Gönderen Konu: Üst Kapak Contası(ACİL DESTEK)  (Okunma sayısı 6205 defa)

dede9009

  • İleti: 73
Üst Kapak Contası(ACİL DESTEK)
« : Mart 30, 2009, 10:05:02 ÖS »
Selam arkadaşlar.. Geçtiğimiz haftalarda honda civic 1.6 ies 98 kasa aracımda ust kapak contasını yeniledim ve ust kapak taşlandı. Bittigi gunden sonra 1000 km uzun yola cıktım. Aracımda daha once yag ve su yakıyodu şimdi yavaş yavaş aynı sorunlarla karşılaşmaya başladım. Surekli hararet yukseliyor. Sizce araç yorulduğu için mi böle oluo yada yeni parçalar takıldığı için uyum aşamasındamı yada başka bi sebebi olabilir mi? Daha fazla masraf çıkarmadan bu işi halledeim diorum cunku öğrenciyim ocağım yandı artık yani:). Acil bilgilerinizi bekliorum..



infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Üst Kapak Contası(ACİL DESTEK)
« Yanıtla #1 : Mart 30, 2009, 10:26:31 ÖS »
kapağı neden taşladın ?

dede9009

  • İleti: 73
Ynt: Üst Kapak Contası(ACİL DESTEK)
« Yanıtla #2 : Mart 30, 2009, 10:46:16 ÖS »
Ustanın tavsiyesi oldu. eğer taşlanmazsa conta aynı şekilde tekrar zorlanıp aynı sorunu yaratır dedi.

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: Üst Kapak Contası(ACİL DESTEK)
« Yanıtla #3 : Mart 31, 2009, 08:34:35 ÖÖ »
kapağı neden taşladın ?
Serkan bu araçların yanma odası nerde pistonun üzerindemi yoksa silindir kapağındamı...

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Üst Kapak Contası(ACİL DESTEK)
« Yanıtla #4 : Mart 31, 2009, 11:11:58 ÖÖ »
kapagı taşladım derken port polsih uygulamasını yapıldı yoksa contanın oldugu yerimi taşlayıp temizlediler hani eski conta kalıntısını yok etmek için fln

dede9009

  • İleti: 73
Ynt: Üst Kapak Contası(ACİL DESTEK)
« Yanıtla #5 : Mart 31, 2009, 12:10:55 ÖS »
ya eski contadan oluşan sorundan dolayı ust kapaktaşlanmış bende çok İyi bİlmiorum ama araba şuan aşagıda yatıo öle. 1 km hararet tavan yapıo.

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: Üst Kapak Contası(ACİL DESTEK)
« Yanıtla #6 : Mart 31, 2009, 01:35:06 ÖS »
Benim aklıma gelen kalitesiz conta ve contanın soğutma suyuna kompresyon kaçırması.Yedek su deposunun kapağını açtığınızda su kaynıyomu taşıyomu...birde kapağın verilen değer torkunda sıkılmadığı tabi bunu yapan usta ama ne baltalar var piyasada...

dede9009

  • İleti: 73
Ynt: Üst Kapak Contası(ACİL DESTEK)
« Yanıtla #7 : Mart 31, 2009, 03:01:48 ÖS »
Bugun bi ustaya daha gösterdim conta gitmiş dio. Bukadar kısa surede olması beni şaşırtıyo. suyunu tamamlayıp yola cıktığım zaman su eksiltiyo ayrıca kompresor geri yolluo suyu gibi gelio.aktarma kabındaki suyu radyatorden gelen buhar kaynatıo ve onuda dışarı atıo. egzosun arkasına baktım oradada su birikmiş. Sağlıklı araç egzozdan su atar diolar bizimki her zaman atıo anlayamıorum ne olduğunu. Tam maliyeti nedir bilmiorum bilginiz varmı? contaya yan sanayi için 80tl orjinali için 120 lira dediler. taşlamaya girerse bi 40 lirada oraya gider diolar 200 lirada usta alırım dio bana biraz fazla geldi. ayrıca neden bu arıza surekli tekrarlanıo ki??

serkansobe

  • İleti: 1015
Ynt: Üst Kapak Contası(ACİL DESTEK)
« Yanıtla #8 : Nisan 04, 2009, 08:41:56 ÖS »
ustanın söylediği fiyat fazla bence.
motordaki soruna gelince, eğer taşlattıktan sonra yine aynı sorunları yapıyorsa bana kalırsa başka yerden sıkıntılar var buda devirdaim pompası arızalı olabilir su kaçırıyordur bununla beraber aracım hem su eksiltir hemde yağ yakarsın çekiş düşer yakıt sarfiyatı artar.
birde radyatöründe delik olabilir aracın o yüzden su eksiltiyoda olabilir.
hortumlarında yırtık patlat olabilir oda neden olur.
eğer bunlara baktırmadıysan baktır derim büyük ihtimal senin sorunların bunlardan kaynaklanıyordur.

dede9009

  • İleti: 73
Ynt: Üst Kapak Contası(ACİL DESTEK)
« Yanıtla #9 : Nisan 07, 2009, 09:40:00 ÖÖ »
eyw saolun şimdilik aracin işlemini hondadan anlayan bi ustaya gösterdim. şuana kadar bi sorun çikmadi umarim başka sorunda çikmaz. maliyetide 200 lira kadar tuttu. Ilginiz için saolun arkadaşlar