Gönderen Konu: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)  (Okunma sayısı 4234 defa)

ocean0636

  • İleti: 1986
Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« : Ağustos 03, 2010, 01:18:18 ÖS »
Ofsetinden dolayı jantlarım çok küçük duruyor ve gören herkesin bunu yüzüme vurmasından artık bıktım ve jantları boyatmaya karar verdim :D Jantların rengini değiştirirsek bu durumu bi nebzede olsa azaltabılecegımızı dusunuyorum, hemde değişiklik olur :)
Renk konusunda yardımınıza ihtiyacım var.
Şimdilik sadece sedefli beyaz aklımdan geçiyor ama kesin bir kararım henüz yok.








focusn70

  • Ahmet
  • İleti: 3068
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #1 : Ağustos 03, 2010, 04:29:15 ÖS »
yazık edersin mert bence hiç gerek yok boyaya vereceğin paraya spacer al jantınında orjinal rengi bozulmasın

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #2 : Ağustos 03, 2010, 04:53:54 ÖS »
jantların rengi o kadar da kötü durmuyor ortak ama illa dersen sarı lipli füme olabilir...

ertunc_93modelci

  • İleti: 197
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #3 : Ağustos 04, 2010, 06:24:21 ÖS »
bence cok sacma bı fıkırdesın cantların cok gosterıslı bıjonlarında yakıyo yanı sakın degıstırme mılletın aklına uyupta

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #4 : Ağustos 04, 2010, 06:25:46 ÖS »
bence cok sacma bı fıkırdesın cantların cok gosterıslı bıjonlarında yakıyo yanı sakın degıstırme mılletın aklına uyupta
ertunç yeri değil ama gördüğüm kadarıyla aracın EG seni de EG foruma bekleriz

gknvt4

  • İleti: 1063
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #5 : Ağustos 07, 2010, 05:50:55 ÖS »
beyaz

Mr.VTEC

  • İleti: 621
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #6 : Ağustos 08, 2010, 04:37:31 ÖÖ »
bence boyaya hiç gerek yok böyle daha güzel tamam jantlar biraz ufak gibi ama boşuna masraf çıkarmana gerek yok yinede sen bilirsin tabi canavar böyle daha iyi yürüyosa böyle kalsın :)

Sİ yah

  • İleti: 290
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #7 : Ağustos 08, 2010, 05:05:01 ÖS »
bence boyaya gerek yok ama illa boyıyacam diyorsan parlak siyah çevresine kırmızı şerit güzel durur

LiHoN-X

  • İleti: 721
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #8 : Ağustos 10, 2010, 05:31:59 ÖÖ »
beyaz iyi durur  >=ok

adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #9 : Ağustos 11, 2010, 09:42:54 ÖÖ »
jantı sat 17 yada 18 al sorunu kökünden hallet :)

MADBULL

  • İleti: 48
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #10 : Ağustos 11, 2010, 10:38:33 ÖÖ »
jantlar çok güzel ve aracınıza yakışmış rengide gayet hoş duruyor ama yeni cıvıc ler iri kıyım arabalar olduğu için bence takılan jantın 18'' olması görüntüyü dahada güzel hale getirir

Co Black

  • İleti: 750
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #11 : Ağustos 11, 2010, 11:06:04 ÖÖ »
bence boyayacığına (boya masrafını bilmiyorum ama yaklaşık yine 100-150 civarıdır galiba) o jantları sat, ofsetsiz ve göbeği küçük olan jantlara bak derim.Bende bu kasa honda vardı bu tarz bi jant aldım çok küçük durdu.Ondan sonra jant işinin inceliklerini araştırdım.Ofsetli her zaman küçük durur, göbeği büyük olan jantın haliyle kolları kısa olur.Kolları uzun olupta düz olmayan ya da kalın kol olan jantlarda her zaman ebatından küçük durur.Bende jant al arabaya da boyalı jantı takıp yazık etme

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #12 : Ağustos 12, 2010, 09:28:54 ÖS »
Abi ben şahsen boyatmazdım. Beyaz hoş durabilir ama.

kacaman

  • İleti: 7156
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #13 : Ağustos 12, 2010, 10:37:15 ÖS »
kolları araba ile aynı renk yapsak çember kısım açık renkte kalsa

maydoz

  • İleti: 500
    • Torino Ayakkabı
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #14 : Ağustos 13, 2010, 10:45:50 ÖÖ »
bencede hiç kimseyi dinleme sen.

hiç enkei jant boyanırmı.verdiğin paraya yazık olur

yasinguzen

  • İleti: 9
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #15 : Aralık 05, 2010, 07:16:11 ÖS »
Bence 17 taksaydın güzel olurdu

focusn70

  • Ahmet
  • İleti: 3068
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #16 : Aralık 05, 2010, 09:38:32 ÖS »
ahahahaaaaa

blackbull

  • İleti: 1427
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #17 : Aralık 05, 2010, 09:47:17 ÖS »
kanka jantlar güzel ya bozma rengini

koluman

  • İleti: 960
Ynt: Rpf1 Jant Rengi Yardım..? (Yeni Civic)
« Yanıtla #18 : Aralık 06, 2010, 08:41:47 ÖÖ »
Bence 17 taksaydın güzel olurdu
sıkıntıda o zaten 17 o jantlar. bence elleme jantlarını bu haliyle mükemmel