Tumkullanicilarinin dikkatine.
- Arac 5-10 dak kadar calismadan(yani motor tamamen isinmadan) asla Vtec`lemeyin..
- Yag seviye kontrollerinizi surekli yapin, malum yuksek kompresyonlarla calisan bir motorun yag yakmasi olasidir ve hatta yakarda.
- Yag basinci vtec icin onemli hadiselerden bir tanesidir, yag basinci dusukse vtec zorlanarak devreye girer hatta hic girmedigi bile gozlenmistir.
- Ozellikle uzun disli oranlarda (5-6. viteslerde) aracinizi uzun sure vtecte tutmayin, buradan kastettigim nokta hepimiz yapariz bunu o sesi duymak icin sabit bir sekilde vtec in patladigi devirde tutariz ayagimizi...
- Yanlis yapilan acik filtre uygulamalari ve eksoz uygulamalari alt devirleri oldurdugu gibi vtec hadisesinide hissizlestirir ve cilizlastirir. Ses vardir belki ama o homurtuda cikan ses vtecin yirtici sesi degildir.
- Kullanilan yag kalitesi vtec icin cok onemlidir, ltf dikkat...
- Apex-icontroller gibi cihazlari takarak vtec acma ayarini daha alt devirlere cekerken dikkat ! bu cok riskli ve asinma hadisesini cok cabuklastiran bir olay,vtec zamanlamasini tavsiye edilen aralikta tutun, neticede bu isi hic birimiz Mugen muhendislerinden iyi bilmiyoruz. 4000 rpm altina programlanan vtec acmalari risk tasir...Turbolu araclardaki mantigi dusunun, fabrika ayarlarinda max. 1.0 bar basmaya programli bir aracin bar basinclarini 2 barlara cikaranlar kisa araliklarla motorda enteresan arizalarla yuzlesirler, kimisinde silindir arizasi, kimisinde turbo arizasi vs surer gider, ve turbolu araclari kullanmak artik kabusa doner...
-VAFC sonrasi uygulamanin ardindan, yuksek basincli radyator kapagi standart radyator kapaginin yerini almalidir, standart kapaklar radyator icinde 1.1 kg/cm lik basinca musade ederken Mugenin yaptigi kapaklar 1.3 kg/cm lik basinca musade eder. Bu basinc sayesinde kaynama noktasi suresi fazlalasir ve soguk kalma zamani uzar, buda uzun sureli performans suruslerine ozellikle rolling e ciktigimiz zamanlarda bize avantaj saglar..