Ama bu işi yaparken de çok fazla alternatif olduğu için ne şekilde bir işlem istediğine karar vermen gerek,Örnek vermek gerekirse,atmosferik olarak modifiye yapacaksan ve motor içine girmeden stock olarak daha verimli olsun diyorsan,headers,cold air intake,ECU mapping(ECU değişip,Manage için bir modül kullanmanı öneririm"Ectune-Hondata s300" gibi) MSD yüksek voltajlı ateşleme modülü ve tüm bileşenleri,silindir kapağı içinde sibop yay ve şapkalarının değiştirilmesi,dereceli eksantrikler ve ayarlı eksantrik kasnakları,daha yüksek kapasiteli enjektörler(atmosferik için 350cfm ya da 440cfm yeterli olacaktır).Motor içine de girmeyi planlarsan,bu iş kollar,yüksek sıkıştırmalı pistonlar,saplamalar,yataklar ve hatta hacim de artırmak düşüncesinde olursan stroker kite kadar gider.Tüm bu sözü edlienlerin sana maliyeti ise mevcut aracının fiyatından çok daha fazla tutacaktır.