Gönderen Konu: Motorlu Araçlar Teknolojisi Bölümü Modülleri.  (Okunma sayısı 3623 defa)

aRasaLg

  • Ziyaretçi
Motorlu Araçlar Teknolojisi Bölümü Modülleri.
« : Ekim 14, 2008, 05:06:54 ÖS »
vericeğim linkteki bilgileri ısrarla indirmenizi tavsiye ederim.motor hakkında bigi almak için bu verdiğim paylaşım çok yararlı olucak.araç parçaları hakkında,takılım sökülüm vs aklınıza ne gelirse.... yani kısacası aracın motorunu tüm kapsamıyla öğrenebilirsiniz.

buyrun link bu; ordan otomotiv elektro mekanikerliği 1,2,3 ve 4 var onların hepsi indirirseniz dediğim bilgilere ve fazlasına rastayabilirsiniz.bu indirmenizi tavsiye ettiğim konular toplam 30 MB. hiç beşey değil yani.

link;
http://www.megep.meb.gov.tr/indextr.html


aslında kendi indirdiğimi upload edip siteye koycaktım ama olmadı nedense problem çıkıyor.isterseniz ordaki diğer linkleride tıklayıp indirebilirsiniz.



Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: Motorlu Araçlar Teknolojisi Bölümü Modülleri.
« Yanıtla #1 : Ekim 14, 2008, 07:24:42 ÖS »
pylşm için tşkkleR

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: Motorlu Araçlar Teknolojisi Bölümü Modülleri.
« Yanıtla #2 : Ekim 14, 2008, 09:22:38 ÖS »
paylaşımın için sağol

cemmess

  • İleti: 238
Ynt: Motorlu Araçlar Teknolojisi Bölümü Modülleri.
« Yanıtla #3 : Ekim 15, 2008, 10:35:39 ÖÖ »
Güzel bilgiler var burada, paylaşımın için tşkler. >=ok

utku

  • İleti: 34
Ynt: Motorlu Araçlar Teknolojisi Bölümü Modülleri.
« Yanıtla #4 : Ekim 16, 2008, 05:29:01 ÖS »
modülleri verdiğine göre benim gibi otomotiv öğretmenisin hocam.saolasın.bilgi isteyen olursa siz gibi bana da ulaşabilirler.. arkadaşların sorularına açığım.bu arada o modüllerde çok detay yok genel bilgi çoğu.

aRasaLg

  • Ziyaretçi
Ynt: Motorlu Araçlar Teknolojisi Bölümü Modülleri.
« Yanıtla #5 : Şubat 14, 2009, 02:26:17 ÖS »

modülleri verdiğine göre benim gibi otomotiv öğretmenisin hocam.saolasın.bilgi isteyen olursa siz gibi bana da ulaşabilirler.. arkadaşların sorularına açığım.bu arada o modüllerde çok detay yok genel bilgi çoğu.


evet bunlar genel olarak.ama ben öğretmen değilim öğrenciyim :) istanbul bağcılar endüstri meslek lisesinde motorlu araçlar bölümündeyim.FİAT ın bünyesindeyiz.sponsor firmamız FİAT.Şişlide aslında honda varmış ama sonra haberim oldu.ama moderatörlerle görüşmüştüm FİAT iyidir dediler.bende devam ettim fiatta.okul bittkten sonra kısmet olursa yüksek okul yapmak istiyorum.ondan sonra fiat bünyesinde 3-4 sene çalışıp güzel bi karier yaptıktan sonra honda ya geçicem inşallah hayalım bu....ve diğer bi hayalım ılk aracım mutlaka honda olucak.

digalo

  • İleti: 1155
Ynt: Motorlu Araçlar Teknolojisi Bölümü Modülleri.
« Yanıtla #6 : Temmuz 28, 2009, 11:03:02 ÖS »
çok faydalı olacak bu bilgiler.teşekkürler.

mali

  • İleti: 8034
Ynt: Motorlu Araçlar Teknolojisi Bölümü Modülleri.
« Yanıtla #7 : Temmuz 30, 2009, 02:14:23 ÖÖ »
Arasalg insanın sevdiği işi yapabilmesi çok büyük şans. Bunun iki yolu var 1- sevdiğin işi yapmak 2- yaptığın işi sevmek. Sen sevdiğin, ilgi alanınla alakalı bir bölümde okuyosun
Faydalı bilgiler paylaşım için teşekürler

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Motorlu Araçlar Teknolojisi Bölümü Modülleri.
« Yanıtla #8 : Temmuz 30, 2009, 07:27:48 ÖS »
Arasalg insanın sevdiği işi yapabilmesi çok büyük şans. Bunun iki yolu var 1- sevdiğin işi yapmak 2- yaptığın işi sevmek. Sen sevdiğin, ilgi alanınla alakalı bir bölümde okuyosun
Faydalı bilgiler paylaşım için teşekürler

ARASALG benım.Teşekkür ederim.