TeamHondaTurkey.Com

HONDA MODELLERİ => New Civic 07 (FK) => Konuyu başlatan: mhmtdnr üzerinde Mart 15, 2013, 12:26:10 ÖS



Konu Başlığı: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: mhmtdnr üzerinde Mart 15, 2013, 12:26:10 ÖS
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-emsalsiz-temizlikte-116868026/detay


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: absolut01 üzerinde Mart 15, 2013, 12:45:39 ÖS
güzel olmuş bence


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: Tekos üzerinde Mart 15, 2013, 12:55:14 ÖS
Bu bir şey değil , hatta normal bile , daha kötüleri var.


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: oktayoo üzerinde Mart 15, 2013, 01:13:46 ÖS
evet çokta kötü olmamış,neler neler var :)


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: M-A-S üzerinde Mart 15, 2013, 02:34:49 ÖS
Bana göre sadece paçalıklar kötü durmuş.Onun dışında her şeyi zevk meselesi.


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: mhmtdnr üzerinde Mart 15, 2013, 02:48:45 ÖS
Aracın yandan çekilmiş fotosuna bakarmısınız? sanki eski kasa doğan gibi, hani öne tampon yapıyosan böyle kalıpta, çamurlukları doldurt, marşpieli ona göre yap! modifiye ediyorum diye aracı paçavraya çevirmiş...


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: alperd üzerinde Mart 15, 2013, 03:02:06 ÖS
Aslında araç dönülemez şekilde kötü değil sadece ön tampon ekini hallettin mi tamamdır. Plaka özelmiş GS :)

Bir de "airmatik körük" nedir arkadaşlar? Kamyonlar gibi tıslaya tıslaya yükselip alçalıyor mu?


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: mhmtdnr üzerinde Mart 15, 2013, 03:07:25 ÖS
Aslında araç dönülemez şekilde kötü değil sadece ön tampon ekini hallettin mi tamamdır. Plaka özelmiş GS :)

Bir de "airmatik körük" nedir arkadaşlar? Kamyonlar gibi tıslaya tıslaya yükselip alçalıyor mu?
aslında öyle umarım yanlışından çabuk döner yoksa benim aşık olduğum Vtec II aklımda bu şekilde kalacak :)


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: ekuzdere üzerinde Mart 15, 2013, 03:28:41 ÖS
Çok daha beterleri varken :D


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: Tekos üzerinde Mart 15, 2013, 03:57:56 ÖS
Aynen çok çok beterlerini görünce bu bana normal geliyor :D Ama şöyle düzgün şekilde sade bir mod yapsa daha güzel olurdu. Zaten araçta kaplama var sanırım ve kasası da diri gözükmedi bana :D


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: By_emre üzerinde Mart 15, 2013, 05:03:12 ÖS
çokda güzel duruyor pek bişeyde yapmamış


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: SERKANDİNSEL üzerinde Mart 15, 2013, 05:09:31 ÖS
Güzel tarz zevk meselesi tabi ama ben sadece film ve spoiler den yanayım  >=ok


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: gecetilkisi üzerinde Mart 15, 2013, 05:20:31 ÖS
bizim buralarda gördüm bu aracı bi kaç kere ama arkadasın dediği gibi daha neleri var. Bunun birde FD 6 olyanı var bi kanatları eksik


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: alperd üzerinde Mart 15, 2013, 05:53:55 ÖS
Ben "airmatik körük"te kaldım???


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: mhmtdnr üzerinde Mart 15, 2013, 06:35:43 ÖS
Ben "airmatik körük"te kaldım???
+1


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: fth34 üzerinde Mart 15, 2013, 07:15:44 ÖS
araç oldukca dolu ve mükemel şekilde modifiye edilmiştir,yorum yazan arkadaşlar sizlere sesleniyorum mükemel şekilde modifiye edilmiş bir araca neler yazıyorsunuz,oldumu şimdi :) :)


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: Tekos üzerinde Mart 15, 2013, 07:18:33 ÖS
"kanatları eksik" görünce sesli güldüm :D

bizim buralarda gördüm bu aracı bi kaç kere ama arkadasın dediği gibi daha neleri var. Bunun birde FD 6 olyanı var bi kanatları eksik


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: Baris Hotaman üzerinde Mart 15, 2013, 08:07:04 ÖS
Ön Tampon çok kötü durmuş lastiklerde emanet gibi duruyor bi tuhaf geldi


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: bbhnda üzerinde Mart 15, 2013, 11:28:10 ÖS
çok para o araca çookk.


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: Eren53 üzerinde Mart 17, 2013, 05:54:10 ÖÖ
air matik derken air ride yi kast etmiş sanırsam

havalı süspansiyon içerden alçaklık yükseklik ayarlama


Konu Başlığı: Ynt: Parayla araç nasıl rezil edilir???
Gönderen: kacaman üzerinde Mart 17, 2013, 08:36:56 ÖÖ
koltuğa çekilmiş turanj kılıf acayip kötü olmuş, araç komple boyalı sanırım.