TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: alı* - Eylül 23, 2007, 05:50:16 ÖS
-
http://www.youtube.com/watch?v=bgtMaX1ec6I
0 dan kalkıslarda subarunun alması kadar dogal birsey yok tamam ama roll larda subarunun boylesine ayırmasını beklemezdim.. heleki uzun 0-200 denemesinde sonradan civic kapatır diyordum ama olmadı .. boyle sonuclar olunca videoyu paylasmak istedim..
-
25 hp güç farkı 4 tekerlek çekiş artı 2000cc tork farkı daha ne olsun sonuç çok normal değil mi
-
4 ceker oldugu icin kalkısta nekadar avantajsa, uzunda da okadar dejavantajdır bence .. sonucta motor gucu dagıtıcak .. o sabepten civic in uzunda kapatıcagını dusunmustum ben en azından 0-200de falan oyle devasa bir fark yiyecegini dusunmemistim..veya 40-160 rollunda oylesine bir acma beklemiyordum..civic sonradan toparlar kapatır ufaktan diye dusunmustum ..
-
Ara hızlanmalarda da Subaru'nun ciddi bir tork avantajı var ki zaten görüntülerde de belli oluyor :kiskis
-
oyle hemen turbodan dolayı dagıtmaz kı gucunu sonuc normal bence
-
bencede normal bi sonuç ama ben ne biliym insan civic geride kalsın istemio >ag
-
bence de normal. yani arada hacim farkı var tork farı var artı beygir farkı var. ikisi aynı sınıfta da değil sanırım
-
yalnız ben kamerayı ceken arabanın markasını meraq ettim :)
-
cok fark olmus honda 1,4 hybrid olmasın
-
belki de honda otomatik ya da kullanan yürütemiyor aracı orası bilinmez. kameranın içinde olduğu araç bnm de dikkatimi çekti. eski kasa accord olabilir, iç dizayn olarak hondaya benziyo çünkü
-
kesinlikle subaruyu öne çıkaran bi video.arabadan biraz olsun anlayan burdaki hileyi anlar bakın civic in jantlarına dönme hızı ve yörüngesi aynı halbuki eğer süratlenseydi sürekli,lastik o anda terse doğru dönüyo gibi görünürdü ama civic in lastiklerine bakın hep aynı süratte dönüo !!! üstelik başka bi eşitsizlik söz konusu impo düz civic ise otomatik vites.impo her fitez değişiminde sokak tabiriyle tampon çalıyo asfalta ama civice bakın hiç sarsılma yok buda otomatik vites olduğunun kesin bir kanıtı. 2 aracında 0-100 km hızlanmaları aynı nasıl öle 5-6 boy atıo kalkar kalkmaz ? yemezler abisi bu ketenpereleri saygılar >%6rol
-
ewet yaa harbiden iii tespitler. özelllikle vites değişimi sırasındaki sarsıntılar baya belli edio otomatik we düz vitesi >=ok >=ok >=ok
-
2.0 R güzel araba geçmesi normal biri 1.8 140 hp öbürü 2.0 160 olması lazım
-
olsun 0-100 leri aynı nasıl geçer diğeri otomatik vites. aksi halde burun gösterir okadar hele rollde baksana 1000 boy verio nasıl iş bu sence ?
-
nekadar fark olur 1.8 le arasında bilemiyorum ama 1.8 inde kasa falan hafif deil bence fark normal
-
yok be usta dedimya civic otomatik vites olmasa sonuç böle olmaz
-
oyle hemen turbodan dolayı dagıtmaz kı gucunu sonuc normal bence
kardes ne turbosu anlayamadım .. 2.0 R larda turbo yok ki ..
-
karıştırmış olabilir arkadaş turbo hadisesini.
-
boxster motor başarılı .. arkadaşımızda mevcut gidiyor. ..
-
Zaten adamlar denk araçları karşılaştırmak amacıyla yapmamışlar denemeyi , civic sahibi kapışmak istemiş geçilmiş.
Ayrıca 2.0R oyle yalan bir makine değil , 1.8 hatchback ve 2.0R 'ı kullandım , ikiside güzel gidiyor , ama üstlerde subaru bariz çok rahat , ozellikle 100-200 arası kısa epey...
İstanbul'da varsa denemek isteyen 1.8 sahibi deneyebiliriz müsait bir zamanda...
-
subaruya yalan diil burdaki civic otomatik vites.hepsi bu >=ok
-
boxster motor başarılı .. arkadaşımızda mevcut gidiyor. ..
boxer motor herhangi bir sıralı motordan atmosferik sartlarda daha basarılı degildir , sadece 2 artısı vardı , agırlık merkezi asagıda birde cok guzel devirlenir , 2 lt VW fsi veya toyota avensis yada honda accord motoru kagıt ustunde daha zayıf gozuksede tuketim - performans ve omur olarak benim gozumde daha basarılıdır + birde boxer da bir triger degisimi ne kadar tutuyor bilen varmı :ağlaa
-
civic'in otomatık olması biraz zaman kaybettirmiş olabilir belki düz vites olsaydı sonuç biraz daha farklı olurdu >=ok ama sonuçta karşılaştırılan araba SuBaRu bence geçmesi gayet normal,civic düz vites olsaydı belki öyle aman aman fark olmazdı ama genede SuBaRu geçerdi.. :artis
-
subaru araba mı yaa en güzeli civic..
-
4 ceker oldugu icin kalkısta nekadar avantajsa, uzunda da okadar dejavantajdır bence .. sonucta motor gucu dagıtıcak .. o sabepten civic in uzunda kapatıcagını dusunmustum ben en azından 0-200de falan oyle devasa bir fark yiyecegini dusunmemistim..veya 40-160 rollunda oylesine bir acma beklemiyordum..civic sonradan toparlar kapatır ufaktan diye dusunmustum ..
ewet kusura bakmayın arkadaslar karıstırmısım ben alinin motor gucu dagıtıcak yazısındakı motoru turbo anlamısım ben pardon
-
subaru araba mı yaa en güzeli civic..
Çok mantıklı bir açıklama olmuş :)
-
ben beğeniyorum jantsız kanatsz 2.0R araba değil ama yapılınca hoş keremi andık bu saatte:)
-
subaru araba mı yaa en güzeli civic..
Çok mantıklı bir açıklama olmuş :)
objektif bir bakış açısı :)
-
subarunun tek avantajı 4x4 oluşu
-
ben zaten videoyu izlemeden subaru'nun alacağını tahmin etmiştim neden derseniz honda bir şehir arabası yani subaru denilince akla ilk gelen katılım arabaları oluo derim yani çünkü honda dediğim gibi şehir araca olduğu içim frenleri (duyduğuma göre) aşırı hızlarda sensör gibi 1 şey varmış o frenleri uyarıo ve frenler devreye girio ama subaru 1 katılım arabası olduğu için onun frenleri öle değil yani bunuda ben aklımdan uydurmadım bir tanıdığımız söledi benden bilmeyin yani lafın kısası fren dağıtımı gibi 1 şey varmış.... herhalde duyduğuma göre yani >=ok
-
ayrıca infaztim'in dediği gibi honda civic otomatik vites yani
-
ben zaten videoyu izlemeden subaru'nun alacağını tahmin etmiştim neden derseniz honda bir şehir arabası yani subaru denilince akla ilk gelen katılım arabaları oluo derim yani çünkü honda dediğim gibi şehir araca olduğu içim frenleri (duyduğuma göre) aşırı hızlarda sensör gibi 1 şey varmış o frenleri uyarıo ve frenler devreye girio ama subaru 1 katılım arabası olduğu için onun frenleri öle değil yani bunuda ben aklımdan uydurmadım bir tanıdığımız söledi benden bilmeyin yani lafın kısası fren dağıtımı gibi 1 şey varmış.... herhalde duyduğuma göre yani >=ok
böyle birşeyi şimdiye kadar hiç duymadım. videolar bölümünde de civic in "aşırı hız" olarak tabir ettiğin bir hıza (239 km) çıkmasının videosu var. fren dağıtımı var zaten abs ile birlkte ebd, o da mesela virajlarda fren yaptın. üzerine daha az binen tekerle üzerine daha fazla yük binen teker arasında dağılım yapıyor. ama senin anlattığın gibi bir şeyi hiç duymadım
-
zaten sevgili mutunch kardeşim sonunda yazmışımdır ben kendi aklımdan yazmadımki sadece bu onun fikri idi...
-
1.8 de sıradan bi 1.8 değil 1.5 gibi yakıp 2.0 gibi giden bi 1.8.Civic otomatiktir ki bariz fark olmuş dediğiniz gibi
-
Subarunun geçmesi normalde, öyle fazla ayıracağını sanmam..
Valla 1.8 otomatik öyle 0-100 de çok hızlı değil. Ama ara hızlanmaları gayet iyi. Hele hele 2nin ortalarında falan denk gelirse baya iyi süratleniyor. 1.6 gibide az yaktığını da hiç söyleyemem, hybridler aklımı çelmeye başladı sende 40000 km yapan biri olarak:)