Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: 1 ... 12 13 [14] Yazdır
Gönderen Konu: CIVIC TYPE-S SOHBET ALANI  (Okunma Sayısı 106346 defa)
bilalsahin
Bilal Şahin



Yaş: 33
Yer: İstanbul / Ümraniye
Otomobil: 98 CR-V 2.0 RD1 & 2006 Civic 1.8 Sport FK2
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #260 : Ocak 12, 2016, 04:01:38 ÖS »


Type-S'in hayırlı olsun, güle güle kullan!
İstanbul'da neredesin?
H&R 4cm çok uygun oluyor.
Logged

yklklc

Avatar Yok

Yaş: 33
Yer: İstanbul
Otomobil: 2009 Type-S
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #261 : Ocak 13, 2016, 09:58:09 ÖÖ »

Type-S'in hayırlı olsun, güle güle kullan!
İstanbul'da neredesin?
H&R 4cm çok uygun oluyor.

Teşekkür ederim. İstanbul Sultanbeyli.H&R lerin konforu nasıl?
Logged
bilalsahin
Bilal Şahin



Yaş: 33
Yer: İstanbul / Ümraniye
Otomobil: 98 CR-V 2.0 RD1 & 2006 Civic 1.8 Sport FK2
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #262 : Ocak 14, 2016, 03:24:35 ÖS »

2006 - 2012 Civic HB araçlarda özellikle de 1.8 olanlarda konfor arama boşa!
Zaten sert bir karakteristiğe sahip olan bi aracı spor yay takarak daha da sert hale getireceksin.
Eğer konfor istiyorsan ve 17" jant boyutundan da vazgeçmek istemiyorum diyosan, 215/50/17 yada 215/55/17 gibi ebada sahip lastik takabilirsin.
Ayrıca amortisörlerini değişip Kyoto marka takabilirsin
Konforun iyileşir ama yol tutuşun şimdikine göre geriler
Logged

yklklc

Avatar Yok

Yaş: 33
Yer: İstanbul
Otomobil: 2009 Type-S
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #263 : Ocak 18, 2016, 06:31:30 ÖÖ »

2006 - 2012 Civic HB araçlarda özellikle de 1.8 olanlarda konfor arama boşa!
Zaten sert bir karakteristiğe sahip olan bi aracı spor yay takarak daha da sert hale getireceksin.
Eğer konfor istiyorsan ve 17" jant boyutundan da vazgeçmek istemiyorum diyosan, 215/50/17 yada 215/55/17 gibi ebada sahip lastik takabilirsin.
Ayrıca amortisörlerini değişip Kyoto marka takabilirsin
Konforun iyileşir ama yol tutuşun şimdikine göre geriler

Yok konforu nasıl derken mevcut durumdan çokdaha kötü yaparmıdiye sordum yoksa alışkınım bu kasaya zaten daha kullandığım bir kasa. saol;)
Logged
bilalsahin
Bilal Şahin



Yaş: 33
Yer: İstanbul / Ümraniye
Otomobil: 98 CR-V 2.0 RD1 & 2006 Civic 1.8 Sport FK2
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #264 : Ocak 18, 2016, 12:22:21 ÖS »

Eibach 3mm takıp konforu daha iyi oldu diyen kişiler var
Bu kişilerde otomobilci adamlar yani...
Karar senin
Logged

yklklc

Avatar Yok

Yaş: 33
Yer: İstanbul
Otomobil: 2009 Type-S
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #265 : Ocak 25, 2016, 08:35:10 ÖS »

Eibach 3mm takıp konforu daha iyi oldu diyen kişiler var
Bu kişilerde otomobilci adamlar yani...
Karar senin

Teşekkürler hocam. Sanırım kullandıkça alışmaya başladım arabanın alçaklığına ama arabaya binen kişiler konfordan çok şikayetçi Sırıtma
Logged
ahmet2606

Avatar Yok

Yaş: 22
Yer: Ankara
Otomobil: Honda Civic 1.6ies
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #266 : Eylül 17, 2016, 02:42:10 ÖS »

Sonunda aradığım sayfayı buldum Smiley Merhaba arkadaşlar Şuan için honda civic 1.6 ies araca sahibim yarın arabayı güzelce yıkatıp kılıflarını söküp resimlerini çekip aracımı internete koyup satıcam. Sattıkdan sonra üzerine bara ekliyerek . 5 kapı manuel 1.8 sport honda civic alma kararı verdim. Şeklini tipini beğeniyorum ama tek bir isteğim var. Tayper larda bulunan yüksek rüzgarlığı ANKARADA bulabilieceğim herhangi bir yer varmı. Ha birde tayper ön panjuru arıyorum. Bunları şuan da sorma sebebim satılan aracın üzerine kredi çekip bu arabayı alıcam ve ona göre kredi çekicem lütfen yardımcı olunuz en kısa zamanda. istediğim rüzgarlık resmini atıyorum https://www.google.com.tr/search?q=typer+2009&biw=1366&bih=648&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjV2vbaqZbPAhUDSBQKHWokD9sQ_AUIBigB#imgrc=-iMFq655lSPF0M%3A
Logged
settless

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #267 : Aralık 07, 2016, 11:04:27 ÖS »

Arkadaşlar bir süredir 2006 model 1.8 i-shift sahibiyim. Aracımı aldığımdan bu yana hepinizin yaşadığı kronik sorunları (ya da hondanın kendine has bakım usullerini) yaşadım ve forumdan faydalanarak sizin paylaşımlarınız sayesinde sorunların büyük çoğunluğuna çözdüm buldum.

Geçen bu süreçte, hem arabanın geçmişine dair elimde bi döküman olsun hem de lazım olduğunda faydalanabileceğim bir kaynak olsun diye sizden edindiklerim ve kendi araştırmalarımı bir belgede(excel) topladım. Bunun özellikle arabasını yeni almış arkadaşlara faydalı olacağını düşünüyorum. İçeriğinde arabaya bugüne kadar yapılmış bakımlar, lazım olabilecek bazı parça kodları, araca ait bir takım teknik bilgiler, aracın el kitabından bakım programı, sıvıların yerleri ve kapasiteleri, aracın ilk alındığında yapılması gerekenler gibi bilgiler mevcut. Buradan sadece bakım çizelgesini fotoğraf olarak paylaşıyorum ancak isteyenlere excel formatında mail atabilirim.

Arabanın görüntüsüne belki sizin kadar önem göstermiyorum ancak mekanik en ufak bir aksaklıkta sorunu biran önce çözmeden rahat edemeyen bir yapım var. Şuana kadar edindiğim tecrübeleride her ne kadar forumda daha önce geçmiş olsa da yeniden paylaşmak istedim. Yaptığım işlemleri hep farklı zamanda yaptırdım ki hangisi faydalı oluyor veya ne işe yarıyor öğrenmek istedim.


1.   Aracı ilk aldığımda ilk kalkış, özellikle motor soğukken geri viteste ilk hareketlenmede yaşanan vuruntular, lambalarda durmak için araç vites düşürürken sarsıntı ve kararsızlıklar ile rolantide beklerken devir saatinin silkenlenmesi sorunları subap ayarı yapılınca %80 oranında giderildi. (80TL)

2.   Rölantide beklerken devir saatindeki silkenlenme ile ani hızlanmalardaki viteş düşürürken olan vuruntu boğaz kelebeği temizlenince tamamen geçti diyebilirim. (20TL) Bu işlem için boğaz kelebeğini sökmeden sadece kelebek temizliği için spreyler var. Bu sayede kalibrasyon bozulmuyor. (Ancak çok nadir olan devir saati silkelenmesinin aküden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Aracın farları, kliması gibi tüm aksamlar çalışıyorken (ishift de elektrikli olduğunu da düşünürsek) silgeçleri çalıştırdığım anda bile devir saatinin dalgalandığına şahit oldum. 60 amperlik akü taktırıldığında sorun kalmaz diye bir umudum var. )

3.   Ayrıca debriyaj hidroliğini değiştirdim ve vites değişimlerinde hissedilir bir yumuşama oldu. (30TL)

4.   Aracın hararet göstergesi ayağımı gazdan çekdiğimde veya yokuş aşağı inerken düşüyor ve kalorifer soğuyordu. Motor termostatı değişimi ile bu sorunu çözdüm. (100TL antifriz dahil)

5.   Kapı içlerinde cam açma kapama düğmelerinin olduğu plastik parçayı folyo ile kaplattım. (Kocaeli ayber tuning 100TL)

6.   Son olarak alt takımdan gelen sesler yüzünden ( kaldıkı sağ ön rotil ve arka fişekler işlevini yitirmişti tek başına değişmiyor bu parçalar için komple salıncak değişiyor) salıncaklar, rot başları ve kolları ile z rotları değiştirerek rot ayarı yaptırdım. (900 TL) Aracın yol tutuşu muazzam şekilde iyileşti sesler ise %70 oranında azaldı ancak sanırım parçalar yan sanayii olduğundan şuanda asfaltı dalgalı veya tümsekli bir yoldan giderken gıcırdama sesleri geliyor. Bir yağlatmak lazım sanırım.

Benimde sizden görüş isteyeceğim 1-2 konu var.

1.   Aracımda atiker safefast obd2 model LPG var. Arada sırada motor arıza lambası yanıyor. Özellikle hız sabitleyici açtığımda mesela 80 ve 120 gibi hızlarda giderken yada devir saati 2000 gibi düşükken sabit hızla giderken yanıyor. Elm327 aldım arıza kodu p0420 (katalizör) p0172 (sistem zengin) hatası veriyor. Şuan arıza kodlarını silerek devam ediyorum. Gaza geçiş performans gibi konularda hiçbir sorun olmadığından lpg ayarını elletmeye korkuyorum açıkçası. Eldekinden de olmak istemiyorum. Yakıt sarfiyatımda iyi diye düşünüyorum. (Ş.içi max 10-11 lt ş.dışı 8-9 lt/100 km.) Bu arıza kodlarının lpg ayarıyla bir ilgisi olabilir diye konuşulmuştu daha önce ama net bir çözüm hatırlayamıyorum.

2.   Birde şu şanzıman yazılım güncellemesi için izmit ve izmirde yetkili servise gittiğimde araç kitlenir diye ellemediler. Hatta güncelleme kampanyası sayfasında şaseden sorgulamada çıkmadığı için sizin şanzımana güncelleme yok da diyen oldu. Friksiyon değerim 520 idi. Baskı balata en son şubat 2008 de değişmiş serviste. 2006 model araç için güncelleme var mıdır ve ne yapmamı tavsiye edersiniz?

Kocaelide ikamet ediyorum sık sık da İzmire giderim. İzmirde hatta komşu illerde oturan arkadaşlara Çiğli Ata San. Honda Performans Ahmet abiyi şiddetle tavsiye ederim. Hem dürüst hem sorduğunuz sorulara sıkılmadan yanıt veren hemde gerçekten işinin ehli olduğu izlenimini veren değerli bir insan. Kaldı ki yıllarca yetkili servisde tecrübesi var. Ben normalde önce fiyat almadan hiçbir iş yaptırmayan biriyim. Ahmet abiye arabayı teslim ediyorum en son ne derse o.

Bunun dışında folyo kaplama, pasta cila ve basit tuning işleri için Kocaeli Köseköyde Ayber tuning var. İşini severek yapan bir arkadaş ve fiyatlarıda oldukça makul. Facebook sayfasından inceleyebilirsiniz.

Öncesinde sadece arabanın yağını kontrol etmeyi bilirdim. Yukarıda bahsettiklerimden yanlışlık varsa şimdiden kusura bakmayın. Tecrübeli arkadaşlar gerekli düzeltmeyi yapar zaten. Hepinize tekrar teşekkür ediyorum.



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Logged
settless

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #268 : Aralık 07, 2016, 11:08:13 ÖS »






Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Logged
bilalsahin
Bilal Şahin



Yaş: 33
Yer: İstanbul / Ümraniye
Otomobil: 98 CR-V 2.0 RD1 & 2006 Civic 1.8 Sport FK2
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #269 : Aralık 09, 2016, 08:22:47 ÖÖ »

Sonunda aradığım sayfayı buldum Smiley Merhaba arkadaşlar Şuan için honda civic 1.6 ies araca sahibim yarın arabayı güzelce yıkatıp kılıflarını söküp resimlerini çekip aracımı internete koyup satıcam. Sattıkdan sonra üzerine bara ekliyerek . 5 kapı manuel 1.8 sport honda civic alma kararı verdim. Şeklini tipini beğeniyorum ama tek bir isteğim var. Tayper larda bulunan yüksek rüzgarlığı ANKARADA bulabilieceğim herhangi bir yer varmı. Ha birde tayper ön panjuru arıyorum. Bunları şuan da sorma sebebim satılan aracın üzerine kredi çekip bu arabayı alıcam ve ona göre kredi çekicem lütfen yardımcı olunuz en kısa zamanda. istediğim rüzgarlık resmini atıyorum https://www.google.com.tr/search?q=typer+2009&biw=1366&bih=648&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjV2vbaqZbPAhUDSBQKHWokD9sQ_AUIBigB#imgrc=-iMFq655lSPF0M%3A

İstediğin rüzgarlığı orjinale yakın olarak yapan Can Dirmen kardeşimizdir.
Bu da facebook linki ; https://www.facebook.com/groups/636031806532890/?ref=bookmarks
Logged

bilalsahin
Bilal Şahin



Yaş: 33
Yer: İstanbul / Ümraniye
Otomobil: 98 CR-V 2.0 RD1 & 2006 Civic 1.8 Sport FK2
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #270 : Aralık 11, 2016, 12:19:02 ÖÖ »

Sonunda aradığım sayfayı buldum Smiley Merhaba arkadaşlar Şuan için honda civic 1.6 ies araca sahibim yarın arabayı güzelce yıkatıp kılıflarını söküp resimlerini çekip aracımı internete koyup satıcam. Sattıkdan sonra üzerine bara ekliyerek . 5 kapı manuel 1.8 sport honda civic alma kararı verdim. Şeklini tipini beğeniyorum ama tek bir isteğim var. Tayper larda bulunan yüksek rüzgarlığı ANKARADA bulabilieceğim herhangi bir yer varmı. Ha birde tayper ön panjuru arıyorum. Bunları şuan da sorma sebebim satılan aracın üzerine kredi çekip bu arabayı alıcam ve ona göre kredi çekicem lütfen yardımcı olunuz en kısa zamanda. istediğim rüzgarlık resmini atıyorum https://www.google.com.tr/search?q=typer+2009&biw=1366&bih=648&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjV2vbaqZbPAhUDSBQKHWokD9sQ_AUIBigB#imgrc=-iMFq655lSPF0M%3A

İstediğin rüzgarlığı orjinale yakın olarak yapan Can Dirmen kardeşimizdir.
Bu da facebook linki ; https://www.facebook.com/groups/636031806532890/?ref=bookmarks
2006/2012 HB Mugen (yüksek) spoiler için benimle iletişime geçebilirsin elimde 1 adet var
Logged

NeFeR


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #271 : Aralık 28, 2016, 04:42:08 ÖS »

Arkadaşlar bir süredir 2006 model 1.8 i-shift sahibiyim. Aracımı aldığımdan bu yana hepinizin yaşadığı kronik sorunları (ya da hondanın kendine has bakım usullerini) yaşadım ve forumdan faydalanarak sizin paylaşımlarınız sayesinde sorunların büyük çoğunluğuna çözdüm buldum.

Geçen bu süreçte, hem arabanın geçmişine dair elimde bi döküman olsun hem de lazım olduğunda faydalanabileceğim bir kaynak olsun diye sizden edindiklerim ve kendi araştırmalarımı bir belgede(excel) topladım. Bunun özellikle arabasını yeni almış arkadaşlara faydalı olacağını düşünüyorum. İçeriğinde arabaya bugüne kadar yapılmış bakımlar, lazım olabilecek bazı parça kodları, araca ait bir takım teknik bilgiler, aracın el kitabından bakım programı, sıvıların yerleri ve kapasiteleri, aracın ilk alındığında yapılması gerekenler gibi bilgiler mevcut. Buradan sadece bakım çizelgesini fotoğraf olarak paylaşıyorum ancak isteyenlere excel formatında mail atabilirim.

Arabanın görüntüsüne belki sizin kadar önem göstermiyorum ancak mekanik en ufak bir aksaklıkta sorunu biran önce çözmeden rahat edemeyen bir yapım var. Şuana kadar edindiğim tecrübeleride her ne kadar forumda daha önce geçmiş olsa da yeniden paylaşmak istedim. Yaptığım işlemleri hep farklı zamanda yaptırdım ki hangisi faydalı oluyor veya ne işe yarıyor öğrenmek istedim.


1.   Aracı ilk aldığımda ilk kalkış, özellikle motor soğukken geri viteste ilk hareketlenmede yaşanan vuruntular, lambalarda durmak için araç vites düşürürken sarsıntı ve kararsızlıklar ile rolantide beklerken devir saatinin silkenlenmesi sorunları subap ayarı yapılınca %80 oranında giderildi. (80TL)

2.   Rölantide beklerken devir saatindeki silkenlenme ile ani hızlanmalardaki viteş düşürürken olan vuruntu boğaz kelebeği temizlenince tamamen geçti diyebilirim. (20TL) Bu işlem için boğaz kelebeğini sökmeden sadece kelebek temizliği için spreyler var. Bu sayede kalibrasyon bozulmuyor. (Ancak çok nadir olan devir saati silkelenmesinin aküden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Aracın farları, kliması gibi tüm aksamlar çalışıyorken (ishift de elektrikli olduğunu da düşünürsek) silgeçleri çalıştırdığım anda bile devir saatinin dalgalandığına şahit oldum. 60 amperlik akü taktırıldığında sorun kalmaz diye bir umudum var. )

3.   Ayrıca debriyaj hidroliğini değiştirdim ve vites değişimlerinde hissedilir bir yumuşama oldu. (30TL)

4.   Aracın hararet göstergesi ayağımı gazdan çekdiğimde veya yokuş aşağı inerken düşüyor ve kalorifer soğuyordu. Motor termostatı değişimi ile bu sorunu çözdüm. (100TL antifriz dahil)

5.   Kapı içlerinde cam açma kapama düğmelerinin olduğu plastik parçayı folyo ile kaplattım. (Kocaeli ayber tuning 100TL)

6.   Son olarak alt takımdan gelen sesler yüzünden ( kaldıkı sağ ön rotil ve arka fişekler işlevini yitirmişti tek başına değişmiyor bu parçalar için komple salıncak değişiyor) salıncaklar, rot başları ve kolları ile z rotları değiştirerek rot ayarı yaptırdım. (900 TL) Aracın yol tutuşu muazzam şekilde iyileşti sesler ise %70 oranında azaldı ancak sanırım parçalar yan sanayii olduğundan şuanda asfaltı dalgalı veya tümsekli bir yoldan giderken gıcırdama sesleri geliyor. Bir yağlatmak lazım sanırım.

Benimde sizden görüş isteyeceğim 1-2 konu var.

1.   Aracımda atiker safefast obd2 model LPG var. Arada sırada motor arıza lambası yanıyor. Özellikle hız sabitleyici açtığımda mesela 80 ve 120 gibi hızlarda giderken yada devir saati 2000 gibi düşükken sabit hızla giderken yanıyor. Elm327 aldım arıza kodu p0420 (katalizör) p0172 (sistem zengin) hatası veriyor. Şuan arıza kodlarını silerek devam ediyorum. Gaza geçiş performans gibi konularda hiçbir sorun olmadığından lpg ayarını elletmeye korkuyorum açıkçası. Eldekinden de olmak istemiyorum. Yakıt sarfiyatımda iyi diye düşünüyorum. (Ş.içi max 10-11 lt ş.dışı 8-9 lt/100 km.) Bu arıza kodlarının lpg ayarıyla bir ilgisi olabilir diye konuşulmuştu daha önce ama net bir çözüm hatırlayamıyorum.

2.   Birde şu şanzıman yazılım güncellemesi için izmit ve izmirde yetkili servise gittiğimde araç kitlenir diye ellemediler. Hatta güncelleme kampanyası sayfasında şaseden sorgulamada çıkmadığı için sizin şanzımana güncelleme yok da diyen oldu. Friksiyon değerim 520 idi. Baskı balata en son şubat 2008 de değişmiş serviste. 2006 model araç için güncelleme var mıdır ve ne yapmamı tavsiye edersiniz?

Kocaelide ikamet ediyorum sık sık da İzmire giderim. İzmirde hatta komşu illerde oturan arkadaşlara Çiğli Ata San. Honda Performans Ahmet abiyi şiddetle tavsiye ederim. Hem dürüst hem sorduğunuz sorulara sıkılmadan yanıt veren hemde gerçekten işinin ehli olduğu izlenimini veren değerli bir insan. Kaldı ki yıllarca yetkili servisde tecrübesi var. Ben normalde önce fiyat almadan hiçbir iş yaptırmayan biriyim. Ahmet abiye arabayı teslim ediyorum en son ne derse o.

Bunun dışında folyo kaplama, pasta cila ve basit tuning işleri için Kocaeli Köseköyde Ayber tuning var. İşini severek yapan bir arkadaş ve fiyatlarıda oldukça makul. Facebook sayfasından inceleyebilirsiniz.

Öncesinde sadece arabanın yağını kontrol etmeyi bilirdim. Yukarıda bahsettiklerimden yanlışlık varsa şimdiden kusura bakmayın. Tecrübeli arkadaşlar gerekli düzeltmeyi yapar zaten. Hepinize tekrar teşekkür ediyorum.



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
.                    Bilgiler için teşekkür ederim titreme vurma sıkıntılarım senelerdir devam etmekte gaz kelebeğini temizleyelim bakalım faydası olacak mı.
Logged

bilalsahin
Bilal Şahin



Yaş: 33
Yer: İstanbul / Ümraniye
Otomobil: 98 CR-V 2.0 RD1 & 2006 Civic 1.8 Sport FK2
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #272 : Aralık 29, 2016, 01:45:14 ÖS »

Beyler elimde 1 adet mugen spoiler var düşünen olursa

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-aksesuar-tuning-fn-fk-kasa-2006-2012-civic-hb-icin-mugen-spoiler-379425408/detay/
Logged

sez8r

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #273 : Nisan 23, 2017, 11:58:56 ÖÖ »

merhabalar type s kullananlar olarak sorunlarımızı konusup birbirimize yardımcı olabilecegiimiz güzel bir ortam
Logged
jokey35

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #274 : Haziran 14, 2017, 04:15:35 ÖS »

Arkadaşlar hepinize merhaba,

Aranıza yeni katıldım, ilgili başlıkta kendimi tanıttıktan sonra bu konuya yazıyorum Smiley

Kuzenim 208 allure ararken "Type S neden düşünmüyorsun?" diye sormam üzerine, şuanda type S araştırmaktayız. Kendisi benimle aynı sektörde çalışıyor, işimiz dolayısıyla yılın neredeyse 7 ayı yurtdışındayız, evimizle işyerlerimiz yürüme mesafesinde. Yani günlük aktif olarak araçlarımızı kullanmıyoruz. Yılda benim yaptığım kilometre maksimum 3 bin, onunki en fazla 4 5 bindir. I shift şanzıman hakkında çok iyi şeyler duymadığımız için manuel Type S te karar kıldı kuzenim. Rica etsem, aracın artıları eksileri nelerdir, neden Type S alınmalıdır, Neden Type S alınmamamalıdır gibi pozitif negatif tüm yorumlarınızı paylaşır mısınız? Roll de drag de koşmak, arabayı yüklemek gibi bir düşüncemiz yok, full stock full orjinal şekilde binilecek. Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz, şimdiden teşekkürler Smiley
Logged
jokey35

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #275 : Haziran 15, 2017, 09:43:53 ÖÖ »

Hiç Type S ci kalmamış mı konuda arkadaşlar Smiley
Logged
jokey35

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #276 : Haziran 16, 2017, 10:23:14 ÖÖ »


Teşekkürler dostum
Logged
bilalsahin
Bilal Şahin



Yaş: 33
Yer: İstanbul / Ümraniye
Otomobil: 98 CR-V 2.0 RD1 & 2006 Civic 1.8 Sport FK2
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #277 : Haziran 16, 2017, 05:51:15 ÖS »

Logged

Bieben

Avatar Yok

Yaş: 22
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #278 : Temmuz 11, 2017, 06:49:11 ÖÖ »

Ben Civic Type-S daha yüksek ve daha iyi uyarlama kısmına yapılandırılabilir umut
Logged
Bieben

Avatar Yok

Yaş: 22
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #279 : Temmuz 11, 2017, 06:55:11 ÖÖ »

Ben Civic Type-S daha yüksek ve daha iyi uyarlama kısmına yapılandırılabilir umut
beiben truck parts
Logged
Sayfa: 1 ... 12 13 [14] Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: