D konumuna takın ve hiç oynatmayın, Zaten kullandıkça nerde D3'e almak gerektiğini anlarsınız. Mesela sıkışık trafikte gidiyorsunuzdur, aracınız 1000 devirin üstüne çıkmıyordur, çiğ yakıt yakmamak iççin, D3 e alır, devri 1500 seviyelerine getirirsiniz, ya da uzun bir rampayı çıkıyorsunuzdur. trafik vardır. hıza değil güce ihtiyacınız vardır yine D3 e alırsınız ama normal şartlarda en uygun ve en ekonomik vites D4 ya da "D" adı üzerinde Drive'ın "D"si... 4 ileri vitesi çok kafanıza takmayın, sonuçta manuel vitesler 6 ya çıkınca honda mecburen 5 ileri yaptı... Otomatik viteste 4. vites manueldeki 4 vites ten çok farklıdır. dişli oranları daha geniştir. manuelin 4.5'uğu gibi düşünülebilir. Araç temiz ve şanzuman problemsizse çok memnun kalırsınız... Size verebileceğin bir diğer önemli tavsiye, aman ha, debriyaja basıcam diye frene yüklenmeyin, zira bu manuel kullanıcılarının en çok yaşadığı sıkıntıdır. Hayırlı olsun.