Gönderen Konu: PİSTON KISALMASI  (Okunma sayısı 1989 defa)

CEM CÜNEYT

  • İleti: 5
PİSTON KISALMASI
« : Temmuz 02, 2012, 07:30:28 ÖÖ »


  Arkadaşlar günaydın ,
  ben 1.4 is honda cıvıc aracıma motor bloğunu traşlanarak küçültmek,pistonlarında kısaltmak ve tabiki krank milinide ona göre değiştirerek güç artışı  olacağını düşünüyorum.bunu yapan arkadaşlar varmı veya yapılacak işlemin artı ve eksileri nelerdir.eksoz sistemi ile oynamayı düşünmüyorum.aracımda sadece açık hava filitresi var çok memnunum.yapan arkadaşlar varsa ya da bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.



CEM CÜNEYT

  • İleti: 5
Ynt: PİSTON KISALMASI
« Yanıtla #1 : Temmuz 04, 2012, 10:20:53 ÖÖ »
arkadaşlar sanayide ustaya sordum sakın yaptırma  motorun tüm ayarları kaçar bir daha toplayamazsın dediler.bende vazgeçtim  bilginize

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: PİSTON KISALMASI
« Yanıtla #2 : Temmuz 04, 2012, 01:52:16 ÖS »
sana o bilgiyi kim verdi Allah aşkına   :emo
piston kısalınca güç mü artıyomuş  <nohapy
blok traşlanıp nasıl küçülür aklım almadı traşlanan şey oversize olur yani genişler.. :artis
gel Honda Radar'a araç nasıl modifiye olunur biraz bilgi edinirsin.. :con

srkns

  • Serkan's
  • İleti: 1372
Ynt: PİSTON KISALMASI
« Yanıtla #3 : Temmuz 04, 2012, 09:53:56 ÖS »
ne ustalar var, kapak taşlayıp sıkıştırma oranını artırmayı geçtik sıra blok, piston kısaltmaya geldi :) strok boyunu, kurs hacmini de ayarlıyor mu acaba? eli değmişken ateşlemeyi avansı da halletsin direk Honda Motor Co. Ar-Ge de yarın işe başlar :)