Gönderen Konu: ucuz spoiler  (Okunma sayısı 5716 defa)




rewhard

  • İleti: 223

civicwhite

  • İleti: 46
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #2 : Nisan 13, 2011, 09:36:27 ÖS »
çok kötü değmez

adnyldz

  • İleti: 1429
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #3 : Nisan 13, 2011, 10:01:25 ÖS »
bence vtec2 nin anatomik spoileri gibisi yok..

rewhard

  • İleti: 223
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #4 : Nisan 13, 2011, 10:09:58 ÖS »
bunlarla arasında çok fark varmıdır.. onların fiyatı 60-70 lira filan olması lazım yani baya fiyat farkı var arada....

adnyldz

  • İleti: 1429
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #5 : Nisan 13, 2011, 10:12:55 ÖS »
ben yaklaşık 1 ay önce alıp taktırdım astarsız 80 liraya aldım. boyatıp takmasıyla 100 TL ye mal oldu.

rewhard

  • İleti: 223
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #6 : Nisan 13, 2011, 10:28:01 ÖS »
aslında bende ondan almayı düşünüyordum ama fiyatından dolayı askıya almıştım şimdilik... acaba bunlar idare edermi şimdilik.... gerçi 10-15 lira para değil alıp baksam mı napsam...

adnyldz

  • İleti: 1429
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #7 : Nisan 13, 2011, 10:42:50 ÖS »
Aklının bi köşesinde kalıcangından al dene büyük bi mevla değil baktın hosuna gitmedi söküp koyarsın bi kenara hem aklında soru işareti kalmamış olur.

rewhard

  • İleti: 223
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #8 : Nisan 13, 2011, 10:53:24 ÖS »
135 cm bunların boyu senin aldıgının kaç cm di hatırlıyormusun uzun yada kısa gelmesin...

bide inceyle kalın çeşiti var birinin eni 4cm digeri 4.6 cm.. hangisi daha iyiki....

adnyldz

  • İleti: 1429
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #9 : Nisan 13, 2011, 10:57:54 ÖS »
ölçmüştüm ama şuan hatırlamıyorum görsel olarak bilmıyorum dediğin spoileri bi bilgim yok anatomikler hoşuma gidiyodu o yuzden başka bi spoiler dikkatimi cekmedi desem yeri .
resimdeki gibi şuan( fotoğraf kalitesi biraz iyi değil telle çektim)

« Son Düzenleme: Nisan 13, 2011, 10:59:15 ÖS Gönderen: adnyldz »

rewhard

  • İleti: 223
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #10 : Nisan 13, 2011, 11:03:03 ÖS »
eyw. usta senide yorduk sağolasın..  ince olandan bitane alimde bakım ben en iyisi..

adnyldz

  • İleti: 1429
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #11 : Nisan 13, 2011, 11:05:09 ÖS »
estafurullah ne yorması . aklında soru işareti kalıcaksa al tak dene derim çok uçuk bişi değil :)

bende ön panjuru sökmeyi düşünüyorum hadi hayırlısı

pashatorunu

  • İleti: 1234
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #12 : Nisan 14, 2011, 02:12:07 ÖS »
kötü duracağına sanmıyorum aksine çok kibar durabilir 15 tl çok para değil al dene aklında kalmamış olur ;)

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #13 : Nisan 14, 2011, 03:15:36 ÖS »
alınabilir benim arabamda da vardı (taaki hırsız çalana kadar) hoş bir görüntü veriyor ve malzeme kaliteli

angaramos

  • İleti: 1086
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #14 : Nisan 16, 2011, 11:00:03 ÖS »
arkadaslar 13 lıra çok ucuz ama sanki bi i..nelık var gıbıme gelıyor cunku plastık te fıberde 50 den asagı vermıyorlar ancak baban olursa belki bence paraya yazık etme

murat_ozbek

  • İleti: 799
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #15 : Nisan 16, 2011, 11:10:35 ÖS »
arkadaslar 13 lıra çok ucuz ama sanki bi i..nelık var gıbıme gelıyor cunku plastık te fıberde 50 den asagı vermıyorlar ancak baban olursa belki bence paraya yazık etme
satan adamı tanırım şöyle söylim i....nelik olsaydı tr ye simotayla eibach ve nteci getirmezdi,yada onlardada i...nelik olurdu.ürünü ucuza veriyo olmazsı i...nelik değildir.

fearlessantalya

  • İleti: 258
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #16 : Nisan 16, 2011, 11:54:34 ÖS »
şuan benim aracımda o çıtadan var diğerleri kadar şık durmasada kendini belli etmesede yinede fena değil gerçi ben 40 tl falan vermiştim :)

By fearlessantalya at 2011-04-11

karapilot

  • İleti: 913
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #17 : Nisan 17, 2011, 12:52:06 ÖÖ »
çok kötü değmez


+1000000000000000000000000

rewhard

  • İleti: 223
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #18 : Nisan 20, 2011, 07:44:51 ÖS »
arkadaşlar aldım c.tesi taktım arabaya bence çok güzel durdu...

adnyldz

  • İleti: 1429
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #19 : Nisan 20, 2011, 07:54:13 ÖS »
hadi hayırlı olsun fotoları gormek isteriz :)

rewhard

  • İleti: 223
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #20 : Nisan 20, 2011, 07:57:19 ÖS »
hafta sonuna kadar katarım resimlerini.. ;)  hatta herkez soruyo nerden aldın filan diye..

Vtec.II

  • İleti: 746
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #21 : Nisan 21, 2011, 04:09:05 ÖÖ »
Detaylı fotoğraflarını bekliyoruz ;)

hoaxemre

  • İleti: 48
    • Oto Aksesuar
Ynt: ucuz spoiler
« Yanıtla #22 : Nisan 21, 2011, 12:23:08 ÖS »