Gönderen Konu: vtec2 modlamaya girişsem mi?  (Okunma sayısı 7842 defa)

aviator35

  • İleti: 617
vtec2 modlamaya girişsem mi?
« : Mart 19, 2009, 07:51:38 ÖS »
merhaba arkadaşlar ben foruma yeni üye olmuş bir hondacıyım. öncelikle hepinize merhabalar. ben iki ay nce kadar bir honda civic 05 aldım ve aracımdan temel olarak çok memnunum. Görünüş olarakta memnunum fakat ben biraz daha üst seviyeye çıkıp modifiye işine yavaş yavaş girmeyi düşünüyorum cai son susturucu jant yay diye yavaştan. fakat merak ettiğim şey aracımdan ilerleyen zamanlarda yapmayı planladığım büyük yatırımların karşığını alabilir miyim? 1,6 110 hp bir motor nerelere taşınabilir ve sizce modifiyeye uygun bir araç mıdır bu kasa vtec'ler? keşke alırken bir vti denk getirebilseydim de düşünmeden yola çıksaydım diyorum ama araç işi nasip işi işte biraz da. bana yapacağım işlemlerle neler elde edebileceğimi ve nasıl başlamam gerektiğini izah edecek fikirleri zevkle okurum, şimdiden bu uzun yazımı okuyup fikir verenlere teşekkür ederim.



despe

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #1 : Mart 19, 2009, 08:05:59 ÖS »
4-1 veya 4-2-1 headers + cat iptal + spor orta ve son susturucu + filtre kiti + safc2 veya vafc ile aracın 130 hp civarlarına gelir. bunda dereceli kasnakta ekleyebilirsin. birde şu v-charger gibi yakıt ekonomidi için kullanılan aletler var vtec2 sinde kullanan bikaç arkadş var 3-4 hp verdiklerini söylediler. yanı aşağı yukarı 130 hp yi görürsün. ben bu saydıklarımdan bu yaz sonuna kadar sadece kasnağı koymucam bakalım kaç hp alıcaz.

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #2 : Mart 19, 2009, 08:07:46 ÖS »
sitede SONE-R nickli arkadaş dc 4-2-1 + simota kit ile dynoda 128 hp aldı. vtec2 de yapılacak ilk işlem headers la birlikte egzoz sistemidir arabaya çok getirisi var.

Quantum

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #3 : Mart 19, 2009, 08:13:57 ÖS »
bu kadar çok konu açtığına göre çok isteklisin.. giriş o zaman?

aviator35

  • İleti: 617
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #4 : Mart 19, 2009, 11:10:29 ÖS »
ewet istekliyim, girişcem, sorup öğrenip öyle girişcem, bilmiyorum ki soruyorum:)

aviator35

  • İleti: 617
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #5 : Mart 19, 2009, 11:12:42 ÖS »
despe; senin jantların markası ne acaba? ben de beyaz jant düşünüyorum da lenso'nun bir modelini beğenmiştim fakat seninkilerde çok güzel görünüyor, ölçüleri ve ağırlığı konusunda bilgin de var mı?
« Son Düzenleme: Mart 19, 2009, 11:14:31 ÖS Gönderen: aviator35 »

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #6 : Mart 19, 2009, 11:15:10 ÖS »
gir gir çok zevk alacağına eminim zaten bi tonda mod parçası var kardeşim...

///MuRaT

  • İleti: 32
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #7 : Mart 20, 2009, 12:12:20 ÖS »
Imkanlarınız çok geniş her türlü parçayı istediginiz zaman bulabilirsiniz.
Ayrıca modifiye karşılıksız bir tutku olmalı, satarken verdiginizin hepsini geri alamazsınız maddi olarak...

aviator35

  • İleti: 617
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #8 : Mart 20, 2009, 01:23:29 ÖS »
satarken almayı planlamıyorum ben, merak ettiğim şey, bu araç ne kadar modlanmalıdır, neticede bir vti gibi gırtlağına kadar doldursam elde edeceklerim harcadığım miktara değmez diye düşünüyorum, o yüzden adımlarımı dikkatli atıp sade bir modifikasyon amacım

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #9 : Mart 20, 2009, 01:27:13 ÖS »
yukarıda yazdım işte arkadaşım tr deki imkanlarla atmosferik olarak neler yapılacağını.

aviator35

  • İleti: 617
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #10 : Mart 20, 2009, 10:32:51 ÖS »
yukarıda yazdım işte arkadaşım tr deki imkanlarla atmosferik olarak neler yapılacağını.
ben jantların marka ve ağırlığını sormuştum ekstradan?

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #11 : Mart 20, 2009, 11:15:41 ÖS »
jantları sanalda koydum arkadaşım. ama jantların markası tr de spoom olarak geçiyor. 15 - 16 - 17 inçleri mevcut

aviator35

  • İleti: 617
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #12 : Nisan 04, 2009, 12:00:57 ÖÖ »
bu spoom jantların ağırlıklarını biliyor musun peki despe heşehrim=:) 16'' alsam diyorum da?

Çağrı

  • İleti: 358
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #13 : Nisan 04, 2009, 06:28:01 ÖS »
öcelikle despe'ye katılıyorum kesinlikle ve kesinlıkle headers ve egsoz sistemini degiştirmelisin gusel bir cai'De  yardımcı olucaktır bu sisteme.sana enson  tavsıye ettigim sey ise jant lastık bırak orj kalsın.

aviator35

  • İleti: 617
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #14 : Nisan 04, 2009, 11:24:33 ÖS »
çağrı arkadaşım neden bu fikirdesin paylaşabilir misin? bilmediğim bir şeyler varsa uygulamadan öğreneyim boşa para saçmayalım:)

Çağrı

  • İleti: 358
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #15 : Nisan 05, 2009, 06:55:31 ÖÖ »
gercekten arabayı yoruyor jant lastık surtunme katsayısı artıyor en önemli olarak.görselıge diyicegim bişeyim yok ama kalkıstakı serilik atıklık kalmadı  ben jant lastıkten once katalızor iptalı ve son susturucu taktırdım yani egsoz sistemi komple degişti o zaman orj 14'luk jantları vardı cokk atıktı ara hızlanma gaz tepkısı cook degişmişti.ben yavas surerim ama şeklim olsun dersen tak derim..

aviator35

  • İleti: 617
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #16 : Nisan 05, 2009, 11:32:47 ÖÖ »
arabamın en sewdiğim yani akranlarına göre olan ataklığı zaten... bundan taviz vermemek için jant takmayabilirim....

modified_club

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #17 : Nisan 05, 2009, 04:03:58 ÖS »
bence süper olur.

aviator35

  • İleti: 617
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #18 : Nisan 05, 2009, 04:58:03 ÖS »
:):) kafam iyice karıştı süper mi olur hüsran mı olur:)

loiz

  • İleti: 560
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #19 : Nisan 05, 2009, 05:11:53 ÖS »
arkadaşım vtecler güzel arabalardır arkadaşların tavsiyesi gibi contasına kadar bi mod yaparsın tutup yolda bi vti'a geçilirsen moralin bozulur yazık oldu emeklerime dersin..bence ya sade bi mod'la yeni bi eksoz sistemi ve dış modla seve seve binersin aracına..yada piyasada temiz bi vti aramaya başla :) Allah şimdiden zevkince kazasız belasız modlamak nasip etsin..

aviator35

  • İleti: 617
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #20 : Nisan 05, 2009, 05:19:03 ÖS »
loiz yorumunu tutuum:) o kadar masraftan sonra bir filtre bir egzoz yapmış bir arabaya geçilmek sinir eder adamı haliyle:) tam işe gireyim diyorum bu sefer muayenedeki başıma gelecek kıllıklar aklıma geliyor, bir sürü sıkıntı, bakalım ne yapcam....

playhard

  • İleti: 126
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #21 : Nisan 10, 2009, 01:01:14 ÖS »
gercekten arabayı yoruyor jant lastık surtunme katsayısı artıyor en önemli olarak.görselıge diyicegim bişeyim yok ama kalkıstakı serilik atıklık kalmadı  ben jant lastıkten once katalızor iptalı ve son susturucu taktırdım yani egsoz sistemi komple degişti o zaman orj 14'luk jantları vardı cokk atıktı ara hızlanma gaz tepkısı cook degişmişti.ben yavas surerim ama şeklim olsun dersen tak derim..

Katılıyorum arkadaşım jantlar görsellikde işe yarıo, 17 jantlar aracı çok kasıo özellikle aksları direksiyon kutularıda elektriklı oldğu için ilerde direksiyon kutusuda zamanla zarar görüo ve 2-3 bin ytl gibi masraflar çıkabilıomuş ..

rockhound

  • İleti: 240
    • Galtek Nadir
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #22 : Nisan 10, 2009, 01:38:18 ÖS »
Despe (Emre),, bu yazdığın headers egzost vs vs toplam maliyeti nekadar? yani 130hp ye ulaşmak için nekadar para harcamak gerekiyor?

bunu neden soruyorum? 20hp iyi bir kazanç ama bana göre yeterli değil. bu 20hp kazanç için nekadar para çıkacak cebimizden ve nekadar işimize yarayacak. sadece meraktan soruyorum, yanlış anlaşılmasın

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #23 : Nisan 10, 2009, 04:41:04 ÖS »
hacım şöyle özetleyeyim

headers:
dc sports 4-2-1     = 1200 tl
megan racing 4-1   = 600 tl
e-bay dan     4-1   = 300 tl.

egzoz:
otto karbon             = 200 ( 2. el fiyatı )
megan racing karbon = 350
egzoz sistemi yapılan işçiliğe ve kullanılan malzemeye göre değişir. aşağı yukarı 200 + diyelim

cai:
aemv2     = 700 tl.
simota kit = 230 tl.

apexi safc2 veyahut vafc 300 tl ile 500 tl arası 2. el


maliyetleri kullanacağımız malzemelere göre arttırıp düşürmek mümkündür. tabi fiyat/hp oranı düşük olsada bu bir tercih ve imkan meselesidir.

rockhound

  • İleti: 240
    • Galtek Nadir
Ynt: vtec2 modlamaya girişsem mi?
« Yanıtla #24 : Nisan 10, 2009, 08:04:47 ÖS »
yani ortalama 1.500TL gibi bir harcama. azı olmaz fazlası olabilir.