TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Type R - Civic / Integra (DC,EP,FK) => Konuyu başlatan: Seko - Ocak 27, 2008, 10:25:34 ÖS
-
Year of production 1997-2000
Layout, Gearbox Front-engined, Fwd, 5M
Engine Inline-4, dohc, 4v/cyl, VTEC.
Capacity 1595 cc
Power 185 hp / 8200 rpm
Torque 118 lbft / 7500 rpm
Weight 1040 kg :vaww
Top speed 140 mph (est)
0-60 mph 6.7 sec (est) :vaww
96-97-98-99 VTI ın uzerine ortalama ne kadar para harcamak gerekir sizce ?
-
Şase farklı bi kere , motoru şanzımanıyla beraber taş çatlasa 10liraya alabilirsin ...
-
bizim b16a2 leri modlasan hem daha iyi olur hem daha ucuza gelir ;)
-
Nasıl yani aynı motor ve şase degilmi bu araç simdi ?
vti larda bu seviyelere gelebiliyormu atmosferik olarak ?
-
çok daha fazlası olur :) neden olmasın piston egzantirik kısa volan kasnak .... bunlar 195 falan oluyor..
kısa ayrıca CTR degilde ITR kısası takınca süper olur..4.785
-
peki b16a2 kaç model oluyor?bende 97 vtec var. yanlış hatırlamıosam b16 ydı galiba . yanlış bilmiosam tabi!
-
Vay anasını be neredeyse 200 beygirleri zotlaycak alet zaten hafif bir kasa typer ile yurumesi içten bile degil yani !
-
tr ye getirmemeleri honda için çok büyük bir kayıp diye düşünüyorum bu kasa üzerinede type-r geleceğini sanmıyorum ne ep3 ne fn2 nede daha sonraki modeller
-
bu EK efsanedir..şase sertleştirilmiş diye biliyorum, VTI larla aynı şase değil diye biliyorum
-
OK vti yı yaparsın 185 beygir ve 9000 d/d oldu bitti dıstan aynısı gibi olur yaw :)
Vay anasını eski yenisi sok kasası hepside insanı yolda cıkarıyor :)
-
EK kasaya bence en güzel motor B18C5, LSD ve 4.785 içinde :)