Gönderen Konu: krank ve teker ilişkisi  (Okunma sayısı 5520 defa)

candogan

  • Ziyaretçi
krank ve teker ilişkisi
« : Ekim 16, 2007, 12:06:24 ÖÖ »
benım anlamadıgım konu 200 beygır olan type r ların tekerdekı gucu 170 cıvarı ..ozaman type r lar 170 beygır  arac sahıplerı 200 beygırlık bır araba surmuyordu belkı modıfıkasyonlarla araba 230 beygır dıyorlar ozamanda tekere 200 beygır oluyor gıne 30 beygırlık acık war bu kapanmıyormu neden kapanmıyor
ayrıca sımdı dıceksınız lsd acıklamasını yapıcaksınız onu takınca motorda 230 weren araba tekerde de 230 werıcek mı


lutfen bırı acıklasın cozemedım bu ısı sıtedekı gecmıs acıklamaları okudum ama bır sey cıkartamadım



candogan

  • Ziyaretçi
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #1 : Ekim 16, 2007, 07:23:14 ÖS »
yok mu konu hakkında cewap yazabılecek bırısı

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #2 : Ekim 16, 2007, 07:29:13 ÖS »
sana şöyle bi örnek vereyim  elektrik motorlarının giriş gücü öreneğin 40 kw sa çıkış gücü 30-35 kw tır..yani enerji kaypı mutlaka olur..motorun giriş gücü ile çıkış gücü hiç bir zaman aynı olmaz..mutluka kayıplar oluşurr..araç motorlarındada aktarma organlarından kaynaklanan bi kayıp olduğundan kayıplar yaşanıyor..

umarım anlatabilmişimdir..

candogan

  • Ziyaretçi
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #3 : Ekim 16, 2007, 07:33:07 ÖS »
zafer kardes acıklamaların ıcın saol
ozaman neden herkes motor gucunu soyluyor mesala benım arabam 200 beygır dıyor halbukı arabası 160 beygırdır tekerde neden benım arabam 160 beygır demıyor

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #4 : Ekim 16, 2007, 07:36:11 ÖS »

zafer kardes acıklamaların ıcın saol
ozaman neden herkes motor gucunu soyluyor mesala benım arabam 200 beygır dıyor halbukı arabası 160 beygırdır tekerde neden benım arabam 160 beygır demıyor


kimse demez onu..düşünsene 200 hp ninmi havası olur 160 hp ninmi..  :artis
kimse malına kötü dermi.  >=ok

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #5 : Ekim 16, 2007, 07:42:15 ÖS »


zafer kardes acıklamaların ıcın saol
ozaman neden herkes motor gucunu soyluyor mesala benım arabam 200 beygır dıyor halbukı arabası 160 beygırdır tekerde neden benım arabam 160 beygır demıyor



kimse demez onu..düşünsene 200 hp ninmi havası olur 160 hp ninmi..  :artis
kimse malına kötü dermi.  >=ok


fıyat listelerinde bile bu boyle yazıyor..şimdi type-R 160 hp olsa olur mu?  :ağlaa
önemli olan aracın en fazla kaç hp verdiği..  :lovee

candogan

  • Ziyaretçi
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #6 : Ekim 16, 2007, 07:44:00 ÖS »
hım anladım walla cok saolun ozaman bızım yaptıgımız weya yapacagımız modıfıkasyon ıslemlerı bu acıgı kapatmak sanırım saolun kardesler
tesekkur ederım

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #7 : Ekim 16, 2007, 08:13:45 ÖS »
tuhaf tuhaf yorumlar..zaferin bir yorumunu hariç tutuyorum.

neyse, krankın üretiiği gücü yere aktarıana kadar kayıplar yaşanır, bu çok doğaldır ve her arabada olur, ama bu kayıp oranlarının azlığı çokluğu durumu vardır yani değişkenlik gösterir..kilitli takarsın kayıp daha az olur vs vs..

her araba motorun üretiiği güç ile satılır, hava civa yada yoğurdum ekşi meselesi değildir.
« Son Düzenleme: Ekim 16, 2007, 08:14:45 ÖS Gönderen: ALG »

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #8 : Ekim 16, 2007, 08:30:15 ÖS »

tuhaf tuhaf yorumlar..zaferin bir yorumunu hariç tutuyorum.

neyse, krankın üretiiği gücü yere aktarıana kadar kayıplar yaşanır, bu çok doğaldır ve her arabada olur, ama bu kayıp oranlarının azlığı çokluğu durumu vardır yani değişkenlik gösterir..kilitli takarsın kayıp daha az olur vs vs..

her araba motorun üretiiği güç ile satılır, hava civa yada yoğurdum ekşi meselesi değildir.


abim hangi yorumumu beğenmedin  :ağlaa

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #9 : Ekim 16, 2007, 08:33:15 ÖS »
zaferim bir yorumun hariç kalanları, darılmaca yok, lafım direktir..o bir yorumundada gayet teknik konuşmusun zaten..neyse boşver


tuhaf tuhaf yorumlar..zaferin bir yorumunu hariç tutuyorum.

neyse, krankın üretiiği gücü yere aktarıana kadar kayıplar yaşanır, bu çok doğaldır ve her arabada olur, ama bu kayıp oranlarının azlığı çokluğu durumu vardır yani değişkenlik gösterir..kilitli takarsın kayıp daha az olur vs vs..

her araba motorun üretiiği güç ile satılır, hava civa yada yoğurdum ekşi meselesi değildir.


abim hangi yorumumu beğenmedin  :ağlaa

kimse demez onu..düşünsene 200 hp ninmi havası olur 160 hp ninmi..  
kimse malına kötü dermi.

buda faruğunki;
fıyat listelerinde bile bu boyle yazıyor..şimdi type-R 160 hp olsa olur mu?  
önemli olan aracın en fazla kaç hp verdiği

« Son Düzenleme: Ekim 16, 2007, 08:43:28 ÖS Gönderen: ALG »

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #10 : Ekim 16, 2007, 08:35:19 ÖS »

zaferim bir yorumun hariç kalanları, darılmaca yokum, lafım direktir..o bir yorumundada gayet teknik konuşmusun zaten..neyse boşver


tuhaf tuhaf yorumlar..zaferin bir yorumunu hariç tutuyorum.

neyse, krankın üretiiği gücü yere aktarıana kadar kayıplar yaşanır, bu çok doğaldır ve her arabada olur, ama bu kayıp oranlarının azlığı çokluğu durumu vardır yani değişkenlik gösterir..kilitli takarsın kayıp daha az olur vs vs..

her araba motorun üretiiği güç ile satılır, hava civa yada yoğurdum ekşi meselesi değildir.


abim hangi yorumumu beğenmedin  :ağlaa

kimse demez onu..düşünsene 200 hp ninmi havası olur 160 hp ninmi..  
kimse malına kötü dermi.

buda faruğunki;
fıyat listelerinde bile bu boyle yazıyor..şimdi type-R 160 hp olsa olur mu?  
önemli olan aracın en fazla kaç hp verdiği




yanlışımız olduysa affola abim.. :ağlaa
neden darılalım..

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #11 : Ekim 16, 2007, 08:47:53 ÖS »
darılmaca olmaz abi varsa yanlışımız söyliyecen tabi sonuçta büyüğümüzsün..

varsa kusurumuz af ola  :ağlaa

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #12 : Ekim 16, 2007, 08:49:30 ÖS »
estafurullah..affetmek ne demek..

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #13 : Ekim 16, 2007, 08:50:10 ÖS »

zafer kardes acıklamaların ıcın saol
ozaman neden herkes motor gucunu soyluyor mesala benım arabam 200 beygır dıyor halbukı arabası 160 beygırdır tekerde neden benım arabam 160 beygır demıyor


ben her zaman soran kişilere 210 whp demişimdir.

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #14 : Ekim 16, 2007, 08:52:38 ÖS »

[/quote]

ben her zaman soran kişilere 210 whp demişimdir.
[/quote]

eheeem eheeem :)

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #15 : Ekim 16, 2007, 09:37:01 ÖS »
İki kelamda ben yazayım dedim oncelikle tuner zafer isim geregi biraz elektirk motorları ile hasır nesir oldugumdan elektrik motorlarında verim sınıfları vardır , EFF 1 - EFF2 ve EFF3 diye gider 1,5 Kw ile 110 Kw arası motorlarda boyle bir etiketleme mevcuttur motor verimleri % 90-92 civarıdır  ve bazı ulkeler ornegin avustralya ulkede EFF1 motor kullanılmasını zorunlu kılar !
Diger ksım ile ilgili dikkat ederseniz gercekten aracını prof. yukleyen isin ehli kisiler  whp cumlesini yani tekere aktarılan gucu esas alırlar cunku belkide sadece motora degil aktarma organlarındada iyilestirme ile kayıpları azaltmıs dolaysıyla aracın gidisini arttıtmıs olabilirler  >=ok  volan dan tekere kadar kayıplar olması cok dogal en basitinden difransiyelde 90 derece donuyor ( bu arada aklıma bir espri geldi ama neyse ) .
Aslında bizim forumda biryerlerde aracların teker gucleri ile ilgili bir link vardı kesinlikle fikir vermesi acısından cok iyi olur  >=ok

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #16 : Ekim 16, 2007, 09:51:01 ÖS »

İki kelamda ben yazayım dedim oncelikle tuner zafer isim geregi biraz elektirk motorları ile hasır nesir oldugumdan elektrik motorlarında verim sınıfları vardır , EFF 1 - EFF2 ve EFF3 diye gider 1,5 Kw ile 110 Kw arası motorlarda boyle bir etiketleme mevcuttur motor verimleri % 90-92 civarıdır  ve bazı ulkeler ornegin avustralya ulkede EFF1 motor kullanılmasını zorunlu kılar !
Diger ksım ile ilgili dikkat ederseniz gercekten aracını prof. yukleyen isin ehli kisiler  whp cumlesini yani tekere aktarılan gucu esas alırlar cunku belkide sadece motora degil aktarma organlarındada iyilestirme ile kayıpları azaltmıs dolaysıyla aracın gidisini arttıtmıs olabilirler  >=ok  volan dan tekere kadar kayıplar olması cok dogal en basitinden difransiyelde 90 derece donuyor ( bu arada aklıma bir espri geldi ama neyse ) .
Aslında bizim forumda biryerlerde aracların teker gucleri ile ilgili bir link vardı kesinlikle fikir vermesi acısından cok iyi olur  >=ok


abim ben elektrik motorlarıyla çok fazla bilgim yok okul zamanında az çok uğraşmıştık oradan kalan bilgimi aktardımm...

işin ehli olunca başka oluyor  >=ok

candogan

  • Ziyaretçi
Ynt: krank ve teker ilişkisi
« Yanıtla #17 : Ekim 16, 2007, 10:45:41 ÖS »
altıner abı saol werdıgın bılgıler ıcın