TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Diğer Honda Modelleri => Konuyu başlatan: Jeosel - Şubat 04, 2008, 02:27:52 ÖS
-
Arkadaşlar babamda 2000 model tek kapı otomatik vitesli HR-V var . Özellikle yokuş yukarı D ile kalkıldığında titreme-vuruntu şeklinde bir ses çıkarıyor . Bu konuda düşüncelerinizi istiyorum ...
-
jant değiştirildimi araçta? serviste benzer sorunlu bir araç vardı izmitte otomatik şanzıman ın jantları kaldırmadı ve arızalandığı nı söylemişlerdi
-
Jant la alakası yoq. Aynı ss cr-v dede çıkıodu. Araba durduğu zaman (el frenini çekmeden önce) direk P ye getirdğin zmn bütün yük şanzımana binio ve zararlı motor için.Araba durduğu zman ilk baş el frenini çekip sonra P alın ok?
-
Jant değişimi olmadı . Sorun P'ye alırken değil ama . Bir yokuşta kalkış yapacağınızı düşünün kalkıyorsunuz hemen akabinde tireme gibi bir vuruntu oluyor 1-2 saniye sonra sorun yok ... Vuruntu falan kalmıyor . Düz yolda kalkış yaparken zaten yapmıyor ...
-
Dediğim gibi yokuşta arabayı durduğunuz zman ilk önce el frenini çekip sonra P ye alın sorun kalmıcaktır.Bişiy sorcam sizde kayma olurmu mesela yokuşta arabayı bıraktınız el frenini çektiniz p ye aldınız ayağınızı pedalden çektikten sonra kayma oluryormu???
-
Yokuşta kalkış yaparken neden el frenini çekip "P" ye alıyorumki aracı anlamadım . Ben park etmek değil kalkış yapmaktan bahsediyorum .
-
yok arkadaş şunu anlatmak istemiş. P konumu aracın şanzımanının kendisini kilitlediği durumdur. eğer durduğunuz zaman önce P konumuna alıp sonra el frenini çekerseniz aracın tüm yükü el frenine değil şanzımana biner. bu da sizin şu anda karşılaştığınız gibi bir sorun yaratabilir. sizde olan olmuş gibi duruyor servise danışmanızı öneririm. bir de benzin oktanından problem olabilirmi? yani 97 iseyen bir araca 95 koyuyorsanız o da motorun ilk kalkışta güçsüz kalıp çekmeme gibi bir durum yaratabilir
-
yok arkadaş şunu anlatmak istemiş. P konumu aracın şanzımanının kendisini kilitlediği durumdur. eğer durduğunuz zaman önce P konumuna alıp sonra el frenini çekerseniz aracın tüm yükü el frenine değil şanzımana biner. bu da sizin şu anda karşılaştığınız gibi bir sorun yaratabilir. sizde olan olmuş gibi duruyor servise danışmanızı öneririm. bir de benzin oktanından problem olabilirmi? yani 97 iseyen bir araca 95 koyuyorsanız o da motorun ilk kalkışta güçsüz kalıp çekmeme gibi bir durum yaratabilir
Hay gözünü seveyim kardeş tam bnm demek istediğimi anlatmışsın
-
bunların hepsi kitapçığında yazıyor zaten adamlar boşu boşuna 400 sayfa kitapçık vermiyorlar kastım okudum hepsini :) sadece servise güvenmek bazen yanıltabiliyor kaynağından öğrenmek lazım hatta bende ingilizce olarak var çeviri yanlışkarından kurtulmak için