Gönderen Konu: 6th generation prelude concept çalışmaları  (Okunma sayısı 2931 defa)




Lude

  • İleti: 885
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #1 : Aralık 18, 2005, 02:14:37 ÖÖ »
özür dilerim resimleri ayarlayamadım :(

goran

  • Ziyaretçi
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #2 : Aralık 18, 2005, 11:48:31 ÖÖ »
bunların consept olduundan emin misinz
çünkü bu tasarımlar daha cok 4th ve 5th gen lerin makyajlanmış brz da geliştirilmişi gibi duruo
hatlar temel olarak aynı da bi modernlik göremediimden uzayi çizgiler göremediimden böle belirtmek istedim

Daniel Gabriel

  • Ziyaretçi
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #3 : Aralık 18, 2005, 12:27:59 ÖS »
bunlar 4. we 5. genlerin çizimleri  :-D

goran

  • Ziyaretçi
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #4 : Aralık 18, 2005, 12:46:29 ÖS »
dimi abicim  :D saolasın

Lude

  • İleti: 885
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #5 : Aralık 20, 2005, 12:13:25 ÖS »
OK THERE WONT BE NO MORE PRELUDE BUT JUST IMAGINE IT WILL COME TRUE AGAIN :D




goran

  • Ziyaretçi
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #6 : Aralık 21, 2005, 06:13:27 ÖS »
gelse
olsa
gazlasa
ahh ben ağlamasa :D

Lude

  • İleti: 885
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #7 : Aralık 28, 2005, 12:29:04 ÖÖ »
abi yeni prelude yapmaları lazım bu japonların çokkk dahha güçççlüüüü ve çok kısa mesafede durabilenn :evil:

PreludeSSe

  • Ziyaretçi
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #8 : Aralık 28, 2005, 01:49:41 ÖÖ »
Yeni Prelude Gelirse bizim halimiz noolucak :(
Adamlar bu sefer affetmez yaptımı tam yaparlar...
Hadi şimdi en azından yok onun önü bunun arkası sağı solu diyip ikisinide birbirinden üstün yapamıyoruz ama ozaman öyle bi şansımızda kalmaz o arabayı alıcak paramızda olmaz...  :(

PreludeBB2

  • İleti: 526
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #9 : Aralık 28, 2005, 05:57:19 ÖS »
Valla zaten eğer Honda Preludeyi tekrar üretim bandına alırsa bence de şöyle 2.4 - 2.6 lık bi VTEC makineyle sunacak. Şöyle bi 250 - 260 HP de bi şey yapacak. Ondan sonrada müthiş bi fiyatı olacağı için Selçuğun dediği gibi biz de uzaktan seyredeceğiz gibi dostlar. :-D  Aman onlar yapsında biz seyrederiz... :-)

Lude

  • İleti: 885
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #10 : Aralık 29, 2005, 02:56:08 ÖÖ »
abi japonlar yapa dursun biz azıcık dinleneliiim :-D

Daniel Gabriel

  • Ziyaretçi
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #11 : Ocak 02, 2006, 11:41:01 ÖS »
Walla bence Prelude tarih oldu beyler..Civic type r, integra, rsx gibi modeller warken we hatta NSX'den de daha güçlü olamayacağı düşünülürse yeni Prelude pazarlama stratejisi açısından bence 1 az zor üretilir...

Lude

  • İleti: 885
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #12 : Ocak 08, 2006, 12:22:28 ÖS »
s2000 ' e kaptırdık :cry:

PreludeBB2

  • İleti: 526
6th generation prelude concept çalışmaları
« Yanıtla #13 : Ocak 08, 2006, 08:24:08 ÖS »
Valla Tolga haklı olabilirsin. Bakalım Honda Preludeyi yeniden üretim bandına alacak mı. Fakat seninde dediğin gibi spor konsept te Hondanın baya bi aracı var.