Gönderen Konu: si için kapak contası ve bujiler için yardım arkadaşlar  (Okunma sayısı 1836 defa)

ozgurgoksu50

  • İleti: 7
si için kapak contası ve bujiler için yardım arkadaşlar
« : Ağustos 31, 2011, 11:35:53 ÖÖ »
arkadaşlar bujilerde ve kablolarda sorun var ve degişmesi gerekiyor..forumlarda okuduguma göre iridyum buji çift tırnaklı buji falan diyorlar sizce  farklılıklar varmıdır ve onların alınması gereklimidir.. birde başka sorun motor kapak contası degişmesi gerekiyormuş bujilerin oldugu yerede yağ var bu sorun nasıl çözümlenmeli.jonta değişecekse eger ince contalardan yapsak faydalı olurmu...bilgilendirirseniz sevinirim arkadaşlar....



ENG

  • İleti: 1856
Ynt: si için kapak contası ve bujiler için yardım arkadaşlar
« Yanıtla #1 : Ağustos 31, 2011, 12:28:56 ÖS »
oncelikle sadece bujilerin orada yag birikmesi varsa bunun kapak contasi degilde oring contalarinin degismesi gerekir. bu durum si in klasik problemidir cozumude pahali degildir. bujilerin oemi ngk bkren11 dir isini gorur. si icin iridyum buji ve kablolari elimde var dusunursen yardimci olurum

ozgurgoksu50

  • İleti: 7
Ynt: si için kapak contası ve bujiler için yardım arkadaşlar
« Yanıtla #2 : Eylül 01, 2011, 01:21:29 ÖÖ »
ENG kardeşim aslında benim sadece gözle gördügüm sorun o bujilerine baktıgımda yag gördüm sorunun ordan olucagını düşünüyorum fakat asıl motordaki problem her hangi bir vitesde hızlanma yaparkan araba sanki benzin biter gibi sürekl tekleme yapıyor sadece 90 100 de kendi devrinde bayır assagıya giderken yapmıyor tekrar çekişe geçtigi zaman yine yapıyor..ve ara sıra 1 kaç saniyelikte olsa düzeliyor... lpg var araçta ama aynı şeyi benzindede yapıyor birazdaha az olsa dahi..şimdi bu sorun sence oraya yag toplamasındanmıdır.....ve her usta yaparmı bizim memlekette usta sorunu varda

ozgurgoksu50

  • İleti: 7
Ynt: si için kapak contası ve bujiler için yardım arkadaşlar
« Yanıtla #3 : Eylül 01, 2011, 01:25:58 ÖÖ »
ve kardeş son bişey daha o ring dedigin contaları degiştirince eski kapak contasınıda yenilemek gerekiyor dimi yoksa eskisi kullanılabılırmkı.. vericegin cevaplar için şimdiden teşekkürler saygılar...

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: si için kapak contası ve bujiler için yardım arkadaşlar
« Yanıtla #4 : Eylül 01, 2011, 08:47:53 ÖÖ »
teklemenin bujilerinin oradaki yag birikmesinden olacagini sanmiyorum. atesleme olabilir yerinde olsam distiributor kapagini acar tevzi makarasiyla birlikte temizlerdim. bi duzelme olursa atesleme bobini dahil hepsini yenilerdim.oringleri degismisken kulbitor kapagi contasinida degissen iyi olur

ozgurgoksu50

  • İleti: 7
Ynt: si için kapak contası ve bujiler için yardım arkadaşlar
« Yanıtla #5 : Eylül 01, 2011, 10:39:16 ÖÖ »
çok teşekkurler kardeşim...Bugun baktırıcam kardeşim araca bakalım ne cıkıcak bilgilendiririm seni.

ozgurgoksu50

  • İleti: 7
Ynt: si için kapak contası ve bujiler için yardım arkadaşlar
« Yanıtla #6 : Eylül 02, 2011, 07:18:29 ÖS »
sorun bujilerde ve buji kablosunda cıktı bu yuzden araba sıkışmış ve orignlerden yag atmış degiştirmeye gerek kalmadı bujilerle hallettik arkadaşlar böle sorun yaşayan arkadaşlara bilgilendirme...

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: si için kapak contası ve bujiler için yardım arkadaşlar
« Yanıtla #7 : Eylül 03, 2011, 09:38:29 ÖÖ »
hadi gecmis olsun