Hayir, diger dizellere gore degil fakat tabiki benzinli araçlara gore her zaman daha fazladir. Benim bahsettigim sorunlar Honda'da kronik olmayan sorunlar. Nitekim VW lerin 130'luk TDI'leri, PSA grubunun 2.0 HDI'leri (ilk modellerinden bahsediyorum), BMW'nin commun rail dizellerinde sik sik kronik sorunlarla karsilasildi, hatta Toyota bile dizel modellerinde buyul sorunlarla karsilasti. Honda ise bu konuda ve bu sinifta Avrupa'da zamaninin en saglam ve en sessiz dizel motoruna sahipti. Parça sikintisi konusunda diyebilecegim bir sey yok, Turkiye'de yasamaiyorum ama Honda'nin Turkiye agi çok gelismis (birçok Avrupa ulkesine gore) bu yuzden parça sikintisi olacagini sanmam. Honda dizel olarak sadece 2.2 CDTI modelini barindirmakta. Bu model 2009 yilina kadar 140, 2009 yilindan beri de 150 beygirdir. 175'lik dizel motor yoktur. Fakat dizelde guç yukseldikçe performans da yukseliyor diye bir durum yok. Yani eger 175'lik bir motor olsaydi bile belki aradaki farki anlayamayacaktiniz. Arti eger amaç ekonomiyse bence 2.2 CDTI çok mantikli bir seçim.