Rekreb Swap fıkrıde aklıma geldı fakat kondusyonu duzgun ve fıyatıda ucmayan bır motor bulma konusunda cıddı suphelerım var.b16b sanırım ep2 nın kullandıgı motor degıl.Ep2 yıde uygulayabılırmıyız kulaklar ve sanzıman problem cıkarırmı.Ve bu swapp la ılgılı Profesyonel yardımı kımden alabılırız. Ammada sordum deemı Sımdıden tskler.
turkiyede jdm motor ve parcalarinin disburutorlugu yapan bi mekan varmi onu arastirmak lazim..ben yurdisinda yasiyorm biz nerdeyse burda her 2 haftada bir araba swapliyorz arkadasin garajinda. sana lazim olan motor jdm b16a obd2 bu motoru bulabilrsen hic kacirma derim cunku arabana lopp diye oturcaktir masrafsiz motor zaten intake manifold,,sensorler,fuel rail,, injectors,,distributor,,throttle body,,,alternator,,,power steering pump nerdeyse butun parcalarla beraber 70 bin km nin altinda geliyor eger jdm disburutorden alirsan.geri kalan elektirik donanim,,motor askilari,,birde p28 diyecektim ama araban obd2 oldugu icin chip nasil atacaginida bu linkten bakarak chip alip kendin skunk2 veya diger prog atabilrsn icine..(
http://www.superhonda.com/forum/f99/how-chip-obd2-ecu-337498/)
sanzuman konusundada eger swaptan sonra turbolarim dersen motoru,,, d serisi sanzumanda kalmasi daha iyi olur cunku d serisi sanzumanlar b serisine gore deviri daha gec alir itme gucu daha uzun olur oyuzden turbo icin herzaman uzun devirler daha iyidir.ama ben turbolamiycam dersen b16 sanzumanida al derim devirleri cok daha hizli alir cok seri olur d serisi sanzumana gore.