TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Motor, Modifiye & Do it yourself - Teknik bilgiler => Konuyu başlatan: gorki - Ekim 22, 2005, 02:29:32 ÖÖ
-
arkadaslar 2005 model civigim var katalatik iptali olmuyo falan dıyolar bilgisi olan varmı? cunku headers ısmarladım gelınce kat. iptal edip takayım dıyorum
-
kat iptal yaptığın zaman motor lamban yanıyo motora arıza gönderiyo çünkü kat da çıkış gazını algılayıcı sensör war bunu algılamayınca arıza weriyo
-
Sensör aldatılabilir sanırım bunun bir yöntemi olmalı.
-
genelde bütün sensörlerin ölçümü 10 Ohm civarındadır. oraya 10 ohmluk bi direnç koyarsan sorun hallolur en azından ben volvoda öyle yapıyorum.
Yada eğer kk dan sonra bi okuyucu varsa o araya düz boru geçebilirsin. Bunları yapmazsan ne olur sürekli sarı ışık yanık kalır ön panelde o kadar.
-
tesekkurler arkadslar
-
sensörleri düz çektiğimiz boruya montajlasak nassı olur ???
-
sensörleri düz çektiğimiz boruya montajlasak nassı olur ???
Benim bahsettiğim de böyle bir sistem zaten.
-
oKK
-
sensörü iptal debiliyolar zannedersem böle bişeyde
-
İptal ettiğin zaman sadece ışığı söndürüyolar bi sorun olduundada yanmıyo ışık
-
ewt onun çözümü lambayı sökmek bu arada beyne sürekli arıza gidiyo buda daha sonra beyinle ilgili problemleri dawet eder
-
sensörü çok iyi bir şekilde kat'ın yerine takıcaın boruya monte etmen gerekli,yani böyle bşi yapılıo ve sorunda cıkarmıo...
-
beyni resetliceksn sonna,10 dakka da rolantide çalıştır...
-
Alla alla ben bu tip problemlerin çift sensörlü makinalarda yaşandığını biliyorum peki tek sensörde neden problem çıkarmıyo??
-
bunun nedenini bilmiyorum ama çözüm leventin dediği gibi çözülüyo ama bazen bi süre sonra tekrar problem çıkarabiliyo
-
Arkadaşlarımısın çoğu lambda sensörünü koydukları boru içine yerleştirtiyorlar..beyin yanıltmacası yapılıyor....we buda demek ki görki benzin sarfiyatın artacak.. :D :D
yada kelalperin dediği gibi omajını ölçelim..araya direnç koyarak sistemde war gözüktürelim...
-
bütün civiclerde mi oluyor bu kat iptalinde ışık yanması?
-
egzoscu iskenderle konusmstum , header ve boru sistemiyle bile bu arabada güç artışı pek değiştrmez demişti.. vtec 2 için soyluorm
-
benim 2003 sedan civic e kat iptali yaptım, düz boruya deilk açıp sensörü yeniden taktım fakat buna rağmen ışık yandı, daha sonra resetleyip ışığı söndürttüm fakat 2 gün sonra yeniden yandı, o gün bu gündür ışık yanık halde kullanıyorum ve hiç bir sorun çıkmadı, benzinde bile bir artış olmadı, hatta gayette araba rahatladı çok da memnunum, ayda 1 sadece servis e gidip bi problem var mı diye kontrol ettiriyorum bilgisayarda ve hiç bir sorun çıkmadı...
-
1991 D16A6 Civic in katalizörünü iptal ettiricem ama bu kasalardada sorunsuz dewam edermi yoksa beyin karışıp yakıt artarmı? Beyne yollanan hata sinyali gercekten beyinde ilerde problem yaratırmı yoksa bişi olmazmı? Egerproblem yoksa iptal ettireyim katalizörü. ?
Yada Hi Flow sensörlü performans tipi katalizörlerden alıcam ebayden. o alacağımhi flow un üzerinde takılı olan sensör beyinle sorunsuz çalışırmı? uyumsuzluk yaşanmazmı? 88-91 CRX ve civic ler için diyor. bunun gibi bişey sensörlü.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-89-90-91-CIVIC-CRX-CATALYTIC-CONVERTER-HI-FLOW_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33629QQhashZitem290066124788QQihZ019QQitemZ290066124788QQrdZ1 bunu alsam elimde kalırmı? randıman alırmıyım ki? ???
-
tek sensorlulerın genelınde sensor. manıfoldda. cıftlerde ıse bırıde cat ın orada. duz boru uzerıne sensoru uygun acı ıle monte edersenız. yanma ıhtımalıde o kadar azalır. ısık komple ıptal olursa, baska bır arıza ıcın yanabılecek ısıgı goremezsınız.
-
Alla alla ben bu tip problemlerin çift sensörlü makinalarda yaşandığını biliyorum peki tek sensörde neden problem çıkarmıyo??
katta sensör yokki tek sensörlüde.
zaten katta sensör olmaadıgı için iptal edilincede beyne bi deger gitmio :)