geniş tabanlı lastiğin karda tutunmayı artırdığını iddia edenler vardır ancak tam tersi geçerlidir.Birim alan düşen ağırlık artacağından dolayı dar tabanlı lastik karlı havalarda daha az kayar ve karı daha rahat yararak ilerler.
Alıntı yapılan: aRas - Ağustos 15, 2010, 12:03:19 ÖSAlıntı yapılan: ozgsi - Ağustos 14, 2010, 06:00:20 ÖÖAlıntı yapılan: aRas - Ağustos 12, 2010, 09:31:38 ÖSŞu tartışılır ama;Lastik havalarını düşük tutarsak, hem daha iyi tutunur hemde daha konforlu olur.Doqruluk payıda var bunda.İnik lastiklerin yalnız omuz kısımları yere basar.Lastik inikken; kayma haraketleri çok daha düşük hızlarda başlar,fren mesafesi uzar,direksiyon hareketlerine daha geç alınır.belki daha konforlu sürüş yaparsınız ama ,konforlu şekilde yoldan çıkar , konforlu sekilde çarparsınız !Ama gülü sevende dikenine katlanır. Aman hocam Allah korusun öyle gül de dikende olmasın
Alıntı yapılan: ozgsi - Ağustos 14, 2010, 06:00:20 ÖÖAlıntı yapılan: aRas - Ağustos 12, 2010, 09:31:38 ÖSŞu tartışılır ama;Lastik havalarını düşük tutarsak, hem daha iyi tutunur hemde daha konforlu olur.Doqruluk payıda var bunda.İnik lastiklerin yalnız omuz kısımları yere basar.Lastik inikken; kayma haraketleri çok daha düşük hızlarda başlar,fren mesafesi uzar,direksiyon hareketlerine daha geç alınır.belki daha konforlu sürüş yaparsınız ama ,konforlu şekilde yoldan çıkar , konforlu sekilde çarparsınız !Ama gülü sevende dikenine katlanır.
Alıntı yapılan: aRas - Ağustos 12, 2010, 09:31:38 ÖSŞu tartışılır ama;Lastik havalarını düşük tutarsak, hem daha iyi tutunur hemde daha konforlu olur.Doqruluk payıda var bunda.İnik lastiklerin yalnız omuz kısımları yere basar.Lastik inikken; kayma haraketleri çok daha düşük hızlarda başlar,fren mesafesi uzar,direksiyon hareketlerine daha geç alınır.belki daha konforlu sürüş yaparsınız ama ,konforlu şekilde yoldan çıkar , konforlu sekilde çarparsınız !
Şu tartışılır ama;Lastik havalarını düşük tutarsak, hem daha iyi tutunur hemde daha konforlu olur.Doqruluk payıda var bunda.