies 220-230yapar diye düşünüyorum. keşke kullanmış olsam ama emin olduğum arkadaşımın toyota corollası car 1.6xei 115 beygir yanlış bilmiyorsam 230 rahat yapıyor... honda aşağı kalmaz diye düşünüyorum...
-
İşte sorun orda 1,6 gli ile 240 yapan biliyorum. Megane 2 ile 250 yapan biliyorum. ( ikisinde de şahitler anlatıyor gözümle görmedim)
1.6 ieslerin 5, vitesleri aşırı uzun. 5200 devirde 200 ü geçiyor.
-
bi kere o yolu bulmaz zor ama 5 e 210 gibi atabilirsen ve 10 km duz bi otoban varsa geride şartları hazırlamışsın demektir
-
İşte sorun orda 1,6 gli ile 240 yapan biliyorum. Megane 2 ile 250 yapan biliyorum. ( ikisinde de şahitler anlatıyor gözümle görmedim)
1.6 ieslerin 5, vitesleri aşırı uzun. 5200 devirde 200 ü geçiyor.
5. vites ufak motorlu arabaların devir düşürücü vitesidir motoru dinlendiren diyelim... küçük motorlu araçlar ne yapıyorsa 4te yapar biliyorum... 5 denildiği gibi çok uzundur... güç sıkıştırması yapamazsınız... küçük dediğime kimse alınmasın 1.4 - 1.6 hatta 1.8 küçük motorlardır.. ama 2000cc üzeri araçlarda 5 vites ve bazılarında 6. vites bizim arabalara göre çok daha verimlidir...
-
bi kere o yolu bulmaz zor ama 5 e 210 gibi atabilirsen ve 10 km duz bi otoban varsa geride şartları hazırlamışsın demektir
evet bu dediğin doğru bunu yapmak için direk şehirler arası otobana çıkmak lazım ben istanbuldayım adapazarına gidip gelirken deniyorum gidipte göztepe e5te 200lere çıkmıyorum zaten tehlikeli ve mantıksız... ama şehirler arası otobanda denenebiliyor rahatça...
-
Şimdi kendi denemelerimi yazayım. bir defa düz yolda 4 te 210 u yapmak öyle kolay değil. Yapılmaz değil ama zor. ikincisi ben 180 190 200 210 ile denemeler yaptım. 180 190 ile 5 e atmak daha fazla zaman kazandırıyor. Bu demeler yokuş aşağı yapıldı.
şimdi ses sistemini söktüm. hatta sırf bu deneme için orjinal jant lastik bile takabilirim :D
Dediğim gibi düz yolda birisi yapar 220 230 koyar video o zaman ayrı konu.
10 km düz otoban bulsan yine yaş o iş önüne 90 la giden kamyon çıkar.
geçen sene otobanda gidiyorum sol iki şeritte 2 tane kamyon 100 le gidiyor en sağ şerit bomboş :D Hadi buyur 240 yap. sağ şeritte :D
dodge viper da bile son vites maksimum hız vitesi değil. corvette filan da aynı :D
1,6 lara has değil. üreticinin seçimi diyelim. yoksa clio 1,6 bile 5 te dayıyor sonuna kadar :D
-
arkadaslar soracağım soru farkli bi konuda yazilabilirdi, ama max hız konusunda bilgili bu kadar arkadas burayı takip ederken burda sorayım. farklı sonuçları alan arkadaslarada yardımı olabilir.
max hız için, sıfırdan başlayarak sürekli redline yaparak vites artırarak hızlanınınca aracın daha yüksek hıza çıktığı söylenir.. mantığı nedir bu işin??? netice motorun her devirde verdiği güç belli, her vites dişlisindeki tork belli.... max hız nası yapılır????
-
Diğer araçları bilmiyorum ancak zaten hondaların maksimum gücü en yüksek devirlerde. Arabanın nefesi zaten 5000 rpm den sonra açılıyor. Redline da vites değişme olayı kısmen doğru yani.
ayrıca yolun durumu lastiklerin durumu yakıtın kalitesi rüzgar gibi bir sürü etken var.
-
Diğer araçları bilmiyorum ancak zaten hondaların maksimum gücü en yüksek devirlerde. Arabanın nefesi zaten 5000 rpm den sonra açılıyor. Redline da vites değişme olayı kısmen doğru yani.
ayrıca yolun durumu lastiklerin durumu yakıtın kalitesi rüzgar gibi bir sürü etken var.
sormak istediğim sanırım tam anlaşılmadı.. diyelim ki 4. viteste normal bi şekilde yol alıyorsunuz. sonra hızlanmak istediniz biraz pedala dokunmaya başladınız devir kesiciye kadar geldi, 5 e attınız (vtec2 icin 5e gecmek gerekiyor) sonra 5 te çökmeye devam ettiniz ve limit bi hıza ulaştınız... ulaştığınıız hız max hızmıdır yani 1.vitesten başlayıp sürekli redline yaparak mı gelmek lazım??
-
redline kullanmanın ılk amacı bi kere burası TR yollarda bellı o kazar duz uzun yol olmadığı için en kısa zaman da son hız yapmaya çalışılır aynı zamanda aracın doğru deviri alması gerektiği içinde
diğer arkadaslarda katılır tahmınım bu teze sizden de yorumlarınızı beklıyoruz..
-
4 te redline dayadıysan maximum hızdır.
Şöyle bir istisna olabilir uzun zaman sürat yapmamışsındır. Motorun sağırdır. sadece 4. viteste çevirdiğin devirler motorun nefesini açmayabilir. bir kaç denemede daha yüksek hıza çıkabilirsin.
Tabii tek seferde kadranı kapatıyorsan söylediklerimi unut.
-
sadece açık hava filtresi bulunan 1.4 is hondam la , 3.vites 145-150 4.vites 190 ı rahat gördüm. 1.6 ies ler bana kalırsa 4.vitesten itibaren daha seri kalır benim aracıma göre.
-
5 te kaç yaptın peki?
-
http://www.streetfire.net/video/Honda-civic-16ies-top_689116.htm
-
çok güzel araç maşallah
5 te de iyi gidiyor
-
http://www.streetfire.net/video/Honda-civic-16ies-top_689116.htm
yokuş aşağı bastın tabiki... düzde bunu yapamazsın ;)
-
valla basan ben değilim..basana sormak lazım :)
-
iyi gitmiş
-
Sağlam basmış. eğer ufakta olsa mod yoksa ve yokuş aşağı değilse helal diyorum. 4 te zaten sağlam gitmiş.
Çelik jantları söküp denesem mi ? :D
-
e artık bence b.. atmayalım basbaya gitmiş kim ise pilotu kutlamak lazım..
-
arkadaslar az önce eve gelirken bi bmw 3.18 di galiba tam bilmiyorum belki yanlışım vardır.ışıkta kalktık 1-2-3 vitese kadar benim araç 1 boy öndeydi daha sonra bizim hanım korktu ve bıraktım.diyicem o ki.ies gitmio diyenler nerden uyduruolar...
-
kardeşim bizde bu akşam bi oganizasyon da bulunduk tht samsun olarak e biraz actıon oldu tabi 1.6 es civic i 2 boy geriden geçti benım ies belki sallıyo diyelirler ama gerçek bu ies sağlam ve stock motorda bile istediğini verio
-
Arkadaşım gitmiyor diyen kim?
Es yi geçmen normal. Bende bi kaç defa Es kasa ile kapıştım. birinde çok ağır ezdim. Marmara ereğlisinden istanbula kadar 3 4 defa kapıştık adamla.
3,18 3,20 ile de 160 170 e kadar kapışırsın. Hatta fark atabilirsin. sonrası için bişey diyemem.
Ancak düz yolda 230 basmalar filan zor işler. yokuş aşağı 220 çok bastım. Üstelik yüklü ve lastikler kalınken.
Sağlam filtre + kat iptal + headers hatta komple eksoz ile 230 yapılır. ama düz yolda stock ies öyle "RAHAT RAHAT" 220 230 yapması zor. ( ama imkansız demiyorum )
-
e artık gidiyor ;)
araçlarımıza sağlık arkadaşlar hepimizin bi kere hondası olması büük bi güzellik konu daha fazla pert olmasın bence.
-
Bence de EK4 kasa her insanın hayatında bir kere sürmesi gereken bir araç gerçekten. inanılmaz bir keyif veren araç.
-
5 te kaç yaptın peki?
5.vitese atıpta basıcak yol kalmadı , malum istanbul =)
-
Her yer aynı. TEM de 180 le gidiyorum sol şeritte iki tane kamyon :D sağdan geçiosun mecburen :D
Bursa çevre yolu çok fena balıkesire giderken favorim :D
-
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1248990020319&ref=mf
-
yokuş aşağı 4 te iyi gitmiş. ama 5 te yemedi gördüğün gibi.
Düzlükte olsa rahat rahat 240 basarmış :D
-
yokuş aşağı 4 te iyi gitmiş. ama 5 te yemedi gördüğün gibi.
Düzlükte olsa rahat rahat 240 basarmış :D
Yani bu hondayı yapan usta 5. vitesi böyle test ederken hangi fikirle böyle kalmasına onay verdi çok merak ediyorum. Acaba gizli bi düğme falan mı var :D bişey olmalı ya saçma yani
-
Birincisi ekonomi için ikincisi motoru yormamak için. ayrıca 0,8 bar turbo ile rahat rahat 260 vuruyorsun :D
-
Birincisi ekonomi için ikincisi motoru yormamak için. ayrıca 0,8 bar turbo ile rahat rahat 260 vuruyorsun :D
Üçüncü dediğiniz için çok iyi bişey ama ikincisi için o zaman diğer motorlar yandı
-
Honda her türlü zaten diğer motorlardan farklı.
Yukarda ki videoda ( aydın otobanında ki ) yokuş aşağı basıyor. ama 5 te yemiyor bende de farklı olarak 4 te ivmesi azalıyor ama 5 e attığımda 210 220 görüyor. Tabii yine yokuş aşağı.
-
neden bızım arabaları kotulerler anlamadım.otobanda duz yolda 220 bende gordum.hemde lpg de.yok yanlıs olcermıs vs.benımkı yanlıs olcuyorsa megan 2 nınkımıde yanlıs cunku onu solladıgımda 200 gosterıyordu km sı.200 le gıden bı arabayı 200 le sollayamam sanırım.yaw 2 de 115 cıkıyor benımkı.
-
Düz yolda LPG ile 220 yaptın ha :D
2 de 115 yapabiliyorsan zaten 5 te 300 de yaparsın 400 de.
Ayrıca kendi arabam neden kötüleyeyim.
Ne körü körüne kötülerim ne de methederim.
Eksisi ile artısı ile güzel araba.
Ama düz yolda stock civic ies ile 220 230 yapmak çok zor. LPG ile daha da zor.
Bu arada bütün arabalar hızı %8 ile % 15 yanlış gösterir. GPS kullananlar ne dediğimi biliyordur.
GPS ile 126 kmh gösterirken radara girdim. Radar da aynı hızı yazıyordu.
-
EVEEET arkadaşlar bu konuyu çok merak ediyordum söyle baştan aldım konuyu güzel bir şekilde okudum ilkonce ilkercom arkadasım sen renocusun galıba renaultla kalkıyosun hondayı kıyaslıyosun yok clio yok megan 2 250 goruyor ben kac tane megancıyla onustuysam abi 150 yı gorunce araba nın tekerlerle kasa bırbırınden ayrılacak dıyorlar hep nasıl 250 goruyorsa o araç:):):) koptum bu lafa sana soyle bırsey soyleyım ben bu arabaya ılk bındıgım gun 2. vıteste 110 gordum devır 6000 devirdeydi ister inanırsın ister inanmassın seni burda tatmin edemem söyle bir dü z yol bulkı ama hıç yokusu olmayan orda senın megan yapsın o hızı turkıyede oyle duz yol bulmak zor adam faceden koymus vıdeoyu yokusasagı dıyorsun yav senın bu megan duz yoldamı yapmıs bu hızı yani terazıyle olçtunmu ben hala senin amacını anlayamadım bende hondacıyım dıyon araba kullanmasını vıtes atmasını bılıyorum dıyosun ama gordum dıyen adamada inan adamlara video at dıyon onada bahane buluyon bence bu arac 200 lerı çok çok rahat gorurneyse fazla yazdım ama soylede bırsey var arabayı dynoya soktuysan motorun yıpranma % sını verıyorlar belkı senınkı yıpranmıstır motor adamınkı senınkınden daha az yıpranmıstır madem hondacısın bu kadar arabanı kucumseme yav
-
yav bide anlamadıgım ben yokus yukarı bu arabayla 5. viteste 120 goruyorum sabit bir şekildede kalıyorum senin arabada kesinlikle problem var dostum bence sen acilen arabayı degistir
-
2, viteste 6000 rpm de 110 gördün ha :D
KM saatini kontrole git.
Renocu olsam hondaya binmem herhalde.
GPS ile ölçülmüş hızları konuşuyorum bozuk km saatlerini değil. Bu araba 7200 rpm de kesiciye girdiğinde 99 km hız yapar. hadi büyük lastik jant taktın yine km saatin o hızı göstermez. Km saatini ayarlatmadığın sürece tabii.
Video diyorsun hala ortada video yok. Ya koyulan videolar ies değil. Veya modlanmış.
Ben GPS ile yokuş aşağı 210 ölçtüm. Dahasını yapan varsa koysun görelim. Laf atmalarla olmuyor bu işler.
-
Bu arada arabaların yol tutuşunu değil max hızını konuşuyoruz. Reno 150 ile dağılır dağılmaz o süren adamın sorunu. Ben 200 ile giderken 80 gibi his alıyorum. diğeri 110 da sanki uçuyorum der. Beni bağlamaz. Koni Rulz kısaca.
-
video kesinlikle yokus asagı ibrenin o kadar rahat ilerlemesinden belli :D
-
benim sana anlatmaya çalıstıgım konu o araba zaten renault dedıgın yolda 200 ü tabi goremeyecegı ıcın tekerı bır yerden adamaın cesedı bıyerden koltukları bır yerden toplarsın hadı benım ıbre yanlıs ozman senın o gostege tumden yanlıs + yokus asagı hız 110 6 ıle 7 devır arasında yazmayı unutmusum ha duz yol bulursan ankarada seve seve denemeye ve vıdeo cekmeye hazırım ama senın su renaultunda bır videosunu koysanda ızlesek dıyom hani
-
:) koptum sana yav
-
mahır kardes zaten bende yokusasagı degıl dmedım ordakı vıdeo da yokusasagı ıtırazım yok ben hangı arabayla duz yolda denedıyse o atsın onu ızleyelım dıyorum
-
sana sunu soyleyım ben bu vıdeoyu eger cekersem ve burayada koyarsam senın ılk dıyecegın sey bellı yol duzde olsa araba stockta olsa sen senın gostergede yanlıslık var gıt bır baktır olacak:)
o yuzden bostan yere vıdeo cekmeye gerek yoooooooooook:)
-
arkadasl suna bır bakarmısınız http://www.youtube.com/watch?v=ZIu-PAcPHX0&feature=related
-
Ben ne video ne baska birşey diyorum sadece diyorum ki 3 kişi ies 10 15 dk 215 te gitti ibre oynamadı 3 kişiden biride bendim boş yere idrar katılımtırmaya gerek yok varsa 260 basabilen bassın keyfine baksın ;)
-
konu uzadıkça bırak ıdrarı boku çıkıyor neyse zaten herkez ne basıyorsa odur:)
-
arkadasl suna bır bakarmısınız http://www.youtube.com/watch?v=ZIu-PAcPHX0&feature=related
okuma yazma yok herhalde coupe yazıyor.
Şu 2 . viteste 6000 rpm de115 yapan civic video koya da izlesek.
bu arada renocu değilim renolardan nefret ederim.
-
beyler konuya terbiye ve saygı sınırları içinde devam edilirse sevinirim yoksa konuyu kitlemek zorunda kalacağım
-
ya ne kadar çok seviyorsunuz son hızlara çıkmayı çıkarken hiç düşünüyormusunuz yahu benim arabam 220 basıyor ama neden bu kadar uzun zamanda 220 ye çıkıyor hiç bunu araştırdınızmı burada milletin arabaları için birbirinize laf sölüyorsunuz
çıkın boş yola bir kere deneyin son hızlarınızı 2. vites 60km hız da dip gaz yapmaya başlayın bakalım 4. vites son hıza kaç saniyede veya dk geliceksiniz
şunu sölim arkadaşlar son hız hiç bir zaman marifet değildir
marifet son hıza kaç sn çıkabildiğindir
http://www.streetfire.net/video/14-sohc-vtec_721706.htm
varmı bu araç kadar hızlı çıkabilien
şimdi diyeceksinmiz bu araç dolu yapılı hayır efendim yapılı değil standart 1.4is ama araçta kısa şanzuman var yani sürelerinizi kendi aranızda tutun benim aracım şu kadar sn de senin aracın bu kadar sn çıkıyo ölçün test ve videolarınızı burada paylaşalım
-
neyse zaten uzatmayacagım admin çok güzel yazmış bence tartışmaya devam etmemek lazım
-
valla arkadaslar bende 1.4 is sedan kullanıcısıyım 2 de en baba 100 görüyor 1.6 ies te kullandım oda aynen ole gidiyo
-
115 km/s yapan varmış 2, viteste hemde 6000 rpm de :D
2, vites ile 3, vitesi karıştırdılar sanırım yanlış hatırlıyorlar.
-
arkadaşlar tecrübelerini anlatmışlar doğrudur. Benim 98 model 1.6 ies otomatik lpgli aracım var. 1,5 yıldır kullanıyorum. daha önce 95 model 1.6 yine lpgli corolla vardı. hız performans olarak corollla daha iyiydi.
-
115 km/s yapan varmış 2, viteste hemde 6000 rpm de :D
2, vites ile 3, vitesi karıştırdılar sanırım yanlış hatırlıyorlar.
konuyu bana kilitletme yukarda yazdık adam gibi konu tartışılsın biribirinize laf sokmayı bırakın lütfen
-
2 ile 3 ü karıştırmışlar yazdım kendi kendine gerilim yaratıyorsun.
-
tamam dostum senin dediğin olsun yani bakıyorum şurda en az 10 kişiye laf yetiştirmissin senin araba doğru diğerleri yanlış olsun uzatmanın kalp kırmanın bir mantığı yok
-
tamam siz daha iyi bilirsiniz başka yazmıyorum zaten isteyen istediği hızı yapsın.
-
yapmayın honda dostları ikercom&angaramos gerek yok honda efendi adamlara gider bize yakışmaz herkes gördüklerini paylasıyorum yani yoruma açık mevzular tek bilinmesi gereken honda ii gidiyo .
-
sizen 1.6 lar iyiymiş benimki 2 de 100 km de kesiciye giriyo.
-
1. vites 50
2. vites 100
3. vites 150 de kesiciye giriyor
4..vitestede 190 görüldü rampa başladı 200 oldu :)
Ama 90 da 5 e attım araç 160 ı geçmedi :D
-
biraz bakımlı 1.6
1 de 50
2 de 100 çok rahat
3 de 130 rahat
4 de ibreyi dayar
5 ekonomi ama acele yoksa 5 te de 200 görür, 5'i denemedim hoş 4'üde 2 sefer denedim, tamamı lpg'de, zaten yol uygunsa denedim, yani amaç hız yapmak değil, zaten o amaçla bile araba gayet iyi, birinde mersedes ml320 üstüne alındı 200 civarı takıldı peşime, kalsın dedim bıraktım.
Yukarıdakiler kesin ama onlardan daha kesin olanı, hız felakettir, siz süper gidersiniz, yanınıza salağın biri gelir kapışmaya kalkar, sonrası haber bültenlerinde 3 dk'nız olur.
-
aynen
-
allah kazadan beladan korusun pek gaza gelmemek lazım
-
4 te ibreyi falan dayayamaz bnce bakımları yeni yapılmış 2001 full 1.6 iesimle lpgde 4 vitesde 200 gordum onume araba cıktı yavasladım cok hafıf yokus asagıydı bssam gidermıydı daha acaba bilmıyorum ama isteksizdi belkı gittikce artacaktı hız ne dersiniz 190 da benzine attım 190 a kadar lpgdeydi 3 te 80 bastım 4 e attım ole yaptım ama hızlanması flan cok guzel hiç bir 1.6 ya gecılmedım şimdiye kadar yani kısaca 200-210 arası basar 1.6 ıesler düzde
-
Arkadaşlar. bir sorum olacak.
1999 model ies aracım var. ve düz yolda lpg ile 165 dedi.
190-200 görmemesindeki nedenler ne olabilir?
Lütfen; görürsün, 4. viteste basacaksın vs demeyin. sadece teknik olarak nelerden kaynaklanabileceği konusunda yardımlarınızı bekliyorum.
-
ilk sebep kullanım hatasından olur genelde
diğer sebeplerden biri ise sibop ve avans ayarlarındakı bozukluktan
ve birde benzin filitresi değişmesi gerektiğinde olabilir ki bu filitre özelliğini yitirdiğinde gerçekten gitmiyo araç
-
Arkadaşlar. bir sorum olacak.
1999 model ies aracım var. ve düz yolda lpg ile 165 dedi.
190-200 görmemesindeki nedenler ne olabilir?
Lütfen; görürsün, 4. viteste basacaksın vs demeyin. sadece teknik olarak nelerden kaynaklanabileceği konusunda yardımlarınızı bekliyorum.
walla kardeşim gideceksin güc testine gireceksin awans ayarı kaçıksa o yapılacak sonra aten ortaya çıkar bende senin gibi aynı dertten gittim avans ayarı kaçıktı araç 104 hp idi avans ayarı yapıldı şimdi 124 hp araç bide enjeksiyon temizleme yaptırdım süper gidiyor şimdi :)
-
Teşekkürler arkadaşlar. o zaman ilk iş avans ayarına baktıracağız :)
-
ilk sebep kullanım hatasından olur genelde
diğer sebeplerden biri ise sibop ve avans ayarlarındakı bozukluktan
ve birde benzin filitresi değişmesi gerektiğinde olabilir ki bu filitre özelliğini yitirdiğinde gerçekten gitmiyo araç
hocam benzin filtresi sorunlu ise yada tıkalı ise arabanın gitmemesi sebep olur demişsin haklısın. ama araba lpg'li oluncada benzin filtresinin etkisi oluyormu yani lpg de kullansan bile benzin filtresi tıkalı olsa araç gitmezmi
-
arkadaşlar 98 1.6 ies var.aracı 99 yılında babam 3000 kmde aldı halada duruyor.gitmiyor falan demişsiniz şaşırdım yani.herneyse 4.viteste araba 210-215km arasında bir hıza ulaşıyor sonra malum kesici.5.viteste ise direk bastığımda 190-195 e kadar çıkıyor.ya sizlerin bahsettiği arabalarda bitmiş artık olmuş yada benim arabam çok iyi
-
1.6 ies 2.vites düz yol 6000 7000 arası max 100 bayır aşağı 110. Max hızı deneme fırsatım olmadı sadece 4. viteste 4500 5000 arası 180 gördüm o kadar.
-
1.4 is sedan 3 kişi bursa otobanı 4. vites 185 km/h da bıraktım yol artık bozuklugundanmı bılmıyorum zıplatmaya başladı. daha gidermiydi derseniz 190 der kalırdı. lpg'de bu arada.
-
Merhaba arkadaşlar bende hafta sonu aydın izmir otobanından geçtim, 5.vites 4bin devirde araba 130 yaptı, gaza sabit bastım aynı hızda kaldı. Sizve 2006 vtec için uygun mu yoksa debriyaj balatasında mı bir sorun var?
-
Arkadaşlar benim 2001 ies düz vites aracımda sıralı sistem lpg var. 160 km'den sonra benzine geçiyor kendiliğinden. Tüpü taktırdığım yere sordum durumu. O hızda gaz yetmediği için benzine geçiyor dedi. İstersem gaz ayarını yükseltebileceklerini, bu seferde normal hızlarda yakıt sarfiyatının artacağı söylendi. Doğru mudur bu tespit?
-
ağresif kullandığımda arada bende de yapıyor o olayı ancak 160 sonramsı hiç basıma gelmedi.Baska bir lpg cinin fikrini al derim
-
Arkadaşlar benim 2001 ies düz vites aracımda sıralı sistem lpg var. 160 km'den sonra benzine geçiyor kendiliğinden. Tüpü taktırdığım yere sordum durumu. O hızda gaz yetmediği için benzine geçiyor dedi. İstersem gaz ayarını yükseltebileceklerini, bu seferde normal hızlarda yakıt sarfiyatının artacağı söylendi. Doğru mudur bu tespit?
yüksek hızlarda gazla gıtmemesı motor saglıgı acısından daha ıyı sorun yok benımde öyle uzun yolda 6000 devır gördümü benzıne gecer. gecmezse sorun var demektır.
-
Arkadaşlar benim 2001 ies düz vites aracımda sıralı sistem lpg var. 160 km'den sonra benzine geçiyor kendiliğinden. Tüpü taktırdığım yere sordum durumu. O hızda gaz yetmediği için benzine geçiyor dedi. İstersem gaz ayarını yükseltebileceklerini, bu seferde normal hızlarda yakıt sarfiyatının artacağı söylendi. Doğru mudur bu tespit?
yüksek hızlarda gazla gıtmemesı motor saglıgı acısından daha ıyı sorun yok benımde öyle uzun yolda 6000 devır gördümü benzıne gecer. gecmezse sorun var demektır.
neden??? nasıl bir sorun var demektir..ben aracımla 200 kmh gördüm ve benzinegeçmedi ve geçmemeside gerekir..eğer geçiyorsa lpg ayarınızla alakalı bir sorun var demektir..
-
benim araç 2001 1.6 a/t gecenlerde edirneye gittim.d3 te 8000 devir 190 ı gördü ancak araba tekler gibi oldu artık 8000 deviri zorladı d 4 e geçirdim 200 ü gördü lpg de.ama sunu söyleyeyim 1 ve 2.viteslerde sıkıstırmadım yani tam anlamıyla manuel gibi sıkıstırsaydım 220 yi göreceğinden süphem yoktu.ve evet manuel ler gibi son viteste hızlanmıyor öyle bi durum var yani
-
benim araç 2001 1.6 a/t gecenlerde edirneye gittim.d3 te 8000 devir 190 ı gördü ancak araba tekler gibi oldu artık 8000 deviri zorladı d 4 e geçirdim 200 ü gördü lpg de.ama sunu söyleyeyim 1 ve 2.viteslerde sıkıstırmadım yani tam anlamıyla manuel gibi sıkıstırsaydım 220 yi göreceğinden süphem yoktu.ve evet manuel ler gibi son viteste hızlanmıyor öyle bi durum var yani
arabanın tekler gibi olmasının sebebi redline (devir kesici) geldiği içindir..hangi viteste olursanız olur devir saatinizde kırmızı alana gelince araba tekler gibi yapar
-
Arkadaşlar benim 2001 ies düz vites aracımda sıralı sistem lpg var. 160 km'den sonra benzine geçiyor kendiliğinden. Tüpü taktırdığım yere sordum durumu. O hızda gaz yetmediği için benzine geçiyor dedi. İstersem gaz ayarını yükseltebileceklerini, bu seferde normal hızlarda yakıt sarfiyatının artacağı söylendi. Doğru mudur bu tespit?
yüksek hızlarda gazla gıtmemesı motor saglıgı acısından daha ıyı sorun yok benımde öyle uzun yolda 6000 devır gördümü benzıne gecer. gecmezse sorun var demektır.
neden??? nasıl bir sorun var demektir..ben aracımla 200 kmh gördüm ve benzinegeçmedi ve geçmemeside gerekir..eğer geçiyorsa lpg ayarınızla alakalı bir sorun var demektir..
sürücü istemedikçe ve gaz bitmedikçe benzine geçmez araç eğer geçiyorsa sorun vardır
-
Arkadaşlar benim 2001 ies düz vites aracımda sıralı sistem lpg var. 160 km'den sonra benzine geçiyor kendiliğinden. Tüpü taktırdığım yere sordum durumu. O hızda gaz yetmediği için benzine geçiyor dedi. İstersem gaz ayarını yükseltebileceklerini, bu seferde normal hızlarda yakıt sarfiyatının artacağı söylendi. Doğru mudur bu tespit?
yüksek hızlarda gazla gıtmemesı motor saglıgı acısından daha ıyı sorun yok benımde öyle uzun yolda 6000 devır gördümü benzıne gecer. gecmezse sorun var demektır.
katılıyorum lpg yanma ısısı benzinden 100 derece daha fazla yaklaşık bu yüzden zaten 6000 devirde aşırı ısınıyor sübaplar gider mazallah.geçmiyorsa motor ömründen ciddi oranda yer.
-
Arkadaşlar benim 2001 ies düz vites aracımda sıralı sistem lpg var. 160 km'den sonra benzine geçiyor kendiliğinden. Tüpü taktırdığım yere sordum durumu. O hızda gaz yetmediği için benzine geçiyor dedi. İstersem gaz ayarını yükseltebileceklerini, bu seferde normal hızlarda yakıt sarfiyatının artacağı söylendi. Doğru mudur bu tespit?
yüksek hızlarda gazla gıtmemesı motor saglıgı acısından daha ıyı sorun yok benımde öyle uzun yolda 6000 devır gördümü benzıne gecer. gecmezse sorun var demektır.
neden??? nasıl bir sorun var demektir..ben aracımla 200 kmh gördüm ve benzinegeçmedi ve geçmemeside gerekir..eğer geçiyorsa lpg ayarınızla alakalı bir sorun var demektir..
cevap tutuşma sıcaklığı.benzin 300 derece lpg 400 derecede yanıyor.haliyle lpg yanma odasında aşırı bir sıcaklığa neden oluyor.e zaten 6000 devir yüksek bir devirdir birde lpg yüksek sıcaklıkta yanınca yanma odasının sıcaklığı 400ün üstüne çıkıyor.buda çok karşılaşılan sübap yanmasına sebep oluyor.valve care sistemleri falan hep bu yanma odasının sıcaklığını düşürmek için yağlama yapılması olayıdır.lakin bir başka görüşte bir iki damla yağ ile soğutma sağlanamayacağıdır.valve care zaten kelime anlamı olarak sübap koruma demek.
-
Peki araca lpg neden takiliyor.uzun yolda benzinle gideceksem???
Sizin soylediginiz olay gti vti sti tarzi surekli devir ceviren araclar icin gecerli.ayrica o iki damla ile 400 dereceleri sogutmak sehir efsanesinden baska birsey degil
-
Peki araca lpg neden takiliyor.uzun yolda benzinle gideceksem???
Sizin soylediginiz olay gti vti sti tarzi surekli devir ceviren araclar icin gecerli.ayrica o iki damla ile 400 dereceleri sogutmak sehir efsanesinden baska birsey degil
aynen katılıyorum iki aracım var ikisindede böyle bir sorunla karşılaşmadım
-
Peki araca lpg neden takiliyor.uzun yolda benzinle gideceksem???
Sizin soylediginiz olay gti vti sti tarzi surekli devir ceviren araclar icin gecerli.ayrica o iki damla ile 400 dereceleri sogutmak sehir efsanesinden baska birsey degil
uzun yolda sürekli 6000 devir çevrilmediği sürece bir olay yok zaten.yüksek devirde motor benzin göndererek yanma odasından iletilen sıcaklığı düşürüyor hepsi bu.
-
Peki araca lpg neden takiliyor.uzun yolda benzinle gideceksem???
Sizin soylediginiz olay gti vti sti tarzi surekli devir ceviren araclar icin gecerli.ayrica o iki damla ile 400 dereceleri sogutmak sehir efsanesinden baska birsey degil
abıcım lpg'lere sor harbı ustasıysa bu ısın 6000 devırde benzıne gecer der sana. ve lpg montajını oyle yapar. nedenı subapların zarar gormemesı ıcındır. yuksek hızlarda lpg gostergenıze dıkkat edın. saglıklısı budur.
-
Peki araca lpg neden takiliyor.uzun yolda benzinle gideceksem???
Sizin soylediginiz olay gti vti sti tarzi surekli devir ceviren araclar icin gecerli.ayrica o iki damla ile 400 dereceleri sogutmak sehir efsanesinden baska birsey degil
abıcım lpg'lere sor harbı ustasıysa bu ısın 6000 devırde benzıne gecer der sana. ve lpg montajını oyle yapar. nedenı subapların zarar gormemesı ıcındır. yuksek hızlarda lpg gostergenıze dıkkat edın. saglıklısı budur.
valla kardeşim herkez bişey söylüyor ama benim mantığım yukarıda yazdığım gibi..montaj yaptırdığım yer hatrı sayılır bir servis..onlar bile öyle birşey olamaz diyor ;)
-
Arkadaşlar konuyu okudum ve ilgimi çekti. Benim araç 1.6iES düz vites BRC sıralı lpg'li bende arada darlanıp aracıma basıyorum her ne kadar yanlış olsa da trafikte sizi gaza getiren kendini bilmezler oluyor. 3. viteste 160km hıza çıktım ve sabit düz bir şekilde gitmiyordum. Yani diycem o ki benzine atmıyor, eğer atıyor olsaydı ayarlarında bir sıkıntı olduğunu düşünürdüm. Tabi ki bazı açıklamaların doğruluğunu mantık çerçevesinde kabul edebilirim. O devirlerde gazla gitmek motora zarar verebilir ama bir yerden sonra zaten o motor zarar görmüyor mu? Yani hem hız (Performans) hem ekonomi hem konfor hemde aracım zarar görmesin demek maalesef bir arada olmuyor.
-
6000 devirde benzine geçiyorsa LPG bitiyodur Hacııı :) benzinliğe gitmek lazım :D
-
Arkadaşım bnde de 2001 ies var. Fakat dediğin gibi 5. viteste 145 km/s de tıkanma yapmıyor. Vites geçişlerinde devri düşük tutarsan hızlanması çok geç olur. (bu da torkun çok düşük olmasından kaynaklı). Bir de 4. viteste 160 la falan giderken 5 e atmayı dene ;)
-
Selam arkadaşlar ben aranıza yeni geldim bende ies ciyim 1.6 otomatik var 1 buçuk senedir kullanıyorum aracım çok temiz çok memnunum izmir aydın otobanında lpg de 170 fln gördüm ama benzinde arabayı tutabilene aşk olsun 200 gördüm ve yol bitti dahası geliyordu fakat d4 yazıyor ben hala çözemedim kaç vites bu beşkere atıyor gibi geldi :))
-
İES Otomatikte şöyle bir sorunum var benim de.
190'ı geçince devir göstergesi birden sona dayanıyor. Kesiciye girmiyor ve 3'e atmıyor. Ama aniden sona yapışıyor.
Lastiklerim de en fazla 190'a dayanıklı olduğu için daha fazla gidince n'oluyor ne bitiyor göremiyorum.
-
ARKADAŞLAR iES için en önemli olan şey bence şanzıman 1.4İS şanzımanın çok iyi yürüdüğünü duydum yani taşlama falan filan hikayesi arabayı çileden çıkarıyor konuyu biraz daha aydınlatsalar çok iyi olur bence