Gönderen Konu: VTEC 2 DYNO sonuclari  (Okunma sayısı 5999 defa)

hunace

  • İleti: 583
VTEC 2 DYNO sonuclari
« : Eylül 24, 2009, 01:27:51 ÖS »
önceki yazilardan birinde bi arkadaşimiz sitenin adresini vermişti. bende buraya vtec2 nin grafiğini ve değerlerini ekliyorum.
2001 model 1239 km de stock durumdaki bir civic, 95 oktan benzinle teste girmiş.
grafikteki değerler tekerdeki güç ve tork değerleri, bu yüzden krank mili üzerindeki değerlerden düşük.
Ve güc PS biriminden gösterilmiş, bildiğiniz gibi PS, hp den cok az daha büyük bir birim.



max PS   -->   102,3 PS   /  5805 rpm

max tork -->   139 NM     /  4312 rpm


tablonun en sağinaki "sample time" kolonu ise, bir önceki devirden mevcut devire kaç salisede ciktiğini gösteriyor.
« Son Düzenleme: Eylül 24, 2009, 01:31:54 ÖS Gönderen: hunace »



SONE-R

  • İleti: 2064
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #1 : Eylül 24, 2009, 01:48:38 ÖS »
bu yabancı bir arabanın dyno değerleri mi?

hunace

  • İleti: 583
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #2 : Eylül 24, 2009, 02:16:08 ÖS »
bu yabancı bir arabanın dyno değerleri mi?
http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=C-L
bu sitenin adresi.

ama hangi civic olduğunu anlatan tek veri 2001 vtec-II 81kw. birde motor tipine SI NA yazmiş. bu nedir bilemedm. I4 yazdiği 4 sirali silindir olsa gerek.



ayni sitede en iyi motor siralamasi var.  ilk siraya TSI yerleşmiş. TYPE-R ücüncü sirada. ama listede cok feci makineler var.
http://www.rri.se/index.php?DN=34

hunace

  • İleti: 583
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #3 : Eylül 24, 2009, 02:27:50 ÖS »
     Model year           2001
     Mileage, km    1293
     Gearbox type    5 - speed manual
     Drive wheels    Front
          
Engine
          
     Cylinders / Valves    4 / 4
     Displacement, cc            1590
     Bore / Stroke, mm    75 / 90
     Type / Configuration    SI NA / Inline
     Location / Orientation    Front / Transverse
     Compression ratio    10.4:1
          
Wheels / Fuel / Weights
          
     Tyre dimension               195/60R15
     Test fuel                           95 RON
     Curb weight, kg                        1197
     Weight dist front / rear, %    60 / 40
          
Performance
     Powertrain performance    
          
     Wheel power    
          kW (PS / bhp) at 1/min    75 (102 / 101) at 5805
     Total wheel torque / total reduction    
          Nm (lb-ft) at 1/min    139 (102) at 4312
          
     Stated engine performance    
          
     Engine power    
          kW (PS / bhp) at 1/min    81 (110 / 109) at 5600
     Engine torque    
          Nm (lb-ft) at 1/min    152 (112) at 4300
          
     Discrepancy (measured/stated)
          
     Power / Torque    -7% / -8.5%


_________________________________

bunlar da teste giren civic in diğer verileri. bütün veriler bizim vtec2 lerle tutuyor. sadece ağirliği biraz fazla gibi geldi bana bunun.

cahitarsal

  • İleti: 462
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #4 : Eylül 24, 2009, 02:43:34 ÖS »
10 lıstenın ztn 6 tane alman war :) ıyı basarı sagladı bu almanlar

gokhan035

  • Ziyaretçi
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #5 : Eylül 24, 2009, 02:49:37 ÖS »
" Compression ratio    10.4:1"

yazıyo, vtec 2 lerde Compression 9.4 değil mi yaw?

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #6 : Eylül 24, 2009, 03:00:32 ÖS »
bana kalırsa listeyi az hacimden çok beygir gücü şeklinde yapmışlar arkadaşlar...

hunace

  • İleti: 583
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #7 : Eylül 24, 2009, 03:01:54 ÖS »
" Compression ratio    10.4:1"

yazıyo, vtec 2 lerde Compression 9.4 değil mi yaw?

vtec2 lerde sıkıştırma oranı 10:4:1

gokhan035

  • Ziyaretçi
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #8 : Eylül 24, 2009, 04:11:27 ÖS »
" Compression ratio    10.4:1"

yazıyo, vtec 2 lerde Compression 9.4 değil mi yaw?

vtec2 lerde sıkıştırma oranı 10:4:1

http://autoban.com.ru:8080/manual/CLHtml/2-18.htm

burda 9.4 yazıyor

http://www.ultimatespecs.com/?option=4&brand=43&model=1306&car=7907

burda 10.4 yazıyor,

d serisi 1.6 araca standart oalrak 10.4 fazla bi sıkıştırma gibi geliyor bana, 9.4 daha mantıklı. şunu kesinleştircek verileri olan var mı?

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #9 : Eylül 25, 2009, 01:09:53 ÖÖ »
yeni civic 10.5 ama vtec 2 yi bilemiyorum ama 10.4 olması bence daha mantıklı

hunace

  • İleti: 583
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #10 : Eylül 25, 2009, 07:42:45 ÖÖ »
d serisi 1.6 araca standart oalrak 10.4 fazla bi sıkıştırma gibi geliyor bana, 9.4 daha mantıklı. şunu kesinleştircek verileri olan var mı?

forumda daha önce verilmişti bu bilgiler. 2001 de ve 2006 da kullanilan motorlar ayni olsa gerek.
http://img5.imageshack.us/img5/6857/779document13.jpg


gokhan035

  • Ziyaretçi
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #11 : Eylül 25, 2009, 02:39:32 ÖS »
eyvallah sağolasın ;)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #12 : Eylül 25, 2009, 03:00:08 ÖS »
ne yan tsi motormu 1. sırayı almış :)
benim listemde ilk 10 a giremez o motor.

hem viagra hem ex atmışlar içine anca güç almışlar :d


hunace

  • İleti: 583
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #13 : Eylül 25, 2009, 03:57:41 ÖS »
ne yan tsi motormu 1. sırayı almış :)
benim listemde ilk 10 a giremez o motor.

hem viagra hem ex atmışlar içine anca güç almışlar :d



hatta üstüne bi'de redbull çakmışlar :D

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: VTEC 2 DYNO sonuclari
« Yanıtla #14 : Eylül 26, 2009, 03:10:44 ÖS »
ne yan tsi motormu 1. sırayı almış :)
benim listemde ilk 10 a giremez o motor.

hem viagra hem ex atmışlar içine anca güç almışlar :d


abi ve sonuç o kadar kalbe yüklenirsen kalp krizinden gidersin :D tsi ın sonu :D