Gönderen Konu: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?  (Okunma sayısı 7708 defa)

Vtec typer

  • Hondakolik
  • İleti: 391
50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« : Şubat 23, 2015, 08:38:53 ÖS »
Selamünaleyküm arkadaşlar. Bir insanın yüreğine sevda düşmeyegörsün. Bende de fd6 sevdası bitmez herhalde. Fd6 kasa ilk çıktığı zamandan beri çok ilgimi çekiyor. Geçen yıl 2011 manuel elegance beyaz araç kullandım ve benim için son derece yeterliydi. Ama satmak zorunda kalmıştım. Şimdi lafı uzatmadan size sormak istiyorum. Sizce bu Ağustos-Eylül aylarında 2011 model beyaz hata ve boya olmayan 50.000 km altında bir  elegance Civici 50-54 bin arası alabilir miyim. Malum fiyatlar çok yüksek. Alacağım araç tamamen orijinal olacak bodykit falan olmayacak yani stock. Fikirlerinizi bekliyorum.



Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2888
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #1 : Şubat 23, 2015, 08:44:41 ÖS »

Aleyküm Selam. O fiyatlara rahat FD6 bulabilirsin.

Vtec typer

  • Hondakolik
  • İleti: 391
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #2 : Şubat 23, 2015, 08:47:35 ÖS »

Aleyküm Selam. O fiyatlara rahat FD6 bulabilirsin.
Internette fiyatlar 55 binden Başlıyor bu özellikte olan fd6larda😢😢😢

SU-vic

  • Süleyman
  • İleti: 783
    • Benimkisi :)
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #3 : Şubat 23, 2015, 08:56:15 ÖS »
Bulursun tabi kardeşim niye bulamayasın. Ağustos a falan nolur bilemem tabi heran herşey olabilir bu ülkede ;) Ama altındaki makine de efsane, biraz tadını çıkar bence. Olmadı sattığın adamla anlaşır kabul ederse geri alırsın :)

Vtec typer

  • Hondakolik
  • İleti: 391
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #4 : Şubat 23, 2015, 09:11:03 ÖS »
Bulursun tabi kardeşim niye bulamayasın. Ağustos a falan nolur bilemem tabi heran herşey olabilir bu ülkede ;) Ama altındaki makine de efsane, biraz tadını çıkar bence. Olmadı sattığın adamla anlaşır kabul ederse geri alırsın :)
Sattığım adam araçtan aşırı memnun kardeşim. Adamı aramıştım nişan düğün falan yapacak olursa satacak bana. Bana satacak olsa tekrardan 55 e alırdım onu. Ama yine de iyice zorlayacağım sattığım adamı
« Son Düzenleme: Şubat 23, 2015, 09:12:17 ÖS Gönderen: Vtec typer »

onrkrgz

  • İleti: 12
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #5 : Şubat 23, 2015, 09:14:24 ÖS »
iyi aksamlar cok rahat alabılırsınız hatta fb7 bile alabilirsiniz o fiyata otomatik almanızı siddetle tavsiye ederim manuel isterseniz daha aşşağı fiyatlara da alabilirsiniz saygılar

Vtec typer

  • Hondakolik
  • İleti: 391
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #6 : Şubat 23, 2015, 09:30:47 ÖS »
iyi aksamlar cok rahat alabılırsınız hatta fb7 bile alabilirsiniz o fiyata otomatik almanızı siddetle tavsiye ederim manuel isterseniz daha aşşağı fiyatlara da alabilirsiniz saygılar
İnternetteki fiyatlar hiç de öyle değil nasıl bulacağız ki? Manuel seviyorum ben vites atmak hoş oluyor. Genelde uzun yol için kullanıyorum. Yaz gelince forum olarak bana bir araba bulursunuz kardeşlerim
« Son Düzenleme: Şubat 23, 2015, 09:34:15 ÖS Gönderen: Vtec typer »

onrkrgz

  • İleti: 12
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #7 : Şubat 23, 2015, 09:48:02 ÖS »
internete bakmayın biraz şişirme var fd6 otomatik kullandınızmı bi kullanın ondan sonra manuel isterseniz başka :D siz bana araba lazım diyin temiz fd6 cok var ;)
« Son Düzenleme: Şubat 23, 2015, 09:48:16 ÖS Gönderen: onrkrgz »

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4107
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #8 : Şubat 23, 2015, 09:50:45 ÖS »
Bencede bulursunuz,hayırlısı olsun.

Vtec typer

  • Hondakolik
  • İleti: 391
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #9 : Şubat 23, 2015, 10:01:51 ÖS »
internete bakmayın biraz şişirme var fd6 otomatik kullandınızmı bi kullanın ondan sonra manuel isterseniz başka :D siz bana araba lazım diyin temiz fd6 cok var ;)

6 ay kaldı inşallah o zaman ben size ulaşırım.
Bencede bulursunuz,hayırlısı olsun.
Hepimiz hakkında hayırlısı olsun abi inşallah.

onrkrgz

  • İleti: 12
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #10 : Şubat 23, 2015, 11:24:55 ÖS »
ne zaman isterseniz yardıma hazırım ;)

Vtec typer

  • Hondakolik
  • İleti: 391
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #11 : Şubat 24, 2015, 10:53:10 ÖÖ »
ne zaman isterseniz yardıma hazırım ;)

Sağolasın hocam. Başka fikri olan var mı arkadaşlar?
« Son Düzenleme: Şubat 24, 2015, 10:53:30 ÖÖ Gönderen: Vtec typer »

power

  • İleti: 305
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #12 : Şubat 24, 2015, 11:36:27 ÖÖ »
ilginç
« Son Düzenleme: Şubat 24, 2015, 11:37:43 ÖÖ Gönderen: power »

Vtec typer

  • Hondakolik
  • İleti: 391
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #13 : Şubat 24, 2015, 12:12:14 ÖS »

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4107
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #14 : Şubat 24, 2015, 02:04:13 ÖS »
piyasa ilginç :)

Vtec typer

  • Hondakolik
  • İleti: 391
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #15 : Şubat 24, 2015, 02:44:58 ÖS »
piyasa ilginç :)
İnşallah o zaman piyasa çok yükselmez.

savas

  • İleti: 318
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #16 : Şubat 24, 2015, 05:10:12 ÖS »
Arkadaşım malum sitedeki fiyatlara bakma kim neye tutturursam mantığı ile yazıyorlar. orada 55-56 yazanlara bak bakalım satabiliyormu. Önemli olan yazılan değil satılan fiyattır. Bu gün arkadaşla konuştum 2011 elegance 34000 km de sol tarafı boyalı aracı 41,500 e vermiş. Daha öncede 39 dan ilan açılıp modeli düşük aracı 32 ye verildiğini gördüm. Acele etme çevreye haber bırak iyi pazarlık yap o paraya en kralını en temizini alırsın. Piyasa yüksek 3 parça boyalıya 48 yazmış başkasıda bakıyor o 48 yazdıysa bende 1 parça daha az boya var o zaman 50 bin eder diyor, başkası bakıyor o 50 demiş aha bende boya yok 55 bin eder diyor. Yalnız farkındaysan sadece DİYOR ve yazıyor 2 ay baktı satılmadı 55 YAZDIĞINI 45-46 YA BIRAKIYOR.

Vtec typer

  • Hondakolik
  • İleti: 391
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #17 : Şubat 24, 2015, 05:16:55 ÖS »
Arkadaşım malum sitedeki fiyatlara bakma kim neye tutturursam mantığı ile yazıyorlar. orada 55-56 yazanlara bak bakalım satabiliyormu. Önemli olan yazılan değil satılan fiyattır. Bu gün arkadaşla konuştum 2011 elegance 34000 km de sol tarafı boyalı aracı 41,500 e vermiş. Daha öncede 39 dan ilan açılıp modeli düşük aracı 32 ye verildiğini gördüm. Acele etme çevreye haber bırak iyi pazarlık yap o paraya en kralını en temizini alırsın. Piyasa yüksek 3 parça boyalıya 48 yazmış başkasıda bakıyor o 48 yazdıysa bende 1 parça daha az boya var o zaman 50 bin eder diyor, başkası bakıyor o 50 demiş aha bende boya yok 55 bin eder diyor. Yalnız farkındaysan sadece DİYOR ve yazıyor 2 ay baktı satılmadı 55 YAZDIĞINI 45-46 YA BIRAKIYOR.
Hocam değerli yorumun için çok teşekkür ederim. İnşallah dediğiniz gibi olur ve buluruz en temizinden bir fd6. Zaten bu sefer arabayı alırken acele etmeyeceğim. Mutlaka uygun bir şeyler bulana kadar bekleyeceğim.

PPLL21

  • İleti: 37
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #18 : Şubat 24, 2015, 05:37:35 ÖS »
2008-2012 lar fd6 kasa 40-48 arası
2012 ve sonrası fd7 52-58 civarı gider...elegance/premium a göre değişir bunlar +2 veya -2 olarak....

karaboga18

  • İleti: 1405
    • Lamborghini Die-cast
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #19 : Mart 01, 2015, 06:39:07 ÖS »
2011 elegance otm. 20 binde benzinli hatasız araç ne kadara gider acaba

power

  • İleti: 305
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #20 : Mart 01, 2015, 08:13:06 ÖS »
Ben olsam 70 bin isterim ;)

civicask

  • İleti: 87
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #21 : Mart 24, 2015, 06:41:10 ÖÖ »
2011 beyaz elegance navigasyon full tesisatlı bi şekilde 50 binde 56 bin verdiler vermedim :)

gecetilkisi

  • İleti: 1998
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #22 : Mart 24, 2015, 06:43:23 ÖÖ »
Alin satin ekonomiyi canlandirin derim ama.  Yuksek fiyata sattiginizda yine ederinden yuksek fiuata alirsiniz.arkadasin sorusuna gelince alirsin 54 iyi para

mehmet zengin

  • İleti: 583
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #23 : Mart 24, 2015, 08:15:40 ÖÖ »
O fiyata FB7 bulursun gibime geliyor? Eğer yok ise ben hemen arabama 60-65 yazayım :) Fiyatlar nereye gidecek çok enteresan ya.

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2888
Ynt: 50-54 bin liraya fd6 alabilir miyim?
« Yanıtla #24 : Mart 24, 2015, 08:38:44 ÖÖ »

Komşumuza zamanında 2012 FB7 Elegance aldırmıştım. İhtiyacı olduğundan geçen gün sattı. 58.500 yazmıştı. İlan aktif olur olmaz 1 dakikada 58.000 TL'ye satıldı. Araç 40 binde hatasız boyasızdı.