Gönderen Konu: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır  (Okunma sayısı 27575 defa)

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #25 : Ekim 08, 2009, 12:09:50 ÖS »
evet bendede aynı sey oldu. boguluyor. araba biraz hareket edince kökle
Gecenlerde işiklarda kalış yaparken D de gza sonuna kdar bastım (herzamn yaptım şey ) araba gaz yemedi boguldu araba gitmedi yani oldu yerde cakıldı bagırdı :S gazdan cekip tekarar bastımda harket etti acaba defransiyel mi kitleyeme başlıyo... bi bilgisi olan ve ya başına gelen varmı .?



olcay_bora

  • İleti: 239
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #26 : Ekim 12, 2009, 08:54:23 ÖS »
otomatik 307 sahibiyim 1.6 manuel megane lara boy boy ;) tam fren tam gaz snra freni bırak uzaaaa

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #27 : Ekim 13, 2009, 01:31:27 ÖS »
tam fren tam gaz yapınca araba durmuyoki yerinde yavaş yavaş hareket ediyo
otomatik 307 sahibiyim 1.6 manuel megane lara boy boy ;) tam fren tam gaz snra freni bırak uzaaaa

rallier_61

  • İleti: 171
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #28 : Ekim 13, 2009, 11:28:46 ÖS »
hareketsizken tamgaz+fren olayını kronometreyle denedim,kayda değer bir fark yok;bu teknik sadece şanzımanı+tork konvertörünü test için uygulanır,o da bir seferlik ve 10sn.lik olacak şekilde+bu ikiliyi de çok zorlar..bizde esas farkettiren şey 1+2+D3+D şeklinde devir kesiciye sokarak kullanmak;kronometre ile(profesyonel bir kronometre değildi ve araçta tektim; yanılma payı olabilir) denedim,hareketsiz haldeyken D ye çekip 0-100 hızlanma 12 küsür(13e yakın),manuel olarak kalkış yapıp denediğimde ise 11 küsür tuttu..Dde iken 6200rpmde vites değiştirmesini izlemek var,manuel kullanarak 6500rpmde devir kesiciye sokarak kullanmak var...

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #29 : Ekim 13, 2009, 11:36:23 ÖS »
yeni civicler için konuşmak gerekirse direksiyondan kumandalı yani f1 modda kullanmak performans açısından iyidir. ayrıca vsa kapalı olmalıdır. eski tip şanzımanlarda denildiği gibi 1-2-D3 gibi modlar manuel tarzdadır. aslında bunun yeni versiyonuda S + - moddur. çoğu tiptronikte görmüşsünüzdür. vites S moda alındıktan sonra sağa geçirilir ileri veya geri yaparak vites ayarlanır.  en iyi performans için spor modda dip gazla kalkış yapılabilir. eski şanzımanlarda 1 oluyor.

rallier_61

  • İleti: 171
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #30 : Ekim 13, 2009, 11:47:47 ÖS »
sanırım makyajlı civiclerde de S'e çekmeden kulakçıklarla manuele alınabiliyormuş..bi de manuel kullanımda bile en son 4.vitese kadar çıkılabiliyormuş??

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #31 : Ekim 14, 2009, 07:04:14 ÖÖ »
sanırım makyajlı civiclerde de S'e çekmeden kulakçıklarla manuele alınabiliyormuş..bi de manuel kullanımda bile en son 4.vitese kadar çıkılabiliyormuş??


evet dediğin doğru ancak belirli bir süre kulakçıklar kullanılmazsa tekrar D moduna geçiyor vites. Yani performans için S mod uygundur.

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #32 : Ekim 14, 2009, 09:26:15 ÖÖ »
arkadaslar bir sorun var bende d1 yok  2 var D3 D4 var . civic si. konuyu açan olarak hala yanıt alamadım. siz olsanız nasıl kalkarsınız yardım

rallier_61

  • İleti: 171
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #33 : Ekim 14, 2009, 11:44:01 ÖÖ »
arkadaslar bir sorun var bende d1 yok  2 var D3 D4 var . civic si. konuyu açan olarak hala yanıt alamadım. siz olsanız nasıl kalkarsınız yardım
bi sorum olacak; senin araç vites kolu 2 konumundayken 1.viteste mi kalkıyor yoksa bizdeki gibi 2.viteste mi? bizde 2.viteste kalkmasının mantığı kışın kaygan zeminlerde hem diferansiyel kilidini aktif edip geri kaymayı önlemek,hem de yüksek viteste kalkarak patinajı önlemek..

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #34 : Ekim 14, 2009, 01:15:57 ÖS »
vites 2 konumundayken 2 de kalkıyor. sadece 2. dişliyi kullanıyor.
arkadaslar bir sorun var bende d1 yok  2 var D3 D4 var . civic si. konuyu açan olarak hala yanıt alamadım. siz olsanız nasıl kalkarsınız yardım
bi sorum olacak; senin araç vites kolu 2 konumundayken 1.viteste mi kalkıyor yoksa bizdeki gibi 2.viteste mi? bizde 2.viteste kalkmasının mantığı kışın kaygan zeminlerde hem diferansiyel kilidini aktif edip geri kaymayı önlemek,hem de yüksek viteste kalkarak patinajı önlemek..

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #35 : Ekim 14, 2009, 04:01:36 ÖS »
eğer kickdown varsa gazı kökle D ile kalk daha sonra hıza göre değiştirirsin vitesi

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #36 : Ekim 14, 2009, 05:50:10 ÖS »
onu denedim ayagını frenden çekip kökleyince boğuluyor
eğer kickdown varsa gazı kökle D ile kalk daha sonra hıza göre değiştirirsin vitesi

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #37 : Ekim 14, 2009, 06:50:54 ÖS »
aslında boğulmuyor beyinden cevap beklediği için 1 sn gecikmeli kalkış yapıyor. ayrıca hondalar alt devirlerde zayıftır. 4000-5000den sonra asıl gücünü verir. kalkışları çok takma. dediğim kickdown yapma dışında bir alternatif yok sanırım.

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #38 : Ekim 15, 2009, 08:09:33 ÖÖ »
teşekkür ederim bilgi için
aslında boğulmuyor beyinden cevap beklediği için 1 sn gecikmeli kalkış yapıyor. ayrıca hondalar alt devirlerde zayıftır. 4000-5000den sonra asıl gücünü verir. kalkışları çok takma. dediğim kickdown yapma dışında bir alternatif yok sanırım.

fsunnetci

  • İleti: 838
    • http://www.TeamHondaintegra.com
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #39 : Ekim 15, 2009, 10:36:16 ÖÖ »
 :con Otomatik ve Triptronic araçlarda ne yaparsanız yapın olması gerekenden daha hızlı kaldıramazsınız aracı  <nohapy herşeyi otomatik şanzumanın ECU'su ayarlıyor  :kurba Kendinizi kandırmayın SMG nin dışındaki otomatik şanzumanlar komfor ağırlıklı dizayn edilmişlerdir..

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #40 : Ekim 16, 2009, 09:16:19 ÖÖ »
güncel

honda_mert

  • İleti: 68
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #41 : Kasım 02, 2009, 08:49:59 ÖS »
d3 te gazı kökleyim 30-40 km sularında d4 e atınca işte o süper oluyo=))...2 3 4 die cıkmakla d4 te gazmalam fark etmio ya ama otomatik vitesten otomatige değişir tabiki...

delidr

  • İleti: 248
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #42 : Kasım 02, 2009, 11:02:27 ÖS »
:con Otomatik ve Triptronic araçlarda ne yaparsanız yapın olması gerekenden daha hızlı kaldıramazsınız aracı  <nohapy herşeyi otomatik şanzumanın ECU'su ayarlıyor  :kurba Kendinizi kandırmayın SMG nin dışındaki otomatik şanzumanlar komfor ağırlıklı dizayn edilmişlerdir..
Budur
En başta da söylediğim gibi D ye atın gaza sonuna kadar basın hepsi bu . Gerisi sadece psikolojik tatmin sağlar.

leventyilmaz

  • İleti: 2
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #43 : Kasım 07, 2009, 09:49:59 ÖS »
Merhabalar arkadaşlar
bazı arkadaşların hareket halindeyken vitesle oynanmasından tedirgin olduklarını gözledim ben KKTCde yaşıyorum 2003 honda jazz/fit sahibiyim. ilk başlarda çok korkardım vites değiştirmek şanzımana zarar verecek diye ama şimdilerde ani hızlanmam gerektiğinde mesela ışık yeşilden çıkıyorsa benim arabamda D S L şeklinde S ye çektiğimde araç bir o kadar daha atılıyor ve aniden müthiş bir hızlanma yaşıyor. yani demek istediğim sık sık kullanıyorum mesela aracımda hava filtresi ve Mugen egzost sistemi var L de caddelerde gezmek hoşuma gidiyor çünki egzost  ve motordan inanılmaz müthiş bir ses çıkıyor sanki uçak geliyormuş gibi :-) bence bir sakıncası yok en azından otomatik tercih eden arkadaşlarda manuel zevkini arabalarında yaşayabilirler diye düşünüyorum ...

ENG

  • İleti: 1856
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #44 : Kasım 08, 2009, 08:05:26 ÖÖ »
hiç bir zararı yok. ve daha keyifli
Merhabalar arkadaşlar
bazı arkadaşların hareket halindeyken vitesle oynanmasından tedirgin olduklarını gözledim ben KKTCde yaşıyorum 2003 honda jazz/fit sahibiyim. ilk başlarda çok korkardım vites değiştirmek şanzımana zarar verecek diye ama şimdilerde ani hızlanmam gerektiğinde mesela ışık yeşilden çıkıyorsa benim arabamda D S L şeklinde S ye çektiğimde araç bir o kadar daha atılıyor ve aniden müthiş bir hızlanma yaşıyor. yani demek istediğim sık sık kullanıyorum mesela aracımda hava filtresi ve Mugen egzost sistemi var L de caddelerde gezmek hoşuma gidiyor çünki egzost  ve motordan inanılmaz müthiş bir ses çıkıyor sanki uçak geliyormuş gibi :-) bence bir sakıncası yok en azından otomatik tercih eden arkadaşlarda manuel zevkini arabalarında yaşayabilirler diye düşünüyorum ...

atahan

  • İleti: 109
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #45 : Kasım 10, 2009, 12:02:23 ÖS »
bencede aracı çok fazla yığdırmadıgımız sürece bi zarari olcagini düşünmüorm

vahit5383

  • İleti: 9
    • vahit53
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #46 : Kasım 25, 2009, 02:36:55 ÖÖ »
honda civic 92 hb otomatik vitesler gazı kökleyince vites yükseltmiyor gaza basıp 2.5 deviri geçmedende vites yükseltmiyor. vites yükseltmek için 2.5 deviri geçip ayağını hafif gazdan aldığın zaman vites yükseltiyor buda istediğin devirde vites atma şansı oluyor yani binevi düz vites. japon harikası honda hayat onda...

20171026yuanyuan

  • Ziyaretçi
Ynt: otomatik vitesli bir arabada en ii kalkış nasıl yapılır
« Yanıtla #47 : Ocak 03, 2018, 05:20:17 ÖÖ »
clb0103
pandora jewelry store
ugg boots
nike outlet online
moncler uk
ferragamo shoes
adidas
ugg boots
ray ban sunglasses discount
cheap nfl jerseys wholesale
red bottoms
birkin handbags
uggs outlet
nike zoom
canada goose outlet
louboutin shoes
pandora jewelry outlet
fred perry polo shirts
oakley sunglasses outlet
uggs outlet
louis vuitton outlet store
yeezy boost 350
kate spade outlet
burberry outlet online
fred perry shirts
valentino outlet
coach handbags outlet
adidas yeezy shoes
polo ralph lauren outlet
canada goose jackets
cheap jordan shoes
ralph lauren outlet
michael kors
ray bans
michael kors outlet store
moncler outlet online
canada goose
pandora uk
pandora charms sale clearance
moncler jacket
columbia sportswear outlet
adidas campus shoes
pandora charms outlet
ralph lauren uk
air max shoes
uggs outlet
moncler jackets
polo ralph lauren outlet
pandora charms sale clearance
coach outlet online
mbt
ray ban sunglasses cheap
longchamp bags
moncler sale
coach outlet store online
uggs outlet
michael kors bags
uggs outlet
coach outlet online
coach outlet online
ugg boots
polo ralph lauren
moncler jackets
cheap oakley sunglasses
oakley sunglasses outlet
uggs outlet
christian louboutin sale
moncler outlet online
coach outlet online
ralph lauren
cheap jordan shoes
coach factory outlet
ugg boots outlet
ralph lauren sale
cheap oakley sunglasses
michael kors
coach outlet canada
cheap ray ban sunglasses
pandora charms sale clearance
canada goose coats
fitflops sale
ugg outlet
adidas superstars
adidas outlet store
ralph lauren outlet online
adidas nmd r1
uggs outlet
ugg outlet store
ugg boots
coach factory outlet
nike shoes
yeezy shoes
cheap jordans for sale
kate spade outlet online
canada goose outlet
supreme shirts
coach outlet online
coach outlet online
fitflop sandals
michael kors handbags
nfl jerseys
clb0103