TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Type R - Civic / Integra (DC,EP,FK) => Konuyu başlatan: typermelih - Aralık 04, 2008, 06:44:49 ÖS
-
arkadaslar 1.6 cıvıcı olan arkadaslar yaptıkları son suratlerı yazmıslar,bızde yazsak fena olmaz,ben düz yolda 244 yaptım ama yokuş asağı 262 gordum ama ıyı bır yokuş asağıydı
-
düde 241 yol bitti. 257 yokuş aşağı
-
ben ep3 umle 255 ı gordummu cekıyodum gazı ayagımdan.malum son hız herzaman ıyı degıldır :)).
-
maaşallah Allah gaz pedalınıza zarar ziyan vermesin...
-
izmir - aydın otobanı düzde 243 hafif yokuş aşağı 253 >=oksonra araç henüz 1000 küsür km olduğu için fazla sıkıştırmayıp ayağımı gazdan çekmiştim. >%Sakin
-
yokmu soyle 6 da 8300 devir cevirten kpro lu bir arkadas aramızda :)
-
var ben 262 de 8.300 devırdı
-
Ankara çevre yolunda 257... 8050dd da olması lazım... Hızlanıyordu yol bıttı... " resme bakınız :) "
-
Düz yolda 270 km/h Hondata..... :)
-
arkadaslar oz hafıf jant ve adrenalin xl lastik HR yay...inanılmaz fark yaratıyo kullanımda rahatlık ve araçdakı sertliği yay alıyo.yüksek süratte lastik aracı milim rotadan çıkarmıyo 2 gün önce gece izmir aydın otobanında denedik lastikleri mükemmel...son sürat 269 yaptım yokuş assagı.düz yolda 245-255 arası seyir edebiliyorum gece tabi soğuk havada gündüz aynı verimi alamıyorum...böyle yani... ama 3 yada 5 km daha gider bu stok haliyle baskada yırtsam da gideceğini sanmıyorum...
-
ya 269 nasl oluyor helal olsun sana ben 262 gorenekadar cok zamanımı aldı ve cok suratlı oldugum ıcın yol hemen bıtıyodu ben bırdaha bu suratlere varırsam mutlaka rersmını cekecem
-
kımseyı ınandıramıorum buna ama 4 kısı ve full bavul ust lımıtlerde degıl standart vıtes atarak 260 a cıktım ep3 typer
-
ep3 typer olabılır ben fn2 sanmıstım
-
269 gören zaten fn2 bence melihcim. benim araç 230 gördü en fazla yazın geliboluya giderken. genelde istanbul içi kullandığım için sonuna kadar hiç zorlayamadım arabayı.
-
evet kardesım ya araclar 34 plaka ya harbı vrabılırmı 269 nasıl oluyokı ben son noktada 262 gordum tam 8.300 devırdı...nebılım 269 gorene helal olsun
-
fn2 8500 ceviriyor diye biliyorum 8300 de 262 ise 269 olabilir yokus asagı arkadan ruzgar ile :)
-
acaba chiple son hız dahada yükseltilebilir mi fn2 için ??
-
8.300 de kesiciye giriyor. fakat chiple devir zamanlaması sistemi kırılacağı için daha yüksek son hızlar görulebilir bencede.
-
10000 dd cevırebılsede orada guc olmucakkı. o hızlarda bu devırlerın guc bandı dahılınde cevırılebılmesı gerekır ve egzantrık, krank gıbı motora mekanık olarak mudehaleler gerekır. bılındıgı uzere 7800 dd da max gucune cıkıyor su an bızım araclar. mevcut mekanık ıle 8300 den sonrası motora zarar vermesı ve gurultu cıkarması dısında ısınıze yaramaz. fn2 257 de 8050 cıvarında ıdı. kesıcıye gırebılırsekı modsuz ımkansız kadar zor 265 gıbı kesıcektır.
-
imkansız diye birsey yok yeterki sanzımanda yer olsun bulursun up uzun bir yokus asagı yol ne verdiyse gider aracın ..
soyle ornek vereyim is icin ankaraya giderken ist dan yola cıkıyorum duzde arac 220 yi gecemiyor 3700 devirlerde surunuyor, ankara yonunde tunele gelmeden uzun yokus asagı 4000 devir ve 240+ hızlara cıkıyor ibre ters donuyor fakat yine duze gelince 220 de yine kalıyor.
yani demek istedigim sartlar uygun olursa aracın cok yuksek son hıza cıkması icin sadece guc bir parametre degil tek basına .
baska ilginc bir olay arkadas bir gun giderken otobanda 206 rc ile yurumeye baslıyorlar arkadas anlatıyor , RC 150 den 220 ye kadar dalga geciyor resmen sonra yine aynı yere geliyor 210-220-230-240-250? RC yok cok sonra arkadan gelip yetisiyor ve geciyor :)
Araclar farklı 2 adet 06 mondeo tdci düz 6 ileri :)
-
kesıcı oldugu zaman 7 ye mı atıcaz vıtesı seko kardesım :) ... 260 dedıgımız hız cok cıddı bır hız ve guc cok onemlı aracın devır bandında gucun azaldıgı bır noktada artık daha fazla hızlanamayız. Soyle solersen ok mesela 5. vıtes 216 da kesıcıye gırıyosun rampa yukarı gazlıyosun 6 ya atınca gucun yetmıyor yavaslıyorsun eger lımıtoru daha ust bı devre cekersen, 5. vıtesde bır kac km daha avantaj saglarsın ama zaten 6 yı bıtıremeyen bır fn2de lımıtor devrını yukarı ceksen ne olcak ve acık konusuyum ben cok araba yuruttum cok araba modladım parcaladım gerı yaptım... Arabamıda artık cok ıyı tanıyorum flıtre eksoz chıple bu araba 265 ı gecemez. ama egzantrıkle guc bandı yukarı cekılırse yada asırı besleme ıle tork ve hp artarsa durum cok degısır... Standartta sozumun arkasındayım ruzgar degıl arkadan tsunamı gelse fn2 6 yı kesemez. eger dagdan asagı salmazsak :)
-
269 ibrede okuttum diyen var ne olacak simdi adam yalanmı soyluyor :)
ama aracında ekstra birseyler var diye biliyorum ..
-
fn2 typer ın eksta bıseyler yokkı olsa ben bılırım bır fıltre var oda gelenekardar aylarca bekledı mıllet
-
duz yolda 260 gordum ve daha dip gaz degildi sanirim biraz daha giderdi eger yol duz olsaydi ep3 typer
-
arkadaslar kimin aracında ulturalegara ve adrenalin lastik var????
eger izmir aydın otobanını biliyosanız bu tuneli geçtikten sona aydın istikametine doğru giderken rampa assagı epey uzun bi yol var sonu da hafif ve uzun bi viraj eger müsait olursanız yada yakınsanız bi orda deneyin yanlız ben sürekli denediğim için bi ayrıntı veriyorum....(aracı 5 de bitirin ve 6 da 230 gördükden sona yokuşun basına gelin yani tünelden en az 210 la falan çıkın ve 6 ya atmadan 213 214 arası virajı dönün ve döner dönmez 6 ya atıp tamgaz 230 oluyosunuz ondan sona yokusdan inmeye baslıyosunuz ve tam ortalara doğru 265 net görüyo foto çekebilirsiniz:)eger 269 civarını görmek istiyosanız fotoyla falan ugrasmayın araç da tek olmaya özen gösterin viraja yaklasıyorum diye korkmayın viraj çünkü dediğim gibi sert deil 269 gördükten sona hemen hafif hafif kontrollü olarak yavaslayarak vites küçültmeden 230 la 215 arası girmiş olduğunuz virajı bitire bilirsiniz......
bu arada www.bridgestone.com.tr/ ye girerek adrenalinin farkını video olarak izleyebilirsiniz orda...
-
251 .