Gönderen Konu: Vtec2 Emme Manifoldu Değişimi d16v1 to d16y8 Resimlerle  (Okunma sayısı 21049 defa)

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: Vtec2 Emme Manifoldu Değişimi d16v1 to d16y8 Resimlerle
« Yanıtla #25 : Temmuz 23, 2011, 02:09:58 ÖS »
Okadar araba ve honda ilgime rağmen, okadar forum gezmişliğim, araştırmışlığım, kafa patlatmışlığım olmasına rağmen, şuan nerdeyse hiçbirşey bilmediğimi hissettim..



metinh

  • İleti: 166
Ynt: Vtec2 Emme Manifoldu Değişimi d16v1 to d16y8 Resimlerle
« Yanıtla #26 : Temmuz 27, 2012, 11:29:26 ÖS »
Çok güzel bir çalışma teşekkürler benim araçtada rolanti sorunu var epeydir  araştırıyorum ve çok ustaya gittim netice alamadım sıkışan gazda olur böyle şeyler deyip geçiyor Servise gitme fırsatım olmadı il dışına çıkamıyorum ama dün yine  akü değiştirmem gerekip gerekmediğini öğrenmek için elektrikçiye gittim ölçüm yapıldı akünün şarjıda akımıda normal çıktı, sorunu öğrenmek için değişik ustalara gittim nafile yine sonuç alamadım, internette araştırıken çözümü buldum sanırım emme manifoldu contasının yanık olduğunu başka bir arkadaşın yazdıklarından yola çıkarak kısa süreli bir testten sonra anladım, emme manifoldu contasının olduğu kısma yağ damlatıp motoru çalıştırınca yağı emdiğini gördüm bu gün parçacıları gezdim malesef conta bulunan bir yer bulamadım, geçici bir yöntem uygulamak için kutusunda 300 dereceye dayanıklı olduğu yazan sıvı conta aldım emme manifoldunun hava alan kısmına sıktım motoru çalıştırdım sıvı contanın bir kısmını döktüğüm yerden manifolt ile emildiğini gördüm, motoru stop edip eksilen kısma yine sıvı contadan döktüm, o şekilde contanın donması için beklemeye aldım yarın gündüz sonucu yazacağım umarım geçicide olsa motordaki soğukken stop etme ve sıcakken rolantideki dengesizlik yok olurda bende rahatlarım, olmasa bile contanın değişmesi gerktiği belli her halükarda değişecek ama sorunda ortadan kalkarsa sevineceğim tabi,Sıvı contayı döktüğüm kısma balata spreyiyle önceden güzel bir temizlik yaptım tabi. Selamlar