HONDA TÜRKİYE İLE FRENLERLE İLGİLİ BİZZAT KENDİMİN YAŞADIĞI DİALOG BİREBİR AKTARIYORUM:
Arkadaşlar geçen hafta hepimizin yaşamış olduğu bu kronik fren problemi ile igili Honda Müşteri Hizmetlerini aradım sorunu bildirdim.Onlarda konu ile ilgili dosya oluşturup Honda Türkiye'ye bildireceklerini ve konu ile ilgili bana bilgi verileceğini söylediler.
Birkaç gün sonra Honda Türkiye'den birisi beni aradı bilgi alıp karşılığında bana bilgi vermek için.Sorunu aynen anlattım.İki kez balata değiştirdiğimi fakat problemin aynı olduğunu sürekli balata değiştirmem mi gerektiğini sordum.Hatta bu problemi birçok kullanıcının yaşadığını ve birçok kez hem balatalarını hemde disklerini değiştirdiklerini fakat sonucun aynı olduğunu söyledim.Arkadaş bana tekrarlayınca servise müracaat edip etmediğimi sordu.Gittiğimi ve ustanın test sürüşü yapıp yine balatalarımın değişmesi gerektiğini söylediğini ilettim.O da değiştirip değiştirmediğimi sordu.Bende değiştirmedim yine aynı problemi yaşayacağım için öncelikli sizin bunla ilgili bir geliştirme çalışmanız varmı diye sormak istediğimi ilettim.
İşte buraya dikkat arkadaşlar:
Frenlerde bu şekilde ses, uğuldama,titreme vs.şeyler olmasının kullanımla alakalı olduğunu öğrendim !!! Bizim bu zamana kadar bildiklerimiz yalan dolanmış bizler cahilmişiz arkadaşlar.Neyse.Bunun bütün arabalarda olduğunuda öğrendim !!! Bende bu zamana kadar Opel Ford Peugeot Fiat vs.vs.gibi biçok arabayı uzun zaman kullandığımı fakat böle bi problem yaşamadığımı ısrarla söyledim.Ha bu arada bu problemin normalde garanti kapsamında olmadığını, Honda Türkiye'nin bizleri madur etmemek için böyle şeyleri garanti kapsamına aldıklarınıda öğrendim !!! Bende bu zamana kadar frenlerle ilgili bir şikayet alıp almadıklarını bununla ilgili geliştirme çalışmalarının olup olmadığını sordum.Honda Türkiye'nin sadece Fren değil her konuda AR-GE çalışmalarının her fırsatda devam ettiğini öğrendim !!! Son olarak bunla ilgili ne yapmam gerektiğini sordum.Arkadaş servise gidip balatalarımı değiştirtmemi söyledi.Servisler zaten bu şekilde çıkan parçaları fabrikaya gönderirlermiş.Onlarda bi problem olup olmadığına bakarlarmış.Biz kullanıcılar da merak etmeyecekmişiz eğer bi problem varsa Honda Türkiye bunla ilgili çalışmalar yaparmış.
Uzun lafın kısası Honda Türkiye'den hiç de tatmin edici cevaplar alamadım.Hep yuvarlak cevaplar aldım.Aklıma şu geldi Honda Türkiye'nin bundan gerçekten haberi yok yada bu durum umurlarında değil.Bu konu ile ilgili başka irtibat kuran arkadaşlar varsa paylaşırlarsa sevinirim.