Gönderen Konu: Vogtland yay (type-r icin)  (Okunma sayısı 5620 defa)

R-13239

  • Ziyaretçi
Vogtland yay (type-r icin)
« : Haziran 29, 2006, 11:28:40 ÖÖ »
Nasıl bilirsiniz ?

Artıları eksileri ?

Tesekkurler.



TEAMHONDATURKEY

  • Ziyaretçi
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #1 : Haziran 29, 2006, 11:31:00 ÖÖ »
Type R'a tek başına yay takma hele Vogtland o da ne?  [-(

VteC_MaNiaC

  • İleti: 317
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #2 : Haziran 29, 2006, 11:31:44 ÖÖ »
walla kaan estremo bana çok övmüştü bu yayı bi arka alıcaktık... arkadaşa aldık bu yaydan adam konfor geri geldi dedi ama benimki kadar düşürmedi... bilmiorum yol tutuşuda fena deil... fiyat uygunsa alınabilnir

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #3 : Haziran 29, 2006, 12:00:49 ÖS »
girmişken coilover tak derim..

asil eibach yay takmıştı 3 cmlik..oldukça memnun..type r ın amortisorleri zaten normala göre sert, ama 3 cm daha aşağıda olsa çok daha iyi olurdu araç..

vogtland kullanıpta yorumu olanı duymadım ama bildiğim kadarıyla alman malı bir yay..

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4899
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #4 : Haziran 29, 2006, 12:04:50 ÖS »
 yapmışken coilover tabikide ;)

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #5 : Haziran 29, 2006, 06:44:13 ÖS »

   Voglant nasıl olur bilmiyorum, görmedim, binmedim, kullanmadım.. 5 cm Eibach ile gayet temiz...


5 cm'lik Eibach yaylı Type-R'a örnek olarak;









ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #6 : Haziran 29, 2006, 07:46:25 ÖS »
5cm lik yayı bende kullandım.pist için ideal belki  ama gunluk kullanım için hiçde ideal değil..
görüntü olarak tartışmasız çok şık..

VteC_MaNiaC

  • İleti: 317
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #7 : Haziran 29, 2006, 11:12:33 ÖS »
5cm lik yayı bende kullandım.pist için ideal belki  ama gunluk kullanım için hiçde ideal değil..
görüntü olarak tartışmasız çok şık..

+1 ayrıca ben standart amortisörlerle 5 cmlik yayların pek sağlıklı olacağını düşünmüyorum... bu arada vogtland almanyada aynı zmanda çok hassas olan silah yaylarını ve birçok yayı üreten kaliteli bir marka olarak tanıtıldı bana bi firma tarafından ....

TEAMHONDATURKEY

  • Ziyaretçi
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #8 : Haziran 30, 2006, 06:49:43 ÖÖ »
5cm lik yayı bende kullandım.pist için ideal belki  ama gunluk kullanım için hiçde ideal değil..
görüntü olarak tartışmasız çok şık..

+1 ayrıca ben standart amortisörlerle 5 cmlik yayların pek sağlıklı olacağını düşünmüyorum... bu arada vogtland almanyada aynı zmanda çok hassas olan silah yaylarını ve birçok yayı üreten kaliteli bir marka olarak tanıtıldı bana bi firma tarafından ....

Hangi firma bunu söyleyen...
Silah yayı ve araba helezonu arasındaki bağ iyi kurulmuş...  :lol:

aSil

  • İleti: 989
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #9 : Haziran 30, 2006, 09:34:42 ÖÖ »
Eibach 3cm. gayet memnunum. Aracımı pist koşullarında pek kullanamayacağım için sadece yayı tercih ettim ve fiyat/performans açısından çok memnunum tavisye ederim. Vogtland yayı Audi A3'e taktık. Yaylı hali stok haline göre çok daha iyi oldu. Yaylar hem yol tutuşu arttırdı hem de konfordan çok ödün vermedik rahatsız etmiyor yani. Fakat her araçta aynı tepkiyi vermeyebilir tabi...

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #10 : Haziran 30, 2006, 11:08:24 ÖÖ »
Bende aldım , bakalım kullanıp yorumlarımı yazarım ...

VteC_MaNiaC

  • İleti: 317
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #11 : Haziran 30, 2006, 06:55:56 ÖS »
valla silah yayı üretmek hassiyet gerektiren bi iş ... zaten firmayı yukardada söyledim tekrar tekrar yazmak istemedim .... sonra reklam diye uyarı geliyor...

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #12 : Temmuz 01, 2006, 03:04:19 ÖS »

  Hayırlı olsun Kaan.. Kaç cm peki?


R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #13 : Temmuz 02, 2006, 12:05:01 ÖS »
3cm 'lik aldım , fazlası benim yasadıgım bolgeler icin mantıklı degil :)

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #14 : Temmuz 05, 2006, 10:57:33 ÖS »
Taktık ama çamurluğa sürtüyor önler... Aynen kutuya...

TEAMHONDATURKEY

  • Ziyaretçi
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #15 : Temmuz 06, 2006, 06:55:57 ÖÖ »
Geçmiş olsun şaşırmadım silah yayına...  ;)

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #16 : Temmuz 07, 2006, 12:38:39 ÖÖ »
Voglant YAYLAR GAYET İİ WE KALİTELİ AMA YOL TUTUŞ OLARAK ÖMÜR OLARAK EİCHBACH LARIN YANINA YAKLAŞAMIYO AYRICA DÜŞÜNÜRSEN MAXTRACK LARIDA DENİYE BİLİRSİN BNM VTI DA WAR 3.5 LİK ÇOK MEMNUNUM

EkReM

  • İleti: 181
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #17 : Temmuz 07, 2006, 06:13:57 ÖS »
benim tavsiyemde TEİN.biraz sert ama çok iyi yay tavsiye ederim
SAYGILAR...

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Vogtland yay (type-r icin)
« Yanıtla #18 : Temmuz 10, 2006, 10:18:41 ÖS »
Taktık ama çamurluğa sürtüyor önler... Aynen kutuya...

   :roll:  Şaşırdım.. EIBACH marka yayların 3 santimliklerinde de 5 santimliklerinde de sürtme gibi bir problem olmuyor, demekki herşey santimle bitmiyor.. Neyse umarım bir çözüme ulaşırsın :)