Gönderen Konu: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri  (Okunma sayısı 2952 defa)

OSİ

  • OSİ
  • İleti: 5
lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« : Ekim 25, 2012, 12:34:06 ÖÖ »
Merhaba arkadaşlar, 2007 civic'ime lambo (yukarıya kalkan) kapılardan yaptırmak istiyorum. Bu işlemi daha önceden yaptırmış olan arkadaşlar var ise fiyatı ve kullanılan menteşler hakkında bilgi verirlerse sevinirim.



baron12

  • İleti: 920
Ynt: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« Yanıtla #1 : Ekim 25, 2012, 08:26:33 ÖÖ »
bu işi 1000 ede 5000 ede yapan var önemli olan alacagınız malzemenin kalitesi ve referanslar bir arkadaşım aracına yaptı 3500 e mal etdi kiti dışardan getirtti

OSİ

  • OSİ
  • İleti: 5
Ynt: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« Yanıtla #2 : Ekim 25, 2012, 01:27:56 ÖS »
ARKADAŞININ ARACI HONDAMI VE GETİRTİGİ PARÇALARIN MARKASINI YAZABİLİRMİSİN.. BİRDE HERHANGİ BİR PROBLEM YAŞIYORMU ..EN UFAK SES DAHİ..

baron12

  • İleti: 920
Ynt: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« Yanıtla #3 : Ekim 25, 2012, 04:14:26 ÖS »
honda degil focusa yaptı yaptgna bin pişman oldu uzun ömürlü degildi parcaların ismini öğrenir fıyatıyla beraber yazarım

OSİ

  • OSİ
  • İleti: 5
Ynt: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« Yanıtla #4 : Ekim 30, 2012, 02:27:46 ÖS »
 TEŞEKKÜREDERİM ..

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Ynt: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« Yanıtla #5 : Ekim 30, 2012, 03:01:14 ÖS »
Merhaba ,
Kardeşim güzel ve farklı olacagına eminim hevesini de kırmak istemem ama ben bu kapılardan çok fazla sıkıntı çeken duydum.Zaten modasıda eskide kaldı.Bence ona harcayacagın paraya araban'a bodykit,ön konsol görüntü sistemi,yay,jant,coilover,zage turbo kit vs.vs. gibi ürünlerden taktırsan bence daha çok verim alabilirsin.Tabi bu benim düşüncem.Hayırlısı olsun
« Son Düzenleme: Ekim 30, 2012, 03:01:32 ÖS Gönderen: Tekos »

baron12

  • İleti: 920
Ynt: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« Yanıtla #6 : Ekim 30, 2012, 04:13:54 ÖS »
Merhaba ,
Kardeşim güzel ve farklı olacagına eminim hevesini de kırmak istemem ama ben bu kapılardan çok fazla sıkıntı çeken duydum.Zaten modasıda eskide kaldı.Bence ona harcayacagın paraya araban'a bodykit,ön konsol görüntü sistemi,yay,jant,coilover,zage turbo kit vs.vs. gibi ürünlerden taktırsan bence daha çok verim alabilirsin.Tabi bu benim düşüncem.Hayırlısı olsun
>=ok >=ok >=ok >=ok

ertunc_93modelci

  • İleti: 197
Ynt: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« Yanıtla #7 : Ekim 30, 2012, 07:14:45 ÖS »
bencede haklı ılerde arabadan sogutur senı en ıyısı kalıtelı bı turbo yaptırmak

cansos

  • İleti: 68
Ynt: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« Yanıtla #8 : Ekim 30, 2012, 08:45:15 ÖS »
Kaliteli bir lambo yaptırdıktan sonra herhangi bir sorun çıkacağını zanettemiyorum . her ürünün kalitesizi sorun çıkartır.

OSİ

  • OSİ
  • İleti: 5
Ynt: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« Yanıtla #9 : Kasım 04, 2012, 04:45:28 ÖS »
arkadaşlar düşünceleriniz güzel evet onların bazılarına sahibim bazılarıda yok arabamda. olmayanlarıda araştırıyorum arkadaşın dedigi gibi her malzemede kalite farkı. evet benimde çabuk bozuluyo ayar tutmuyo gibi duyumlarım var kapı menteşeleriyle ilgili bir yaptıran bir kullanan dan duymak daha farklı olur diye düşünüyorum..honda bir tutku arabadan sogucamı düşünemiyorum satsam yine honda alırım. ilginize teşekkürederim.

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« Yanıtla #10 : Kasım 04, 2012, 06:59:38 ÖS »
çok kolpa olur kardeşim, bence bıkar satarsın akabinde, o yüzden hiç girme derim ben. bi kere adı üstünde lambo kapı, ben kopyayım diye bağıracak heryerde, oynama aracın karakteriyle derim ben, yap bi mugen kit olsun bitsin, gören japon desin, italyan bozuntusu değil

baron12

  • İleti: 920
Ynt: lambo kapı (yukarıya kalkan) için öneri
« Yanıtla #11 : Kasım 09, 2012, 02:46:37 ÖS »
lsd ye bak