Gönderen Konu: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı  (Okunma sayısı 14750 defa)

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #25 : Eylül 02, 2016, 02:20:29 ÖS »
Şimdi benim anlamadığım 3000'devirde 145 km görüyor ise 7000 devirde ne görüyor bu araba  :-k
Bu şartlar altında Honda FD6 kasa Civic ile Dünya'nın en iyi arabasını pardon şanzımanını ürtmiş ancak kendilerinin bile haberi yok  >%6rol

Şimdi son defa yorum yapıyor ve tekrar söylüyorum
En baba 5 ileri akıllı eğim sistemi olan şanzıman kullanılmıştır FD6 kasada da aynı FB7 kasalarda olduğu gibi
Bu sistemde sizin düz zannettiğiniz yolda yada eğim yok zannettiğiniz yolda yukarıda yapmış olduğum yorumdaki gibi gaz pedalına hafif dokunduğunuz için 145km ve 3000d/d oluyordur.
145km hızla seyir halindeyken gaz pedalına katılımına kadar (bakın tam tapa gaz demiyorum) basın bakalım ne yapıyor?
2001 yılından bu yana Honda kullanıyorum ve binmediğim modeli azdır.
Aynı zamanda Bostancı sanayideki Recep ustanın yeğeniyim ve kendi aracımı kendim söker tamir ederim çoğunlukla
Hasta Hondacıyım, Hondamı başka bir Honda almak için satarım ama inanın bu FD6 kasa efsaneymiş bende burada öğreniyorum!!!

Arkadaşlar herkesin aracı kendisine güzeldir ve özeldir kabul ediyorum fakat en basitinden 5 ileri akıllı eğim sistemli şanzıman nedir? bi öğrenin ona göre konuşalım

Yazışma üslubumda eğer birilerini kırdıysam da şimdiden özür dilerim



kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #26 : Eylül 02, 2016, 03:47:23 ÖS »
Şimdi benim anlamadığım 3000'devirde 145 km görüyor ise 7000 devirde ne görüyor bu araba  :-k
Bu şartlar altında Honda FD6 kasa Civic ile Dünya'nın en iyi arabasını pardon şanzımanını ürtmiş ancak kendilerinin bile haberi yok  >%6rol

Şimdi son defa yorum yapıyor ve tekrar söylüyorum
En baba 5 ileri akıllı eğim sistemi olan şanzıman kullanılmıştır FD6 kasada da aynı FB7 kasalarda olduğu gibi
Bu sistemde sizin düz zannettiğiniz yolda yada eğim yok zannettiğiniz yolda yukarıda yapmış olduğum yorumdaki gibi gaz pedalına hafif dokunduğunuz için 145km ve 3000d/d oluyordur.
145km hızla seyir halindeyken gaz pedalına katılımına kadar (bakın tam tapa gaz demiyorum) basın bakalım ne yapıyor?
2001 yılından bu yana Honda kullanıyorum ve binmediğim modeli azdır.
Aynı zamanda Bostancı sanayideki Recep ustanın yeğeniyim ve kendi aracımı kendim söker tamir ederim çoğunlukla
Hasta Hondacıyım, Hondamı başka bir Honda almak için satarım ama inanın bu FD6 kasa efsaneymiş bende burada öğreniyorum!!!

Arkadaşlar herkesin aracı kendisine güzeldir ve özeldir kabul ediyorum fakat en basitinden 5 ileri akıllı eğim sistemli şanzıman nedir? bi öğrenin ona göre konuşalım

Yazışma üslubumda eğer birilerini kırdıysam da şimdiden özür dilerim

ya paşam ne den uğraşıyorsun ki....

he de geç....

ben de 10 senedir otomatik kullanıyorum he diyorum her defasında sen neden nefesini tüketiyorsun ki...

nisay

  • İleti: 1040
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #27 : Eylül 23, 2016, 10:01:49 ÖÖ »
Şimdi benim anlamadığım 3000'devirde 145 km görüyor ise 7000 devirde ne görüyor bu araba  :-k
Bu şartlar altında Honda FD6 kasa Civic ile Dünya'nın en iyi arabasını pardon şanzımanını ürtmiş ancak kendilerinin bile haberi yok  >%6rol

Şimdi son defa yorum yapıyor ve tekrar söylüyorum
En baba 5 ileri akıllı eğim sistemi olan şanzıman kullanılmıştır FD6 kasada da aynı FB7 kasalarda olduğu gibi
Bu sistemde sizin düz zannettiğiniz yolda yada eğim yok zannettiğiniz yolda yukarıda yapmış olduğum yorumdaki gibi gaz pedalına hafif dokunduğunuz için 145km ve 3000d/d oluyordur.
145km hızla seyir halindeyken gaz pedalına katılımına kadar (bakın tam tapa gaz demiyorum) basın bakalım ne yapıyor?
2001 yılından bu yana Honda kullanıyorum ve binmediğim modeli azdır.
Aynı zamanda Bostancı sanayideki Recep ustanın yeğeniyim ve kendi aracımı kendim söker tamir ederim çoğunlukla
Hasta Hondacıyım, Hondamı başka bir Honda almak için satarım ama inanın bu FD6 kasa efsaneymiş bende burada öğreniyorum!!!

Arkadaşlar herkesin aracı kendisine güzeldir ve özeldir kabul ediyorum fakat en basitinden 5 ileri akıllı eğim sistemli şanzıman nedir? bi öğrenin ona göre konuşalım

Yazışma üslubumda eğer birilerini kırdıysam da şimdiden özür dilerim
Şimdi benim anlamadığım 3000'devirde 145 km görüyor ise 7000 devirde ne görüyor bu araba  :-k
Bu şartlar altında Honda FD6 kasa Civic ile Dünya'nın en iyi arabasını pardon şanzımanını ürtmiş ancak kendilerinin bile haberi yok  >%6rol

Şimdi son defa yorum yapıyor ve tekrar söylüyorum
En baba 5 ileri akıllı eğim sistemi olan şanzıman kullanılmıştır FD6 kasada da aynı FB7 kasalarda olduğu gibi
Bu sistemde sizin düz zannettiğiniz yolda yada eğim yok zannettiğiniz yolda yukarıda yapmış olduğum yorumdaki gibi gaz pedalına hafif dokunduğunuz için 145km ve 3000d/d oluyordur.
145km hızla seyir halindeyken gaz pedalına katılımına kadar (bakın tam tapa gaz demiyorum) basın bakalım ne yapıyor?
2001 yılından bu yana Honda kullanıyorum ve binmediğim modeli azdır.
Aynı zamanda Bostancı sanayideki Recep ustanın yeğeniyim ve kendi aracımı kendim söker tamir ederim çoğunlukla
Hasta Hondacıyım, Hondamı başka bir Honda almak için satarım ama inanın bu FD6 kasa efsaneymiş bende burada öğreniyorum!!!

Arkadaşlar herkesin aracı kendisine güzeldir ve özeldir kabul ediyorum fakat en basitinden 5 ileri akıllı eğim sistemli şanzıman nedir? bi öğrenin ona göre konuşalım

Yazışma üslubumda eğer birilerini kırdıysam da şimdiden özür dilerim

ya paşam ne den uğraşıyorsun ki....

he de geç....

ben de 10 senedir otomatik kullanıyorum he diyorum her defasında sen neden nefesini tüketiyorsun ki...


Arkadaşlar gördüğümü söylüyorum. Söyledikleriniz yanlıştır falan da demedim ki niye bu kadar atağa geçiyorsunuz :)

abidincek

  • İleti: 62
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #28 : Ekim 01, 2016, 08:25:57 ÖS »
Arkadaşlar onu bunu bilmem düz otoban yolda 150kmh giderken hızı sabitleyince devir 3000 ni geçmiyor. 2008 otm. defalarca test edilmiştir. (eğimli yollar hariç)

SU-vic

  • Süleyman
  • İleti: 783
    • Benimkisi :)
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #29 : Ekim 05, 2016, 09:38:16 ÖÖ »
Fd6 otomatik kullanmayan arkadaşlar kullanan sahiplerine baya yüklenmişler hayal görüyosun falan :) Bi de olayı fanatizme dökmeye de gerek yok. Olay fd6 otomatiğin efsaneliğinden değil sadece çok uzun dişli oranından kaynaklanıyo. Fd6 otomatik kullanıcısıyım.

Arkadaşlar otomatik vites için düz yolda (yokuş aşağı gazı bırakınca demiyorum) ya da çok hafif rampa çıkarken gaza az basıldığında, ismini bilmediğim devreye giren bi sistem var motora 500 devir düşürtüp ilerlemeye devam ediyo. Yani 5. viteste gaza yüklenerek 125 le yokuşu çıkarken devir 3000i gösteriyor. Yokuş bittiğinde yolun düzse ya da daha hafif rampa çıkıyosak aniden 500devir düşüp 2500de 125le sabit hızda gitmeye devam ediyoruz.

Düz yolda  5.viteste
2500 devirde 125
3000 devirde 150
4100 devirde 200 km hızla ilerliyor. Tekrar söylüyorum bu efsane hızlanma değil uzun dişli oranıdır. Zaten hız için üretilen arabalar tam tersi kısa dişli kullanılır ki daha iyi ivme kazanır, daha çabuk hızlanır. Otomatik fd6 Dişli oranının uzun olmasından dolayı hızlanması manuel fd6 dan daha yavaştır. Otomatik fd6 daki bu olayın en büyük kazancı yakıt ekonomisidir. Yüksek hızlarda daha az yakmaktadır.

Aslında forumda çok örneği vardır, denk gelmemişsiniz demekki. Sözün özü konuyu açan arkadaş haklıdır. Çok iddia etmeyin:)

UK61

  • İleti: 171
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #30 : Ekim 05, 2016, 01:10:56 ÖS »
Fd6 otomatik kullanmayan arkadaşlar kullanan sahiplerine baya yüklenmişler hayal görüyosun falan :) Bi de olayı fanatizme dökmeye de gerek yok. Olay fd6 otomatiğin efsaneliğinden değil sadece çok uzun dişli oranından kaynaklanıyo. Fd6 otomatik kullanıcısıyım.

Arkadaşlar otomatik vites için düz yolda (yokuş aşağı gazı bırakınca demiyorum) ya da çok hafif rampa çıkarken gaza az basıldığında, ismini bilmediğim devreye giren bi sistem var motora 500 devir düşürtüp ilerlemeye devam ediyo. Yani 5. viteste gaza yüklenerek 125 le yokuşu çıkarken devir 3000i gösteriyor. Yokuş bittiğinde yolun düzse ya da daha hafif rampa çıkıyosak aniden 500devir düşüp 2500de 125le sabit hızda gitmeye devam ediyoruz.

Düz yolda  5.viteste
2500 devirde 125
3000 devirde 150
4100 devirde 200 km hızla ilerliyor. Tekrar söylüyorum bu efsane hızlanma değil uzun dişli oranıdır. Zaten hız için üretilen arabalar tam tersi kısa dişli kullanılır ki daha iyi ivme kazanır, daha çabuk hızlanır. Otomatik fd6 Dişli oranının uzun olmasından dolayı hızlanması manuel fd6 dan daha yavaştır. Otomatik fd6 daki bu olayın en büyük kazancı yakıt ekonomisidir. Yüksek hızlarda daha az yakmaktadır.

Aslında forumda çok örneği vardır, denk gelmemişsiniz demekki. Sözün özü konuyu açan arkadaş haklıdır. Çok iddia etmeyin:)

+1 güzel açıklama olmuş

vtec08

  • İleti: 552
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #31 : Ekim 05, 2016, 08:20:10 ÖS »
Cok ozur dileyerek soruyorum o zaman 4100 devirde 200 le giden fd6 araciniz 7000 devre geldiginde 300 km yi cok rahat görüyordur.Mevcut devir bandi bunu gosteriyor.Bu şartlar da 4100 devirde 200 km hiz videosunu gormek isteriz.daha oncedende bu konuda ispat istemistim baska bir arkadasdan iki ay oldu hala cekecek.belki siz video cekersinizde bizde ikna oluruz.Saygilarimla.

UK61

  • İleti: 171
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #32 : Ekim 07, 2016, 07:37:40 ÖÖ »
Cok ozur dileyerek soruyorum o zaman 4100 devirde 200 le giden fd6 araciniz 7000 devre geldiginde 300 km yi cok rahat görüyordur.Mevcut devir bandi bunu gosteriyor.Bu şartlar da 4100 devirde 200 km hiz videosunu gormek isteriz.daha oncedende bu konuda ispat istemistim baska bir arkadasdan iki ay oldu hala cekecek.belki siz video cekersinizde bizde ikna oluruz.Saygilarimla.

Hocam şimdi güzel söylüyorsunuz da bu araç yüksek devire çıktıkça hızlanması alt devirlerde gibi ivmeli olmayacaktır. 7000 devirde 300 km diye bir mantık olamaz yani. 3000 devir 150 km hızı gördüm bu net. 200 km hızda devir 4100 den daha yüksekti diye hatırlıyorum.

trnowa

  • İleti: 17
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #33 : Ekim 07, 2016, 11:38:33 ÖÖ »
Herkese selamlar,
Öncelikle amacım D ile S vites arasındaki aynı hız farklı devrin sebebini öğrenmekti, yapılan teknik açıklamalar ile anlamış olduk.
Fakat 3000 devir 150 km hız konusuna gelince buda öyle yada böyle doğru ve kanıtlanmış bir olay :)
evet video çekemedim üşengeçliğimden ama bu kadar teyit eden insan varken inanmıyor olmak size kalmış. birgün üşenmezde çekersem inşallah (ki bunu youtube userı oluşturup eklemesi vs olayı var) görürsünüz :)

ersel_035

  • İleti: 106
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #34 : Ekim 07, 2016, 02:25:54 ÖS »
Cok ozur dileyerek soruyorum o zaman 4100 devirde 200 le giden fd6 araciniz 7000 devre geldiginde 300 km yi cok rahat görüyordur.Mevcut devir bandi bunu gosteriyor.Bu şartlar da 4100 devirde 200 km hiz videosunu gormek isteriz.daha oncedende bu konuda ispat istemistim baska bir arkadasdan iki ay oldu hala cekecek.belki siz video cekersinizde bizde ikna oluruz.Saygilarimla.
bunları yazarken nasıl bir kafadaydınız merak ediyorum..(7000 devirde 300 km vs) ben de 2 sene kullandım fd6..honda ekonomiklik adı altında böyle bir şanzuman yapmış..evet araç 3000 devirde 150 ile gidiyor..ister hız sabitleyicisi kullan ister kullanma..o kadar yüksek devirleri de göremiyorsun zaten..6000 ler 7000 ler falan.ve inanmazsın 125km ile 2500 devirde giderken de ortalama yakıt tüketimi 5-6 arası..konya-izmir arası defalarca gördüm..tekrar söylüyorum ekonomi için yapılmış ..uslup biraz farklı geldiği için yazmak zorunda hissettim sadece..saygılar sevgiler
« Son Düzenleme: Ekim 07, 2016, 02:27:04 ÖS Gönderen: ersel_035 »

vtec08

  • İleti: 552
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #35 : Ekim 07, 2016, 04:04:25 ÖS »
Benim soruma kimse cevap vermiyor herkes 3000 devirde 150 ile gittigini araclarinin cok ekonomik oldugu 5_6 lutre yaktigini..hatta 4100 devirde 200 km yaptigini yaziyor.Simdi bunlari ben yazmadım sizin yazdiklariniza karsi bende diyorumki 3000 de 150 km 4100 devirde 200 km gidiyor diyorsunuzya...bende  pekiii diyorum ve soruyorum araciniz 7000 devre geldiginde 300 km.mi yapiyor.Ayrica kafam yerinde uyuşturucu yada alkol kullanmiyorum sigarada icmiyorum.

vtec08

  • İleti: 552
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #36 : Ekim 07, 2016, 04:07:13 ÖS »
Birde ekonomiklikten bahsediyorsunuz..masallah 10_11 litre lerde 1.8 ivtec ten fazla yakan 1.6 ivtecler degilmi.Bu sebeble Honda bile lpg takarak araci ekonomik hale getirmeye calismiyormu.Sizde ekonomik sanziman dan bahsediyorsunuz.Bende bir civic kullanicisiyim.Birazda gercekleri konusalim..
« Son Düzenleme: Ekim 07, 2016, 04:12:14 ÖS Gönderen: vtec08 »

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #37 : Ekim 08, 2016, 09:32:41 ÖS »
vites oranı baya uzunmuş ve eğer yazılanlar doğruysa

Düz yolda  5.viteste
2500 devirde 125
3000 devirde 150
4100 devirde 200 km hıza ulaşmaması için bir engel yok ulaşabilir yani bu mümkün.
Bizim 91 model Integraların Q1 şanzımanı 9000 devir çevirince 260-270 kmh yapıyorsa bu araçların şanzıman neden yapmasınki ?

SU-vic

  • Süleyman
  • İleti: 783
    • Benimkisi :)
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #38 : Ekim 10, 2016, 08:02:48 ÖÖ »
Siz arabanın sadece şanzımanının izin verdiği ölçüde mi hızlanacağını düşünüyorsunuz? 300 km ye ulaşmak için o kadar yoğun havayı delip hızlanabilmek için öncelikle motor gücü lazım 1,6 125 le olacak iş değil. en az 400-500hp falan olacak Sonra arabanın fiziki yapısı önemli. Rüzgar direncini en az indirecek aerodinami. Sadece şanzımanla gaz pedalı ile bitmiyo olay.

Kimseye birşey ispatlamaya vaktim yok. Biz de alkol falan kullanmıyoruz. Kafamız yerinde, Araba ne gösteriyosa onu söylüyoruz. Siz olayı yanlış anlıyorsunuz. Biz ispat zorunda değiliz siz de inanmak zorunda değilsiniz. Zaten arabayı övmek için kimse birşey söylemiyo. Hepimiz hondacıyız. civici accordu integrası preludesi citysi jazz ı s2000i hepsinin hayranıyız -H- amblemi varsa sıkıntı yok.

SU-vic

  • Süleyman
  • İleti: 783
    • Benimkisi :)
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #39 : Ekim 10, 2016, 08:06:05 ÖÖ »
Birde ekonomiklikten bahsediyorsunuz..masallah 10_11 litre lerde 1.8 ivtec ten fazla yakan 1.6 ivtecler degilmi.Bu sebeble Honda bile lpg takarak araci ekonomik hale getirmeye calismiyormu.Sizde ekonomik sanziman dan bahsediyorsunuz.Bende bir civic kullanicisiyim.Birazda gercekleri konusalim..

Yazdıklarımızı iyi okuduğunuzu düşünmüyorum. Biz fd6 çok az yakıyo demedik. Uzun yolda yüksek hızda düşük devirde yakıt tasarrufu sağlıyo dedik.

vtec08

  • İleti: 552
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #40 : Ekim 10, 2016, 11:12:03 ÖÖ »
Tamam siz haklisiniz sorun yok.Hayirli gunler..

SU-vic

  • Süleyman
  • İleti: 783
    • Benimkisi :)
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #41 : Ekim 10, 2016, 01:27:02 ÖS »
Size de hayırlı günler, kazasız sürüşler  >'1sr

SU-vic

  • Süleyman
  • İleti: 783
    • Benimkisi :)
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #42 : Ekim 10, 2016, 01:38:13 ÖS »
Konuyu baltaladık konu sahibi kusura bakmasın.

S modu seri kullanım için kullanılan moddur sayın trnowa. Yani gaza normal basıldığında D modunda düz yolda büyük vites düşük devirde yol alınırken, S moduna alındığında arabanın daha hızlı ivmelenmesi için gaza normal basılsa da şanzıman vites küçültüp devir yükseltir. Ayrıca S modundayken direksiyon arkasındaki kulakçıları kullanarak manuel olarak vites geçişlerini istediğiniz devirde kendiniz de yapabilirsiniz, siz vites değiştirmeden şanzıman kendisi değiştirmeyecektir.

erents

  • İleti: 17
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #43 : Aralık 04, 2016, 07:00:37 ÖS »
Güzel kafalarmış tebrik ediyorum herkesi haklı olanda var saçmalayanda.
Bir arkadaş 7k devirde 300 km hız görür demiş.
Benim aracımda FD6 otomatik. Aracı manuele alıp gazı köklüyorum mesela 2. viteste, araç 7k devir çeviriyor ve 105 km hızda 3. vitesi istiyor. Vites atıyorsunuz devir düşüyor. Şimdi ne alaka 7 bin devirde aracın 300 km ile gitmesinin.
Hız sabitleyiciyi açın, FD6 100 km hızla giderken 2000 devir çevirir normal sakin ve otomatik kullanımda, hız sabitleyici 100 km hızda sabitken, aracı manuele alıp vites düşürün ne olacak? Araç 6k-7k devir bandında çıkacak ama 100 km hızla sabit durmaya devam edecek.
Ben 7k devirle 150 km hıza 30 saniyede çıkarım misal veriyorum, arkadaş 3k devirle 2 dk da çıkar. O hiç 7k devir görmese de o hıza ulaşacaktır.
Belki alakasız şeyler ama devir çevirmekle hızın ne alakası var. bu araba 2. viteste  105 km hızda 7000 bin devirde 3. vitesi istiyor, 125 km de 4. vitesi istiyor  5. viteste 7 bin devirde de 200 km hızla gidebiliyor araç, ne yapacak arşa mı yükselecek. 5. viteste 7 bin devirde artık hızlanamıyor araç. O kadar çevirebiliyor. Ne alaka yani 300 km hız. O zaman 1 vites koysunlar arabaya niye uğraşıyolar ki, çevirsin 7 bin devir çıksın direk 800 km hıza uçakla katılımsın. 6500 dev/dak, devir bölü dakika, dakikada 6500 devir çevirebilir demek. 6500 devir çevirirse 100 km ye 12 saniyede çıkar. 2 bin devir çevirirse 1 dakikada çıkar zamanla alakalı bir şey. Araç hızlanırken devir ister, sabit hızda devirli gitmek zorunda değil. Demek ki 150 km yi dakika da 3000 bin devir çevirirerek gidebiliyor. Ne alaka yani 300 km hız. Ne yediriyorlar size.
S ve D farkında da ayağınız gazdaysa S ye aldığınızda  araç hızlanmak için vites düşürür, ve devri bu yüzden yükselir o zamanda o hıza çıkabilmek için devir çevirir o hıza ulaştığında gazdan ayağını çekersen devir düşer.

Yani biraz düşünüp bunu idrak edemeyecek kadarsanız, araçları sadece ulaşım için kullanın bu işlere kafa yormayın fazla.
« Son Düzenleme: Aralık 04, 2016, 07:02:20 ÖS Gönderen: erents »

erents

  • İleti: 17
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #44 : Aralık 04, 2016, 11:08:13 ÖS »
https://www.youtube.com/watch?v=lV4TqAg1fAo

Bknz: 150 Km 3k devir videosuda arkadaşlara gelsin. Yağmurlu havada 150 km ile video çekmek biraz zor oldu, video kalitesi kötü oldu ama hala itirazı olan varsa daha temiz bir video çekebilirim.
Göründüğü gibi bir ara hafif bir yokuşa çıkıyor araba devir 4k ya çıkıyor, sonra düz yola inince tekrar 3k devire sabitliyor, videonun sonundan yolun düzlüğünü de görebilirsiniz herhangi bir eğim yok.
Cruise control açıktır.
« Son Düzenleme: Aralık 04, 2016, 11:09:26 ÖS Gönderen: erents »

vtec08

  • İleti: 552
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #45 : Aralık 08, 2016, 10:13:00 ÖÖ »
Sayin erents kardesim.yasinizin kucuklugu yazdiginiz yorumlardan belli.sizin yasiniz kadar biz soforluk yapiyoruz yillardir.konun aslini tam olarak bilmeden sacmalamaniza anlam veremiyorum.Bizim burda tartistigimiz konu 150 km.de aracin 3000 devirde gitmesiydi.otomatik sanzimanda tabi.ben bunun olmayacagini soyledim arkadaslarda video cekti.3000 devirde 150 yaparken bende durumu kabul edip tesekkur ettim kendilerine..bu konularda yzisirken 3000 devirde 150 yapan 7000 devirde 300 mu yapar diye mecazi anlamda olumsuz yorum manasinda yazdik.bugun 300hp lik typer bile 270 km son hiziyken fd6 kasa 1.6 125 hp nin 300 km yapmayacagini bilmedigimizimi sandinda ne yediniz diye yaziyorsun.Yasiniz kucuk olmasi sebebiyle bu tarz seyler yazmaniz normal diye dusunuyorum.Ayrica biseyler yazarken paylasirken baskalarinin da yazdiklarina biraz saygi duyun.Forum ortaminda kalp kirmanin anlami yok.Degerli kardesim...
« Son Düzenleme: Aralık 08, 2016, 10:15:06 ÖÖ Gönderen: vtec08 »

erents

  • İleti: 17
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #46 : Aralık 13, 2016, 04:01:16 ÖS »
Canım memleketimin "benim senin yaşın kadar şoförlüğüm var" zihniyeti yüzünden trafikte, ki sadece trafik olsa keşke her konuda "sen küçüksün bilmezsin" tutumları yüzünden buralara gelmesi çok üzücü durumlar gerçekten. Yaşlanmış zihniyetlerin hala günümüzde geçerli olamayacağı özellikle teknoloji devrinde, bu tavırların bana oldukça ironik geldiğini de belitmek isterim.
Burada bahsettiğiniz üstün yaşınızla ahlak dersi vermeye çalışırken insanları yaşlarıyla küçümsemeniz arasında ki yaman çelişkiyi de bir kenara eklemek isterim.
Bahsettiğiniz şekilde verdiğiniz örneklede durumun ne alakası var demek isterdim ama siz biliyorsunuzdur sizin şoförlüğünüz benim yaşım kadar :)
Bu konu hakkında uzun uzun konuşmak isterdim ama akıllarının yaşlarında olduğunu düşünen bu nadide(!) forumdaşlarımızı daha fazla rahatsız etmeyeyim.
Saygılar.

vtec08

  • İleti: 552
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #47 : Aralık 13, 2016, 07:35:18 ÖS »
Akil yasta degil diyorsun ama gecmis yorumunda Guzel Kafalarmış deyip yorum yazmayi akillilik saniyorsun dimi.bir suru anlatmissin yok s de su devir yok d de nu devir vay arkadas ya bizde 7000 devirde 300 yaptik..Mevzu bahis bir konunun aslini astarini soyleneni anlamadan direk konuya akil vererek baslaman yasinin vermis oldugu heyecan herşeyi ben bilirim cagi.vs.vs.vs.benim degerli firumdasim sen uc tekerlekli bisiklet surerken biz izmir sanayinde chiptuning yapiyorduk.simdi arac kullanmayi motor devrini sayenizde ogrendik.iyiki varsiniz.degerli forum arkadasi..

erents

  • İleti: 17
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #48 : Aralık 14, 2016, 02:22:07 ÖS »
Bir şeyi okumadan asla konuşmam ki bütün yorumları okudum. Bir ikincisi de çok haklısınız, öyle ki muhteşem bilgileriniz discovery channel atölyeleri gibi üstün sanayilerimiziden dışarı çıkamamış :) Keşke benim yaşım kadar şoförlüğünüz olacağına benim yaşım kadar okumuşluğunuz olsaydı neyse ki şanslıyım. Ama gençlik heyecanı konusunda haklınız bir anlık heyecanla yazılmış bir yazı. Ancak yine dediğiniz gibi "iyi ki varım" yoksa meydanlar kimlere kalacak...

"cahil ile etme sohbet, her sözü bir baş incitir.
sarraf olmayan ne bilsin, zanneder her taş incidir."


« Son Düzenleme: Aralık 14, 2016, 02:22:34 ÖS Gönderen: erents »

vtec08

  • İleti: 552
Ynt: 2011 Civic Otomatik Vites "D" ile "S" Devir Farkı
« Yanıtla #49 : Aralık 14, 2016, 06:46:24 ÖS »
Siz benim ne kadar okuyup ne kadar okumadigimi nerden biliyirsunuz??? Yazdigin yorumlardan ogrendiklerini discovery den ogrendiginiz belli oluyor.19 yasinda ailenizin kazanimlariyla alinmis bir aracla video cektiniz o muhtesem yorumlari yazdiniz.bizi cahil ettiniz.bide yorumun altina yazdiniz gunun sozunu oldu bitti.Gençliğinizin vermis olduğu heyecani cok iyi anliyorum bende 18 yil once sizin gibiyim o uyuzden sizi cok anliyorum.Sizden ricam ilk yazdiginiz iki yorumu tekrar okuyup teknik konular disindaki yorumlarinizi bir daha yorumlamaniz.Konu hakkinda tartistigimiz arkadaslar bile sizin gibi yorum yapmamisken sizin yorumunuza sadece guluyorum ..Ama iyiki varsiniz ..arada gulmemizde gerek..hepmi 7000 devirde 300 km ile gidicez ..dimi..