Gönderen Konu: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA  (Okunma sayısı 3226 defa)

ersinozkan1905

  • Ziyaretçi
YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« : Eylül 21, 2008, 02:58:19 ÖÖ »
ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE ARANIZA YENİ KATILDIM VE KONU BAŞLIKLARI AÇIYORUM.BELKİ BI KONULAR VE BAŞLIKLAR DAHA ÖNCE AÇILMIŞ VE TARTIŞILMIŞTIR ANCAK MERAK ETTİĞİM VE SORMAK İŞTEDİĞİM BİLGİ ALMAK İSTEDİĞİM ÇEŞİTLİ KONULAR VAR TAKDİR EDERSİNİZKİ SİZİNDE İLK ZAMANLARINIZ OLMUŞTUR:)
SORMAK PAYLAŞMAK VE DANIŞMAK İSTEDİĞİM Bİ KONUDA YAKIT SARFİYATI...ARAÇLARINIZ NEDİR VE NE KADAR YAKMAKTADİR.BENİM 97 MODEL HB 14 İS BENZİNLİ HONDAM VAR VE ŞEHİRİÇİNDE 330 ŞEKİRDIŞINDA 200 YAKIOR VE BU BANA ANORMAL GELİYOR..BUJİ HAVA FİLTRESİ DEĞİŞTİĞİ HALDE SORUN NE OLABİLİR DAHA AZ SARFİYAT İÇİN NE YAPABİLİRİM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.



Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« Yanıtla #1 : Eylül 21, 2008, 07:15:54 ÖÖ »
Lütfen küçük harf kullanınız ve Kendisiniz tanıtmamış iseniz "Sizi Tanıyalım " bölümünde kendinizi tanıtırsanız sizi daha iyi tanımış oluruz :)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« Yanıtla #2 : Eylül 24, 2008, 10:41:36 ÖS »
aynı araçtan bende var 17 jant var manifolddan itibaren 51 mm düz boru 60 mm egsoz simota cold air intake filtre kiti var ve şehir içi 225 yakıyorum

bence sen en iyisi subap ayarı yaptır değişicektir mutlaka

apr_35bucuk

  • İleti: 588
Ynt: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« Yanıtla #3 : Eylül 24, 2008, 10:58:25 ÖS »
benzinin litresi 3.20 ytl iken nasıl o kadar az yakabiliyor şehir içinde . çoğu araba lpg de zor yakıyor o kadar

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« Yanıtla #4 : Eylül 24, 2008, 10:59:51 ÖS »
ben 500 bin yakan kompressor ilede 370 yakıyorum

hangi arabaya binersem 100 aşağısına kadar indiririm

işin püf noktasını bilince iniyo

apr_35bucuk

  • İleti: 588
Ynt: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« Yanıtla #5 : Eylül 24, 2008, 11:05:58 ÖS »
işin püf noktasını tamam az da olsa biliyoruz da hiç mi devir 3000 leri geçmiyo nasıl o kadar sakin kullanabiliyosunuz  

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« Yanıtla #6 : Eylül 24, 2008, 11:10:11 ÖS »
bak babali devirle iş bitmiyo ben sırtaliym şimdi uygulayın bakın nekadar düşücek

1-sert fren yok
2-sert viraja girmek yok
3-60 km nin üstünce cam açılmicak
4-xenonlar artislik olsun diye gündüzde açılmicak
5-önemli olan 3000 de vites atmak değil o 3000 e nasıl çıktığındır
6-3000 devire yavaşça çıkıcaksın
7-devri tamamladıktan sonra seri vites değişmiceksin vites arasını doldurarak geçiriceksin
8- arabayı yürüttükten sonra artık arabayı kendi ağırlığıyla sürükleyerek hızlandırıcaksın
9-subap ayarını yaptırıcaksın lastik havanı rot balansını kontrol ettiriceksin
10-bunların hepsini uygulicaksın :D

apr_35bucuk

  • İleti: 588
Ynt: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« Yanıtla #7 : Eylül 24, 2008, 11:13:33 ÖS »
tamam kızma :D anlıyorum da hep bunlar uygulanarak gidilmezki demek istediğim bu

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« Yanıtla #8 : Eylül 28, 2008, 02:24:18 ÖÖ »
yok babali estafurullah neden kızayım sobamıyım ben :D :D :d

bak bunları uygulayın hakkaten azalıcak bariz yakıtınız.


apr_35bucuk

  • İleti: 588
Ynt: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« Yanıtla #9 : Eylül 28, 2008, 05:01:35 ÖS »
eyvallah sağol :D (güzel espri)

Sinanerisgin

  • İleti: 2
Ynt: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« Yanıtla #10 : Eylül 29, 2008, 12:02:55 ÖÖ »
usul usul gidin az yakar :)

ERD20

  • İleti: 348
Ynt: YAKIT SARFİYATI HAKKINDA
« Yanıtla #11 : Mart 22, 2009, 09:18:12 ÖS »
güzel teşekkürler