Gönderen Konu: Servisler Niye Müşteriyi kandırır  (Okunma sayısı 1770 defa)

eminbagci

  • İleti: 52
Servisler Niye Müşteriyi kandırır
« : Temmuz 26, 2011, 01:34:24 ÖS »
 :con
Herkese Selamlar,
Aracımın 1000 km sonra 40000 km bakımına götürücem. Fakat 3 ayrı Honda Yetkili Servisinde fiyat aldım. Hepsi Birbirinden farklı fiyat verdi. ARacımı aldığım günden beri hep aynı A Bayisine götürdüm. Fiyatlar
A Bayisi: 422 TL
B BAyisi: 520 TL
C Bayisi: 500 TL Fiyat verdi. Şimdi Burada gariplik şu;
40000 km bakımında Honda Jazz 2010 modelde
Yağ,
Yağ Filtresi
Karter Tapa Pulu
Hava Filtresi
Polen Filtresi
Balans Ayarı gerekli rutin kontroller
Bve C Bayisidiyorki buji leri değiştiriyorlar C Bayiside şanzıman yağının değiştiğini söylüyor.
Gariplik şu Honda Jazz 2010 modellerde Bujiler platinium olduğu için 100000 km de değişiyor.
Şanzıman yağıda 60000 km de değişiyor. Bujilerinde değişmesine 60000 km varken değişmesi ve yağında
20000 km önceden değişmesi için sadece müşteriyi kandırma diye düşünüyorum. Bu bilgileri A Bayisine sorduğumda
bunların değişmesine daha olduğunu belirtti. Bu konuyu Honda Türkiye ye mail ile bildirdim. Cevabı paylaşırım
Ama servise gitmeden alternatifi olmayanlar hariç sormasında fayda var diye düşünüyorum
Bve C Bayisidiyorki buji leri değiştiriyorlar C Bayiside şanzıman yap



drmoz

  • İleti: 727
Ynt: Servisler Niye Müşteriyi kandırır
« Yanıtla #1 : Temmuz 26, 2011, 08:58:01 ÖS »
 bayisinden şaşmayın derim :)

sanli90

  • İleti: 1587
Ynt: Servisler Niye Müşteriyi kandırır
« Yanıtla #2 : Temmuz 27, 2011, 10:09:49 ÖÖ »
Malasef öle bende merak ediyorum bu sorunun cevabını en sonunda bende kendim sanayide halledicem 80 bin bakımımı herhalde

bRk26

  • İleti: 443
Ynt: Servisler Niye Müşteriyi kandırır
« Yanıtla #3 : Temmuz 27, 2011, 10:55:56 ÖÖ »
Valla bu servislerin işte kar koymaları atıyorum yağ filitresini A bayisi 10 liraya alıp 12 liraya satar müşteri çeker ucuz gibisinden sonradan bindirir fiyatları B ve C bayii'si 10 liraya alır 15 16 liraya satar ama indirimde olmaz artışta olmaz he neden herkez B ve C bayii'sine gidiyor derseniz bizim kafamızda atıyorum arabalarımız 25 26 27 milyar her neyse pahalı yaptırıp temiz olsun deriz burdan kaybediyoruz işte herkeze göre farklı tabi ben özel serviste yaptırıyorum çokta memnunum hani =)

efsane_001

  • İleti: 945
Ynt: Servisler Niye Müşteriyi kandırır
« Yanıtla #4 : Temmuz 27, 2011, 11:02:29 ÖÖ »
servislerin hepsi farklı fiyat veriyorlar ama yinede aracını servise götür

bRk26

  • İleti: 443
Ynt: Servisler Niye Müşteriyi kandırır
« Yanıtla #5 : Temmuz 27, 2011, 11:09:36 ÖÖ »
Servislerin hepsi aynı fiyat vermezler kuruşu kuruşuna aynı fiyata hayatta vermezler ama maddi durumun yerindeyse serviste yaptırmanı bende isterim neden garanti veriyorlar adamlar özel servislerde bu söz konusu değil...

pashatorunu

  • İleti: 1234
Ynt: Servisler Niye Müşteriyi kandırır
« Yanıtla #6 : Temmuz 28, 2011, 01:35:20 ÖÖ »
garanti bitene kadar servise devam yapacak bişey yok

eminbagci

  • İleti: 52
Ynt: Servisler Niye Müşteriyi kandırır
« Yanıtla #7 : Ağustos 02, 2011, 10:09:15 ÖÖ »
Herkese Selamlar,
Konu ile ilgili olarak Honda Müşteri Hizmetlerini aradım. Sağolsunlar beni Genel Müdürlükten aradılar. Bu konuda bayileri uyardıklarını söylediler. Bana aracın kullanma kılavuzunda (genelde okumuyoruz) 330 nolu sayfada hangi km hangi parçaların değişeceğini görebileceğimizi söylediler. Bende baktım bayağı detaylı yazıyor. Ayrıca Yeni kasa Honda Jazz da builer 120.000 km de değişiyor ve Şanzıman yağının ise 60.000 km yada 48 ay da değiştiğini belirttiler. Şimdi Honda servisleri yeni bir uygulamaya geçiyormuş. Aracınızı Türkiye de hangi yetkili servise götürürseniz götürün bir önceki servisde hangi parçaların değiştiğini sistemde göülüyor ve sistem hani parçaların kontrol edilip değişmesi gerektiğini belirtiyor. bu konuda Genel müdürlük çok hassas şikayeti bildirdiğim gün 2 saat sonra aradılar. Bu konuda hassaslar.