TeamHondaTurkey.Com

HONDA MODELLERİ => Type R - Civic / Integra (DC,EP,FK) => Konuyu başlatan: typermelih - Aralık 04, 2008, 06:44:49 ÖS

Başlık: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: typermelih - Aralık 04, 2008, 06:44:49 ÖS
arkadaslar 1.6 cıvıcı olan arkadaslar yaptıkları son suratlerı yazmıslar,bızde yazsak fena olmaz,ben düz yolda 244 yaptım ama yokuş asağı 262 gordum ama ıyı bır yokuş asağıydı
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: fn2silver06 - Aralık 05, 2008, 12:16:59 ÖÖ
düde 241 yol bitti. 257 yokuş aşağı
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: Zubeyir - Aralık 05, 2008, 07:20:15 ÖÖ
ben ep3 umle 255 ı gordummu cekıyodum gazı ayagımdan.malum son hız herzaman ıyı degıldır :)).
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: BLACK ORANGE - Aralık 05, 2008, 08:04:23 ÖÖ
maaşallah Allah gaz pedalınıza zarar ziyan vermesin...
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: GKS TypeR - Aralık 05, 2008, 01:30:42 ÖS
izmir - aydın otobanı düzde 243 hafif yokuş aşağı 253  >=oksonra araç henüz 1000 küsür km olduğu için fazla sıkıştırmayıp ayağımı gazdan çekmiştim. >%Sakin
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: Seko - Aralık 05, 2008, 01:51:37 ÖS
yokmu soyle 6 da 8300 devir cevirten kpro lu bir arkadas aramızda :)
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: typermelih - Aralık 05, 2008, 06:31:03 ÖS
var ben 262 de 8.300 devırdı
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: turbovts2 - Aralık 06, 2008, 08:40:38 ÖÖ
Ankara çevre yolunda 257... 8050dd da olması lazım... Hızlanıyordu yol bıttı... " resme bakınız :) "
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: merburvehan - Aralık 06, 2008, 08:53:39 ÖÖ
Düz yolda 270 km/h Hondata.....  :)
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: 34 vol - Aralık 06, 2008, 12:59:44 ÖS
arkadaslar  oz hafıf jant ve adrenalin xl lastik  HR yay...inanılmaz fark yaratıyo kullanımda rahatlık ve araçdakı sertliği yay alıyo.yüksek süratte lastik aracı milim rotadan çıkarmıyo 2 gün önce gece izmir aydın otobanında denedik lastikleri mükemmel...son sürat 269 yaptım yokuş assagı.düz yolda 245-255 arası seyir edebiliyorum gece tabi soğuk havada gündüz aynı verimi alamıyorum...böyle yani... ama 3 yada 5 km daha gider bu stok haliyle baskada yırtsam da gideceğini sanmıyorum...
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: typermelih - Aralık 06, 2008, 06:47:13 ÖS
ya 269 nasl oluyor helal olsun sana ben 262 gorenekadar cok zamanımı aldı ve cok suratlı oldugum ıcın yol hemen bıtıyodu ben bırdaha bu suratlere varırsam mutlaka rersmını cekecem
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: 34VTC26 - Aralık 07, 2008, 07:55:03 ÖÖ
kımseyı ınandıramıorum buna ama  4 kısı ve full bavul  ust lımıtlerde degıl standart vıtes atarak 260 a cıktım  ep3 typer
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: typermelih - Aralık 07, 2008, 09:13:46 ÖÖ
ep3 typer olabılır ben fn2 sanmıstım
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: sisss - Aralık 07, 2008, 02:05:20 ÖS
269 gören zaten fn2 bence melihcim. benim araç 230 gördü en fazla yazın geliboluya giderken. genelde istanbul içi kullandığım için sonuna kadar hiç zorlayamadım arabayı.
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: typermelih - Aralık 07, 2008, 06:35:07 ÖS
evet kardesım ya araclar 34 plaka ya harbı vrabılırmı 269 nasıl oluyokı ben son noktada 262 gordum tam 8.300 devırdı...nebılım 269 gorene helal olsun
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: Seko - Aralık 07, 2008, 07:51:26 ÖS
fn2 8500 ceviriyor diye biliyorum 8300 de 262 ise 269 olabilir yokus asagı arkadan ruzgar ile :)
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: fikito - Aralık 07, 2008, 08:49:14 ÖS
acaba chiple son hız dahada yükseltilebilir mi fn2 için ??
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: sisss - Aralık 07, 2008, 10:49:51 ÖS
8.300 de kesiciye giriyor. fakat chiple devir zamanlaması sistemi kırılacağı için daha yüksek son hızlar görulebilir bencede.
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: turbovts2 - Aralık 08, 2008, 09:53:41 ÖÖ
10000 dd cevırebılsede orada guc olmucakkı. o hızlarda bu devırlerın guc bandı dahılınde cevırılebılmesı gerekır ve egzantrık, krank gıbı motora mekanık olarak mudehaleler gerekır. bılındıgı uzere 7800 dd da max gucune cıkıyor su an bızım araclar. mevcut mekanık ıle 8300 den sonrası motora zarar vermesı ve gurultu cıkarması dısında ısınıze yaramaz. fn2 257 de 8050 cıvarında ıdı. kesıcıye gırebılırsekı modsuz ımkansız kadar zor 265 gıbı kesıcektır.
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: Seko - Aralık 10, 2008, 08:30:30 ÖS
imkansız diye birsey yok yeterki sanzımanda yer olsun bulursun up uzun bir yokus asagı yol ne verdiyse gider aracın ..
soyle ornek vereyim is icin ankaraya giderken ist dan yola cıkıyorum duzde arac 220 yi gecemiyor 3700 devirlerde surunuyor, ankara yonunde tunele gelmeden uzun yokus asagı 4000 devir ve 240+ hızlara cıkıyor ibre ters donuyor fakat yine duze gelince 220 de yine kalıyor.
yani demek istedigim sartlar uygun olursa aracın cok yuksek son hıza cıkması icin sadece guc bir parametre degil tek basına .
baska ilginc bir olay arkadas bir gun giderken otobanda 206 rc ile yurumeye baslıyorlar arkadas anlatıyor , RC 150 den 220 ye kadar dalga geciyor resmen sonra yine aynı yere geliyor 210-220-230-240-250? RC yok cok sonra arkadan gelip yetisiyor ve geciyor :)
Araclar farklı 2 adet 06 mondeo tdci düz 6 ileri :)
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: turbovts2 - Aralık 10, 2008, 09:55:31 ÖS
kesıcı oldugu zaman 7 ye mı atıcaz vıtesı seko kardesım :) ... 260 dedıgımız hız cok cıddı bır hız ve guc cok onemlı aracın devır bandında gucun azaldıgı bır noktada artık daha fazla hızlanamayız. Soyle solersen ok mesela 5. vıtes 216 da kesıcıye gırıyosun rampa yukarı gazlıyosun 6 ya atınca gucun yetmıyor yavaslıyorsun eger lımıtoru daha ust bı devre cekersen, 5. vıtesde bır kac km daha avantaj saglarsın ama zaten 6 yı bıtıremeyen bır fn2de lımıtor devrını yukarı ceksen ne olcak ve acık konusuyum ben cok araba yuruttum cok araba modladım parcaladım gerı yaptım... Arabamıda artık cok ıyı tanıyorum flıtre eksoz chıple bu araba 265 ı gecemez. ama egzantrıkle guc bandı yukarı cekılırse yada asırı besleme ıle tork ve hp artarsa durum cok degısır... Standartta sozumun arkasındayım ruzgar degıl arkadan tsunamı gelse fn2 6 yı kesemez. eger dagdan asagı salmazsak :)
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: Seko - Aralık 11, 2008, 07:54:05 ÖS
269 ibrede okuttum diyen var ne olacak simdi adam yalanmı soyluyor :)
ama aracında ekstra birseyler var diye biliyorum ..
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: typermelih - Aralık 11, 2008, 10:18:18 ÖS
fn2 typer ın eksta bıseyler yokkı olsa ben bılırım bır fıltre var oda gelenekardar aylarca bekledı mıllet
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: HoNdA TyPe_R - Aralık 11, 2008, 11:04:12 ÖS
duz yolda 260 gordum ve daha dip gaz degildi sanirim biraz daha giderdi eger yol duz olsaydi ep3 typer
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: 34 vol - Aralık 13, 2008, 04:12:48 ÖS
arkadaslar kimin aracında ulturalegara ve adrenalin lastik var????

eger izmir aydın otobanını biliyosanız bu tuneli geçtikten sona aydın istikametine doğru giderken rampa assagı epey uzun bi yol var sonu da hafif ve uzun bi viraj eger müsait olursanız yada yakınsanız bi orda deneyin yanlız ben sürekli denediğim için bi ayrıntı veriyorum....(aracı 5 de  bitirin ve 6 da 230 gördükden sona yokuşun basına gelin yani tünelden en az 210 la falan çıkın ve 6 ya atmadan 213 214 arası virajı dönün ve döner dönmez 6 ya atıp tamgaz 230 oluyosunuz ondan sona yokusdan inmeye baslıyosunuz ve tam ortalara doğru 265 net görüyo foto çekebilirsiniz:)eger 269 civarını  görmek istiyosanız fotoyla falan ugrasmayın araç da tek olmaya özen gösterin viraja yaklasıyorum diye korkmayın viraj çünkü dediğim gibi sert deil 269 gördükten sona hemen hafif hafif kontrollü olarak yavaslayarak vites küçültmeden 230 la 215 arası girmiş olduğunuz virajı bitire bilirsiniz......

bu arada www.bridgestone.com.tr/ ye girerek adrenalinin farkını video olarak izleyebilirsiniz orda...
Başlık: Ynt: bız kac bastık typer ımızla
Gönderen: EnZo - Aralık 19, 2008, 10:32:24 ÖÖ
251 .