Chrysler firması 2003 yılında 300M HEMI modelinde bu teknolojiyi tanıtmıştır. Bu modelde HEMI motor 5200 d/d'de 345 HP güç, 4000 d/d'de 525 Nm tork üretiyor. Silindir başına çift bujili V8 motorun en önemli özelliği daha az güç gerektiğinde yakıt ekonomisi sağlayan 4 silindirli çalışabilme düzeneği MDS'e (Multi Displacement System) sahip olması. Kalkışlarda ve motora ağır yük bindiren performanslı kullanımlarda 8 silindiri birden çalışan motor, sakin sürüşlerde ve şehir trafiğinde bir silindir sırasını devre dışı bırakarak 4 silindirli hale geliyor. 8 silindir düzeninden 4 silindir düzenine sadece 40 milisaniyede sessizce geçen motorun dayanıklılığı toplam 9.7 milyon km test edilmiş.
Honda' da ne kadar sürede devereye giriyor acaba.