Gönderen Konu: kesıcı iptali  (Okunma sayısı 7842 defa)

delimanyak

  • İleti: 777
kesıcı iptali
« : Temmuz 07, 2009, 12:21:51 ÖÖ »
oncelıkle herkese slm lar gecen gun aracıma acık hava fıltresı uygulaması yaptırdım ve yaptırdgım yer aracmın performansının cok yuksek oldugunu felan soyledı bende ne ıslemler yapsak daha verımlı olur dıyınce adam hemen bızım arkadastada var bıtekı ve kesıcı ıptalı yaptık dedı arac cok delı oldu felan soyledı 9,500 lere kadar cevırıyomus kadranı bunu yapabılırız ıstersen dedı bende uygun bır zamanda ıns yaparız dıyıp aracı alıp cıktım sımdı sıze sorum bu kesıcı ıptalı ne kadar saglıklı? motora zarar verırmı? sımdıden msjlarınız ıcın tskler



fikito

  • İleti: 2739
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #1 : Temmuz 07, 2009, 12:50:26 ÖÖ »
sonrada motoru yoldan kim toplayacak onuda sordun mu ?? :)

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #2 : Temmuz 07, 2009, 12:59:30 ÖÖ »
aman sakın dıyım gerek yok boyle seylere. zaten fazladan devırın sana cok bı faydası olmaz.

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #3 : Temmuz 07, 2009, 12:59:45 ÖÖ »
araç nedir buarada ?
ne insanlar war allahım ya
stok motoru boşboş 90009500 çevirtip performans verdik diolar :)
1hp kazandırırsa bu işlem gidip elini öperim
arabamıda onlara verip alın bunuda 11 çevrtin derim 2 hp versin :D
ayrıeten vtec iptali nasıl bir güç kazandırıyor devirini erkene alıolarsada oda çok komik bir uygulama :)

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #4 : Temmuz 07, 2009, 08:17:41 ÖÖ »
yorumlarınız ıcın cok tskler arkadaslar :) arac 92 civic si bı kazancı yok yanı anlasıldı bos bı uygulama yaptırmıyoruz :)

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #5 : Temmuz 07, 2009, 08:19:43 ÖÖ »
Yaptırma boşuna yaptırırsın sen limiti iptal edince devrin artacak ama güç ve tork eğrin değişmicek aynı kalıcak ve kesinlikle artı güç alamıcan e dikkat etmeyip motorun dağılmasıda cabası...

serkansobe

  • İleti: 1015
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #6 : Temmuz 07, 2009, 08:20:38 ÖÖ »
gereksiz bir uygulama bence ne gerek var 9500 çeviripte motoru zorlamaya.

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #7 : Temmuz 07, 2009, 08:21:49 ÖÖ »
çok devir çevirmek başka bir işlem yapılmadığı sürece performans kaybına sebep olur.çünkü her aracın maksimum hp verdiği devir farklıdır. sizin aracınız 7000 devirde maksimum güç veriyorsa 9500 devirde daha az hp verir.

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #8 : Temmuz 07, 2009, 08:27:30 ÖÖ »
güç verse bile motor dağıtıldıktan sonra ne anlamı varki ...

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #9 : Temmuz 07, 2009, 08:30:34 ÖÖ »
d serilerinde 7000 devir üzeri yağlama problemi olduğunu duymuştum zaten bence bu devir çevireceksen eğer aşılması gereken ilk engel.

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #10 : Temmuz 07, 2009, 08:46:11 ÖÖ »
d serilerinde 7000 devir üzeri yağlama problemi olduğunu duymuştum zaten bence bu devir çevireceksen eğer aşılması gereken ilk engel.

ilkez duyuyorum bu sorunu ciden bole bi sorun varmı d serilerinde ???

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #11 : Temmuz 07, 2009, 06:01:00 ÖS »
yağlama sorunu hakında bılgıosı olan yokmu?

skullcrusher

  • İleti: 389
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #12 : Temmuz 08, 2009, 12:53:10 ÖS »
genelde "si" için çok konuşulan bir konu olmasına rağmen aslında sağlıklı bir motorda olası bir sorun değil.bunu temel sebebi aracın alçak yapısından kaynaklı olarak d16a9 larda karterin zemine vurulması ve karterin ezilmesi sonucunda yağ pompasının yüksek devirlerde yeterli miktarda yağ çekememesidir.ama çok kişi bunu böyle ifade edemediği ya da "si" lara çamur atmaktan haz aldığı için kronik bir sorunmuş gibi bahseder.Tüm "si" kullanıcılarına karterlerinde ezik olup olamdığın kontrol ettirmeleri tavsiyemdir.eğer ezilme gibi bir sorun yoksa yağlama ile ilgili bir sıkıntı da olmaz.unutmayalım ki bu makinalar Honda eğer kronik sorunlu olsa bu denli meşhur olurlar mıydı???

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #13 : Temmuz 08, 2009, 01:31:15 ÖS »
genelde "si" için çok konuşulan bir konu olmasına rağmen aslında sağlıklı bir motorda olası bir sorun değil.bunu temel sebebi aracın alçak yapısından kaynaklı olarak d16a9 larda karterin zemine vurulması ve karterin ezilmesi sonucunda yağ pompasının yüksek devirlerde yeterli miktarda yağ çekememesidir.ama çok kişi bunu böyle ifade edemediği ya da "si" lara çamur atmaktan haz aldığı için kronik bir sorunmuş gibi bahseder.Tüm "si" kullanıcılarına karterlerinde ezik olup olamdığın kontrol ettirmeleri tavsiyemdir.eğer ezilme gibi bir sorun yoksa yağlama ile ilgili bir sıkıntı da olmaz.unutmayalım ki bu makinalar Honda eğer kronik sorunlu olsa bu denli meşhur olurlar mıydı???

evet mantıklı bi açıklama bende si ını turbolayan birisinden duymuştum yağlama problemini

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #14 : Temmuz 08, 2009, 01:43:00 ÖS »
karter düzeltilmiş te olabilir karterin açılıp altına kadar uzanan yağ filtresinin ağzınada bakmak lazım bnmkibüzülmüştü mesela

skullcrusher

  • İleti: 389
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #15 : Temmuz 08, 2009, 07:40:39 ÖS »
Haklısın Marliyn ben o detayı atladım darbe anında filtrede de deformasyon olabiliyor.filtre kontrolu de yerinde olacaktır...

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #16 : Temmuz 08, 2009, 07:56:34 ÖS »
bilgi için cok tskler aybasında hemen kontrol ettırıcem si ler ıcın soylenen baska kronık sorun yoktur ıns__????

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #17 : Temmuz 08, 2009, 09:52:55 ÖS »
tek kronik sorunu arabadan anlamayan takoz gibi kullanan eski sahipleri :)

ERT

  • İleti: 1155
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #18 : Temmuz 08, 2009, 11:19:20 ÖS »
tek kronik sorunu arabadan anlamayan takoz gibi kullanan eski sahipleri :)


:))))

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #19 : Temmuz 09, 2009, 10:16:53 ÖÖ »
tek kronik sorunu arabadan anlamayan takoz gibi kullanan eski sahipleri :)

buda guzel :)

skullcrusher

  • İleti: 389
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #20 : Temmuz 09, 2009, 10:18:46 ÖÖ »
tek kronik sorunu arabadan anlamayan takoz gibi kullanan eski sahipleri :)
marliyn çok haklı arabadan anlamayan apaçi zihniyetliler bu arabaları döküp sonra da dünyanın lafını üretiyorlar.bu arada bir tavsiye daha "si" genelde yağ eksilten bir araçtır bu nedenle haftada bir aracı 2dk çalıştırıp,stop ettikten hemen sonra yağını ölçmek faydalı olacaktır.ama düz bir zeminde yapmayı unutma bu işi

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #21 : Temmuz 09, 2009, 01:16:51 ÖS »
evet :) ama pek eksıltmıyo bu arac 9 senedır bızde fakat benım yasım ıtıbarıyle yenı gecmeye basladı elıme :) arac cok guclu cıden vıtes aralarında bıle patınaj cekıyo bu arac ıcın onere bılecegınız bısı varmı?? her konuda?

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #22 : Temmuz 09, 2009, 01:55:23 ÖS »
motor dışı
p28 ecu
4-2-1- headers 51mm / 2" düzboru aynı çapta rahat çıkışlı bir egzoz
soğuk hava alabilecek iyi bir intake
crx 3-4 dişli
hafif volan + stage1 baskı balata seti
15" hafif jant
kasa hafifletme (klima stepne taban halısı bakalitler arka koltuk hafif bagaj plexi cam karbon kaput karbon koltuk vs )
araba sokmek en ucuz yollu modifiyedir ama çirkinleşebilir araba hafifledikçe mevcut güçte daha iyi hızlanır

motor içi

yuksek sıkıştırma piston
 ince conta
egzantrik yayı şapkası egzantrik ayarlanabilir kasnak


yada düşük sıkıştırma piston
eagle kol
p28 ecu
turbo kit :)


2sininde zewki ayrı

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #23 : Temmuz 09, 2009, 02:01:16 ÖS »
valla işte bakıcaz elıme bı aya kadar yuklu bı para gelıyo hepsını arabaya harcamaya dusunuyorum tahmınen ne kadara patlar yuksek sıkıştırma piston ince conta egzantrik yayı şapkası egzantrik ayarlanabilir kasnak bunlar? turbo cok pahalıya patlar heralde 2-3 mılyarı gozden cıkarmam lazım :)

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: kesıcı iptali
« Yanıtla #24 : Temmuz 09, 2009, 02:12:45 ÖS »
valla işte bakıcaz elıme bı aya kadar yuklu bı para gelıyo hepsını arabaya harcamaya dusunuyorum tahmınen ne kadara patlar yuksek sıkıştırma piston ince conta egzantrik yayı şapkası egzantrik ayarlanabilir kasnak bunlar? turbo cok pahalıya patlar heralde 2-3 mılyarı gozden cıkarmam lazım :)


açıkçası saydığım şeyler turbo yada n/a aşaı yukarı arabaya harcanacak para aynı :)
ne istediğiniz önemli we 2 3 lirayada bitmez baştan soliyim :)