Gönderen Konu: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı  (Okunma sayısı 9491 defa)

Teymurhan

  • İleti: 27
2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« : Ocak 11, 2010, 10:33:42 ÖÖ »
 Merhaba arkadaşlar 2.2 2006 icdti accord sahibiyim aracım son zamanlarda 185de sanki blokere girer gibi duruyor. Fabrika verisi 210, Otoyolda ikidir ters tepki veriyor sizce sorun nedir?



bashcantlee

  • İleti: 1234
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #1 : Ocak 11, 2010, 10:45:32 ÖÖ »
kendinizi tanıtırsanız size daha iyi yardımcı olmaya çalışırız..

KENDİNİZİ TANITMAK İÇİN TIKLAYINIZ
TeamHondaTurkey Yönetimi


Yeni Üye Tanıtım Bilgi Formu;

1.- Adınız, soyadınız:
2.- Yaşınız:
3.- Aracınız (Markası, modeli):
4.- Hobileriniz:
5.- Mesleğiniz:
6.- Siteyi nereden duydunuz:
7.- Kan Grubunuz:
8.- Burcunuz:
9.- Taraftarı olduğunuz takım:
10.-Yaşadıgı  şehir:



Tüm bilgileri eksiksiz doldurmanız sizi daha iyi
tanımamız açısından bizlere yardımcı olacaktır.

TegB20VTec

  • İleti: 98
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #2 : Ocak 11, 2010, 10:49:24 ÖÖ »
Kendinizi tanıttıktan sonra aracınızın kilometresini yazarmısınız.Ona göre birşeyler önerebilirim

Teymurhan

  • İleti: 27
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #3 : Ocak 12, 2010, 08:11:50 ÖÖ »

1.- Adınız, soyadınız: Timur
2.- Yaşınız:29
3.- Aracınız (Markası, modeli):Honda accord 2.2 Dizel İ-CTDİ 2006
4.- Hobileriniz:Otomobil
5.- Mesleğiniz:Tercüman
6.- Siteyi nereden duydunuz:Arama motoru
7.- Kan Grubunuz:ARH+
8.- Burcunuz:Aslan
9.- Taraftarı olduğunuz takım:Galatasaray
10.-Yaşadıgı  şehir: İstanbul


 bilgilerim yukarıdaki gibi, yardımlarınızı bekliyorum

« Son Düzenleme: Ocak 12, 2010, 08:12:39 ÖÖ Gönderen: Teymurhan »

Teymurhan

  • İleti: 27
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #4 : Ocak 12, 2010, 08:14:16 ÖÖ »
Kendinizi tanıttıktan sonra aracınızın kilometresini yazarmısınız.Ona göre birşeyler önerebilirim


 aracım 114 binde , baskı balata değişti.

TegB20VTec

  • İleti: 98
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #5 : Ocak 12, 2010, 10:55:47 ÖÖ »
İlk önce yaptırman gereken 100.000 km yi aştığı için emme manifoldunu temizletmen, ben servisimde bu km yi aşmış her dizel aracın manifoldunu temizliyorum. İmkanın varsa başında bekle içinden çıkan katranı gözlerinle gör. Sonra dene bak nasıl gidicek eğer sorun devam ederse Turbo nu kontrol ettir.Ama Turbo da sorun olduğunda genelde sesinden anlarsın. %90 ihtimalle temizlikle sorununu çözersin.

Teymurhan

  • İleti: 27
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #6 : Ocak 12, 2010, 02:57:52 ÖS »
üstadım servisiniz nasıl bir yer? özel servismisiniz? Turbo sorunu olsa ışık ile uyarıda verir sanırım. Herhangi bir turbo sorunu yok gibi.Buarada Turboların ömürleri ne kadardır?

tricky

  • İleti: 449
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #7 : Ocak 12, 2010, 03:06:47 ÖS »
Aracın 185 e kadarkı ıvmelenmesınde sorun yoksa turbonun arızalı olması zor bı secenek. Sonucta turbo son hızlarda dewreye gıren bırsey degıl.

Teymurhan

  • İleti: 27
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #8 : Ocak 13, 2010, 07:51:14 ÖÖ »
ama 185e kadar da eskisi kadar seri çıkmıyor sanki, gerçi eminde değilim buna... psikolojik de olabilir.

TegB20VTec

  • İleti: 98
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #9 : Ocak 13, 2010, 09:15:59 ÖÖ »
Ben bursadayım, hem özel servis hemde bir markanın yetkili servisiyim. Manifoldunu açtırıp temizletirsen sorunun kalmaz.

TegB20VTec

  • İleti: 98
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #10 : Ocak 13, 2010, 09:17:44 ÖÖ »
Dizel araçlarda genelde turbo 150-175 000 arasında işlevini yitiriyor, ama tamamen kullanım şartlarına bağlı. Saygılar.

statik

  • İleti: 1121
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #11 : Ocak 13, 2010, 09:20:40 ÖÖ »
Bu manifold temizletme işi benzinli araçlarımızdada aynı km lerde mi yapılmalıdır? Konuyu bölüyorum özür dilerim ama merak ettim

TegB20VTec

  • İleti: 98
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #12 : Ocak 13, 2010, 12:56:49 ÖS »
100.000 den sonra çekiş düşüklüğü, hissediyorsanız hem gaz kelebeği hemde manifoldun temizlenmesi, faydalı oluyor. Özellikle yolda giderken durduğunuzda rölantide aşırı oynama veya stop etme yaşanıyorsa, manifold ve gaz kelebeğinin kirli olması bunun sebeplerinden biridir.

Teymurhan

  • İleti: 27
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #13 : Ocak 13, 2010, 09:37:28 ÖS »
 Bugun Gümülcineli bir honda ustasına dediğinizden bahsettim daha doğrusu tevafuk o benden önce bahsetti manifold temizliği daha doğrusu egzostun komple temizliğinden bahsetti.

emre16

  • İleti: 1996
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #14 : Ocak 13, 2010, 10:14:19 ÖS »
bencede mantıklı manifold temizliği çünkü dizel motorlar da ki hava oranı daha yüksek tam sıkıştırma anında yakıt püskürtüldüğü için hava-yakıt oranları düzenli olmayabilir....yani manifoltta sorun varsa içerde fakir karışım olabilir...

TegB20VTec

  • İleti: 98
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #15 : Ocak 14, 2010, 11:57:17 ÖÖ »
Egr nin içeri kurum doldurmasından bu sorun kaynaklanıyor. EGR li tüm dizel araçlarda bu sorunla 100.000 km civarı karşılaşılır.

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #16 : Ocak 15, 2010, 05:22:12 ÖS »
Egr nin içeri kurum doldurmasından bu sorun kaynaklanıyor. EGR li tüm dizel araçlarda bu sorunla 100.000 km civarı karşılaşılır.
arkadaşım babamda transporter var ne zamandır kullanmıyordum o arabayı.Araba 130bin km ye gelmiş fakat şehir içinde bi sıkıntısı yok ama geçen bi uzun yol yaptım en son 90bin civarındayken uzun yol yapmıştım net 210 hız yapmıştı geçen bi bastım 165 de tıkandı kaldı çok canımı sıktı bu temizlik bizim araçtada işe yararmı acaba?

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #17 : Ocak 15, 2010, 05:23:13 ÖS »
birde ben antalyadayım özel servis akraba var acaba onlar yaparmı temizlik işini veya dışarda yaptırmak gerekirse ne kadara yapılıyor bu işlem?

TegB20VTec

  • İleti: 98
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #18 : Ocak 16, 2010, 09:35:24 ÖÖ »
Transporter dada EGR olduğu için bu işlemi yaptırman gerekir. işçilik fiyatı değilde işlem olarak söyleyeyim yarım günü geçiyor ona göre düşünün aracın manifoldunun sökülme zorluğuna göre 200 ile 400 arasında tutar ama bu parayı vermeye değer.

Teymurhan

  • İleti: 27
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #19 : Ocak 16, 2010, 04:29:39 ÖS »
ilginçtir araba ikaz yaktı ve 20 km hızı geçmez oldu bende arabayı çekici ile servise götürdüm, Sorunun daha büyük birşey olduğunu düşünüyordum. Demesinmi servis bana manifold tıkanmış ondanmış. Temizledik birde hava filtresini değiştik dedi.Arabanın yolda kaldığı günün sabahı bizim gümülcineli ustayı aradım,abi aman gelme full doluyum çok yoğunum haftabaşı gel dedi, ama araç haftasonunu çıkaramadı. Şimdi bizim ustanın yapacağını yetkili servis yaptı ve tabiki yetkili servis ücreti ile. ah gümülcineli usta yaktın beni.

Teymurhan

  • İleti: 27
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #20 : Ağustos 13, 2010, 01:00:03 ÖS »
117.000de Turbo revizesi  ve manifolddaki çatlağın kaynatılması sonucu dyno verisi 158 beygirlik bir canavra dönüştü, ruhsatta 105 KW yani 140 HP yazmasına rağmen. Dynoda 157 158 gibi sonuçlar verdi bir kaç kez soktum.

 Hayatımın en zevkli arabasına binmenin hevesiyle ve o sıralar iş durumununda müsait olması nedeniyle 2 ayda 15 kilometre yol yaptım sanırım.

sonuç olarak canavarım şu an 132.000de çekişden düştü dino verisi 136 beygire geriledi ve top speed 230dan 210na düştü artı yakıtıda bol yakmaya başladı. var yine bir derdi ama nedir acaba... ????
« Son Düzenleme: Ağustos 13, 2010, 01:02:22 ÖS Gönderen: Teymurhan »

emre16

  • İleti: 1996
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #21 : Ağustos 20, 2010, 07:02:28 ÖS »
bu accord dizeller biraz sorunlu sanırsam ama kimden duyduysam çok memnun ve süper bi araba olduğu söyleniyor....

mehmets227

  • İleti: 28
Ynt: 2006 Accord 2.2 Dizel Top Speed Sorunsalı
« Yanıtla #22 : Nisan 03, 2017, 12:07:41 ÖS »
Sorunlu bir araç değil aslında.Hatta orjinal turbo ve enjektörlerine dokunulmamış 300bin km de olanları biliyorum.Egsoz manifoldu bir çeşit çelikten yapılmış ve sıradan kaynakla onarılmıyor.Ya döküm manifold takılacak ya da manifold ısıtıldıktan sonra sıcakken mig kaynağı yapılacak.Aynı sorunu ben de yaşadım.Sorun çözüldükten sonra araç kendine geldi.